چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۸:۵۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 8 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۲    
مراسم غبار روبی ضریح مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۵    
دیوار سفارت ایتالیا در تهران بوم نقاشی دو هنرمند ایرانی و ایتالیایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۳    
حفره ها نواحی آسیب دیده دائمی موجود در سطح سخت دندان های شما هستند که به منفذهای کوچک یا سوراخ های بزرگی تبدیل می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۴    
برخی ویتامین ها برای پیشگیری از پرخوری و کاهش اشتها بسیار موثرند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۱    
محصولات زنبور های عسل، اهمیت زیادی برای دانشمندان دارند. بره موم، صمغی طبیعی و چسبناک است که در دیواره لانه زنبور عسل وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۸    
چاقی ممکن است به دلیل ژنتیک، سابقه خانوادگی، محیط و شرایط پزشکی رخ دهد، اما این موضوع دلایل متعدد دیگری نیز دارد. بسیاری از افراد در سراسر جهان هر سال در تلاشند وزن خود را کاهش دهند اما موفق نمی شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۳    
شهید احمدرضا احدی در سال 64 موفق به کسب رتبه اول رشته تجربی در کنکور سراسری شد، او دانشجوی پزشکی دانشگاه شهید بهشتی بود، اما دلش آرام نگرفت و راهی جبهه شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۱    
ثقفی گفت: در پی اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، تمام مدارس تهران فردا تعطیل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۲    
شرایط سخت اقتصادی، افزایش قیمت برخی کالاها و خدمات و تلاش برای فرار از خط فقر سوژه کارتونی از احسان گنجی در شهرونگ شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۴    
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی در تهران روز شنبه به مرز 170 رسیده است و هوای تهران ناسالم برای همه گروه ها اعلام شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۵    
این آلاینده ها در همه جا هستند و به ما آسیب می زنند به ویژه در فضا های بسته. بنا بر پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا، آلودگی هوای فضا های بسته معمولا بین دو تا پنج برابر بیشتر از فضای باز است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۱    
صابریان گفت: به دلیل آلودگی هوا تمام پایگاه های اورژانس تهران، در حال آماده باش است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۲    
عکس لو رفته از دکور برنامه جدید مزدک میرزایی در شبکه ایران اینترنشنال
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
طی روزهای اخیر هوای تهران و چند کلان شهر دیگر کشور از جمله اصفهان، اراک، کرج و... به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون در شرایط نامطلوب قرار داشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۳    
پژوهشگران دانشگاه "برگن" در تحقیقات جدید خود ارتباطی روشن بین بیماری های دهان و دندان با آلزایمر کشف کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۴    
در فصول سرد سال یا هنگامی که سرما خورده اید، طبیعی است که در انگشت های دست و پا احساس سرما کنید اما سردی همیشگی انگشتان حتی در روزهای گرم، گاهی می تواند دلیل ابتلا به یک بیماری باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۱    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: رژیم غذایی متعادل و متوازن در کنار داشتن فعالیت بدنی مناسب به کنترل بیماری ام اس بسیار کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۸    
ابتلا به عفونت ( از طریق تماس جنسی و غیر جنسی) از جمله مهمترین علل ناباروری در زنان و مردان است. در این میان زنان بیش از مردان در معرض ابتلا به این عفونت ها قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۸    
اهدای خون علاوه بر این که سالانه جان هرازان نفر نجات می دهد می تواند بر سلامت اهدا کننده هم تاثیر گذار باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۵    
چغندر قند را به دلیل وجود مواد مغذی که باعث کاهش و حفظ وزن سالم می شود در رژیم غذایی خود قرار دهید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۵    
محققان کیت آزمایش جدیدی برای نمونه گیری ادرار در خانه برای تشخیص سرطان پروستات ابداع کرده اند که امید می رود تشخیص این بیماری بالقوه کشنده را متحول سازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۲    
مقایسه دو چشم انداز تهران یک تصویر مربوط به هوای پاک شهریورماه و دیگری مربوط به امروز که شدت آلودگی هوای تهران را نشان می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۳۲    
این تصویری است که رسانه های عراقی از کنسولگری ایران در نجف منتشر کردند، دو شب قبل گروعی نقابدار با حمله به کنسولگری ایران در شهر نجف، این کنسولگری را به آتش کشیدند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۹    
تصویری از آندره استراماچونی در فضای مجازی منتشر شده است که او را در لباس بختیاری نشان می دهد. آندره استراماچونی، بازیکن سابق و مربی فوتبال ایتالیایی که در تیم های اینتر میلان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۶    
محققان در بررسی اخیر خود دریافتند، مکمل های روغن ماهی برای درمان اختلال نقص توجه و بیش فعالی اندازه داروهایی که برای این اختلال تجویز می شود، مؤثر هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۷    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر اهمیت انتخاب درست افرادی که متقاضی استفاده از بوتاکس هستند، توسط متخصص این رشته تاکید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۱۴    
مطالعات نشان می دهد افراد ساکن در مناطق دارای بالاترین میزان آلودگی هوا 6 درصد بیشتر با احتمال ابتلا به آب سیاه (گلوکوم) مواجه هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۵    
برای رفع حالت تهوع دفعات بیشتر غذا بخورید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۵    
یک متخصص فیزیوتراپی گفت: افرادی که تحت درمان پرتو درمانی قرار دارند با ورزش می توانند عوارض ناشی از درمان را به حداقل برسانند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۵    
مطالعات نشان می دهد مردان مبتلا به ویروس HIV با افزایش ریسک مرگ های قلبی ناگهانی مواجه هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۰:۱۷    
چهارمین زمین لرزه شدید هم امشب شهرستان ایذه در استان خوزستان را به لرزه درآورد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۳    
علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در کنار مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی از مهمانان ویژه ارکسترسمفونیک در اجرای شب گذشته بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۸:۴۰    
تصویری از دومین جلسه رسیدگی به پرونده تیمور عامری و متهمان دیگر اخلال ارزی را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۸:۳۷    
میا فارو ستاره سرشناس هالیوود در توییتر به ترامپ کنایه زد و از او خواست که قانون را به پسرانش یادآوری کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۵    
یک کارشناس طب سنتی با بیان اینکه مصرف مداوم بیسکویت از عوامل ایجاد غلظت خون, ضعف معده و کبد است, گفت: خوردن خاکشیر با شیر باعث روشن شدن رنگ پوست و تقویت میل جنسی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۵    
گیاهخواران و وگان ها در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به فقر آهن قرار دارند زیرا از مصرف گوشت قرمز، بزرگترین منبع آهن، در رژیم غذایی خود پرهیز می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۱:۱۳    
چرا هیچ چیزی برای این بچه ارزش ندارد؟ چرا نسبت به هیچ چیز احساس مسوولیت ندارد؟ ما که چیزی کم نگذاشته ایم چرا احساس مالکیت و حس مراقبت و مسوولیت ندارد؟ و چراهایی دیگر.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۱۰:۲۵    
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در سال به جز سفرهای تفریحی، ناچارید به چندین و چند سفر کاری هم بروید، حتما می دانید که این گونه سفرها با سفرهای تفریحی و خانوادگی کاملا متفاوتند.