یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۴:۵۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 27 آذر 1396 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 31 فروردین 1396 الف 7 اردیبهشت 1396 الف 31 خرداد 1396 الف 7 تیر 1396 الف 31 مرداد 1396 الف 29 شهریور 1396 الف 30 آبان 1396 الف 30 دی 1396 الف 30 بهمن 1396 الف 29 اسفند 1396 الف 1 آذر 1396 الف 2 آذر 1396 الف 3 آذر 1396 الف 4 آذر 1396 الف 5 آذر 1396 الف 6 آذر 1396 الف 7 آذر 1396 الف 8 آذر 1396 الف 9 آذر 1396 الف 10 آذر 1396 الف 11 آذر 1396 الف 12 آذر 1396 الف 13 آذر 1396 الف 14 آذر 1396 الف 15 آذر 1396 الف 16 آذر 1396 الف 17 آذر 1396 الف 18 آذر 1396 الف 19 آذر 1396 الف 20 آذر 1396 الف 21 آذر 1396 الف 22 آذر 1396 الف 23 آذر 1396 الف 24 آذر 1396 الف 25 آذر 1396 الف 26 آذر 1396 الف 27 آذر 1396 الف 28 آذر 1396 الف 29 آذر 1396 الف 30 آذر 1396 
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۶    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (دوشنبه چهارم دی ماه) با 49 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 35 هزار و 958 ریال قیمت خورد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۷:۵۵    
اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 انتخاب شدند.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۵۶    
برای خرید آپارتمان در غرب تهران بسته به متراژ آن باید هزینه های مختلفی پرداخت کرد.
الف   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۴:۲۱    
وزارت دفاع آمریکا برای اولین بار به اختصاص بودجه سری برای بشقاب پرنده ها اعتراف کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۲    
همه مقاطع تحصیلی در اصفهان و 9 شهر استان فردا تعطیل است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۸    
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی با اشاره به عقیده گذشتگان در خصوص اینکه مصرف هندوانه در شب یلدا بیماری را در زمستان پیش رو دور می کند، گفت: این عقیده با توجه به ویتامین های موجود در هندوانه درست است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۸    
به گزارش الف کتاب به نقل از ایبنا جلسه نقد و بررسی کتاب فردا مسافرم نوشته مریم راهی در سرای ناشران قم برگزار می شود. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۷    
درحالی که در 7 ماهه نخست سال جاری مالیات وصولی از اصناف با رشد 15 درصدی رو به رو شده، حقوق بگیران 5.5 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده اند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۴:۲۱    
شاید برای کنترل هوس غذا خوردن و جلوگیری از پرخوری نیاز به دریافت برخی مکمل های غذایی داشته باشید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۷:۱۸    
تبلت های هواوی در سال های اخیر مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته اند. قیمت مناسب و مشخصات سخت افزاری خوب باعث شده تا تبلت های این کمپانی چینی فروش نسبتا خوبی در بازار جهانی داشته باشند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۴۷    
تیم شطرنج زیر 16 سال ایران، موفق به دریافت عنوان سومی المپیاد جهانی شطرنج در هند شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۰۶    
در بازار امروز - سه شنبه - سکه تمام طرح جدید و دلار آمریکا در شیب صعودی قرار گرفته است و به ترتیب یک میلیون و 394 هزار تومان و 4195 تومان فروخته می شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۴    
علیرغم اینکه در سال 2014 اخباری مبنی بر برنامه های پژو برای تولید دومین نسل RCZ منتشر شد اما این خودروساز فرانسوی به سرعت تغییر موضع داده و در سال 2015 اعلام کرد این خودرو بازاری محدود داشته و بهتر ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۸    
بهاره آروین عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: برگزاری رفراندوم شهری برای تصمیم گیری در خصوص مسائل مهم شهروندان بسیار کمک کننده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۴۹    
رشد اینستاگرام به اندازه ای زیاد بوده است که نمی توان نقش آن را در بازاریابی دیجیتال نادیده گرفت. امروزه ابزارهایی کاربردی عرضه شده اند که به رشد اینستاگرام برند کمک می کنند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۵    
یک قصابی در سرپل ذهاب که گوشت خوک وحشی را با الصاق لیبل دامپزشکی بعنوان گوشت گاو برزیلی بفروش میرساند توسط نیروهای محیط زیست دستگیر و پس از واریز جریمه به دادگاه معرفی شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۳۱    
مثنوی معنوی مولانا به تصحیح محمدعلی موحد رونمایی می شود. به گزارش الف کتاب به نقل از ایسنا، در این مراسم که روز دوشنبه، چهارم دی ماه 1396، ساعت 10 تا 12 ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۲:۲۵    
در طول تاریخ همواره در بین مردم، تصورات و باورهای اشتباه و رایجی در مورد بدن انسان وجود دارد که توسط علم امروزی رد شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۵۵    
یک روزنامه نگار که روز دوشنبه از یک راننده ی اسنپ در تهران کتک خورده بود از این شرکت به خاطر بی توجهی به شکایتش گله مند است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۹    
سامسونگ پس از دریافت فیدبک منفی درباره نحوه قراردادن حسگر اثر انگشت در گلکسی اس 8 تصمیم به جابجایی آن در مدل 2018 گرفته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۶    
رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: در عین اینکه بنای تعطیلی هیچ واحدی وجود ندارد اما ممکن است بعضی واحدهای نزدیک با یکدیگر ادغام شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۳۲    
دولت گزارش داد، برآوردها نشان می دهد منبع حاصل از حذف غیرنیازمندان از یارانه در سال آینده 18 هزار و 800 میلیارد تومان است و حدود 34 میلیون نفر از دریافت یارانه حذف و مابقی که حدود 42 میلیون نفر هستند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۹    
رییس جمهور ترکیه تاکید کرد: انسان ها به ویژه مسلمانان امروز به معیار وجدان مولانا که فرق بین عدالت و ظلم را مانند آب دادن به خار و درخت توصیف می کند، بیشتر نیاز دارند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۳    
فیس بوک به تازگی به کاربران خود اجازه می دهد تا مدیر این شبکه اجتماعی را بلاک کنند!
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۰    
بازار امروز ایران در مسیر حرکت خود به سمت دنیای دیجیتال است. کسب وکارهای اینترنتی هر روز سهم بیشتری از این بازار را از آن خود می کنند و از آن طرف ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعطای لوح تقدیر از عملکرد و زحمات همراه اول در اربعین امسال تقدیر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۴    
بسیاری از شرکت های خارجی و البته فعالان صنعت مد و لباس برای تبلیغات محصولات خود از بانوان ایرانی استفاده می کنند ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۱    
وکیل محمدرضا رحیمی با تشریح آخرین وضعیت موکلش گفت: رحیمی همچنان در زندان است و در طول سه سال زندان، سه بار در بیمارستان بستری شده و طبق قانون و تنها در زمان فوت همسر و ازدواج دخترش از مرخصی استفاده ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۴    
زن جوان که از دخالت های مادرشوهرش درزندگی مشترک شان به تنگ آمده بود، با تغییر چهره وطراحی نقشه ای ماهرانه، مادرشوهرش را نقره داغ کرد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۵۲    
مطالعات نشان داده زنان بالای 65 سال که از آسپرین کودک روزانه استفاده می کنند، کمتر در معرض خطر سکته مغزی هستند. این دارو کمک به جلوگیری از لخته شدن خون نیز می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۹    
هفدهمین قسمت از فصل دوم برنامه به اضافه مستند ، با پخش و بررسی مستند ترخیص ساخته مهدی انصاری روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۲    
فعالان صنعت سریال سازی ترکیه می گویند تا پایان سال جاری میلادی فروش سریال های ساخت این کشور به رقم 350 میلیون دلار خواهد رسید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۳۳    
دو متهم به قتل که در ماجراهای جداگانه مرتکب جنایت شده بودند، به دام افتادند. یکی از این افراد دو ساعت بعد از آدم کشی در حالی که به صحنه جرم بازگشته بود ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۳    
رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس گفت: مجلس با واگذاری شرکت های برق به روش رد دیون به شهرداری ها مخالف است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۱۰    
زن جوانی که به اتهام رابطه شیطانی با مردان غریبه بازداشت شده است، صبح دیروز درحالی پای میزمحاکمه غیرعلنی ایستاد که دختر هشت ساله اش راز روابط شیطانی او را فاش کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۷:۵۵    
زن خیانتکار که پس از نصب دوربین درخانه اش به دام افتاده و به اتهام رابطه شیطانی با مرد غریبه دستگیرشده بود، با حکم قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۱:۱۳    
ابوالقاسم دلفی سفیر فوق العاده و تام الاختیار کشورمان در پاریس با امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در کاخ الیزه دیدار و استوارنامه خود را تسلیم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۰:۱۳    
با توجه به آلودگی هوای استان البرز مدارس فردا سه شنبه تعطیل اعلام شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۰:۰۱    
تقی پور عضو شورای عالی فضای مجازی گفت : اختلال امشب تلگرام ربطی به فیلترینگ نداشت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۰:۰۱    
بزرگترین هندوانه بازار شب یلدای ایران به وزن 29 کیلوگرم در بخش توکهور- هشت بندی شهرستان میناب از توابع استان هرمزگان برداشت شد
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکومیت اقدام دولت آمریکا در وتوی قطعنامه پیشنهادی مصر درباره بیت المقدس، آن را اقدامی خلاف صلح و امنیت بین المللی و در راستای پایمال کردن حقوق ملت فلسطین خواند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۱    
رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: فردی که مبادرت به سرقت از چندین مدرسه کرده بود، دستگیر و چهار دستگاه لپ تاپ به سرقت رفته،در مخفیگاه وی کشف و ضبط شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۵۱    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد در واکنش به اقدام ترامپ در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تدابیر قانونی و سیاسی اتخاذ خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۴۸    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات در صفحه توییتر خود به تکرار مواضع خصمانه اش ضد ایران پرداخت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۴۱    
مدیر کل تعزیرات استان تهران گفت: در حال بررسی موضوع گرانفروشی یک قصابی در شمال تهران هستیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۳۸    
گمرک ایران تعرفه 24 درصدی برای واردات سیگار را به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۸    
معاون توسعه مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه ورود هر 6 گردشگر به کشور یک شغل ایجاد می کند، بر لزوم ارتقای زیرساخت های گردشگری در کشور تأکید کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۲    
شورای انقلابی جنبش فتح آمریکا را شریک رژیم صهیونیستی در ظلم و ستم به مردم فلسطین دانست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۵    
فرش سه بعدی بسیار زیبا و شگفت انگیز ایرانی در هتل پانکراس لندن را ببینید.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۱    
دونالد ترامپ در واشنگتن کنفرانس خبری ترتیب داد تا درباره استراتژی جدید امنیت ملی آمریکا صحبت کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۴۹    
نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در اظهاراتی علیه نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره بیت المقدس گفت ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۳۹    
دفتر فدرال تحقیقات آمریکا چند ماه قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، به ترامپ در خصوص امکان تلاش روسیه برای نفوذ در ستاد انتخاباتی اش هشدار داده بوده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۸    
یک قطار در جنوب سیاتل مرکز ایالت واشنگتن در آمریکا امروز دو شنبه از ریل خارج شد که به گفته برخی منابع، این حادثه تلفاتی داشته است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا راهبرد امنیت ملی جدید کشورش را که بر اساس اولویت دادن به منافع کشورش در همه عرصه ها تنظیمشده، منتشر کرد؛ در بسیاری از بندهای این راهبرد، از ایران در کنار کره شمالی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۹    
حسن بیت سعید بالاخره استقلال را ترک کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۱۶    
علی علیپور سومین پرسپولیسی تاریخ لیگ برتر است که در پایان نیم فصل رقابت ها گل های خود را دو رقمی کرده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۶    
راهکارهای توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور و تعیین اولویت ها و الزامات آن در جلسه شورای عالی فضای مجازی مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۳    
شورای نگهبان طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی مصوبه مجلس درباره عضویت اقلیت های دینی در شورای اسلامی شهر و روستا را رد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۹    
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی گفت: یکی از علل گرانی سفر در ایران و البته همه دنیا تقسیم نشدن تعطیلات است و بدترین تعطیلات برای سفر نیز نوروز است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۵    
نیویورک- ایرنا- نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد، وتوی قطعنامه فلسطین در شورای امنیت رانمونه بارز حمایت امریکا از اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی دانست.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۲    
نیسان اعلام کرد تست های عمومی سرویس اشتراک خودرویی خودران خود را سال آینده در ژاپن آغاز خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۴۲    
فیلم سینمایی درخونگاه ساخته سیاوش اسعدی روزهای پایانی فیلمبرداری خود را سپری می کند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۹    
اسناد همکاری ساخت پنج بیمارستان با حدود دو میلیارد دلار اعتبار از سوی شرکتهای چینی با استفاده از خط اعتباری فاینانس بانکهای این کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امضاء شد .
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۶    
نشست شورای امنیت سازمان ملل که قرار است در آن درباره قطعنامه پیشنهادی درباره بیت المقدس صحبت و رای گیری شود، آغاز شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۹    
پاریس سالهاست به پاتوق گروهک تروریستی منافقین تبدیل شده است . نشستهایی سالیانه با کمک مالی و معنوی سران فرانسه . و با توهم تلاش برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۶    
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی خود از ا یرادات شورای نگهبان به این طرح دوفوریتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۱۹    
تروئیکا تصمیم دولت آمریکا را رد کرده و آن را یک تجاوز آشکار به حقوق غیرقابل چشم پوشی ملت فلسطین به شمار می آورد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۹    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه برخی مدیران نظام بانکی برای بازشدن گره ها تلاشی انجام نمی دهند، گفت: متأسفانه برخی مدیران بانک ها آنطور که باید انگیزه حل مشکلات را ندارند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۱:۰۳    
مسعود پزشکیان گفت: بزرگ ترین مشکل فعلی در کشور فساد است و قدم اول برای راه حل این مشکل، قوی کردن سیستم اطلاعاتی و داده ها است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۵۵    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از نهایی شدن قرارداد اپراتوری پنج ساله بندر شهید رجایی با حضور دو شرکت ایرانی به همراه مشارکت طرف خارجی خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل در جریان نشست ویژه شورای امنیت با هدف بررسی موضوع قدس تهدید کرد: پیش نویس قعطنامه قدس را وتو خواهیم کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۵    
آلودگی هوای تبریز برای چهارمین روز متوالی، تمام مدارس این شهرستان را تعطیل کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۳۲    
وزن کم کردن کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و البته حفظ لاغری، از آن هم سخت تر است. از طرفی عادت های بد غذایی باعث شده که بسیاری از ما در مسیر چاقی قرار بگیریم ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۹    
نظام مصر در حالی برای استقبال از مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا آماده می شود و احتمال می رود فردا سه شنبه به قاهره برسد که این دیدار با مخالفت معارضان مصری روبه رو شده است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری گفت:وضعیت هانیه دختر کرمانشاهی رو به بهبود است * هانیه دختر سرپل ذهابی، شب زلزله در بیمارستان پذیرش و صبح روز بعد ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۷    
ملی پوش ایرانی از سران باشگاه السد قطر به خاطر تمدید قراردادش قدردانی کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۴    
کاکا آخرین بازیکنی بود که پیش از مسی و رونالدو، توپ طلا را برد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۲۰:۰۴    
توییت های خواندنی امروز در مورد احمدی نژاد، آلودگی هوا، کیفیت خودروی داخلی و موارد دیگر است. از شما دعوت می کنیم تا توییت های خواندنی امروز را مشاهده کنید:
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۸    
سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال گفت: مهدی رحمتی و قائدی از استقلال جدا نمی شوند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۸    
پس از بازی استقلال، بازی حذفی پرسپولیس هم لغو شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۵۱    
کاخ سفید چکیده ای از آنچه ترامپ در سخنرانی امشب خود درباره راهبرد جدید امنیت ملی آمریکا خواهد گفت، را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۴۸    
پس از افزایش جهشی قیمت برخی از نهاده های دامی، اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور در نامه ی سرگشاده به رییس جمهور برای حل مشکلات مرغداران یاری خواستند.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۸    
تنها یک روز تا آغاز فروش ویژه یلدای شگفت انگیز باقی مانده است. این کمپین فروش که هیجان انگیزترین جشنواره سال دیجی کالاست ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۳۴    
وزیر بهداشت گفت: طب سنتی، طب جایگزین نیست بلکه مکمل طب مدرن است و طبیعی است که برای بیماران صعب العلاج و بیمارانی که نیاز به جراحی دارند، باید از طب مدرن استفاده کرد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۵    
از سال 94 یلدا به عنوان روز خرید اینترنتی ایرانیان نام گذاری شده و دیجی کالا به همین مناسبت هم از 28 تا 30 آذر یک جشنواره تمام عیار به نام یلدای شگفت انگیز برگزار می کند. ...
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی می خواهند جنگ را تحریف کنند تا بر شیوه رهبری امام امت و کسب پیروزی های دفاع مقدس خدشه وارد شود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۲۲    
رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: دوره های آموزشی اول و دوم ابتدایی در اصفهان و هشت شهرستان دیگر از فردا تا پایان هفته و چهارشنبه مدارس همه مقاطع تحصیلی تعطیل است.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۶    
وضعیت جسمانی آیت الله محی الدین حائری شیرازی بار دیگر وخیم شد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۱۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به باکو به منظور شرکت در اجلاس سه جانبه ایران، ترکیه و آذربایجان خبر داد.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۹:۰۶    
شاه سعودی امروز میزبان مدیر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در کاخ الیمامه در ریاض بود.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۵۶    
رئیس قوه مقننه گفت: من موافق پیشنهاد آقای سلیم الجبوری (رئیس مجلس عراق) هستم، ما می توانیم در پارلمان های خودمان قدس را به عنوان پایتخت فلسطین اعلام و آن را مصوب کنیم.
الف   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۸:۴۶    
باند بزرگ آموزش آرایشگری مختلط و اعزام زنان آرایشگر به خارج از کشور در غرب تهران منهدم شد. سردسته این باند یک مرد ترکیه ای است.