شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۹:۳۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 11 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۷    
سیامک مره صدق نماینده هم وطنان کلیمی در مجلس شورای اسلامی نیز در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۳:۵۷    
شتی گفت: جمعیت زنان سالمند به دلیل بالا بودن طول عمر زنان بیشتر از مردان سالمند است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۴۲    
باشگاه خبرنگاران جوان
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۸:۳۳    
از مهم ترین حامیان دولت تدبیر در انتخابات سال های 92 و 96 ، هنرپیشه ها و بازیگران سینما بودند. حالا پس از گذشت 6 سال و هم زمان با اعتراضات مردم به تدابیر دولتمردان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۰۶:۵۷    
کارشناس برنامه آنفلوآنزای مرکز بهداشت قم گفت: بهترین درمان برای فردی که به بیماری آنفلوآنزا مبتلا شده است، استراحت کامل در منزل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۳:۲۴    
عصر دیروز مراسم معرفی برترین های آسیا در هنگ کنگ برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۸:۲۴    
رئیس کلانتری 111 هفت چنار از کشف 400 کیلو گوشت فاسد و ضایعات گوسفندی از یک قصابی در محله هفت چنار خبر داد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۷    
با توجه به شیوع آنفلوآنزا در کشور، دانش آموزان برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری واگیردار باید نکاتی را رعایت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۰۱    
آبریزش بینی در روزهای سرد سال برای بسیاری از افراد مشکل معمولی محسوب می شود، به خصوص کسانی که دچار آلرژی مزمن یا رینیت (التهاب مخاط بینی) غیر آلرژیک هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۴    
پخش شیرینی در دانشگاه تبریز به مناسبت خبر کاندیدا نشدن علی لاریجانی در مجلس!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۹    
تبسم هاشمی با انتشار این عکس نوشت: دوستای زمان کودکی همیشه با همون حس و حال و عشق باقی می مونند.یک روز عالی با یک عزیز دل.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۶    
مراسم برترین های فوتبال آسیا در هنگ کنگ به پایان رسید و در هیجان انگیزترین بخش، علیرضا بیرانوند با نمایندگان ژاپن و قطر برای کسب عنوان مرد سال آسیا رقابت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۱:۴۲    
افراد تحصیلکرده مرجع به شمار می روند و می توانند روی دیگر گروه های سنی تاثیر بگذارند، بنابراین در سیاست های جمعیتی تغییر در باور و رفتار آن ها باید مد نظر قرار گیرد و تعادل در اشتغال ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۱    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، با بیان اینکه 66 درصد مردم اعلام آمادگی کرده اند که تمایل دارند در حوزه پیشگیری از اعتیاد همکاری کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۶    
نتایج یک مطالعه که به تازگی انجام شده است نشان می دهد که دست کم سه بار مسواک زدن در روز خطر ابتلا به نارسایی قلبی را 12 درصد کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۱    
یک متخصص گوش حلق و بینی گفت: افرادی که عارضه سینوزیت دارند باید مدت طولانی زیر نظر پزشک باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۸    
موضوع سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین و حاشیه های آن که همچنان از موضوعات داغ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی است، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در شهرونگ شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۸    
مهران احمدی و دخترش در اکران فیلم لیلاج در سینما آزادی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۸    
بی توجهی به اصول صحیح رانندگی و رعایت نکردن سرعت مجاز، انحراف خودروی سواری از مسیر اصلی و برخورد آن را با موانع بزرگراه امام علی را در پی داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۸    
شاخص هم اکنون کیفیت هوای تهران بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران 163 ناسالم و نوع آلاینده PM2.5 است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۸    
مراسم انتخاب مرد سال فوتبال جهان در پاریس با میزبانی مجله فرانس فوتبال در حال برگزاری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۲۱    
علیرضا بیرانوند و کتایون خسرویار در مراسم بهترین های سال آسیا.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۶    
مدیرکل ضد تروریست وزارت اطلاعات از دستگیری عوامل موثر اغتشاشات اخیر در خوزستان خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۰    
متخصصان پوست معتقدند جنیفر لوپز به طرز شگفت انگیزی در پنجاه سالگی توانسته با عادت های روتین و روزانه پوست خود را تمیز و جوان نگه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۰    
حضور بیرانوند در کنار پارک جی سونگ در حاشیه مراسم برترین های فوتبال سال آسیا.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۲:۱۵    
مراسم برترین های فوتبال آسیا با حضور کاندیداهای بخش های مختلف در هنگ کنگ آغاز شد که نمایندگان فوتبال کشورمان نیز در این مراسم حضور دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۵    
یک روزنامه انگلیسی از تبدیل شدن برادرزاده اسامه بن لادن، رهبر سابق گروه القاعده، به ستاره یکی از کاباره های لندن خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۱:۴۲    
خبرگزاری ایسنا در گزارشی به حذف طرح شیر و خورشید از برخی تیر برق های قدیمی پرداخته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۸    
دکتر مصطفی سلیمانی، روانشناس در یادداشتی که برای شفقنا زندگی ارسال کرده آورده است: بی شک مهم ترین مجموعه اجتماعی را باید خانواده دانست؛ اگر امنیت و نشاط در خانواده وجود داشته باشد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۵    
برای تمیز کردن مایکروویو راه های مختلفی وجود دارد. با ما همراه شوید تا این راه ها را به شما بگوییم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۱۵    
شرکت فناوری ژاپن در تازه ترین اقدامات خود رباتی ساخته که می تواند لباس های شسته شده را پیدا کند حتی اگر آن را جابجا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۹    
ویتامین K جزو ویتامین های محلول در چربی است. که به انعقاد خون هم کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۶:۰۳    
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا به تشریح پشت پرده "حراج جمعه سیاه " که ترفندی برای برخی کلاهبرداران سایبری و به دام انداختن شهروندان شده است، پرداخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۵    
بانوی اول و همسر رئیس جمهور آمریکا از تزئینات کریسمس کاخ سفید رونمایی کرد. ملانیا ترامپ با انتشار ویدئویی یک دقیقه ای از فضای داخلی کاخ سفید که به مناسبت کریسمس آذین بندی شده نوشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۳    
یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان، دوشنبه 11 آذرماه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۳    
یک خطای تکراری؛ نماد ملی نیوزلند در انتخابات ایران! / برای چندمین مرتبه است که در ستاد انتخابات وزارت کشور به اشتباه از تصویر یک قله خارجی به جای قله دماوند - نماد ملی کشورمان - استفاده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۰    
بیماری آنفلوانزا امسال زودتر از سال های گذشته در کشور شایع شده و تاکنون 56 نفر از هموطنان را به کام مرگ فرستاده است اما حداقل تا سه هفته آینده همه گیری آن ادامه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: باران و برفی که بعد از آلودگی هوا می بارد بسیار آلوده بوده و برای سلامتی انسان خطرناک است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۵    
هوای آلوده باعث نفوذ مواد آلاینده و شیمیایی به درون سیستم گوارش و ریه شده و انسان را به کام مرگ می کشاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۵    
تصویری از نیروهای یگان ویژه در حال خواندن نماز اول وقت در حین انجام مأموریت را مشاهده می کنید. به دنبال فرصت طلبی ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر حال این بار یک عکس قابل تأمل از لحظه نماز خواندن نیروهای ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۰۹    
روزنامه ایران روز گذشته ویدئویی از مصاحبه با خانم لیلا واثقی، فرماندار شهر قدس منتشر کرده که حاوی یک اعتراف جنجالی ست. او در مصاحبه می گوید دستور تیراندازی به سمت معترضین را صادر کرده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۰    
متخصص جراح عمومی به تشریح جزییات عمل لاغری پرداخته و می گوید: افرادی که بیماری بولیمیا دارند در معرض افسردگی بعد از این نوع جراحی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۱۰    
با آغاز فصل سرما و شیوع آنفلوآنزا رعایت نکات بهداشتی به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس این بیماری اهمیت بسیاری پیدا می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۷    
نگهداری از گیاهان خانگی علاوه بر این که بر طراوت و زیبایی خانه ما می افزاید، برای سلامت شش ها نیز مفید است و فواید زیست شناختی و روانشناختی زیاد دیگری نیز برای سلامت ما به همراه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۴    
شمعی که برای نخستین بار روشن می شود باید دستکم دو تا سه ساعت روشن بماند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۱    
با اتخاذ روش هایی در زندگی که شاید چندان وقتی هم نیاز نداشته باشند، شما می توانید برای برنامه ریزی بلند مدت کنترل قند خون، خود را آماده کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۱    
گیاه مرزه خوزستانی متعلق به تیره نعناعیان است و در حال حاضر به طور گسترده در استان های غربی و جنوب غربی کشور کشت می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۸    
: هرچند وضعیت بانک خون کشور در وضعیت هشدار است اما کاهش ذخایر خون با فرا رسیدن فصل سرما و افزایش برودت هوا موضوعی است که هرسال تکرار می شود و سازمان انتقال خون کشور را با کاهش شدید سطح ذخایر خون ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۵    
سالانه چند میلیون نفر از مردم جهان بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند که درصد بالایی از این افراد عمدتا دچار بیماری هایی مانند آسم، برونشیت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۲    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از اول مهر تاکنون چهار هزار نفر به علت ابتلا به بیماری های تنفسی و مشکوک به آنفلوانزا در بیمارستان بستری شدند که از این ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی سازمان انتقال خون با تأکید بر اینکه با توجه به فرا رسیدن فصل سرما نیاز به اهدای خون داریم، گفت: افراد 18 تا 60 ساله می توانند خون خود را اهدا کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۶    
با اینکه درحال حاضر حدود 70 هزار نفر در ایران به بیماری ایدز مبتلا هستند، اما اگر افراد در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنند، این بیماری به راحتی با استفاده از داروهای ضدویروسی قابل کنترل خواهد بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۷    
رئیس اداره بیماری های واگیر وزارت بهداشت در خصوص ارتباط افزایش آلاینده های هوا با تشدید بیماری آنفلوانزا توضیح داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۴    
برجسته ترین علامتی که ممکن است خانواده کودکان مبتلا به اوتیسیم با آن نگران شود، به تعویق افتادن گفتار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۲    
عضو تیم تخصصی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا گفت: هرچند ورزش در دوران بارداری مزیت های بسیار خوبی برای زنان دارد اما آنان مجاز نیستند هر ورزشی را با هر شدتی انجام دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۹    
کودکان توانند هر سال قبل از شروع مدرسه سرماخوردگی های زیادی را تجربه کنند. با این حال، آنفولانزا می تواند این دردها را به سطح بالاتر و بالقوه بسیار جدی تر برساند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۰    
در حالی که بسیاری از افراد تنها از مضرات این کلسترول باخبر هستند، باید گفت وجود آن برای بسیاری از عملکردهای حیاتی بدن ضروری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۰    
شاید تعجب کنید اگر بدانید گزینه های غذایی سرشار از زینک (روی) منجر به کاهش علائم سرماخوردگی و آنفلوآنزا و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۴۰    
چند روز است که آلودگی هوا مدارس را به تعطیلی کشانده است و بچه ها یی که مریض هستند فرصت یافته اند در منزل استراحت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۳۷    
هنگام خرید پاک کننده ای برای شست و شوی صورت در انتخاب گزینه های زیادی که پیش رو دارید گیج می شوید. گذشته از هزینه زیادی که باید برای خریدن اش متحمل شوید فکر این که آیا مواد شیمیایی آن برای پوست شما ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۸    
جدیدترین یافته های محققان انگلیسی درباره مراقبت از دندان کودکان نشان می دهد همیشه تراشیدن و پر کردن دندان بهترین روش نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۵    
محققان از ابداع روشی برای شناسایی میکروب های کشنده موجود در وسایل پزشکی مانند سوند و نیز کشف روش هایی برای جلوگیری از آلوده شدن آن ها خبر داده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۸    
سرگیجه بیش از آنکه به عنوان یک وضعیت بیماری شناخته شود یکی از علائم بیماری است که با مجموعه اقداماتی می توان به بهبود یا کاهش علایم آن کمک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۷    
دبیر انجمن متخصصین پوست ایران، گفت: برای محافظت از پوست و ریه ها در زمان آلودگی هوا، نباید از لوازم آرایشی و عطر استفاده کرد و در مقابل باید کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب های مناسب به کار برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۴    
جذب ضعیف سدیم یا از دست دادن بیش از حد آن به دلایلی مانند تعریق بیش از حد، جایگزینی مایعات را حتی اگر فرد به میزان کافی آب مصرف کند، دشوار می سازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۱    
بر اساس نتایج تحقیقات جدید، استفاده از مسواک در طول روز، 12 درصد خطر ابتلاء به نارسایی قلبی و 10 درصد خطر ابتلاء به فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۸    
مطالعات اخیر محققان نشان می دهد که خوردن روزانه یک عدد موز موجب حفظ سلامت چشم و پیشگیری از بیماری های مرتبط با بینایی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۵    
یبوست بیماری دردناکی است که بسیاری از افراد به آن مبتلا می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۵    
افراد مبتلا به آنفلوانزا نباید غذاهای چرب، سرخ کردنی ها و غذاهای اسیدی استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۲    
در فصل سرد خوردن شیره انگور را فراموش نکنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۲    
شبکه المنار گزارش کرد، در یک کتاب جغرافی که در برخی مدارس لبنان تدریس می شود، حزب الله و حماس به عنوان گروه های تروریستی معرفی شده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۹    
اینفوگرافیک / 8 گام برای پیشگیری از آنفلوآنزا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۳    
رضا رشیدپور به اظهارات لیلا واثقی فرماندار شهر قدس (قلعه حسن خان) در تشریح شیوه برخورد با اعتراضات در این شهر واکنش نشان داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۲۲    
پرتقال از میوه های خوش طعم و خوش عطر فصل سرما است که بیشتر به داشتن ویتامین C مشهور است، اما در این میوه محبوب رازهای زیادی نهفته است که ما را برای نوشیدن روزانه آب پرتقال ترغیب خواهد کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۶    
متخصص تغذیه گفت: توصیه می کنیم مردم تا می توانند شکر نخورند؛ چراکه فرد را به سمت اضافه وزن، چاقی و در نهایت بیماری های ناشی از آن مانند دیابت و فشار خون می برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۱۰    
موج شدید آنفلوانزا در راه است و این بیماری به شدت مسری تاکنون شماری از ایرانیان را به کام مرگ کشانده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۴    
بر اساس باور اکثر مردم مصرف قلیان بهتر از سیگار است، اما هر یک ساعت استفاده از قلیان معادل کشیدن 100 تا 200 نخ سیگار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۱    
ترک پاشنه و کف پا در فصل پاییز و زمستان بیشتر بروز می کند و تنها دلیلش هم خشکی هوا است که با روش های خانگی می توان آن را درمان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۸    
پانکراس غده ای است که در قسمت بالایی شکم، پشت معده قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۳    
روانپزشک و روان درمانگر گفت: افسردگی فصلی یکی از انواع اختلالات خلقی است که به صورت دوره ای در فصول سرد سال بیشتر در بین افراد دارای زمینه بیماری های روانی و عصبی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۳    
پانکراس غده ای است که در قسمت بالایی شکم، پشت معده قرار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۰    
گوجه فرنگی از آن دسته سبزی- میوه هایی است که می توان در هر فصلی و به انواع مختلف مصرف کرد. داخل سالاد، به صورت املت، گوجه فرنگی شکم پُر، کنار خورش ها و غیره.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۴۰    
نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی در یک روزنامه چینی نشان می دهد، 82.4 درصد والدین چینی نگران هستند که کودکان آنها خواب کافی نداشته باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۷    
معاون بهداشت وزیر بهداشت با بیان اینکه کمتر از 5 درصد مردم نیاز به تزریق واکسن آنفلوآنزا دارند، گفت: مهمتر از تزریق این واکسن، رعایت بهداشت فردی و جمعی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۷    
یک نظریه جدید باور دارد کودکان و نوجوانان به گجت های هوشمند نظیر تلفن همراه هوشمند و تبلت اعتیاد ندارند و به طور کلی استفاده از این اصطلاح برای آنها نادرست است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۴    
متخصص تغذیه گفت: در صورتی می توان از جراحی برای درمان چاقی استفاده کرد که فرد سابقه شکست با روش های کم عارضه تر مانند رژیم غذایی و دارو را داشته و نتوانسته با این روش ها چاقی خود را برطرف کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۴    
گیاه بابونه با نام علمی Matricaria recutita، یکی از قدیمی ترین و پرمصرف ترین گیاهان دارویی محسوب می شود که خواص فراوانی دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۴    
دوایی گفت: برخی اوقات مسمومیت ناشی از مصرف قارچ های سمی باعث بروز نارسایی کبدی و حتی منجر به مرگ افراد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۳۱    
با کاهش دما در فصل زمستان، بدن در تلاش برای سازگاری با شرایط برمی آید در نتیجه نرخ وقوع انفارکتوس میوکارد ، نوعی حمله قلبی شایع، افزایش می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۵    
جراحی زیبایی بینی، یکی از شایع ترین عمل های زیبایی در کشور است که متاسفانه مواردی از این جراحی ها به قیمت از دست دادن سلامت داوطلبان این نوع عمل ها همراه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۵    
محققان دریافتند یوگا موجب بهبود خواب و کاهش ریسک ابتلا به کمردرد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۹    
ترک پاشنه و کف پا در فصل پاییز و زمستان بیشتر بروز می کند و تنها دلیلش هم خشکی هوا است که با روش های خانگی می توان آن را درمان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۳    
بر اساس باور اکثر مردم مصرف قلیان بهتر از سیگار است، اما هر یک ساعت استفاده از قلیان معادل کشیدن 100 تا 200 نخ سیگار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۰    
یک متخصص خون گفت: کم خونی بر خلاف تصور عامه مردم به طور مستقل بیماری نیست بلکه علامتی از یک بیماری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۰    
ترک پاشنه و کف پا در فصل پاییز و زمستان بیشتر بروز می کند و تنها دلیلش هم خشکی هوا است که با روش های خانگی می توان آن را درمان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۰۷    
یک متخصص روانشناسی گفت: والدین نباید خاطره تنبیه های خود در کودکی را برای فرزندانشان بگویند زیرا این خاطرات به کودک بسیار آسیب می زند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۸    
احتمالا می دانید که دویدن، یکی از بهترین راه ها برای سوزاندن چربی است، اما فقط به خاطر اینکه دویدن خوب است، بدین معنا نیست که نمی تواند بهتر شود! برای افزایش از دست دادن چربی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۵    
عکسی از کنسولگری ایران که در حال سوختن است. منابع خبری از مهار آتش سوزی در کنسولگری ایران در نجف خبر دادند . / شبکه خبر
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۵۵    
پنومونی یا عفونت ریه یک بیماری عفونی ریوی است که در بیشتر موارد علت باکتریایی دارد، اما ممکن است عوامل ویروسی یا به ندرت قارچ ها نیز در بروز آن نقش داشته باشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۱۶    
متعاقب اعلام استعفای عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق برخی منابع و رسانه های معاند جمهوری اسلامی ایران این چنین تبلیغ می کنند که ایران متحد استراتژیک خود یعنی عراق را از دست داده است!