پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۴۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۲:۰۶    
بانکداری ایرانی -شرکت بیمه سینا مفتخر است که برای اولین بار در کشور، امکان خرید بیمه نامه شخص ثالث را با استفاده از اپلیکیشن آپ فراهم نموده و گامی مهم در زمینه خدمات رسانی به مشتریان برداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۴ - ۱۱:۳۰    
درحالی پیش از این مدیرکل فرودگاه های هرمزگان از بدعهدی هما در برقراری پرواز هواپیماهای ای تی آر به جزایر محروم این استان گلایه کرده بود که مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر نیز گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۳ - ۱۳:۲۹    
رئیس نظام صنفی کشاورزی گفت: عرضه محصولات کشاورزی اساسی به ویژه گندم در بورس قانونی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۸:۵۳    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - در حاشیه معرفی محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد جدید عربستان، جلال پیرمرزآباد این کارتون را در روزنامه شرق منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۶:۵۰    
اقدام گمرک ایران برای تسهیل تردد کامیون های ترانزیتی در مرز دوغارون جواب داد و با پذیرش قبض انبار گمرک دوغارون به عنوان سند توزین از سوی گمرک اسلام قلعه افغانستان بخش عمده مشکلات برطرف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۸    
الهه رضایی و گیتی خامنه دو مجری زن محبوب دهه شصت را مشاهده می کنید:
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۸    
6 سال قبل که داعش شروع به شکل گیری کرد کمتر کسی فکر می کرد این فتنه منطقه ای و حتی جهانی این قدر طولانی شود و حتی برای خود دولت و خلیفه خودخوانده نیز تشکیل دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۳    
مدیرعامل پککو از راه اندازی سرویس پرداخت قبض تلفن ثابت فقط با ورود پیش شماره و شماره تلفن در سراسر کشور در اپلیکیشن پرداخت تاپ خبر داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۳۰    
اجرای مسئولیت های اجتماعی نقش مهمی در ایجاد و بهبود برند سازمان ها در جامعه ایفا می کند.وهمچنین رسیدگی به مسئولیت های اجتماعی توسط بیمه ها می تواند درتوسعه ی پایدار نقش بسرایی داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۳:۲۴    
در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر هموطنان روزه دار و خداجوی ایران اسلامی میتوانند وجوه فطریه و کفاره خود را اینترنتی و از طریق وب سایت بانک صادرات ایران پرداخت نمایند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۶    
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث سه پست اسکله جدید صادرات فرآورده های نفتی در بندر شهید رجایی آغاز شد، قرار است سالانه 34 میلیون تن فرآورده نفتی از این اسکله ها صادر شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۳    
میزان استخراج و تولید شمش طلا در مجتمع طلای موته طی 2 ماه نخست امسال به 65 کیلوگرم رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۰    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ تورم روستایی کشور در خرداد به 8.5 درصد رسید که این رقم در مقایسه با تورم دوازده ماهه منتهی به اردیبهشت ماه امسال، 0.4 واحد درصد افزایش داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با بهره برداری از سه پست اسکله نفتی بندر شهید رجایی، مجموع ظرفیت صادراتی مجموعه نفتی به 36 میلیون تن خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۸    
پرواز مستقیم هواپیمایی ماهان به اسپانیا از امروز (پنجشنبه) بین شهرهای تهران و بارسلون آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۸    
بانک مرکزی با ابلاغ استانداردهای بین المللی بال 2 به شبکه بانکی، گامی برای مدیریت بهتر ریسک در بنگاه های پولی برداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۵    
اطلاعات مرکز آمار نشان از آن دارد که تورم ماهانه و نقطه به نقطه خرداد ماه نسبت به اردیبهشت ماه کاهش داشته است و تورم کل نیز با 0.4 درصد افزایش نسبت به ماه قبل به 8.5 درصد رسیده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۲    
به دنبال اعلام بانک مرکزی به مراجع قضایی مبنی بر فعالیت غیرمجاز موسسه اعتباری حافظ، مرجع قضایی نیز دستور ممانعت از فعالیت این موسسه را به نیروی انتظامی صادر کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۸:۱۲    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرح ساماندهی موسسات غیرمجاز در کنار بانک مرکزی و یار و همراه این بانک خواهد بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۹    
در حالی قیمت خودروی پژو 2008 تا حدود 100 میلیون تومان توسط ایران خودرویی ها اعلام شده بود که معاون سازمان حمایت با توجه به پیش فروش این خودرو ، پیش بینی قیمت 120 میلیون تومان را اعلام کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۹    
در حالی مدیرعامل ایران ایر وعده خدمات دهی هواپیمای ای تی آر را در مناطق کم برخوردار داده بود که مدیرکل فرودگاه های هرمزگان گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۳    
بعد از گذشت یک سال از چاره جویی دولت برای جلوگیری از ورود گندم ورود موقت خارجی با روش "شناسنامه دار کردن کشاورزان" ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۳۰    
یک شبکه تلویزیونی سعودی در تلاش برای ضعیف جلوه دادن قدرت موشکی ایران آن را کارتن های مقوایی توصیف کرد اما باید پرسید آیا همین موشک ها به اهداف خود اصابت نکرد؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۴    
یک کارشناس سازمان غذا و دارو به جزئیات اهمیت مصرف برنج قهوه ای پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۴    
امیر قطر در پیامی انتصاب محمد بن سلمان فرزند پادشاه آل سعود به ولیعهدی را به وی تبریک گفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۲۱    
فیلم ها و تصاویر قتل، تصادف، درگیری خیابانی، فحاشی و... هر روزه در فضای مجازی منتشر و بین افراد دست به دست می شود. فیلم ها و عکس هایی که بیشتر مستند است و از اتفاقات ناگوار پیرامونمان خبر می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۸    
دیپلماسی دولت دوم روحانی نسبت به دوره دوم خود راه دشوارتری دارد. بدون شک خاورمیانه دوران ترامپ خطرخیزتر از دوران باراک اوباما است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۸    
هزاران بیمار با تحمل رنج و عذاب بسیار، در انتظار دریافت اعضای پیوندی لحظه شماری می کنند و این درحالی است که اهدای عضو، یکی از اقدامات بسیار ارزشمند انسانی است که زندگی دوباره ای را به بیماران می بخشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۵    
روزنامه دنیای اقتصاد روابط تهران - ریاض را در عصر جدید بررسی کرد و آورد: ملک سلمان، پادشاه عربستان، فرزند خود محمد را به عنوان ولیعهد برگزید ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۵    
روزنامه آرمان درباره انتخابات ریاست جمهوری، هجمه های وارده توسط آمریکا و عربستان، عملیات داعش در مجلس و حرم امام(ره) به گفت وگو با صادق ملکی استاد دانشگاه پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۲    
در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، مدیرعامل بانک شهر، طی پیامی از همه هموطنان دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز با شکوه حضور یابند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۹    
به آگاهی هم وطنان عزیز می رساند پیرو فراخوان شرکت ایران خودرو جهت ثبت نام محصولات جدید، درگاه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بر روی سایت این شرکت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۹    
کافی است کلید واژه ورشکستگی بانکها را در یکی از موتورهای جست وجوی اینترنت انتخاب کنید. انبوهی از اخبار و گزارشها درباره ورشکستگی شبکه بانکی در رسانه های مختلف به چشم میخورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۵۴    
طی 12 ماهه اول 1395، شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور به بیش از 35 هزار زوج جوان بالغ به 7195 میلیارد ریال وام ازدواج و جهیزیه پرداخت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۸    
کارخانه پنج میلیون تنی گندله سازی سنگان واقع در شهر سنگان با سرمایه گذاری فولاد مبارکه اصفهان، روز چهارشنبه به مرحله تولید آزمایشی رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۴۸    
شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی اعلام کرد که بیش از 400 هزار دستگاه خودرو خود را به دلیل نقص فنی از سطح بازار فراخوانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۱۵    
رئیس هیات مدیره بانک تجارت از برنامه های این بانک برای ارتقاء استانداردهای شفافیت مالی خبر داد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۳    
طی ماه های اخیر موجی از شایعه و اخبار مشکوک علیه سیستم بانکی به راه افتاده و در حال خالی کردن دل سپرده گذاران است اما به گفته نماینده بانک مرکزی در غرب کشور 'هیچ بانک و موسسه ای مشکل اساسی و بنیادی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۱:۰۰    
رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) درباره ی حل مشکل آب مجمتع معدنی سنگان از مذاکره با دولت افغانستان برای استفاده از رودخانه مرزی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۷    
باتوجه به اهمیت ارائه بهترین خدمت درایام بازنشستگی، شرکتبیمه مااقدام به اجرای طرح مذکورنموده است.این طرح با هدف مکملی برای حقوق دوران بازنشستگی راه اندازی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۴    
طبق پیش بینی صورت گرفته تا پایان سال جاری فروش صنعت خودرو و قطعه ایران مجموعا به حدود 20 میلیارد دلار خواهد رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۴    
در پنج روز کاری گذشته معاملات بورس تهران، قیمت پایانی اکثر سهم ها روند نزولی به خود گرفت و شاخص کل 729 واحد افت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۵۱    
شرکت هواپیمایی قطرایرورز برترین خط هوایی سال 2017 میلادی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۸    
واکنش رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای به تشکیل اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، آمادگی شرکت های FCP برای حضور در فرابورس به واسطه حل مانع سهامداری مشترک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۸    
رئیس شورای ملی زعفران ایران بازارسازی و بازارگردانی را به عنوان رویکرد اصلی این شورا در آینده مطرح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۵    
نتایج مطالعات محققان پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی در زمینه فرایند جاری نوسازی بافت های فرسوده در محلات شمشیری و شبیری- جی نشان می دهد که در برخی از حوزه ها برنامه نوسازی به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۵    
مهمترین خبرهای هفته جاری به آغاز اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان و کارجویان، ثبت نام 200 هزار نفر در سامانه کارورزی و افزایش سقف تسهیلات قرض الحسنه اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختصاص ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۱ - ۱۰:۴۲    
استراتژی کاهش تولید اوپک (عربستان سعودی) و غیراوپک (روسیه و جمهوری های شوروی سابق) نشان می دهد یک استراتژی جدید برای مقابله با تردیدهای مداوم در بازارها نیاز است.