یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۱:۱۳Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۰۱:۰۲    
بانکداری ایرانی -یک بانک بورسی به عنوان عاملی پرداخت تسهیلات اشتغال زایی صندوق توسعه ملی تعیین شده است. صندوق کارآفرینی امید پست بانک را به عنوان عامل پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انتخاب کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۰۱:۱۱    
ماجرای کشف حجاب زن سعودی در یک فیلم ویدئویی که او را در حال قدم زدن بدون حجاب در یک منطقه تاریخی نشان می دهد به یکی از موضوعات داغ این روزهای شبکه های اجتماعی این کشور بدل شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۵    
بانکداری ایرانی - بانک گردشگری که در صورتهای مالی پیش بینی شده خود اعلام کرد که در سال 96 نزدیک به 110 درصد رشد را در درآمد مشاع تجربه خواهد کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۵:۰۳    
در شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران که روز دوشنبه، مورخ 26/04/1396 در مرکز همایش های بین-المللی صدا و سیما برگزار شد، بانک آینده، موفق به دریافت چهار جایزه و نشان برتر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۸    
شرکت مهان مد میمه کیش با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن و طی مراسمی با حضور جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری کشورمان و مقامات ارشد استانی در کیش افتتاح شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۸    
در اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران که به همت دبیرخانه توسعه صنایع ملی برگزار شد، نشان برترین اعتماد، صداقت و وامانت داری در صنعت بانکداری به بانک توسعه تعاون اهداء شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۵    
بانک صنعت و معدن نشان ملی تندیس سود آورترین و پربازده ترین بانک در اقتصاد ایران ، جایزه ملی سرآمدان اقتصاد ایران در صنعت بانکداری و نشان برترین اعتماد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل بانک شهر، به عنوان برگزیده اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران، جایزه ملی و نشان اعتماد، صداقت و امانت داری در صنعت بانکداری را به خود اختصاص داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۰    
مدیرعامل بانک سپه ضمن تبریک به زوج های جوان از آمادگی این بانک برای اجرای طرح ضربتی وام ازدواج بانک مرکزی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۵    
فردی شیاد که از طریق سایت واسطه گر دیوار با ترفند فروش اتوبوس، یک میلیارد و 400 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۲    
قیمت هر پوند انگلستان در بهار امسال نسبت به بهار سال گذشته با تغییراتی همراه بوده و در مجموع 400 تومان کاهش قیمت را پشت سر گذاشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۳    
حکم آزادی حسین فریدون با قبول وثیقه دادگاه صادر شد اما بعد از حضور دیروز وی در دادسرا به دلیل وضعیت نامساعد جسمی با آمبولانس راهی بیمارستان شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۰    
اطلاعات حساب بانکی، ایمیل و چهار رقم آخر کارت اعتباری بیش از 2 میلیون سهامدار بورس داو جونز به علت بروز اشکالی در خدمت ابرحسابرسی فاش شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۳۰    
مدیر مالی بانک ملت شایعه فروش برج جام را تایید کرد و قرار است روابط عمومی این بانک بزودی اطلاعات و جزییات دقیق این واگذاری را اعلام کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۷    
بالاخره عکسی از مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد منتشر شد. بالاخره عکسی از مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد منتشر شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۷    
پرویز فلاحی پور بازیگر سریال های شهرزاد و در جستجوی آرامش به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۴    
مجوز قبولی اتکایی شرکت بیمه پاسارگاد از مؤسسات بیمه داخلی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۱    
مجمع عمومی عادی سالانة شرکت بیمه پارسیان ( سهامی عام )برای سال مالی منتهی به 30/12/95 برگزار شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۸    
جایزه ملی سرامدان اقتصاد ایران و نخبگان اقتصادی در صنعت بیمه به مجید مشعلچی فیروزآبادی اهدا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۸    
خسارت پلنگ به احشام در 16 استان، همچنین خسارت سه مورد حمله پلنگ به دامداران و روستاییان و تلفات سه قلاده پلنگ در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۵    
در مجمع این شرکت ، ذخیره سود برای افزایش سرمایه صورت های مالی بیمه دانا در حضور بیش از 80درصد سهامداران تصویب شد .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۱۵    
مجمع عمومی عادی سالانه بیمه نوین برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 1395 با حضور اکثریت سهامداران و در حضور نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی و سازمان بورس برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۸    
بانک سینا نشان برترین صداقت و امانت داری در صنعت بانکداری را از شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران دریافت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۹    
امسال برای انجام حج تمتع، زائران ایرانی از 20 فرودگاه کشور عازم مدینه منوره و مکه مکرمه می شوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۹    
دبیرانجمن فرآورده های گوشتی گفت: احتمال دارد در نیمه دوم امسال قیمت این فرآورده ها بین 10 تا 12 درصد افزایش پیدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۷    
ادراه آمار ملی چین اعلام کرد، رشد اقتصادی این کشور در سه ماه دوم سال جاری میلادی به 6.9 درصد افزایش یافت که فراتر از پیش بینی های انجام گرفته بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۴    
طراحی و نصب و راه اندازی نخستین واحد احیاء مستقیم و خط تولید فولاد به صورت 100 درصد داخلی توسط متخصصان ایرانی انجام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۱    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج از اول مردادماه خبر داد و گفت: در قالب این طرح 500هزار نفر وام ازدواج دریافت خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۸    
معاون وزیر جهاد با بیان اینکه بیش از 55 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است؛ گفت:تاکنون 6 میلیون و 571 هزارتن گندم از کشاورزان خریداری شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۱    
با به تعلیق درآمدن فروش سوخت از سوی بزرگ ترین شرکت نفت چین به کره شمالی، قیمت بنزین و گازوئیل در کره شمالی افزایش 50درصدی یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۸    
وزیر انرژی هند گفت: قصد داریم برای تامین تقاضای رو به رشد نفت و گاز در بازار داخلی، تا 10 سال آینده 300 میلیارد دلار در این حوزه سرمایه گذاری کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۸    
فرایند صدور کارت بازرگانی تعاون گران با راه اندازی سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند هوشمند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۸    
در برخی از نقاط کشور شاهد برق حبس شده هستیم که به دلیل نبود شبکه توزیع و انتقال نمی توانیم این میزان از برق رابه قسمت های پر تقاضا انتقال دهیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۲    
چندهفته پیش برای کار بر روی پرونده ای با محوریت حقوق مردم در نهج البلاغه تصمیم گرفتم با حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی گفت وگویی را ترتیب دهم. نباید به نام اسلام عرصه را بر مردم تنگ کرد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۹    
اسمش را گذاشته اند، دیار آبادها ، اما از هر که پرس و جو می کنی جز ویرانه ای که با تلی از زباله ها روی هم خانه شده، جای دیگری نمی بینید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۶    
همه چیز پایدار است؛ از هوا گرفته تا مردی که روبه رویم نشسته است. زور بادِ نیمه جان به ابرها نمی رسد و از جای شان تکان نمی خورند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۳    
در حالی که برخی خبرگزاری ها از حذف سقف حقوق خبر می دادند، اطلاعات و شواهد نشان می دهد آنچه تغییر پیدا کرده، تناقضی بوده که بر اساس یک اشتباه در یکی از مصوبات ابتدای سال دولت رخ داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۳    
27 سال در مجلس شورای اسلامی حضور داشته است و به خوبی با پیچ وخم های این قوه آشناست. ترجیح داد وارد مجلس دهم نشود و در نقش مشاور و راهنما حضور داشته باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۷    
بارها شده وقتی که شیوه مصرف اطرافیان را دیده ام و با احتیاط و محترمانه در مورد وضعیت آب نکته ای گفته ام این جواب را گرفته ام که: چقدر ساده ای ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۴    
هر جریان و گروهی که بخواهد به دنبال سهم خواهی از کابینه دولت دوازدهم باشد، نشانه آن است که به آرمان ها و باورهای مردم بی اعتنا بوده و مطالبات جناحی خود را به خواسته مردم ترجیح می دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۴    
قصه از اینجا شروع می شود که سر سن فرمین یکی از قدیس های دین مسیحیت و مبلغان مسیح، توسط رومی ها از تن جدا می شود و بدنش را به گاوی خشمگین می بندند تا در شهر بر روی زمین کشانده شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۸    
به دلیل درک نادرست و حداقلی از فرهنگ معمولا رسانه ها در جست وجوی متولی فرهنگ برمی آیند در حالی که فرهنگ برآیند مجموعه فعالیت های همه مردم و همه هنرمندان و همه نهادها و سازمان ها در حوزه های مختلف از ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۵    
محمود حجتی، وزیر کم حرف و پرکار جهاد کشاورزی، بدون گزافه از چراغان دولت یازدهم به شمار می آید. او که آمد، بیش از آنکه از تنگناهای پرشمار بنالد، چشم به داشته ها سپرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۲    
فردا، برای شهر تهران، روز تعیین کننده ای است. منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، جمع می شوند تا اولین مرحله از بررسی ها برای انتخاب شهردار تهران را به انجام برسانند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۲    
بخش دولتی و خصوصی کشور متفقا در فرایند مردمی کردن امور و کوچک سازی دولت به زمینه سازی برای نقش آفرینی بیشتر مردم در قالب بخش غیردولتی تأکید و اصرار داشتند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۹    
موضوع تنش های آبی و جنگ های حاصل از آن موضوع جدیدی نیست و بیش از یک دهه باعث ناهنجاری در خاورمیانه و دیگر مناطق جهان شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۱    
بانکداری ایرانی - مشکلات و تمامی حواشی پدیده شاندیز نهایتا در ابتدی سال جاری ، با ساعت ها جلسه و تشریک مساعی مسوولین قضایی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۳    
بانکداری ایرانی - بانک خاورمیانه که در 13 تیر ماه سال جاری افزایش سرمایه یک هزار میلیارد ریالی را به ثبت رسانده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۴    
محل غرفه شرکت پرداخت نوین در این نمایشگاه که از روز جمعه 30 تیر تا روز دوشنبه 2 مرداد در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود در سالن 31A غرفه 138 قرار دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۴    
بیمه آسیا دربیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ حضور دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۵    
بانک ملی ایران، تندیس برنزی جایزه بلوغ بودجه ریزی بر مبنای عملکرد را از هشتمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد دریافت کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۲    
سید محمود احمدی دبیر کل بانک مرکزی در همایشی در بانک تجارت گفت: اعتماد مردم به شبکه بانکی کشور ارزنده ترین دارایی بانک ها به شمار می رود و اعضای این شبکه باید برای صیانت از این اعتماد تلاش مجدانه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۲    
شهاب گرجی، مدیر اعتباری صنایع کوچک و متوسط بانک صنعت و معدن درباره هدف ایجاد این مدیریت گفت: سابقه تشکیل مدیریت اعتباری صنایع کوچک و متوسط به زمان ابتدای تاسیس بانک برمی گردد از آن ابتدا یک واحدی به ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۹    
رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت اعلام کرد که فعالیت حرفه ای این بانک دقیقا، منطبق با چارچوب منسجمی از تصمیمات استراتژیک است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۴    
زمان افتتاح واحدهای فاز 5 در هفته سوم و چهارم مردادماه، فاز 8 هفته اول مرداد تا پایان شهریورماه، فاز 9 در هفته دوم مردادماه و فاز 11 در هفته اول تا چهارم مردادماه اعلام شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۱    
مشاور رئیس جمهور گفت: باید بر توسعه صنایع انرژی بر در مناطق جنوبی کشور بیشتر تمرکز کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۲۱    
با برخی سازمان های تخصصی مثل انرژی اتمی که بسیاری از پهنه های کشور را به بهانه استخراج اورانیوم قرق کرده بود و ما از بسیاری از این پهنه ها محروم بودیم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۸    
برخی تحلیل بازار نفت به اوپک توصیه می کنند که تاکتیک خود را عوض کند و به آن چه اصولا برای آن تشکیل شده بازگردد: شیل آمریکا را با تولید در حداکثر ظرفیت خفه کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۸    
قطر 431 میلیون دلار برای ساخت تشکیلات فرآوری و انبار غذا در نزدیکی بندر حمد در طول حدود 2 سال هزینه خواهد کرد که این بیش از تامین نیاز محلی برای شکر، برنج و روغن خوراکی را فراهم خواهد آورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۲    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نرخ بالای سود بانکی از عوامل رشد اجاره بهاست گفت:در صورتی که نرخ بهره بانکی کاهش یابد در بازار اجاره مسکن نیز تغییراتی به وجود می آید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۲    
قطع ارتباط برخی از کشورهای عربی با قطر،فرصت بسیار مناسبی را برای ایران در حوزه توسعه صادرات و ارتقای بعضی صنایع همچون نفت و گاز فراهم نموده که نباید به راحتی و سهولت از آن عبور کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۹    
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: بدلیل برخی سوء استفاده ها و قاچاق گازوئیل از طریق سوخت گیری با کارت، بزودی طرح جامع توزیع سوخت بر اساس پیمایش انجام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۹    
قاچاقِ هر محصول و کالایی،مخرب و نامطلوب است و قاچاق تجهیزات پزشکی به مراتب مخاطره آمیزتر از دیگر حوزه ها است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۳    
یک کارشناس مالیات گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی، قانونی است که مصوب شده اما به منظور اجرای آن باید وزارت راه و شهرسازی، سامانه ای برای شناسایی این واحدها طراحی کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی با اشاره به انتشار 8400 میلیارد تومانی صکوک در سال 95 گفت: بانکها بسیار قدرتمند هستند و تمایلی ندارند که به خاطر منافع شان بازار سرمایه و صکوک رشد پیدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۷    
بر اساس مصوبه هیئت دولت، بازارچه های مرزی آبادان و چزابه حذف و 9 بازارچه مرزی در 5 استان ادغام خواهند شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۴    
در حالی نرخ تورم در سال گذشته حدود 10 درصد بوده که شاخص قیمت تولیدکننده محصولات کشاورزان تنها 2 درصد افزایش یافته که حاکی از فقیرتر شدن کشاورزان در سال 95 است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۱    
در حال حاضر از مجموع یک میلیارد و 930 میلیون مترمکعب ظرفیت مخازن 5 سد اصلی تأمین آب شرب کلانشهر تهران، یک میلیارد و 92 میلیون مترمکعب آب پشت این سدها ذخیره شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۵۱    
یکی از اسناد اولیه کمیسیون اروپایی نشان می دهد که این کمیسیون پیشنهاد کرده ، تعرفه های قطعی ضد دامپینگ بر واردات فولاد از کشورهای ایران، روسیه، اوکراین و برزیل اعمال شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۸    
معاون توسعه بازارهای صادراتی سازمان توسعه تجارت با بیان این که مرکز تجارت ترکیه در تهران مرکز عرضه کالا به مصرف کنندگان نیست ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۵    
بهره بانکی و فریز شدن سرمایه دو عامل مهم در آشفتگی مالی امروز صنعت خودروسازی است که به گفته دبیر انجمن قطعه سازان خودرو تنها راه برون رفت از این بحران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۲    
در حالی شرکت عمران پردیس از تحویل واحدهای مسکن مهر فازهای 5، 8، 9 قدیم و 11 این شهر طی تیر، مرداد و شهریور امسال خبر داده که برخی از این واحدها باید سال 91 به متقاضیان واگذار می شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۲    
کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه ایده عرضه مسکن در بورس تبلیغاتی و ژورنالیستی است، گفت: عرضه مسکن در بورس کالا مشکلی را حل نمی کند و طرح چنین ایده هایی برای حل معضل رکود مسکن عملیاتی نیست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۹    
غیر از رباخوار، 4 گروه دیگر نیز در یک عملیات ربوی لعن شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۰    
خرداد ماه امسال تولید چند مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل منطقه آزاد کیش از باز پس گیری 7000 میلیارد تومانی اراضی بدون استفاده در جزیره کیش خبر داد و اعلام کرد: مساحت مربوط به این زمین ها معادل 5 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۷    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: علی رغم این که وضعیت رودخانه زاینده رود نسبت به سال گذشته مطلوب ارزیابی می شود، حال دریاچه اورمیه وخیم است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۷    
پوشش اطلاعاتی در شبکه اینترنت نسل 5 از نظر انتشار امواج و نحوه انتقال اطلاعات بین گیرنده و دکل فرستنده در مقایسه با نسل 4 کاملا متفاوت است و انتقال اطلاعات در این فناوری به صورت پوشش دهی بیشتر به سمت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۴    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران می گوید فراگیری آموزش های مهارتی زمینه ساز خروج جوانان و جویندگان کار از بن بست بیکاری است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۴    
یک عضو هیات علمی دانشگاه با بدیهی توصیف کردن انگیزه مردم برای استفاده از فناوری های جدید، بستر اصلی تحقق گسترش فناوری های جدید را افزایش سرعت اینترنت عمومی کشور دانست.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۴    
متوسط تولید نفت خام و صادرات نفت خام کشور در سال 1395 نسبت به پنج ماهه نخست سال 1392 به ترتیب بیش از 40 و 140درصد رشد داشته است و طبق اخرین اخبار اعلام شده از سوی مسئولان قرار است تولید نفت خام کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۰:۲۶    
بانکداری ایرانی -شرکت بیمه سینا که طی اطلاعیه قبلی در 20 تیرماه سال 96 اعلام کرده بود مجمع شرکت روز 31 تیرماه سال جاری برگزار می شود ...