پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۰۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۵ - ۰۸:۴۱    
در مشارکت نباید سر طرف مقابل کلاه بگذارد این یک واقعیت است که در قرارداد رنو ما هم کاهلی کرده ایم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۳    
شروع میکنیم با این عکس جالب از کودکی های حسین رفیعی، به امید اینکه هیچگاه خنده از لبتان رخت نبندد و مثل حسین در این عکس اخمالو نباشید. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۱:۳۳    
شنبه شب گذشته پژمان بازغی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با حضور در برنامه "مردم گرام" که با اجرای نجمه جودکی از شبکه 3 پخش می شود در خصوص محمدرضا گلزار صبحت هایی کرد که با واکنش بسیاری روبرو شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۱:۲۷    
بانک مرکزی سوریه باارزش ترین اسکناس این کشور را با تصویر رییس جمهور قانونی سوریه منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۰:۳۶    
با تندشدن فضای سیاست داخلی در روزها و هفته های اخیر، علیرضا زاکانی یکی از تندترین مخالفان دولت در اقدامی غیرمنتظره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۲    
به نظر میاید که اصلاح طلبان و دولتی ها خود نیز نیک آگاهند که باید ناطق نوری را به عنوان رئیس اتاق فکر خود برگزینند. او بی گمان می تواند وزنه تعادلی در شرایط موجود باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۹    
روزنامه آرمان در گزارشی نوشت: ارائه پیشنهاداتی از سوی اعضای شورای شهر تهران با اجرای برنامه های فعالی و همچنین شفاف سازی موجب خواهد شد شهر تهران از پروژه های نمایشی رها شده و به سوی توسعه پایدار حرکت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۷    
الاغ ها برای قاچاق از کوه ها و دره های صعب العبور مرزهای شرقی استفاده می شوند قیمت چهارپایان در شهرهای مرزی کوهستانی تا 12 میلیون تومان می رسد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۳    
پنجمین جشنواره بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه رازی با عنوان " جشنواره شایستگان " از سیزده آذر ماه سال 1395 مصادف با روز بیمه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۰    
آیین نامه نحوه توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث ابلاغ شد. هیئت وزیران در جلسه 1396.4.4 به پیشنهاد وزارت کشور و با همکاری وزارتخانه های راه و شهرسازی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۲    
نبال مدحت به عنوان اولین زن در ارتش سوریه به درجه سرلشکری رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۹    
پنجمین دوره جشنواره فروش کارت هدیه بانک کارآفرین (تابستان و پاییز 1396) آغاز شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۹    
با حضور دکترپرویزیان مدیرعامل، خسروانی عضو هیات مدیره بانک پارسیان، قبادی معاون فرمانداری هشتگرد ، حسینی رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در هشتگرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۳    
مدیرعامل بانک رفاه گفت: نظام بانکی ما هنوز نیازمند اقدامات بیشتری در زمینه IFRS است تا با استانداردهای روز دنیا تطبیق یابد بنابراین اجرای آن باید به صورت تدریجی و مرحله به مرحله صورت گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۰    
آمار تعداد کل کارت های صادره شبکه بانکی کشور به تفکیک تا پایان فروردین ماه 1396 که از سوی بانک مرکزی منتشر شده، نشان می دهد 12.5 درصد کل کارت ها سهم بانک ملی ایران است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۷    
مراسم قرعه کشی خریداران شارژ تلفن همراه از موبایل بانک تجارت برگزار و حسن بهرام نژاد از شاهین شهر اصفهان برنده یک دستگاه خودرو لیفان 620 شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۵    
فهرست 50 شرکت فعال بورس در سه ماه نخست سال با حذف و اضافه 40 شرکت همراه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۷    
کسبه پلاسکو صبح امروز بار دیگر در مقابل بنیاد مستضعفان که مالکیت این ساختمان را بر عهده داشته، تجمع کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۴    
هر گرم طلای 18 عیار با افزایش حدود 500 تومانی نسبت به روز قبل به بیش از 116 هزارتومان رسیده و دلار آمریکا با حرکت صعودی به 3787 تومان قیمت دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۴۴    
اسفندیار جهانگرد، اقتصاددان و رئیس پژوهشکده اقتصاد دانشگاه علامه
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۳    
بانک کارآفرین در نظر دارد املاک مازاد خود را در تهران و شهرستان ها به صورت شش دانگ و مشاع با شرایط پرداخت نقدی و نقد و اقساط، از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۷    
محمد علی نجفی استاندار گیلان با ارسال نامه ای به دکتر مرتضی شهید زاده مدیرعامل بانک کشاورزی ، از عملکرد این بانک در استان گیلان تشکر و قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۷    
قرارداد خط اعتباری 25 میلیون یوورویی بانک توسعه صادرات ایران با بانک تجارت پاریس منعقد شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۷    
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی و هیات همراه، روز شنبه 10 تیر در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی حضور یافتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۴    
مدیرامور فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به رونمایی از نرم افزار موبایلی" شهرنت وی" گفت: با استفاده از این نرم افزار، امکان درخواست صدور کارت هدیه بدون نیاز به مراجعه به پیشخوان های شهرنت وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۸    
در حالی ژاپن و اتحادیه اروپا، قرار است هفته آینده توافق تجارت آزاد با یکدیگر را امضاء کنند، که از این پیمان به عنوان پیام سفت و سخت برای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تعبیر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور سراسری 96 از ساعت 15 امروز تا 14 تیرماه خبر داد و گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۸    
در تصمیم جدید بانک مرکزی، منابع بازگشتی مسکن مهر جهت تجهیز مالی صندوق پس انداز مسکن یکم اختصاص خواهد یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۵    
مشکلات مسکن مهر شرکت کیسون با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت عمران پرند و مسوولین شرکت کیسون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۲:۰۲    
رای کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) به تمدید تعلیق اقدامات متقابل علیه ایران پیام روشنی برای تضمین توسعه روابط بانکی ایران در جامعه جهانی محسوب می شود و چراغ سبزی برای افزایش اعتماد سرمایه گذاران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۶    
به موجب قرارداد منعقده، بانک ایران زمین از تاریخ بیست و یکم خرداد ماه جاری در شمار بانک های عامل صندوق توسعه ملی قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۹    
نتایج مسابقه بیمه ملت با موضوع "سرمایه گذاری در بانک یا بیمه؟" اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۱:۲۶    
بانک ملت با همکاری شرکت بیمه ما و با هدف پاسخگویی به نیاز بخش مهمی از جامعه یعنی بانوان شاغل و خانه دار، به ارائه بسته جدیدی از محصولات و خدمات بانکی و بیمه ای در قالب طرح پرنیان اقدام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۴    
در حال حاضر به دلیل عدم نظارت و برخورد جدی با متخلفان گوشت های وارداتی حتی در فروشگاههای زنجیره ای به قیمت های گزاف در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که خلاف توافق های صورت گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۱    
در حال حاضر قریب به 4 میلیون دستگاه خودروی شخصی گازسوز در کشور در حال تردد است که برآوردها نشان می دهد از این تعداد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
مجمع عمومی فوق العاده لیزینگ صنعت و معدن با حضور 90 درصد از سهامداران شرکت برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۵    
بر اساس گزارش های منعکس شده،قریب به 13 هزار میلیارد تومان چک مبادله ای تنها در اردیبهشت ماه سالجاری برگشت خورده که این اعداد و ارقام حاکی از رشد 36 درصدی این عارضه و بیماری پنهان اقتصادی می باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۲    
کشورهای مختلفی از جمله عربستان ، چین، روسیه، آمریکا و گروهکی تروریستی مانند داعش تاثیراتی بر روی تولید و قیمت نفت در جهان دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۲    
مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان هرمزگان گفت: طی ماه گذشته در حوزه ترانزیت و کانتینری پیشرفت 40 درصدی شاهد بودیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۲    
معاون پشتیبانی بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران طی سه سال گذشته با وجود رکود بازار مسکن، یکی از موفق ترین سازمان ها در فروش اموال مازاد و تملیکی بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۹    
در حال حاضر فروشندگان مسکن با پرداخت مالیات متضرر می شوند، در نتیجه برای جبران آن اقدام به افزایش قیمت می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۹    
بهره گیری از فضای مجازی و فرصت های سیاحتی و گردشگری،برای اشتغال جوانان جویای کار،ضرورت و ظرفیتی مغفول مانده است که با توجهِ به آن ، می توان بار سنگینِ بیکاریِ کشور را تعدیل و سبک نمود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۳    
در حال حاضر حداقل نرخ هر کیلو طلای سرخ 4 میلیون و300 الی 5 میلیون و 6000 هزارتومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۹    
با همکاری مشترک پلیس فتا، 1200 وب سایت غیرمجاز گردشگری شناسایی شده که در مرحله نخست، 14 وب سایت مسدود شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۶    
رییس اتاق اصناف از برنامه ریزی برای راه اندازی اتحادیه کسب کارهای اینترنتی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۶    
تولید نفت لیبی از حدود 935 هزار بشکه در روز در اوایل هفته گذشته، به حدود 950 هزار تا یک میلیون بشکه در روز افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۳    
مفهوم شکاف دیجیتالی بیان می کند که در دنیای جدید، بهره گیری از تکنولوژی های ارتباطی و اطلاعاتی میان کشورهای مختلف و همچنین درون جوامع به صورت عادلانه تقسیم نشده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۳    
یک مقام مسئول کارگری می گوید شغل های خدماتی به دلیل آنکه سودده و کم هزینه هستند، در ایران و بسیاری از کشورهای اروپایی استقبال از آنها بیشتر است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۰    
در کنار رشد قابل توجه ایرلاین های آسیایی که در طول سال های گذشته توانسته اند گوی رقابت را از اروپایی ها و آمریکایی ها بربایند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۰    
در حال حاضر علی رغم اقدامات صورت گرفته 300 شهر در نقطه سربه سر منابع آبی قرار دارند، به طوری که اگر تعمیرات تاسیسات طولانی شود با مخازن خالی رو به رو خواهیم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۷    
در حالی که در برخی سایت ها و کانال ها، اخباری مبنی بر تبدیل شدن یک کامیون تخم مرغ تاریخ گذشته تخلیه شده در بیابان به جوجه منتشر شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل بازرسی ویژه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدگنندگان از ثبت حدود 20 هزار مورد تخلف منجر به تعزیر به ارزش بیش از سه میلیازد تومان در سال گذشته خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۴    
رییس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح وضعیت بارش و دمای کشور طی ماه های گذشته از افزایش دمای یک و نیم درجه ای در بهار 96 خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۱:۴۱    
رئیس اتاق بازرگانی با هشدار درباره رهاشدن فنر قیمت دلار گفت: از سال 1392 تا به امروز بیش از 60 درصد تورم داخلی داشته ایم ولی نرخ دلار در ابتدای دولت یازدهم حدود 3 هزار و 750 تومان بود که این رقم در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۱:۲۳    
بانکداری ایرانی - بیشتر مؤسسات اعتباری بر خلاف بانک های خصوصی و دولتی، پیش از قانون تنظیم بازار غیر متشکل پولی مصوب سال 1383 و اخذ مجوز از سایر نهادها مانند وزارت تعاون، کشور، نیروی انتظامی و .. ...