سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۲۲:۲۵May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 2 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۸:۵۵    
با رعایت بهداشت دهان نه تنها به سلامت دندان ها کمک می کنید بلکه به تازگی محققین دانشگاه برگن موفق به کشف رابطه ای بین مشکلات لثه ای و آلزایمری شده اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۴ - ۲۱:۴۲    
هر جایی که گوشت و پوست و خون کنار هم قرار بگیرد فرصتی برای یکسری عوامل پاتوژن و بیماری زا پیدا می شود که از این فرصت استفاده کنند و آن محیط را تبدیل به محیط زندگی خودشان بکنند و از آن طریق استفاده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۵:۴۰    
تصاویر وضعیت هوای امروز یکشنبه سوم آذرماه 98 در مناطق بام تهران و برج میلاد را نشان می دهد. کیفیت هوای کنونی پایتخت با قرار گرفتن بر روی شاخص لحظه ای 119 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس (بیماران ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۱    
مسجد المهدی(عج) تهران با داشتن چهار باب مغازه با اجرای طرح ابتکاری مسجدمعاش ، مواد غذایی مورد نیاز مردم اعم از گوشت، میوه، سبزیجات، حبوبات و ... را زیر قیمت بازار تأمین می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۳۹    
مراسم پیوندهای آسمانی، اهدای جهیزیه به نوعروسان منطقه 14 تهران با حضور سردار حسین دینی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ عصر امروز در ناحیه بسیج شهید محلاتی برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۰    
انتشار پرچم ایران در کنار اسم ابوموسی در این استوری قابل توجه است و می تواند نشانه ای از چرخش قطر در موضوع ادعای امارات درباره مالکیت بر جزیره ایرانی ابوموسی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۷    
وزیر دفاع فرانسه با انتقاد از آنچه بی تفاوتی آمریکا در برابر اقدامات ایران در خلیج فارس خواند، اعتراف کرد که به نظر می رسد که آمریکا قدرت بازدارندگی خود را در این منطقه از دست داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۵۱    
رسانه های معاند جمهوری اسلامی با استفاده از برخی تکنیک ها و شگرد ها و با به کارگیری امپراطوری رسانه ای خود، سعی کردند در آتش فتنه بدمند و ایران را ناامن جلوه دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۹    
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده تیمور عامری و 16 نفر دیگر، متهم به اخلال در نظام ارزی در شعبه یک دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی موحد در دادگاه انقلاب استان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۳    
با هم به تماشای تصاویری از رسیدن فصل یخبندان به ناحیه شمال آسیا می نشینیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۳    
ای ادعای یک خبرگزاری مبنی بر اینکه نظر رییس جمهور نرخ هزار و 200 تومانی بنزین بوده و رئیس قوه قضائیه با این نرخ مخالفت کرده را تکذیب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۲۴    
وحید ایمانی با انتشار این عکس نوشت: آبان امسال هم به انتهایش رسید و برگی دیگری از عمر جنابمان زرد شد و بر زمین افتاد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۸:۰۹    
شاهان قاجار تاجی موسوم به تاج کیانی میگذاشتند که 1800مروارید سفید داشت! تاج ⁩سلطنتی در خزانه نگهداری میشد و شاهان قاجار بدون اجازه نمیتوانستند بردارند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۷:۴۲    
نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه، عصر شنبه 2 آذر 1398 در بازدید از مرکز پلیس فرماندهی تهران بزرگ (فاتب) با حضور سردار حسین رحیمی رییس پلیس فاتب برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۷:۱۲    
دکتر ابراهیم اندرخورا جامعه شناس در این خصوص که چرا دختران ، سریع در دام فریبکاری مردان گرفتار می شوند، یادداشتی نوشته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۲۷    
حجت الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور، صبح شنبه 2 آذر 1398 در بازدیدی دو ساعته از زندان بزرگ تهران( فشافویه)، در جریان روند تحقیق و تکمیل پرونده افراد بازداشت شده در اغتشاشات اخیر قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۹    
تمرین پر انرژی بازیکنان استقلال
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۵    
یک عکاس برزیلی با دیدن دو افسر پلیس که سوار بر دو بوفالوی غول پیکر شده اند غافلگیر شد.وی می گوید عمل گشت زنی در خیابان ها با بوفالو در این منطقه اقدامی سنتی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۱    
مدیرکل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو با هشدار نسبت به خطر مصرف بی رویه و یا نادرست آنتی بیوتیک ها و ایجاد مقاومت میکروبی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۸    
بیدمشک، گیاهی است که باعث کاهش گُرگرفتگی در زنان میانسال می شود و همچنین خواص بسیار دیگری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۵    
برخورد یک دستگاه کامیون با گاردریل در بزرگراه فتح واژگونی آن را در حاشیه بزرگراه به همراه داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۲:۱۵    
زمانی که افراد به صورت مکرر و نابجا از آنتی بیوتیک ها استفاده می کنند، عامل افزایش مقاومت در باکتری ها بیشتر و منجر به مرگشان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۳    
ولیعهد سعودی روز جمعه شاهد افتتاحیه رقابت های قهرمانی "فرمول ای" به میزبانی شهر تاریخی الدرعیه در نزدیکی ریاض، پایتخت بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۲۰:۰۰    
یک تابلو نقاشی متعلق به قرن هفدهم که در سالن غذاخوری یکی از دانشکده های دانشگاه کمبریج نصب شده بود به دلیل اعتراض دانشجویان گیاه خوار از سالن برداشته شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۲    
رزماری را حتما می شناسید. این گیاه خوش عطر و بو که اغلب در غذاهای گوشتی کاربرد دارد در تهیه دمنوش هم استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۲    
برخی همیشه دست و پای سردی دارند و این موضوع ربطی به فصل و سرمای هوا ندارد و با پوشیدن دستکش و جوراب ضخیم هم سردی از بین نمی رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۹    
پیست اسکی توچال با ارتفاع سه هزار 962 متری پنجمین پیست اسکی مرتفع دنیا است. هر چند که این پیست نسبت به سایر پیست های اسکی در تهران کوچکتر است، ولی امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۰۹    
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: نمک دریایی با دارا بودن ناخالصی و فلزات سرطان زا بوده و از نظر وزارت بهداشت تأیید شده نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۷    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز دوم آذرماه با شاخص لحظه ای 151 در وضعیت ناسالم برای عموم قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۴    
مهربان علیوا همسر الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان در این دیدار که در اقامتگاه نوو اوگاریو برگزار شد از پوتین به خاطر شایستگی هایش در توسعه و تقویت روابط دو کشور آذربایجان و روسیه مدال دریافت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۴    
آتش سوزی بازار کنزالمال خرمشهر که از حوالی ساعت 21 جمعه شب آغاز شده بود، بامداد امروز پایان یافت و آتش مهار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۴    
محققان دانشگاه تافتس واقع در آمریکا با استفاده از باکتری ها فرایندی را طراحی کردند که امکان تولید تجاری نوعی قند کم کالری موسوم به تاگاتوز را به صورت تجاری فراهم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۱    
براساس اخبار منتشر شده پرتاب موشک آریان 5 که قرار بود امروز دو ماهواره ارتباطی را به مدار زمین ببرد، با تأخیر مواجه شد و تلاش مجدد برای ارسال آن فردا صورت خواهد گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۸    
بینی یکی از مهمترین اعضای بدن در نگهداری سلامت فرد و حفظ سایر اعضا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۵    
هنوز مشخص نیست چرا بیماری کلیه باعث خارش می شود، اما پزشکان گمان می کنند این مسأله ناشی از تجمع سموم در بدن است، چون کلیه ها قادر نیستند جریان خون را از ضایعات آن پاکسازی کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۹    
بیشتر افراد زمانی که احساس خستگی می کنند با کش و قوس دادن کمر سعی در شکستن قولنج آن را دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۶    
همه ما می دانیم چیزی که می خوریم در سلامت ما به طور مستقیم اثرگذار بوده اما جالب است بدانید کارهایی که قبل از غذاخوردن انجام می دهیم هم تأثیر زیادی بر سلامتی ما دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۷    
یکی از دغدغه های مادران در فصل سرما، نحوه پوشاندن کودکان به منظور ایمن بودن در برابر بیماری های زمستانی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۵۴    
این نکته بسیار مهم است که قبل از شروع برنامه های کاهش وزن، شما بتوانید فواید رسیدن به این آرزو را درک کنید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۸    
قائم مقام معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مرکز بازتوانی قلب، اثربخشی درمان را تا 30 درصد افزایش می دهد و این مرکز در دانشگاه های تیپ یک و 50 درصد دانشگاه های تیپ دو کشور ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۴۲    
رئیس جمعیت هلال احمر در حکمی جمال الدین الوانی را به عنوان سرپرست مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر منصوب کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۶    
یک فوق تخصص گوارش و کبد، گفت: بیشترین سن ابتلا به سرطان لوزالمعده بین 60 تا 80 سالگی است که شانس ابتلای مردان نسبت به زنان کمی بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۵:۰۰    
دویست ویازدهمین شماره ی هفته نامه خط حزب الله با عنوان راز حمایت رهبر منتشر شد. در این شماره عکس معنادار نیز منتشر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۹    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اگر بانوان در زمان طلایی یعنی وقتی توده بسیار کوچک است متوجه سرطان پستان شوند، به راحتی این بیماری قابل درمان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۶    
دبیر اجرایی دومین کنگره اکمو با اشاره به نجات جان برخی بیماران دچار ایست قلبی تنفسی با دستگاه اکمو، گفت: جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه حمایت برون پیکری حیات در این کنگره ارائه می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۷    
متخصص پزشکی ورزشی، گفت: ارزیابی های ما از بین 10هزار کودک نشان می دهد که 80 درصد آنها با مشکلات اسکلتی و عضلانی مواجه هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۱    
ممکن است به شما کمک کند چربی را بسوزانید، اما خطرات استفاده از این محرکها ممکن است از مزایای آن فراتر رود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۷    
استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دبیر علمی پانزدهمین همایش سراسری سم شناسی ایران گفت: هرچند در زمان های مختلف ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵    
اگر هر روز پیاده روی می کنید و نتیجه خاصی را شاهد نیستید، هنگام انجام این فعالیت به اندازه کافی کالری نمی سوزانید تا در یک وضعیت کمبود کالری قرار بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: 70 درصد آبلیموهای کارخانه ای موجود در بازار با استفاده از کنسانتره وارداتی تولید می شود و 30 درصد داخلی است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۴۵    
فضاپیمای جونو ناسا چشم اندازی از نیمکره جنوبی این سیاره بدست آورده که برای نخستین بار تصویر آن منتشر شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۹    
خستگی غیر قابل توضیح، تنها نشانه کاهش کیفیت خواب نبوده و قرار نیست با استراحت کافی از بین برود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۳    
پزشکان معتقدند دنبال کردن برخی شیوه های زندگی به کاهش وزن موثر بدون احساس گرسنگی کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۰    
مسواک زدن برای دندان ها مضر است و با اینکه حیوانات وحشی مسواک نمی زنند، اما دندان های سالمی دارند. روازاده حتی به مردم توصیه کرده بود قبل از خواب بهتر است به جای مسواک، عسل روی دندان های خود بمالند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۱    
زلزله ای به بزرگی 4 در مقیاس امواج درون زمین (ریشتر) ساعت 36 دقیقه و 48 ثانیه بامداد شنبه شهمیرزاد در استان سمنان را لرزاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۸    
او درباره آن دسته از پیام هایی که درباره ازدواجش بوده، می گوید: نمی توانم به سرعت به این درخواست ها (خواستگاری ها) جواب بدهم، چون اولویتم جذب پزشک است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۱۵    
سیناپرس با همکاری پزشکان متخصص حوزه های مختلف، هر هفته به سوالات پزشکی شما مخاطبان پاسخ می دهد. سوالات خود را مطرح کنید، پاسخ علمی و درستی دریافت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
یک متخصص دندانپزشک گفت: ایمپلنت دندان از سنین 15 سالگی شروع می شود و انجام آن بستگی به نوع استخوان و مفاصل درخواست کننده دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۷    
مراسم اختتامیه چهل و نهمین جشنواره فیلم رشد عصر جمعه با حضور وزیر آموزش و پرورش در حوزه هنری تهران برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۴    
پاشویه کردن کودک به دلیل کاهش دمای محیطی منجر به لرز در کودک می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۶    
گردش خون نامناسب می تواند به معنی تنگی قطر رگ ها باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۳    
با افزایش سن، خطر ابتلا به انواع بیماری ها افزایش پیدا می کند و تنها داشتن رژیم غذایی مناسب می تواند شما را از خطر ابتلا به انواع سرطان، دیابت و بیماری های قلبی دور کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۳    
پوست مرغ آلودگی های محیطی خیلی زیادی را می تواند منتقل کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۰    
افراد چاق در معرض خطرات بیشتری از لحاظ ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، سرطان سینه، فشار خون بالا و آسم هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به لغزندگی برخی محورهای مواصلاتی کشور، از بارش برف در جاده های چهار استان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۷    
محققان مشاهده کردند افرادی که سطح فعالیت بدنی خود را با گذشت زمان کاهش می دهند 27 درصد بیشتر احتمال دارد به بیماری قلبی و عروق خونی دچار شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۰:۰۷    
هرگز در مورد دستشویی کردن تصادفی فرزندتان در جایی غیر از دستشویی غر نزنید، او را سرزنش نکنید و عصبانی نشوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۹    
پژوهشگر ارشد پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران به عوارض متعدد بیماری دیابت اشاره کرد و گفت: دبایت احتمال سکته های قلبی را تا 3 برابر و سکته های مغزی را تا 2 برابر افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۱۰    
عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، انواع سرطان های دخیل در ناباروری زنان را برشمرد و چگونگی جلوگیری از ناباروری تحت تاثیر شیمی درمانی و درمان های سرطان را تشریح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۹:۰۱    
لخته شدن خون در بدن می تواند موضوع جدی باشد که به حمله قلبی، سکته مغزی یا حتی مرگ منجر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۵    
فوق تخصص چشم پزشکی گفت: هنوز مدرک علمی از نظر اینکه استفاده از گوشی همراه، تبلت و ... صدمات جبران ناپذیری به چشم وارد می کند، ارائه نشده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۲    
آیا چشمان شما تمام مواد مغذی مورد نیاز جهت پیشگیری از آب مروارید و سایر بیماری های چشمی را دریافت می کنند؛ برخی مواد غذایی مفید، سلامت چشم را تضمین می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۵۲    
بعضی ها از تاریکی وحشت دارند؛ شب ها نمی توانند در تاریکی مطلق بخوابند .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۰    
معمولا پنج دلیل شایع باعث تورم و بزرگ شدن شکم می شود که با آگاهی از آنها می توان تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۷    
اگر به دنبال مواد غذایی مناسب و مفید برای به زانو در آوردن بیماری سرطان هستید این مطلب را مطالعه کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۴    
وجود آنتن های مخابراتی در مناطق مسکونی، با حرف و حدیث های زیادی همراه بوده است. اما، هنوز هیچ گونه مستندات علمی راجع به آسیب پارازیت ها بر سلامت مردم، ثابت نشده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۱    
مدیر عامل انجمن دیابت ایران در خصوص زخم پای دیابتی و عوامل موثر در بروز آن، گفت: خشکی پوست ناشی از قند خون بالا در افراد مبتلا به دیابت یکی از عوامل مهم بروز این زخم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۵    
یک متخصص ارتوپدی و جراح زانو گفت: درد ناشی از آرتروز در افراد یکی از چالش برانگیز ترین بیماری هاست که با اصلاح سبک زندگی می توان از آن جلوگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۲    
برای داشتن ناخن های زیبا راهکارهای زیادی وجود دارد که با کمک آنها می توان به این خواسته دست یافت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۲    
پیاده روی سنگین در 30 دقیقه 170 کالری می سوزاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۸:۲۲    
آب سیب زمینی غنی از مواد مغذی است...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۰۰:۴۰    
آلبرت آن، استاد بالینی پزشکی داخلی در مرکز دانشگاهی NYU Langone Health می گوید: وقتی فردی از درد قفسه سینه می گوید صرف نظر از هر سنی که داشته باشد، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند ...