پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۲:۵۲Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 اردیبهشت 1396 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1396 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1396 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1396 بانکداری ایرانی 30 مهر 1396 بانکداری ایرانی 30 آبان 1396 بانکداری ایرانی 30 آذر 1396 بانکداری ایرانی 1 دی 1396 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1396 بانکداری ایرانی 2 اسفند 1396 بانکداری ایرانی 1 تیر 1396 بانکداری ایرانی 2 تیر 1396 بانکداری ایرانی 3 تیر 1396 بانکداری ایرانی 4 تیر 1396 بانکداری ایرانی 5 تیر 1396 بانکداری ایرانی 6 تیر 1396 بانکداری ایرانی 7 تیر 1396 بانکداری ایرانی 8 تیر 1396 بانکداری ایرانی 9 تیر 1396 بانکداری ایرانی 10 تیر 1396 بانکداری ایرانی 11 تیر 1396 بانکداری ایرانی 12 تیر 1396 بانکداری ایرانی 13 تیر 1396 بانکداری ایرانی 14 تیر 1396 بانکداری ایرانی 15 تیر 1396 بانکداری ایرانی 16 تیر 1396 بانکداری ایرانی 17 تیر 1396 بانکداری ایرانی 18 تیر 1396 بانکداری ایرانی 19 تیر 1396 بانکداری ایرانی 20 تیر 1396 بانکداری ایرانی 21 تیر 1396 بانکداری ایرانی 22 تیر 1396 بانکداری ایرانی 23 تیر 1396 بانکداری ایرانی 24 تیر 1396 بانکداری ایرانی 25 تیر 1396 بانکداری ایرانی 26 تیر 1396 بانکداری ایرانی 27 تیر 1396 بانکداری ایرانی 28 تیر 1396 بانکداری ایرانی 29 تیر 1396 بانکداری ایرانی 30 تیر 1396 بانکداری ایرانی 31 تیر 1396 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۷    
عضو مرکز تحقیقات سرطان بیمارستان امید اصفهان گفت: درست است که سرطان پستان با پیشرفت هایی که در درمانش اتفاق افتاده اکنون به یک بیماری علاج پذیر تبدیل شده است اما هنوز هم این بیماری شایع ترین سرطان در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۱    
طبق قانون تعدد دیه، گزارش پزشکی قانونی و رای دادگاه به دونفر از زیان دیدگان حادثه رانندگی مبلغ 20میلیارد ریال پرداخت شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۱    
مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور92 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۰    
به نظر نمی رسد، مسئولان کردستان از موانع موجود بر سر راه تحقق خواسته هایشان جهت برگزاری همه پرسی استقلال بی اطلاع باشند، لذا این سوال مطرح می شود که هدف واقعی اربیل و بارزانی از سناریو همه پرسی چیست؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۱    
محمدرضا رحیمی و سیدحسین نقوی حسینی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با پایگاه خبری رویداد 24 با بیان اینکه بحران آب به مرز هشدار امنیتی رسیده است بر ضرورت هماهنگی بیشتر میان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۱    
همه شواهد حکایت از آن دارد که دشمنان قسم خورده ایران و در راس آنان اسرائیل، تمامی ظرفیت خود را متمرکز بر این امر کرده اند که ایران را درگیر جنگ کنند تا فرصت لازم برای نابود ساختن ظرفیت های بالفعل و ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۰    
نماینده محترم مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شرکت بیمه "ما" با مدیرعامل دیدار و از فعالیت های این شرکت در حوزه CSR قدردانی و تشکر نمود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۴    
پس از انعقاد قرارداد این شرکت با بزرگترین شرکت بیمه ای کشور ارمنستان گردشگران ایرانی که از این پس از طریق زمینی به کشور ارمنستان سفر می کنند می توانند از سه بیمه نامه بدنه خودرو ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۱۵    
بانک مرکزی با تاکید بر اینکه آمار چک های برگشتی بصورت ماهانه منتشر می شود، اعلام کرد:آمار چک های مبادله ای مربوط به کل کشور از فروردین ماه امسال در پایگاه اطلاع رسانی این بانک منتشر شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۶    
درجنوب شرق کشور و دامنه های زاگرس جنوبی درمناطقی از هرمزگان، جنوب و شرق فارس رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۳    
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران از ممنوعیت ایجاد صنایع جدید که انرژی زیادی مصرف می کنند تا شعاع 120 کیلومتری تهران خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۰۰    
عضو انجمن خودروسازان با اشاره به مشکلات مالی صنعت خودرو گفت:عدم سرمایه گذاری برای خرید دانش فنی نوین در تمامی سطوح موجب شده تا با استانداردهای روز فاصله داشته باشیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۸    
رییس کمیسیون عمران مجلس از موافقت کارگروه تخصصی این کمیسیون با کلیات تفکیک وزارت راه و شهرسازی خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تایید این که وضع امنیت شغلی کارگران و قراردادهای موقت کار نامطلوب است گفت: بالای 90 درصد از قراردادهای کارگران موقت یکماهه، دو ماه و سه ماهه است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۲    
قیمت هر کیلوگرم پیاز با رسیدن به بیش از 3200 تومان در میادین میوه و تره بار و بیش از 4 هزارتومان در سطح شهر اشک مردم را درآورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۶    
مسعود نیلی می گوید از رهگذر علم اقتصاد، رکود به نوساناتی گفته می شود که کوتاه مدت در روند کلی فعالیت های اقتصادی رخ میدهد و سپس برطرف می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۳۳    
در ادامه اجرای طرح بخشودگی سود تسهیلات بدهکاران بانکی کمتر از 100 میلیون تومان، بر اساس اولویت بندی انجام شده این بار بخشودگی سود و جرایم بدهکاران بانکی تا سقف 40 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۱    
بهره برداری از هفت طرح عمرانی، گردشگری و اقتصادی با حضور معاون اول رییس جمهوری در جزیره کیش در دستور کار قرار گرفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۹:۲۱    
رئیس خانه صنعت و معدن استان تهران در خصوص مشکلات بانکی تولیدکنندگان گفت: وقتی سود بانکی به 22 تا 23 درصد می رسد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۰۰:۲۹    
نجمه جودکی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: آقای علی خسروی محترم داور اسبق فوتبال وقتی از خود ردپایی به جا بگذاریم ان هم جلوی چشم مردم باید مسئولیتش را بپذیریم.. ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۳    
نخستین تفاهم نامه خدمات نوسازی پس از برجام، برای نوسازی تأسیسات و افزایش تولید گاز از میدان سلمان امضا شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۵۰    
میزان فروش خودروهای رنو در بازار ایران که بعد از تحریم ها مجددا به روی این شرکت خودروسازی فرانسوی گشوده شده در 6 ماهه نخست سال 2017 با بیش از 100 درصد رشد به 68 هزار و 365 دستگاه رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۷    
شبکه بانکی طی سه ماهه ابتدایی امسال در مجموع حدود 101 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده که تا 79 هزار میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۴۴    
استان بوشهر با همکاری بخش خصوصی در ابتکار جدیدی دست به استقرار دستگاه های فروش آب شرب تصفیه شده با هدف دسترسی آسان تر مردم به آب تصفیه شده کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۸    
بخشودگی سود تسهیلات پرونده های با مانده اصل بدهی حداکثر 400 میلیون ریال به بانک های عامل ابلاغ شد. در مراحل قبلی اجرای این طرح 380 هزار و 443 پرونده تعیین تکلیف شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۳۵    
طنز و کاریکاتور طنز - امروز ستون طنز روزنامه شهروند، به انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد پرداخت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۲۹    
طنز و کاریکاتور کاریکاتور - ماهانه 20 هزار عمل جراحی زیبایی بینی در تهران انجام می شود!
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۷    
به زودی کاربران واتس اَپ قادر خواهند بود تا ویدئوهای ارسالی یوتیوب توسط دوستان خود را در همان صفحه چت مشاهده کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۹:۱۱    
عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف بررسی عملکرد و ارزیابی اقدامات موثر انجام شده در حوزه بازاریابی و جذب منابع طی سه ماه نخست سال جاری از دوایر ستادی مدیریت شعب استان تهران ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۸    
بانک سامان سقف تسهیلات قرض الحسنه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برای طرح های خوداشتغالی را به مبلغ 200 میلیون ریال افزایش داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۳۵    
به دلیل استقبال چشمگیر علاقمندان؛ مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد تمدید شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۹    
اعضای هیأت مدیره پست بانک ایران نشست مشترکی با مدیر و رؤسای شعب منطقه سه تهران در شعبه اسلامشهر برگزار و عملکرد شعب این منطقه را ارزیابی کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۳    
رونمایی از سامانه رتبه بندی اعتباری تعاونی ها با مشارکت بانک توسعه تعاون انجام شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۸:۲۰    
نشان ملی سودآورترین و پربازده ترین بانک در اقتصاد ایران و تندیس برگزیده شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران به مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۴۱    
بانک تجارت با اعطای 3245 میلیارد ریال تسهیلات برای تعویض 16 هزار تاکسی فرسوده، در کاهش آلودگی هوای پایتخت مشارکت کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۲۶    
محمدکاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه، در عیادت از ناصر یمین مردوخی کردستانی، پیشکسوت اصحاب رسانه، از زحمات ارزشمند وی قدردانی و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۷    
عمر دولت یازدهم رو به پایان است و با رأی قاطعی که دکتر روحانی در 29 اردیبهشت از مردم گرفت، با پشتوانه مردمی بیشتری می تواند دولت دوازدهم را تشکیل دهد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۱۷    
در روزهای اخیر، فشارهای وارده به رئیس جمهور انکارناپذیر است، اما با این همه، دکتر روحانی آمادگی و ظرفیت عبور از این فشارها و استرس ها را دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۷:۰۸    
جریان اصلاحات بیش از پیش باید ارتباط خود را با دولت روی کار آمده، تقویت کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۶    
طی چهار سال گذشته و در میان مطالبات و گلایه هایی که اصلاح طلبان نسبت به دولت روحانی داشتند، یک موضوع بیش از هر چیزی از زبان مهم ترین حامیان حسن روحانی شنیده شد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۶    
رییس سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به اعتماد با تاکید بر مخالفت سازمان بهزیستنی کشور با هرگونه ایجاد شهرک و مرکز اردوگاهی برای نگهداری گروهی زنان آسیب دیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۳    
فرهاد رهبر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را برعهده گرفته است و پیش بینی می شود بدون مشکلی خاص رأی موافقت اعضای شورای انقلاب فرهنگی را هم بگیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۲۰    
دادستان اردبیل اعلام کرده است پرونده قتل آتنا، دختر پارس آبادی، به صورت ویژه بررسی می شود و جزئیات این قتل و دیگر قتل هایی که متهم انجام داده، به مردم اطلاع رسانی می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۷    
بیژن عالی پور امروز مدیرعامل شرکتی است که می توان گفت آسکو و کنسرسیوم سابق است با تولید سه میلیون بشکه نفت. در واقع اصل تولید نفت ایران در همین شرکت رقم می خورد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۶:۱۴    
سیاست خارجی ایران پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و به واسطه گفتمان واقع گرایی حاکم بر نگاه این دولت، راهبردی کم سابقه را در طول چهار دهه پس از گذشت انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۹    
رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی با اشاره به فعالیت 12 میلیون کارگر با قرارداد موقت، از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بسیاری از کارگاه ها انتقاد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۶    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با اشاره به تغییر سال پایه تورم از 1390 به 1395 گفت که نرخ تورم مردادماه براساس سال پایه جدید اعلام خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۶    
با توجه به افزایش نیاز به گاز در کشورهای توسعه یافته، دارندگان این منبع انرژی به تکاپو افتاده اند تا هر یک نقش بیشتری در این بازار ایفا کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۳    
از این پس، سپرده گیری و تسهیلات دهی تعاونی های اعتبار صرفا قرض الحسنه خواهد بود و اجازه تاسیس شعبه هم ندارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۰    
از مجموع 171 سد کشور فقط 13 درصد آنها بین 90 تا 100 درصد پر است 66 درصد آنها تا 40 درصد و 21 درصد نیز کمتر از 40 درصد آب دارند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۷    
اگر در سال های گذشته به جای مطرح کردن بحث ساخت هواپیمای 150 نفره، از ساخت هواپیماهای 20 نفره حمایت می شد، الآن ایرتاکسی در فرودگاه های کوچک فعال بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۷    
دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت نسبت به جنجال سازی های اخیر درباره سقف حقوق مدیران پاسخ داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۴    
بانک بین المللی ولزفارگو آمریکا در سه ماه دوم سال جاری میلادی بیش از 2 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۱    
معاون اول رئیس جمهور، با تاکید بر ضرورت حذف مجوزها و مقررات غیرضروری و دست و پا گیر بر سر راه فعالان اقتصادی و بخش خصوصی گفت: باید اراده ای جدی در رأس دستگاه های اجرایی شکل گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۷    
مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی با اشاره به طی پنجاه سال گذشته حدود 250 طرح صنعتی توسط این سازمان اجرا شده است، گفت: تا امروز نه تنها یک ریال از منابع دولتی استفاده نکردیم بلکه طلب هم داریم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۴    
یارانه نقدی مربوط به تیر ماه ساعت 24 بامداد روز دوشنبه 26 ماه جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۱۴    
پرواز شماره 1085 هواپیمایی ماهان از تهران به زابل صبح امروز به دلیل شرایط نامساعد جوی به زاهدان تغییر مسیر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۸    
اوج گیری نرخ اجاره بها مسکن و افزایش میلغ ودیعه توسط موجرین در سال جاری موجب سردرگمی مستاجرین برای تهیه مسکن شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۸    
خرید و فروش خودروهای صفر به دو صورت قیمت کارخانه و بازار آزاد مورد معامله قرار می گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۵    
حمیدرضا فولادگر، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی ونظارت براصل44 قانون اساسی درخصوص اقدامات بانک صنعت و معدن در جهت رونق تولید در کشور گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۲    
مهلت سپرده گذاری سی و هشتمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران تا پایان مرداد ماه تمدید شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۹    
دور دوم از سری جشنواره های طلایی پایانه های فروشگاهی بانک تجارت با همکاری شرکت ایران کیش، در مجتمع ستاره باران تبریز برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۹    
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که بانک ملت در 6 سال گذشته، 11 هزار و 660 میلیارد ریال به مددجویان تحت پوشش این کمیته، تسهیلات اشتغالزایی اعطا کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۵۶    
هفتاد و هفتمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 امشب دوشنبه 26 تیر به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۸    
رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با طرح این سوال که آیا تزریق 2 هزار میلیارد دلار منابع مالی به اقتصاد کشور طی 50 سال گذشته به معنی توانمدتر شدن بخش خصوصی است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۵    
به گفته رئیس اتحادیه انبارداران شهرری که 9 درصد انبارهای ایران در این منطقه قرار دارد، سامانه انبارهای گمرک دقت کافی برای مبارزه با قاچاق ندارد و برای بازیگران تجارت کشور مشکلات متعددی ایجاد کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۲    
در حالی تشکیل وزارت بازرگانی به عنوان پیش زمینه لازم برای عضویت در سازمان تجارت جهانی مطرح می شود که اکثر کشورهای عضو این سازمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۵    
با روی کارآمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده،بسیاری از کارشناسان و استراتژیست های اقتصادی دنیا معتقدند سلطه دلار بر بازارهای بین المللی در طول 4 تا 8 سال آینده رو به افول خواهد رفت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۲    
در گذشته ای نه چندان دور،ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان کیف و کفش در جهان شهره بود،اما این خوشنامی همچون بسیاری از صنایع دیگر در مواجهه با پدیده شوم قاچاق ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۲    
طی چند سال اخیر کاهش صادرات فرش دستباف ایرانی، زمینه رکود فراگیر این صنعت را در داخل کشور فراهم آورده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۹    
مهمترین عامل و تنها گزینه برای رشد بازار سرمایه، کاهش نرخ سود بانکی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۹    
با وجود اینکه مدیرکل دفتر میوه های گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی از افزایش 5 تا 7 درصدی تولید خرما خبر می دهد اما دبیر انجمن خرما معتقد است که تولید این محصول نسبت به سال گذشته 100 هزارتن کاهش خواهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۶    
درحالیکه مسئولان مدعی هستند که نرخ های اجاره تنها در حد تورم افزایش یافته است، برخی از مستأجران از افزایش نجومی قیمت های اجاره سردرگُم و دچار مشکل شده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۳    
بیش از 71 درصد از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی در پاسخ به این سؤال که امور اداری و قانونی نقل وانتقال خودرو بهتر است در کجا انجام شود؟ مراکز شماره گذاری ناجا را برای نقل وانتقال انتخاب کردند .
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۵۰    
طرح تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه در کمیسیون اقتصادی مجلس به تصویب رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۷    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری از ادامه مذاکره با فاینانسورها برای تأمین منابع مالی خرید هواپیماها خبر داد و گفت: ایرباس و ای تی آر برای تأمین قسمتی از فاینانس اعلام آمادگی کرده اند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۷    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از خلاف قانون شناخته شدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر خروج 7 شرکت از پرتفوی سهام عدالت در هیئت تطبیق مصوبات مجلس خبر داد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۴    
بانک مرکزی به روشنی اعلام کند در طرح جدید چه میزان اعتبار را برای کارت اعتباری در نظر گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۴    
جوجه یک روزه با قیمت بسیار بالاتری نسبت به نرخ مصوب کارگروه تنظیم بازار به واحدهای پرورش مرغ گوشتی در بازار عرضه می شود و فاکتور فروش معتبر و با قیمت واقعی مبادله صادر نمی شود تا خریداران به سازمان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۴۱    
گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بیانگر این است که یکی از دلایل دیگر عدم ادراک عمومی افزایش اشتغال در سال های 1394 و 1395 نقش غالب بنگاه های خرد اقتصادی در این افزایش اشتغال بوده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۸    
رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی در پاسخ به این سؤال که چرا فقط بانک کشاورزی شروع به اعطای تسهیلات یارا کارت کرده است، گفت: قطعاً همه بانک های دولتی به تدریج این کار را شروع خواهند کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۵    
یک کارشناس فناوری اطلاعات با بیان ضرورت فرهنگ سازی مناسب برای ورود اینترنت اشیاء به کشور، مزایای استفاده از اینترنت اشیاء را تسهیل در امور مربوط به ترافیک شهری، سلامت و بهداشت، کشاورزی ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۲    
در حالی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارات دبیر کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه درباره هشت هزار کانال تلگرامی را اظهارات شخصی خوانده بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۳۲    
یک کارشناس بازار کار می گوید: فرق بین کارهای دائم و موقت باید مشخص شود. او تاکید دارد تا وقتی که نظارت جدی بر قراردادهای کار صورت نگیرد و دستورالعمل تفکیک کارهای دائم و موقت نوشته نشود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۹    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی انعقاد قرارداد با شرکت فرانسوی توتال را موجب جذب سایر شرکت های خارجی و تشویق آنها به سرمایه گذاری در ایران دانست و گفت که وزارت نفت قراردادهای اولیه خود را با ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۶    
معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه مصرف بنزین در ایران به بیش از 83 میلیون لیتر رسیده است، اظهار کرد: با وجود اینکه مصرف بنزین در کشور به پیک خود رسیده ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۶    
در حالی که کاربران اینترنت مدت هاست از ارائه بسته های حجمی ناراضی هستند و استفاده از اینترنت برای دانلود فایل های ویدیویی که حجم زیادی را می طلبد افزایش یافته است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۶    
وزارت نیرو در طول دولت تدبیر دستاوردهای نسبتا خوبی در حوزه بین الملل داشته که روند افزایشی صادرات خدمات فنی و مهندسی صنعت آب و برق و اخذ رتبه اول در میان سایر خدمات طی سنوات اخیر نشانگر این موضوع است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۲۹    
سرپرست وزارت صنایع و معادن عراق با اعلام فعالیت پنج بانک ایرانی در این کشور همسایه گفت: بانک رشید عراق درخواست ایجاد شعبه در ایران را داده که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۶/۰۴/۲۶ - ۰۰:۲۶    
بانکداری ایرانی - از سال 1393 که وضعیت اقتصادی کشور روبه ثبات رفت، تیم اقتصادی دولت تصمیم گرفت که وضعیت بازار پول را سروسامان دهد و بر همین اساس روبه این سمت رفت که علاوه کاهش نرخ تورم نرخ سود سپرده ...