پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۷:۴۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۰۸    
تغییرات در کابینه دولت دوازدهم این روزها به بحث اصلی رسانه ها و کارشناسان تبدیل شده است. در این بین شاید تغییر در تیم اقتصادی دولت موضوع است که می تواند از جذابیت های بیشتری در مقطع کنونی برخوردار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۱    
ارزش 4 ارز در حالی روند نزولی به خود گرفته که ارزش دلار همچون روز گذشته با روند مثبت روبرو شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۴۲    
- مدیر اداره فناوری مک آفی می گوید موج جدید استارتاپ های امنیتی بر مبنای هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به تنهایی برای توقف حملات سایبری کافی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۹    
مروری بر مهم ترین اخبار فناوری اطلاعات ایران در روز شنبه 24 تیر ماه 1396
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۶    
با هم مروری بر مهم ترین اخبار دنیای آی تی در روز شنبه مورخه 24 تیر ماه 1396 می کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۶:۱۲    
مدیرعامل بنیاد برکت، وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از اختصاص 1000 میلیارد ریال اعتبار برای مشارکت در طرح های توانمندسازی اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال در استان قزوین خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۵    
مراسم قرعه کشی مسابقات فوتسال صنعت بیمه کشور به مناسبت یادواره شهدای مدافع حرم به میزبانی شرکت سهامی بیمه "ما" برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲    
تجربیات موفق بانک کشاورزی در زمینه استقرار و به کارگیری نظام مدیریت بهره وری در اختیار دیگر بانک های دولتی قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲    
مهم ترین تفاوت حکومت دینی با حکومت غیر دینی این است که مردم اگر از موضوعی می ترسند این ترس درونی و از جنس تقوا و باور باشد وگرنه ترساندن مردم با پلیس و جریمه را حکومت غیر دینی هم می تواند انجام دهد و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۲    
شفاف سازی راهکار اساسی و قطعی مبارزه با فساد است؛ هم به لحاظ عقلی، هم به لحاظ مدیریتی و هم به لحاظ دینی؛ که در اینجا قصد پرداختن به مباحث علمی آن را ندارم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۶    
رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که منابع مالی بانک شهر در اختیار عمران و آبادانی شهرها قرار دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۳    
توجه به اقشار ضعیف و محروم در جامعه از سوی دولت می تواند وضعیت آنها را بهبود بخشد. دولت همچنین باید با توانمندسازی این اقشار، اوضاع زندگی آنها را تغییر دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۲:۰۰    
اقتصاد جهانی بر سر دوراهی است؛ یا این رکود دامن گیر و نرخ تورم بسیار پایین استمرار پیدا می کند و یک رکود گسترده تری حاکم خواهد شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۹    
تهران و پاریس در حال تحکیم روابط خود هستند؛ روابط اقتصادی و تجاری رو به افزایشی که با برخی از حوزه های سیاسی نیز همراه شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۰    
هادی قاسمی استادیار مهندسی مکانیک از دانشگاه هیوستون به خاطر اختراع ماده ضد یخ با الهام از قابلیت طبیعی بدن قورباغه ها موفق به دریافت برترین جایزه ناسا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۳    
مدیر دفتر مدیریت مصرف آبفای استان تهران گفت: با همکاری مرکز تحقیقات ساختمان و نظام مهندسی برای اصلاح مبحث ساختمان اقدام کردیم تا مصرف آب کنترل شود که این کار انجام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اعلام کرد: صنوف تولیدی می توانند از خدمات این صندوق تا مبلغ 30 میلیارد ریال به عنوان وثیقه تسهیلات بانکی استفاده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۴    
رییس اتحادیه طلا و جواهر از ارایه لایحه ای توسط دولت به مجلس و پیشنهاد اخذ مالیات بر ارزش افزوده با نرخ سه درصد از طلافروشان خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۰    
با هدف تعیین تکلیف سپرده گذاران محترم در تعاونی منحله فرشتگان، از روز شنبه (24 تیر) امکان دریافت سپرده های تا سقف یک میلیارد ریال به صورت علی الحساب از طریق موسسه اعتباری کاسپین فراهم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۳۱    
دادستانی انتظامی مالیاتی به مودیان مالیاتی سراسر کشور در خصوص احتمال کلاهبرداری و سودجویی از سوی افراد فرصت طلب هشدار داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۹    
جایزه گرفتن مریم میرزاخانی از دست هاشمی رفسنجانی رئیس جمهوری وقت در مرداد ماه 1374
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۹    
مریم میرزاخانی نابغه ریاضی ایرانی که صبح امروز از میان ما رفت، در آخرین پست خود در فیسبوک از عشق و علاقه اش به ریاضی گفته بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۶    
با هدف تعیین تکلیف سپرده گذاران در تعاونی منحله فرشتگان از امروز امکان دریافت سپرده های تا سقف یک میلیارد ریال به صورت علی الحساب از طریق موسسه اعتباری کاسپین فراهم شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۰    
کولبرهای زمان قاجار را در سال 1300 ه.ش مشاهده می کنید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۷    
مریم میرزاخانی اولین دختری بود که به تیم المپیاد ریاضی ایران راه یافت و همچنین اولین دختری بود که در المپیاد ریاضی ایران طلا گرفت. متاسفانه او به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۲:۲۰    
یک عضو هییت نمایندگان اتاق تهران با حضور در کافه خبر موضع خود را در رابطه با تفکیک یا احیای وزارت بازرگانی مطرح کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۷    
اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در پی ادامه شبهه افکنی های برخی رسانه ها درباره قرارداد شرکت ملی نفت ایران و کنسرسیومی متشکل از شرکت های توتال ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۲:۱۱    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از ادامه پیگیری ها بر روی وضعیت مدیران دوتابعیتی خبر داد و گفت: اخیرا در همین راستا چند مدیر دوتابعیتی اخراج شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۲:۰۸    
بانک مرکزی روسیه قرار است نرخ بهره بانکی را در بلند مدت به 6.5 درصد کاهش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۲:۰۸    
وزیر اقتصاد ترکیه اظهار داشت با تدابیر جدی نهادهای کشور و پایداری سیاست ما، رشد اقتصادی بعد از کودتای ناکام 15 جولای سال گذشته ادامه یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۲:۰۵    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: حجم بارش های اخیر که به جاری شدن سیلاب منتهی شد، حدود 50 میلی متر در سیستان و بلوچستان و 35 میلی متر در استان های تهران و البرز ثبت شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۹    
افزایش جمعیت غیرفعال اقتصادی در حالی روبه افزایش است که به عنوان یک پدیده پنهان تحولات بازار کار 61 درصد از جمعیت در سن کار را به خود اختصاص می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۶    
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 1966 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1.4 درصد کاهش را نشان می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۳    
شرکت سپرده گذاری مرکزی، بیش از 974 میلیارد و 353میلیون ریال انواع سود به 2436سرمایه گذار پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۳    
با مذاکرات صورت گرفته از سوی شعبه سردارجنگل این شرکت، اتاق اصناف بندر آستارا در پوشش بیمه سرمد قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۳    
بیمه دی در دوره 12 ماهه منتهی به 30 اسفند ماه 95 مبلغ 375 میلیارد و 642 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس به هر سهم مبلغ 150 ریال سود اختصاص داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۰    
ابراهیم حمیدی مدیرعامل بیمه ایران معین
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۰    
نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل متحد، سالخوردگی جمعیت را از جمله موضوعات بسیار مهم برای ایران دانست و گفت: برنامه همکاری مشترک می تواند راه حل هایی را در این رابطه ارایه دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۰    
بیمه پاسارگاد در نظر دارد افزایش سرمایه شرکت را که به میزان 15 درصد به صورت جایزه سهام است از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه ای شرکت محقق کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۰    
سیستم آموزش مجازی شرکت بیمه حافظ طی مراسمی توسط عبدالرسول عطایی رونمایی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۷    
هدف از تأسیس صندوق ضمانت سپرده ها به موجب ماده (95) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۷    
وزرای کشاورزی ایران و ویتنام، بر توسعه همکاری های کشاورزی و شیلاتی دو کشور تاکید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۱    
رئیس سابق نظارت بر کمیته بازبینی قراردادهای نفتی گفت:توافق برجام و قراردادهای آی.پی.سی تاثیر متقابل بر هم دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۲    
قبل از پیش فروش پژو2008 نقش سازمان حمایت مصرف کنندگان بسیار کمرنگ بود، اما15روز پس از پیش فروش، وارد میدان شد و عودت بخشی از مبلغ به متقاضیان را وعده داد؛ وعده ای که انجامش عملی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۲    
کارشناس ارشد بازار سرمایه، با اشاره به راه اندازی صندوق طلا در بورس کالا گفت: ریسک خرید و فروش طلا در بازار کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۹    
دکتر مجتبی لشکر بلوکی با بیان معضلات پرداخت سود های غیر متعارف از سوی برخی بانکها گفت: پرداخت سودهای غیر متعارف و نامعقول به سپرده گذاران علاوه بر تخلف آشکار در قانون باعث هرج و مرج اقتصادی و ایجاد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۹:۰۳    
امامی عضو هیات مدیره ناظر بر استان خراسان رضوی به منظور ارزیابی عملکرد استان در حوزه های بازاریابی برای جذب منابع جدید، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات از شعب مشهد بازدید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۷    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی با بیان اینکه اضافه برداشت بانک ها کنترل شده و رو به کاهش است، در واکنش به انتقادات به نرخ جریمه اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۳    
شرکت خودروسازی هوندا موتور اعلام کرد، به دلیل ریسک وقوع آتش سوزی، حدود 2.1 میلیون دستگاه از محصولات خود در سراسر جهان را برای تعویض سنسورهای باطری این خودروها فرا می خواند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۳    
در حالی که کاهش سود بانکی می تواند اثرات مثبتی بر افزایش تولید و رونق مسکن داشته باشد، دورنمای نامشخص بازار پولی و همچنین تداوم رکود در بازار مسکن ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰    
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: قیمت مسکن مهر پردیس نهایی شده است و پیمانکاران جوسازی نکنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰    
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از آغاز فاز دوم مبارزه با عرضه کالای قاچاق در سطح شهر تهران از امروز خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰    
در رتبه بندی 157 کشور جهان از نظر شاخص جهانی توسعه پایدار، ایران در رتبه هشتاد و نهم جهان جای گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۷:۰۰    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران گفت: جاده هراز از ساعت 12 ظهر شنبه به مدت 3 روز به دلیل اجرای عملیات ایمن سازی، به روی خودروهای عمومی بسته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۲    
سریعترین رشد تقاضا برای سفر در بین مقصد های گرشگری جهان در سال 2016 مربوط به ایران بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۲    
ترس از توقف طولانی مدت نمادهای معاملاتی یکی از موضوعاتی است که موجب می شود در فصل مجامع گردش نقدینگی در بورس کاهش پیدا کرده و حجم و ارزش معاملات افت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۹    
در صورتی که دولت تا هفته آینده لایحه دو فوریتی رسیدگی موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز را به مجلس ارائه نکند، طرحی که در این زمینه در مجلس آماده شده به جریان خواهد افتاد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۴۶    
سایت اتاق بازاریابی ایران با هدف توسعه و احیای صنعت بازاریابی و کمک به فروش و بازاریابی محصولات تولیدکنندگان و بازرگانان راه اندازی شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه این وزارتخانه تابلو اجتماعی نظام و دولت است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
سفیر کشورمان در روسیه در ادامه برنامه سفر به استان های روسیه که در جهت شناسائی ظرفیت های این استان ها و توسعه مناسبات استانی ایران و روسیه انجام می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۸    
حمل هرگونه موادمخدر سنتی و روانگردان به عربستان ممنوع بوده و در صورت کشف، برای زائر پرونده قضایی تشکیل شده و از پرواز وی ممانعت می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۵    
معاون دفتر مبارزه با بیماری های دامی سازمان دامپزشکی اعلام کرد که تب کریمه کنگو بیماری 40 ساله و بومی ایران در کشورهای این منطقه است که هیچ علائم بالینی در دام ندارد اما ویروس آن می تواند توسط کنه ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۵    
رییس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه 20 هزار شغل برای سال جاری در حوزه فرش در نظر گرفته شد، گفت: ایجاد یک هزار و 40 شغل برای چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۵    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس به تقدیر از وزارت نفت بابت قرارداد با توتال پرداخت و گفت: از وزارت نفت به واسطه عقد این قرارداد تقدیر می کنم و امیدوارم با نظارت دقیق شاهد اجرای درست آن باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۲    
در اولین روز معاملات بورس تهران در این هفته گروه فلزات اساسی با رشد روبرو شدند، اما خودرویی ها روند کاهشی را سپری کردند. شاخص کل نیز با رشد 149 واحدی روبرو شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۹    
تجهیز 27 هزار روستای کشور به اینترنت پرسرعت و افزایش شبکه پهن باند داخلی از 624 به 10 هزار گیگابیت بر ثانیه که منجر به رشد 10 برابری کاربران اینترنت شده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۹    
شرکت آئودی اولین خودروی خودران سطح سه مدل A8 را در نمایشگاه بارسلونا معرفی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۴    
بانک پاسارگاد، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و در ادامه ی طرح اهدای کتب نفیس به دانشگاه ها، مراکز علمی، نهادها، استادان و فرهیختگان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۶    
دلار آمریکا با کاهش 12 تومانی نرخ نسبت به چهارشنبه هفته گذشته 3782 تومان و سکه تمام طرح جدید با کاهش 5000 تومانی قیمت یک میلیون و 207 هزار تومان عرضه می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۰    
مرتضی کامرانی، مدیر بیمه های عمروسرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر در گفت وگو با خبرنگار عصراقتصاد به معرفی و تشریح مزایای بیمه عمروسرمایه گذاری پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۴    
سکه تمام طرح جدید حد فاصل بهار سال گذشته تا بهار امسال با افزایش 228 هزار تومانی همراه شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۸    
در حالی طی روزهای گذشته اعلام جدی تری از سوی مقامات ارشد اقتصادی و گاهی بانکی در رابطه با کاهش نرخ سود مطرح می شود و به نظر می رسد به زودی تغییراتی در نرخ های موجود ایجاد شود که بانک ها در مجموع ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۲۵    
مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: در پی نزاع شخصی دو نفر در ایستگاه متروی شهر ری و توقف چن دقیقه ای حرکت قطار ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۱۹    
مدیر عامل بانک ایران زمین طی حکمی معاون عملیات بانکی را منصوب کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۷    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت : بانک صنعت و معدن 900 میلیارد تومان تسهیلات به صنایع استان کرمانشاه پرداخت کرده و 6 طرح صنعتی در این استان در دست اجرا دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۲:۰۱    
در راستای ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و تسهیل امور پرداخت های هموطنان در سطح کشور بویژه در مناطق روستایی و کم برخوردار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۵    
مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی از کارمزد پرداخت نقدی ( ریالی) معاف هستند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۴    
بیمه آسیا در دو مرحله پرداخت خسارت حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر مبلغ چهل و چهار میلیارد و یکصد میلیون ریال به بیست ویک خانواده معدنکار جانباخته در این حادثه پرداخت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۳    
بزرگترین شرکت سوپرمارکت های زنجیره ای کره جنوبی اعلام کرد قراردادی با یک شرکت ایرانی برای راه اندازی شعب این فروشگاه زنجیره ای در ایران به امضا رسانده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۵    
خرم آبادی از فعالیت 8هزار کانال مجرمانه در کشور خبر داد و گفت: وزیر ارتباطات به مدیر تلگرام نامه ارسال کرده است اما آنها طبق تعریف خود، اقدام به فیلتر می کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۳    
روزنامه خراسان نوشت: بر اساس طرح جدید یکی از وزرای اقتصادی که مورد موافقت برخی دیگر از اعضای کابینه نیز قرار گرفته و هم اکنون در حال بررسی توسط کارشناسان دولت است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۲۰    
سازمان بهداشت جهانی با انتشار بیانیه ای از زایران خانه خدا خواست، مراقب بیماری های واگیر در ایام موسم حج باشند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استان در زمینه تعیین تکلیف تعاونی های منحل شده کاسپین که در استان فعال بوده اند گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۷    
دادستان مشهد در خصوص آخرین وضعیت پرونده پدیده شاندیز توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: همچنان حدود 8 نفر در بازداشت به سر می برند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۷    
سفیر ایران در لندن نسبت به چالش های مهم اجرای برجام هشدار داد و اعلام کرد که تداوم سیاست های خصمانه آمریکا به احتیاط اقتصادی و تعارض آشکار رفتار دولت ها با برجام منجر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۴    
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: دریافت پول از اولیای دانش آموزان برای ثبت نام در پیش دبستانی ها خلاف اصل 30 قانون اساسی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۳    
ایران پتانسیل های بالایی برای توسعه انرژی های تجدیدپذیز دارد به همین دلیل پس از برجام استقبال زیادی از سوی کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در این انرژی صورت گرفت به طوری که طبق گفته های وزیر نیرو 3 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۰    
در شرایطی که بازار مسکن کل کشور همچنان در رکود به سر می برد سه ریز نوسان تابستانی افزایش تقاضا برای اجاره ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۴۴    
سیاست گذار و بانکداران در تفاهم جدید سقف نرخ سود علی الحساب جدید را تعیین کرده اند. گفته می شود سقف تعیین شده حداکثر 15 درصد (نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار) است و بانک ها درصورتی مجاز به پرداخت سود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۳۸    
بانکداری ایرانی -شرکت های بیمه گری به عنوان پوشش دهندگان اصلی ریسک در اقتصاد یک کشور خود در معرض ریسک های زیادی قراردارند و چندین سال است که بیمه مرکزی در صدد بهبود شرایط برای شرکت های بیمه گری است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۰۰:۱۴    
زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده 2 بانک دی و انصار، مپنا، پالایشگاه تبریز و 22 شرکت دیگر اعلام شد.