یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۰۷:۱۵Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۱:۳۵    
مهمانان مراسم عروسی لیونل مسی در آرژانتین ، از خبرهای مهم روز دنیا بودند. در صف مهمانان مراسم ، پیکه و همسرش شکیرا هم حاضر بودند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۳۳    
بانک صادرات ایران با هدف افزایش رونق اقتصادی و کمک به افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان طرح تسهیلات همیاران سپهر را روانه بازار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۸    
حوزه معاونت اقتصادی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم در راستای حفظ و افزایش سرمایه های بیمه شدگان و کمک به اقتصاد ملی، اقدامات متعددی را انجام داده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۳۸    
در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و تسهیل و تسریع در انجام خدمات بانکی، دسترسی ها و امکانات جدیدی به اینترنت بانک مشتریان حقوقی (کارپوشه) اضافه شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۱    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک شهر از استقبال بیش از 3 هزار نفری شهروندان پایتخت از تخفیف صدور کارت شهروندی این بانک خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۴۴    
در حالی که سرمایه گذاران با توجه به علائم بهبود شرایط اقتصادی مالزی تمایل خود را بر فعالیت در بازار این کشور جنوب شرق آسیا نشان داده اند، وضعیت دارایی مالزی رو به بهبود است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۸    
در حالی که بانک های مرکزی مهم جهان امروز این سیگنال را ارسال کردند که دوره پول ارزان به سر آمده، با رشد ارزش استرلینگ، یورو و دلار کانادا، ارزش دلار آمریکا کاهش پیدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۸    
شرکت هواپیمایی ایران ایر در تکذیبیه دوم اعلام کرد: پرواز 445 تهران-تبریز که شب گذشته انجام شده بود، مصدوم نداشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۵    
در هفته نخست معاملاتی تیرماه امسال طی سه روز معاملاتی تعداد 2 میلیارد و 294 میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 4 هزار و 16 میلیارد ریال در بیش از 91 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۲    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه وزارت تعاون سابق مجوزهایی را به تعاونی های اعتباری داده بود، افزود: با این حال، نظارتی در این بخش صورت نگرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۲    
به گفته منابع آگاه، دویچه بانک آلمان به دنبال تغییر مدیریت ریسک خود، روی نرخ تورم آمریکا حساب باز کرد که این باعث شد این بانک در مسیری قرار بگیرد که 60 میلیون دلار زیان کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۰:۴۴    
محمدباقر محمدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از ریزش تونل برفی شهرستان ازنا خبر داد و اظهارداشت: امروز حدود ساعت 16 تونل برفی شهرستان ازنا ریزش کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۰:۴۴    
به نقل از موندو دپورتیوو، جهان تنیس امروز شاهد اتفاق عجیبی بود. در رقابت های تنیس آزاد آنتالیا مارکوس باغداتیس با حادثه رو به رو شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۰:۴۴    
دوقلوهای تازه به دنیا آمده رونالدو را ببینید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۸    
بانکداری ایرانی - پولی که به سپرده گذران پرداخت می کنیم علی الحساب محسوب می شود و کمتر از مبلغی است که سپرده گذاران سپرده گذاشته اند اما هر وقت اموالی از مؤسسه فرشتگان در اختیار کاسپین قرار گرفت بقیه ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۱    
عضو شورای ملی زعفران از ثبات قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم زعفران حداقل 4 میلیون و 300 هزار تومان و حداکثر 5 میلیون و 600 هزارتومان است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۲    
رئیس اتحادیه لیتوگرافی و چاپ گفت:صنعت چاپ امکان فراهم کردن زمینه اشتغال بسیار طولانی را نیز در کشور دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۹    
طرح های اشتغالی دولت در حالی این روزها یکی پس از دیگری آغاز می شوند که اطلاع رسانی مناسبی برای جمعیت هدف این طرحها صورت نگرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۹    
چین فروش سوخت به شرکت های کره شمالی را به دلیل نگرانی از عدم وصول مطالبات خود تا اطلاع ثانوی به تعلیق درآورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۶    
وزارت بازرگانی چین امیدوار است حجم معاملات تجاری این کشور با روسیه امسال از 80 میلیارد دلار فراتر رود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۶    
وقتی رشد نقدینگی بیشتر از رشد اقتصادی باشد، این حجم اضافه روی قیمت ها تخلیه می شود و باعث تورم خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۳    
معاون وزیرجهادکشاورزی گفت:پارسال بیش از 412 میلیون دلار محصولات شیلاتی به کشورهای اروپائی و حوزه اوراسیا صادرات داشتیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۴:۱۵    
معاون اول قوه قضائیه با اشاره به همکاری قوه قضائیه با سایر دستگاه ها،گفت: قوه قضائیه در مقابل همه فتنه گران و اشرار و مجرمین و نفودی ها، به رغم همه فشارها ایستادگی کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۷    
کارگروه مشترکی بین ایمیدرو،راه آهن و سازمان بنادر کشور به منظور تقویت راه های ارتباطی ریلی وجاده ای در راستای تحقق اهداف افق 1404 صنایع فولادی شکل گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۴    
معامله گران بازار سرمایه در اولین روز بازار،معاملات 90 میلیارد تومانی را تجربه کردند که این روند امیدوارکننده بود اما در پایان به دلیل عرضه بر تقاضای معامله گران اغلب حقیقی در نماد های شاخص ساز با ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۱    
بسیاری از کارشناسان معتقدند پروژه نفوذ آمریکا با تمرکزِ بر مسائل اقتصادی ایران در دستور کار کاخ سفید قرار گرفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۵    
معضل بیکاری و محدودیت فرصت های شغلی آنچنان گسترده و فراگیر شده که روستاهای با جمعیت محدود نیز به آن دچار هستند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۵    
طی سال های اخیر گسترش فقر، کاهش درآمدهای اقتصادی جوامع محلی و افزایش مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی در گسترش بیابان های کشور داشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۴۲    
برای توسعه اقتصاد معدنی باید نگاه صادراتی،جذب سرمایه گذاری خارجی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۶    
: مسائل اقتصادی، شخصی و خصوصی نیست و باید همه آمار ها و اطلاعات به صورت شفاف در اختیار همگان قرار گیرد تا امکان استفاده از رانت و فساد تقلیل یابد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۳    
کیمیا علیزاده در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جهان توانست با شکست قهرمان اروپا به عنوان اولین دختر ایرانی به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۰    
مالکان ناوگان حمل و نقل دیزلی تا پایان شهریور فرصت دارند در یکی از مجموعه های درون شهری و برون شهری ثبت نام کنند تا از سهمیه سوخت محروم نشوند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۷    
با تصویب هیئت وزیران 4766 میلیارد ریال از مطالبات 10 شرکت با بدهی شرکت های دولتی بابت مالیات و خصوصی سازی تهاتر می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۴    
در حالی مدیرعامل شرکت عمران پرند از احتمال خلع ید هسا در پروژه های مسکن مهر این شهر تا هفته اول خردادماه خبر داده بود که در یک ماه اخیر واحدهای در دست ساخت این شرکت همچنان متوقف است و گره کور آن در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۴    
رئیس شرکت توتال در پاسخ به سوال مدیرعامل کشتیرانی برای شرکت در پروژه های ایران اعلام کرد؛ تصمیم جدی برآن است که امسال در پروژه های بالادستی نفت ایران شرکت کنیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۱    
یک منبع آگاه از برنامه بارگیری تانکرهای نفتی ایران گفت، صادرات نفت این کشور در ماه جولای نسبت به ماه ژوئن که به بالاترین رقم 3 ماه اخیر رسیده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل دفتر ارزیابی اقتصادی و مدیریت بهره وری وزارت راه و شهرسازی از انتخاب جاده مخصوص تهران-کرج به عنوان محل راه اندازی سامانه اتوبوس های تندرو BRT حومه ای خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۴    
سرلشکر جعفری با اشاره به این که اگر فعالیت های سازندگی سپاه نبود، تحریم های ادامه دار تاکنون عرصه را بر کشور و دولت تنگ می کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده مبنی بر دخالت وی در انتخابات هیات رئیسه مجلس و تلاش برای عدم رای آوری علی مطهری گفت که این مطلب کذب محض بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۲    
وزارت راه و شهرسازی به منظور ایجاد رونق و توسعه بلندمدت مسکن اقشار میان درآمد و بالاتر، چهار راهکار توسعه بازار رهن و انتشار اوراق رهنی، استفاده از شرکت های لیزینگ ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۲    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر ضمن ارزیابی بازار طلا و سکه در هفته گذشته عنوان کرد که هفته گذشته با وجود افزایش نسبی تقاضا بازار طلا و سکه با ثبات همراه بود و قیمت ها افزایش چندانی پیدا نکرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۲    
فرشاد مومنی می گوید گرچه ادعای ما در مقام شعار این است که از نظر اعتقادی باید عدالت برقرار شده و از نابرابری های ناموجه در ایران جلوگیری می شد ولی در عمل می بینیم که در حدی که در کشورهای دیگر جهان هم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۹    
یک مقام ارشد کارگری تضعیف منابع تامین اجتماعی و ریزش نیروهای کار شاغل را دو دغدغه بزرگ طرح کارورزی دانست و گفت: اگر این طرح به درستی اجرا شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۹    
غول انرژی کره جنوبی SK Group با هدف گسترش حضور در صنعت گاز شیل آمریکا، یک تفاهم نامه با جنرال الکتریک برای توسعه مشترک میدان های گاز شیل آمریکا امضا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۶    
ذخایر نفت نیجریه ظرف 25 تا 30 سال آینده به پایان می رسد که به معنای ضرورت تغییر توجه این کشور به تولید گاز طبیعی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۶    
وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر با شرکت آتا همکاری می کنید یا خیر ادامه داد: همکاری من با شرکت آتا به عنوان عضو هیأت مدیره ادامه دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۶    
رییس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات باعث شد بسیاری از افزایش پهنای باند مورد نیاز در این شبکه انجام شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۳    
عضو هیات مدیره کانون مشاوران اعتباری و سرمایه گذاری بانک ها با بیان اینکه مصادره اموال دیگر برای بانک ها جذابیتی ندارد، گفت: اموال مصادره ای وزنه ای بر پای نظام بانکی شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۳    
رهاورد دولت یازدهم در سفر به گیلان اختصاص هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار عمدتا به طرح های زیربنایی و مشکل دار بوده است که 97 درصد آن جذب شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۳    
طبق آخرین آمار به دست آمده، صادرات انواع داروهای انسانی طی سال 1395 نسبت به سال قبل از آن، 28.8 درصد رشد ارزشی و 1 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۰    
رئیس بانک فدرال مینیاپولیس گفت: با پایین بودن تورم و این که کمترین نشانه ای از افزایش دستمزد دیده نمی شود، بانک مرکزی ایالات متحده نباید نرخ بهره را افزایش دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۲:۰۰    
صندوق بین المللی پول در تازه ترین پیش بینی خود از رشد اقتصادی آمریکا، تولید ناخالص داخلی این کشور را به دلیل سیاست های ترامپ منفی اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۷    
آنچه مسلم است بانک ها و موسساتی که نرخ سود بالایی را پیشنهاد می کنند باید برای سپرده گذاران محل شک و تردید باشد زیرا این اقدام نشان دهنده این است که آن موسسه و بانک با مشکلاتی رو به رو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رییس دانشگاه تهران از برگزاری دوره های مشترک با دانشگاه های فرانسه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این اولین بار است که می توانیم با دانشگاه های سطح 1 کشور فرانسه دوره های مشترک آموزشی و پژوهشی برگزار ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۷    
این دیدگاهی که خود را برتر، متدین تر و انقلابی و اصیل می دانید و دیگران را منحرف، این دیدگاه ربطی به تعالیم اسلام و خط امام ندارد، این یک بهره برداری فرصت طلبانه است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر اینکه در حال حاضر نرخ مسکن از تورم سبقت گرفته است، گفت: کاهش قدرت خرید مردم به افزایش تقاضا برای خرید و فروش واحدهای قدیمی ساز منجر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران اعلام کرد که مسئولان مترو، اتوبوس و تاکسی می توانند از هفته جاری نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را افزایش دهند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۴    
محققان دانشگاه "آیندهوون" هلند و دانشگاه "کنت" آمریکا وسیله ای طراحی کردند که با دریافت انرژی از نور شروع به حرکت می کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۴    
یک هیئت منصفه در نیویورک حکم داده که دولت آمریکا می تواند یک ساختمان اداری در منطقه منهتن این شهر را از یک بنیاد غیرانتفاعی که متهم به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران است توقیف نماید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به زیان دهی شرکت های هواپیمایی گفت: تا شش ماه آینده 10 شرکت هواپیمایی جدید به مجموع ایرلاین های کشور افزوده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۱    
رئیس شورای اسلامی روستای مرادی قشم گفت: گرمای هوا روز پنجشنبه منجر به مرگ یک کودک روستایی در جزیره قشم شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۷    
در پی تعرفه گذاری 30 خدمت پرستاری در منزل، معاون درمان وزیر بهداشت، درباره چگونگی نظات بر رعایت تعرفه های مصوب از سوی موسسات ارائه کننده این خدمات، توضیحاتی ارایه داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۴    
در تصویر زیر اتوبوس سه طبقه در برلین، سال 1926 میلادی را می بینید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۸    
یک کارشناس مسایل اقتصادی با تاکید بر اینکه باید شرایط معینی برای برخورد با بدهکاران بانکی تعریف شود، گفت: در این صورت تکلیف بانک ها بر ای برخورد با بدهکاران مشخص می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۸    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران تاثیرات ثبات مالی بر دو بازار پول و سرمایه را بر شمرد و بر هماهنگی بین نهادهای ناظر این دو بازار تاکید کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۷    
معاون اداره کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان تابستانی فرهنگیان را اعلام کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۴    
تنیسور مشهور آمریکایی در یک حادثه رانندگی مرگ یک پیرمرد را رقم زد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۱۰:۵۴    
فارغ از مشکلات مالی صداوسیما که در چند سال اخیر تبعات زیادی برای تولیدات این سازمان چه از نظر کیفی و چه به لحاظ کمی به همراه داشته است ...