چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۵۸May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 14 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۷:۳۹    
زنان و مردان تفاوت هایی بنیادین با یکدیگر دارند و بخشی از این تفاوت ها به حوزه سلامتی معطوف می شود. درواقع برخی از بیماری ها بین زنان و برخی دیگر بین مردان شایعند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۷    
حضور دکتر احمدی نژاد در مراسم ختم چهلمین روز درگذشت مادر مهندس مشایی در مسجد جامع بازار شهر کتالم استان مازندران.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۶:۳۲    
رسیدن به لاغری و کاهش وزن کار مشکلی نیست اگر کمی در غذاهایی که مصرف می کنید رعایت کنید، برای کاهش وزن از این 10 مورد غذایی حتما دوری کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۶:۲۳    
رویای صادقه گونه ای خبر یافتن از آینده است که به لطف خداوند مهربان در خواب به وقوع می پیوندد. چگونگی دیدن رویای صادقه، زمان دیدن آن و مسائل دیگری وجود دارد که دراین باره باید بدانیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - ۰۶:۱۷    
حتی اگر وزنی سالم و طبیعی داشته باشید، انجام ورزش هایی مانند دوی شدید، ایروبیک، شنا و دوچرخه سواری باردار شدن را دشوارتر می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۳:۱۵    
پزشکان ترکیه پس از معاینه زنی که دچار درد شدید شکم بود، بیش از سه هزار سنگ از شکم او خارج کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۲۰:۱۵    
کلسترول نوعی چربی است که در بعضی غذا ها یافت می شود و در عین حال در کبد نیز ساخته می شود. ما برای ساخت هورمن هایی، چون تستوسترون و استروژن، و ویتامین دی و ترکیبات دیگر به این ماده نیاز داریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۰:۱۲    
مه صبح گاهی امروز اهواز، در حاشیه پل سفید رود کارون که ایسنا منتشر کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۵    
رهسپار گفت: دندان پزشکی و به خصوص رشته جراحی فک و صورت یکی از مهم ترین گروه ها برای پیشگیری از بروز سرطان دهان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۳۰    
در آمریکا، زندانیان اجزاء موشک کروز آمریکایی را می سازند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۷    
فیلمبرداری فصل ششم پایتخت از روزهای گذشته در شیرگاه مازندران آغاز شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۵    
مسکو حال و هوای کریسمس به خود گرفت
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۲:۱۵    
شیلا خداداد در اینستاگرامش نوشت: دیشب برای چهارمین بار درسالهای اخیر داشتم تو خواب خفه میشدم،تو اون چند ثانیه ای که نمیتونستم نفس بکشم داشتم فکر میکردم چقدر کار نکرده و عقب افتاده دارم.. ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۱:۴۸    
سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ که فاقد پلاک در خیابان اسلام آباد منطقه مسگرآباد به سمت قهوه خانه ای در این منطقه با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی و با قمه و شمشیر حمله کرده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۵    
یک متخصص تغذیه درباره مصرف برخی موادغذایی مانند روغن، برنج، میوه و سبزی توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۵    
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از مقدار کافی و در دسترس بودن داروی آنفلوآنزا در تمام مراکز بهداشتی خبر داد و گفت: این پیک ویروس از هفته آینده طبق برآوردها رو به نزول خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۲    
عاملی در هوا در اثر تماس مستقیم و رسوب مواد سمی وارد پوست می شود و با شست و شوی به موقع می توان از شدت اثرات زیان بار آن بکاهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۳۲    
کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی گفت: نوشیدن روزانه یک لیوان آب پرتقال به بدن کمک می کند تا با استرس اکسیداتیو مبارزه کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۸    
خط پروازی تهران به بندر جاسک و بالعکس همزمان با انجام نخستین پرواز مسافری از فرودگاه مهرآباد تهران به فرودگاه شهدای هفتم آذر شهرستان جاسک، با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۸    
پیش از آغاز دیدار تیم های استقلال و شهرخودرو سیدمهدی رحمتی با دسته گل به سمت استراماچونی مربی ایتالیای استقلال رفت و در کنار وی عکس یادگاری انداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۵    
نمایشگاه دستاورد های دفاعی سازمان صنایع دفاع پنجشنبه 14 آذر 1398 توسط رئیس ستادکل نیرو های مسلح سرلشکر باقری و وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح امیر سرتیپ حاتمی افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۰:۴۵    
میرسلیم رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی برای شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۲۴    
کامبیر مهدی زاده داماد رییس جمهور به همراه همسرش و جمعی از همراهانش وارد فرمانداری تبریز شد. او متولد شهرستان اهر آذربایجان شرقی و ساکن تهران است که از حوزه انتخابیه تبریز ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۲۷    
رییس مرکز تحقیقات آلودگی هوا در پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بر اساس آخرین گزارش در سال 1397 مرگ سه هزار و 447 نفر 30 سال و بالاتر از آن در تهران به علت مواجهه با ذرات معلق کمتر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۵:۱۵    
سرپرست اداره نظارت و بازرسی تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت از کشف حدود 3 میلیارد تومان ایمپلنت تقلبی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۱    
کسانی که از انداختن یک کودک در سطل زباله ناراحت شدید، اگر تمکن مالی دارید بروید دست یکی از این بچه ها را بگیرید ببرید بهزیستی و بگید می خواهید این بچه رو بزرگ کنید؛هشتگ زدن و پست منتشر کردن کافی نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۸    
کامبیز مهدی زاده، داماد حسن روحانی رئیس جمهور برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو ثبت نام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۴۸    
پس از انتشار خبر بازداشت پسر عموی ابوبکر البغدادی اکنون اولین تصویر از این تروریست منتشر شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۵۴    
اختلالات خواب باعث افزایش خطر ابتلا به چاقی، فشار خون، دیابت نوع 2 و دیگر ناهنجاری های متابولیکی در افراد می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۹    
ما نمی خواهیم در نگاه دیگران ضعیف به نظر برسیم و احتمال زیاد احساساتمان را نادیده می گیریم و در نهایت سرکوبشان می کنیم. این نگاه به احساسات ممکن است در نهایت منجر به افسردگی ما شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۶    
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با توجه به شیوع آنفلوانزا تمهیداتی اندیشیده شود تا با فعال کردن بخشی از فضای کلینیک های ویژه داخل و خارج بیمارستان ساماندهی لازم انجام شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۳۰    
ویروس آنفلوآنزا در حمله ای غافلگیرانه، بسیاری از استانهای کشور را در نوردید و قربانیان بسیاری گرفت. آن طور که منابع وزارت بهداشت می گویند این ویروس باعث ازدحام مردم در بیمارستان ها شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۲۱    
رییس کارگروه کاهش مخاطرات آلودگی هوا در فرهنگستان علوم پزشکی گفت: سالانه بین 30 تا 40 هزار مرگ در کشور مرتبط با آلودگی هوا رخ می دهد که از این عدد 10 درصد آن مربوط به تهران است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۸    
معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت بالای پنج هزار نفر جمعیت مجری برنامه پزشک خانواده روستایی و حاشیه شهرها تا ساعت 24 و روزهای تعطیل استمرار داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از بارش برف و باران در جاده های چهار استان کشور خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۳:۰۰    
: سه کشور اروپایی عضو برجام در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد مدعی شده اند که برخی از موشک های بالستیک ایران با قطعنامه شورای امنیت، ناهمخوان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۷    
رئیس بخش تحقیق، تولید و پرورش حیوانات آزمایشگاهی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: حیوانات آزمایشگاهی به منظور حفظ سلامت جامعه بشری اهمیت بسیار زیادی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۷    
پژوهشگران توانستند نشان دهند که چگونه جهت ژنتیکی سلول های بنیادی به صورت خاموش ایجادشده و سپس رشد آن در روده بزرگ گسترش پیدا می کند و درنهایت با نفوذ کامل، بدخیم می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۷    
انار سرشار از آنتی اکسیدان ها است و همیشه خواص آن برای مقابله با بیماری های قلبی عروقی و برخی از سرطان ها مورد بررسی پژوهشگران قرار گرفته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۲:۵۴    
آلوده ترین قسمت های موجود در محل کار که احتمال انتقال ویروس آنفلوانزا از طریق آن ها وجود دارد را بشناسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۵    
فشارخون بالا معمولا علامت ندارد، اما ممکن است افراد مبتلا به فشار خون بالا، علائمی داشته باشند که بتوان با مشاهده این علائم فشار خون را در آنها تشخیص داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۵    
همسر رئیس جمهور آمریکا به آورده شدن نام پسرش در جلسه تحقیقات استیضاح ترامپ در کنگره واکنش نشان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۲    
شبکه العربیه به نقل از یک مقام امریکایی درپنتاگون نقل کرده است که ایران بزودی به یک منطقه درخلیج فارس حمله خواهد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۸    
رعایت نکات زیر می تواند باعث کاهش بروز سرطان روده بزرگ شود:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۵    
کارشناس بیماریهای واگیردار مرکز بهداشت استان یزد گفت: درحال حاضر در خصوص وضعیت بیماری آنلفوآنزا در استان نگرانی وجود ندارد و 95 درصد افرادی که آنفلوانزا می گیرند با استراحت در منزل و خوردن مایعات و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۵    
احساس خراشیدگی در گلو شرایطی آزاردهنده است و عمل بلع ممکن است موجب تحریک بیشتر شود. با استفاده از آب نمک می توانید روند بهبودی گلو درد را تسریع کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۹    
تحقیقات در سال 2013 نشان داد 60 درصد از افرادی که وارد رابطه زناشویی می شوند وزنشان افزایش می یابد و 72 درصد از این افراد نیز ادعا کردند که همسرشان نیز دچار افزایش وزن شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۶    
نتایج تازه ترین بررسی ها حاکی از این است که رسانه های اجتماعی منجر به بروز اختلال خوردن در نوجوانان شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۳    
بیماری آنفلوآنزا این روزها به یک پای ثابت خبرهای شبکه های اجتماعی و دیگر رسانه ها تبدیل شده، برخی ها نسخه می پیچند و عده ای هم طبق یک عادت ناپسند، شلوغ می کنند و از کاه، کوه می سازند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۳    
در شرایط سالم، مغز اطلاعات را از اعصاب محیطی دریافت می کند و شما قادر به حرکت دادن ماهیچه ها، تشخیص درد و ... هستید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۳    
چغندر به درخشش چشم های کدر و تمیز کردن سیستم لنفاوی کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
یک گروه بین المللی از محققان دریافتند با ایجاد پوششی از جنس عسل روی توری های جراحی می توان مانع بروز عفونت پس از عمل جراحی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۰    
تصاویری از نحوه خشک کردن ماهی در کشور چین را در این گزارش می بینیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۶    
ستفاده خودسرانه از ژلوفن سبب ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود و به مرور زمان سرطان معده را به همراه خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۶    
اگر به راحتی جدول کلمات متقاطع را کامل کنید و بطور منظم دوستانتان را در بازی کلمات شکست دهید یا از روش های کلاسیک برای فعال نگه داشتن ذهنتان بهره ببرید، می توانید موجب بالا رفتن آی کیو شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۳    
شانه زدن مو قبل از خواب نه تنها یکی از تشریفات قبل از خواب محسوب می شود بلکه فایده هم دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۰    
ستفاده خودسرانه از ژلوفن سبب ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود و به مرور زمان سرطان معده را به همراه خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۰    
اگر به راحتی جدول کلمات متقاطع را کامل کنید و بطور منظم دوستانتان را در بازی کلمات شکست دهید یا از روش های کلاسیک برای فعال نگه داشتن ذهنتان بهره ببرید، می توانید موجب بالا رفتن آی کیو شوید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۰    
حقیقت این است که مایکروفر تشعشعاتی را تولید می کند، اما میزان خطر تمام تشعشعات یکسان نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۷    
-کارشناس بیماریهای واگیردار مرکز بهداشت استان یزد گفت: درحال حاضر در خصوص وضعیت بیماری آنلفوآنزا در استان نگرانی وجود ندارد و 95 درصد افرادی که آنفلوانزا می گیرند با استراحت در منزل و خوردن مایعات و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۵    
تولد یک نوزاد فرآیندی شگفت انگیز است و واقعیت های عجیب و کمتر شناخته شده ای در مورد آن وجود دارد که می تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۹    
احساس خواب آلودگی و خستگی در ابتدای صبح برای تمام افراد ممکن است اتفاق بیفتد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۰    
یک روان درمانگر گفت: کار و اشتغال نقش اساسی در زندگی افراد دارد و نه تنها آرامش روحی، اعتماد و عزت نفس، پویایی و خلاقیت را در بین آنان گسترش خواهد داد بلکه از فشارهای روحی و روانی جامعه خواهد کاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۴    
آنفلوآنزا بیماری است که از طریق ویروس های این بیماری ایجاد می شود و می تواند به بروز علائمی چون سرفه، گلودرد و تب در فرد مبتلا منجر شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی عرضه و فروش ارز خارج از واحد های مجاز تعیین شده توسط دولت به وسیله اشخاص و واحد های صنفی را ممنوع کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۹    
معافیت مالیاتی هنرمندان میلیاردر درحالی در بودجه 99 نیز محفوظ ماند که مردمِ گله مند از مشکلات اقتصادی و بنزین 3هزار تومانی می پرسند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۴    
عرفانی گفت: 95 درصد از افراد مبتلا به بیماری آنفلوانزا دارای علائم خفیف بوده و تنها 5 درصد نیازمند بستری در بیمارستان هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۵    
اگر به طور معمول دچار اضطراب می شوید استفاده از دارو تنها راه درمان افراد نیست و برای رفع آن باید تغییراتی در رفتارهای روزمره ایجاد شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۹    
رنگ موهای تیره تر مانند مشکی و قهوه ای حاوی مواد شیمیایی بیشتری هستند که ممکن است بیشتر از رنگ های روشن تر، سرطان زا باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۶    
دانشمندان باور دارند، تغذیه بادام زمینی از ابتدای سه ماهگی به برخی از نوزادان می تواند از آنها در برابر ابتلا به آلرژی محافظت کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۳۳    
مطالعات نشان می دهد جراحی کاهش وزن موجب افزایش طول عمر شده و از لخته شدن خون ناشی از سکته در افراد چاق پیشگیری می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۷    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: تبخال یک عفونت مسر و شایع است که به وسیله ویروس هر پس سیمپلکس رخ می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۴    
نتایج یک بررسی جدید نشان می دهد مسواک زدن دندان ها سه بار در روز می تواند با کاهش باکتری های مضر در دهان، خطر نارسایی قلبی را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۴    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: افراد به ویژه ورزشکاران می توانند نوشیدنی ورزشی خانگی را جایگزین نوشیدنی های انرژی زا کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۱    
رنگ موهای تیره تر مانند مشکی و قهوه ای حاوی مواد شیمیایی بیشتری هستند که ممکن است بیشتر از رنگ های روشن تر، سرطان زا باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۸    
تصاویر جدیدی ازخودروی کوییک R که فروش آن چندی پیش از سوی سایپا آغاز شده بود منتشر شد.احتمال دارد که این سبک رنگ آمیزی در مدل نهایی انجام نشود و صرفا یک نمونه آزمایشی باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۸    
الناز شاکردوست امشب در اکران خصوصی فیلم سینمایی مطرب .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۸    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: تبخال یک عفونت مسر و شایع است که به وسیله ویروس هر پس سیمپلکس رخ می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۸    
سردی انگشتان دست و پا می تواند نشان دهنده ابتلای فرد به یک بیماری خاص باشد.