پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۶:۲۰May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 9 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۸:۴۸    
حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که وقتی صبح از خواب بیدار می شوید چشم های تان پف کرده، خسته و غیرعادی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۱۹    
بسیاری از مردم رشته روماتولوژی را به اندازه سایر رشته های تخصصی پزشکی نمی شناسند و نمی دانند که روماتولوژی به معنای شناخت بیماری های روماتیسمی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۷    
اظهارات اخیر معاون بهداشت وزارت بهداشت نشان می دهد، اگر فقط 10 درصد مالیات سیگار افزایش می یافت، درصد قابل توجهی از درآمد ناشی از اصلاح قیمت سوخت به دست می آمد اما به گفته او ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۰    
مالیات سیگار علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت اخیرا گفته مافیای سیگار اجازه نداد مالیات سیگار سالانه 10 درصد افزایش یابد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۱:۴۸    
مدیر مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی گفت: گیاه ختمی یا گل خیرو دارای طبیعتی سرد و تر بوده و از نظر بوعلی سینا معتدل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۰    
آذری جهرمی به مردم شماره تلفن داد: 10 روز اندازه ی 10 سال برایم گذشت. خیلی تلاش کردم برای رضایت شما،درسته امنیت مهم است ولی در کنار آزادی. می دانید که برای من ⁧ نظر مردم ⁩ از همه مهم تر است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۵    
مانلی، دختر سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال در آغوش استراماچونی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۴۰    
اسب های نجیب ایرلندی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۷:۳۷    
سامانه موشکی با دقت بالای "کینژال" برای اولین بار توسط رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در معرفی شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۲    
جهانگرد مشهور سوری، عدنان عزام هفت ماه است که سوار بر اسبی از دمشق به مسکو می رود تا از مردم روسیه بخاطر حمایت از کشورش در طول جنگ تشکر کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۵    
آب جوانه گندم بهترین داروی طبیعی برای بدن است علاوه بر این که بدن را با دوز بالایی از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان، انزیم ها و فیتومغذی ها آبیاری می کند ، یک سم زدای بسیار قدرتمند است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۲    
بسیاری از مواد غذایی و نوشیدنی ها می توانند به کنترل فشار خون بالا کمک کنند. در این مطلب به 8 مورد از این مواد غذایی باعث بالا رفتن فشار خون می شود و هرچه سریع تر باید مصرف آن ها را محدود کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۷    
مکمل منیزیم به خوبی تحمل می شود و بنابراین می تواند به عنوان یک کمک دهنده برای درمان دارو های ضد افسردگی استفاده شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۴    
در روزهای آلوده معمولا به افراد توصیه می شود که از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند و در خانه بمانند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۷    
هم اکنون شمار زیادی از مردم ساکن در مناطق مرزی استان های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به دلیل نداشتن موقعیت کاری مناسب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۵۵    
دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد امروز شنبه (9 آذر) در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی به صورت علنی برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۹:۴۳    
تصاویری از اقدام دلسوزانه استادی در سر کلاس، هنگام گرفتن آزمون سوژه داغ شبکه های اجتماعی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۲۸    
مصرف ویتامین ها و مکمل های غذایی همواره از سوی متخصصان تغذیه توصیه می شود اما به نظر می رسد برخی ویتامین ها فوایدی خاص تر دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۱۹    
سردرد عصبی به دلیل انقباض عضلات کاسه سر، گردن، شانه و صورت رخ می دهد و مهم ترین دلیل پیدایش این انقباض ها هیجانات عصبی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۴    
در رقابت های هفته نوزدهم چمپیونشیپ تیم دربی کانتی امشب مقابل کوئینزپارک رنجرزز مصاف می دهد. وین رونی، اسطوره منچستریونایتد و کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۷:۰۴    
جدیدترین دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهینه سازی تسلیحات پیشرفته صبح شنبه 9 آذر با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر دریادار حسین خانزادی رونمایی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۹    
افزایش قیمت برخی کالاها و خدمات مختلف در پی افزایش قیمت بنزین، سوژه کارتونی از نازنین جمشیدی در شهرونگ شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۹    
آندره آ استراماچونی پس از هند مشکوک کی روش استنلی در دیدار سپاهان و استقلال شدیدا به داور اعتراض کرد. این صحنه ها با داد و دست زدن مربی استقلال همراه بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۴۶    
مراسم ترحیم مرحومه صدیقه فریدون همشیره حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در مسجد بلال صدا وسیما برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۷    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد که احتمال ابتلا به اختلال خوردن در نوجوانان و زنان جوانی که برای کنترل وزن خود از قرص های رژیمی و ملین ها استفاده می کنند، در عرض سه سال، پنج تا شش برابر بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۱:۰۱    
یک محقق و پژوهشگر گفت: کم خونی زمانی بروز می کند که میزان هموگلوبین در خون پایین تر از حد استاندارد باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۵۸    
مدتی است پوستم دچار جوشهای قرمز و متورم در ناحیه ی گونه و چانه شده به طوری که پوستم را دردناک کرده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۲    
پیمان عباسی نویسنده مطرح سینما و تلوزیون با انتشار عکس در صفحه شخصی اش ازدواج پوریا پور سرخ را لو داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۲۰:۲۲    
بلک فرایدی (Black Friday)، جمعه سیاه، حراج جمعه (به قول بعضی ها حراجمعه!) یا هر اسم دیگری که رویش می گذارند، آخرین جمعه ماه نوامبر است. روزی مخصوص طرفداران تخفیف و خرید ارزان می باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۹:۴۶    
عوارضی جاده قدیم کرج در دوره قاجار را ببینید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۴۰    
هیوندای از کانسپت مذکور در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2019 با پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری و با توان 390 اسب بخار و حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت رونمایی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۷    
با استفاده از مطالعات متعدد و تجزیه و تحلیل های اولیه، دانشمندان نتیجه می گیرند که مصرف حبوبات به نفع سلامت قلب است، اما شواهد موجود بسیار زیاد نیست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۳۱    
وقتی پتاسیم کافی نباشد، کمبود آن به آریتمی قلبی منجر می شود و در نتیجه جریان خون به مغز، ماهیچه ها و سایر اعضای بدن دچار مشکل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۸:۲۸    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: با استفاده از دمنوش های خانگی می توان از آلزایمر و زوال عقل پیشگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۴    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آلودگی هوا در سه روز گذشته بیش از 200 نفر را در تهران و همین تعداد را هم در شهرهای اصفهان، مشهد و اراک به بیمارستان کشاند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۱    
مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش گفت: خود درمانی در مبتلایان به ویروس آنفلونزای فصلی موجب تشدید بیماری و بستری شدن آن ها در بیمارستان ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۶:۰۱    
به یاد داشته باشید جوانه یا قسمت های سبز سیب زمینی حاوی سم است.اگر به یک اغذیه فروشی یا رستوران بروید و در منوی غذاها با انواع سیب زمینی سرخ شده و تنوری مواجه شوید، کدام یک را انتخاب می کنید؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۵۸    
روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: این برج امشب در حمایت از بیماران مبتلا به ایدز قرمز می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۵:۳۱    
در همایش روز جهانی ایدز مدیرکل منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت پیامی را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۸    
شماری از پزشکان می گویند با اصلاح سبک زندگی، تغذیه مناسب و ورزش کردن می توان از ابتلا و پیشرفت دیابت و تیروئید به عنوان شایع ترین بیماری غدد و متابولیسم در کشور منجمله استان اصفهان جلوگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۹    
سایت ها و کانال های شهر بجستان خراسان با انتشار اعلامیه ترحیم مرحوم عباس پهلوان، خبر از فوت پیرمردی دادند که دو سال قبل به خاطر دردها و بیماری که به حسن قاضی زاده هاشمی گلایه کرده بود و خواهان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۹    
نتایج یک مطالعه بر روی زنان یائسه نشان می دهد استخوان های زنانی که خواب شبانه کمتر از هفت ساعت دارند، سریعتر پیر می شود و خطر ابتلا به پوکی استخوان در نواحی مختلف بدن این زنان بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۶    
قاضی محمدی کشکولی گفت: ظرف یک هفته رأی دادگاه نجفی صادر خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، گفت: همه گیری ویروس آنفلوانزا در کشور، حداقل تا سه هفته آینده ادامه خواهد داشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۰    
باقری لنکرانی گفت: بانوان به دلیل حساسیت های روحی و عاطفی بیشتر از مردان در معرض آسیب های روانی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۷    
در حاشیه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۳۷    
عباسی گفت: یکی از اصلی ترین موضوعات کشور آموزش خود مراقبتی به کودکان است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۰۱    
به طور کلی بدن ما در محیط کمی قلیایی تر بهترین کارایی را از خود نشان می دهد. پس بهتر است بیشتر از غذاهایی استفاده کنیم که پس از هضم تولید قلیا می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیته کشوری پیشگیری از آنفلوآنزا گفت: افراد واجد شرایط شامل زنان باردار، کودکان 6 ماه تا 6 سال، بیماران دیابتی، ریوی، کلیوی، دارای ویروس اچ آی وی مثبت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۵۵    
معاون سلامت سازمان زندان ها گفت: کمتر از یک درصد زندانیان مبتلا به اچ آی وی هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۹    
در پی حمله یک فرد مسلح با چاقو به عابران در پل معروف لاندن بریج 2 نفر جان خود را از دست دادند و مقامات انگلیس این حمله را تروریستی توصیف کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۴۳    
خالدی گفت: با افزایش آلودگی هوا تعداد 12 هزار و 838 نفر در 7 استان کشور به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی به اورژانس پیش بیمارستانی مراجعه کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۷    
ستاری گفت: یکی از مسائلی که افراد سالمند با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع پیر گوشی و کم شنوایی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۳۴    
آشنا گفت: اگر آگاهی عمومی درباره ایدز بالا بود، اولین باری که شایعه انتقال آن از تست قندخون پخش شد، مردم فقط به آن می خندیدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۵    
تصویری از رد خون میترا استاد در حمام در دستان محمدعلی نجفی در دادگاه امروز را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۲۲    
فضانورد ناسا که در حال حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی مستقر است، تصویری از فضای کاری خود در این ایستگاه را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۹    
باکتری های مفید موجود در روده های شما برای هضم موثر مواد غذایی لازم و مسئول تجزیه مواد غذایی خاصی هستند که بدن شما نمی تواند به تنهایی هضم کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۹    
دبیر انجمن پیشگیری و درمان چاقی ایران بر ضرورت فرهنگ سازی و سیاست گذاری برای مقابله صحیح با چاقی تاکید کرد و گفت: احتمال ابتلا به سرطان در افراد چاق بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۶    
خبر خوب این است که بسیاری از جایگزین ها از مواد غذایی مناسب گرفته تا سبک های زندگی می توانند رخوت روزانه را دور کرده و وابستگی به کافئین را کاهش دهند:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۲:۱۶    
هورمون ها نقش بسیار مهمی در بدن شما دارند و باعث تحریک رشد سلول و بسیاری از فرایندهای شناختی می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۹    
همایش روز جهانی ایدز، صبح شنبه در تالار اجتماعات وزارت بهداشت برگزار شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۴۶    
سرپرست مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا درباره راه تشخیص پیامک واقعی و غیر واقعی با یکدیگر توضیحاتی داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۳۴    
خشم کنترل نشده، علاوه بر آسیب رساندن به سایر افراد می تواند فرد را دچار آسیب جدی کند، عدم کنترل خشم باعث تخریب سلول های مغز و کاهش توانمندی فرد می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۵    
خشم کنترل نشده، علاوه بر آسیب رساندن به سایر افراد می تواند فرد را دچار آسیب جدی کند، عدم کنترل خشم باعث تخریب سلول های مغز و کاهش توانمندی فرد می شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۵    
نتایج یک مطالعه که به تازگی انجام شده است نشان می دهد که مشکلات سلامتی مرتبط با آلودگی هوا از آنچه قبلاً تصور می شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۵    
باستان شناسان در نزدیکی یک رودخانه موفق به کشف اشیاء بهداشتی چند هزارساله شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۲    
کارشناس سلامت عمومی گفت: خود درمانی، مصرف کورتون ها و درمان های غیرعلمی می تواند وضعیت بیماران مبتلا به آنفلوانزا را وخیم کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۹    
مدتی است که سرفه امانم را بریده است. مصرف انواع و اقسام داروها و قرص ها نیز تاثیری در کاهش سرفه هایم نداشته اند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۶    
یکی از شناخته شده ترین و پرمصرف ترین نوشیدنی های گیاهی در سراسر جهان شیر سویاست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۶    
انار پخته مانند آنتی بیوتیک قوی عمل می کند و هر نوع عفونت ناشی از سرماخوردگی مثل گلودرد، گوش درد، برونشیت مزمن و عفونت ریه ها را درمان می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۰    
زنان در دوران حاملگی به علت تغییرات فیزیولوژیک و هورمون، معمولا دچار اضطراب و افسردگی با درجات مختلف می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۱۰    
اعتدال در استفاده از مسواک لازم است اما در به کار بردن مسواک هم نباید افراط کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۷    
رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، گفت: ویروس آنفلوانزا به شدت مسری است و حداقل در 30 دقیقه از طریق دست های آلوده منتقل می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۰:۰۴    
حق دوست گفت: نسخه نویسی الکترونیکی باعث کاهش اشتباهات در خواندن نسخه پزشکان از سوی افراد می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۰۵    
آیا می دانستید انواع مشکلات پوستی می تواند ناشی از چرخه قاعدگی شما باشد و موجب آسیب های پوستی شود. اختلالات و عارضه های پوستی شما با تنظیم این چرخه قابل درمان خواهد بود و تغییرات هورمونی در زیبایی آن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
سام درخشانی با انتشار استوری در اینستاگرامش پیشنهاد جالبی مطرح کرد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۶    
کم خونی ناشی از فقر آهن بیماری است که در نتیجه کمبود گلبول های قرمز خون به علت تعداد کم سلول های خونی در بدن انسان شکل می گیرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۵۰    
سبزیجات را در غذای خود پنهان نکنید. به بچه ها بگویید چه چیزی می خورند و با آن ها سفر اکتشافی را آغاز کنید. بچه ها هرچیزی را که در کودکی بخورند دوست خواهند داشت، زیرا هنوز طعم ها را نمی شناسند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۷    
اکثر ما هنوز از بسیاری از عادت های خاص که باعث بروز اختلالات مغزی می شوند، بی خبریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۴    
ساختمان فروریخته در اثر زلزله در شهر"دورِس" آلبانی
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۴۱    
تخلف بزرگ برخی شرکت های واردات دارو/ فروش داروهای ژنریک به قیمت داروی برند اصلی!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۹    
آنفلوآنزا و سرماخوردگی دارای برخی علائم شبیه به هم هستند و این شرایط می تواند اغلب موجب سردرگمی بیمار شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۹    
یک متخصص طب سنتی گفت: هر یک از روغن های گیاهی خواصی دارند که افراد می توانند از آنها بهره مند شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۳    
محققان دریافتند بین قد و ریسک ابتلا به فیبریلاسیون دهلیزی ارتباط قوی ای وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۵    
برای رفع وز شدن موها راه های زیادی وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۵    
دائر گفت: عفونت قارچی ناخن در انگشتان پا اغلب ناشی از عوامل انسانی یا خاک است و در افرادی که ناخن مصنوعی می کارند، این عفونت بیشتر مشاهده می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۸:۰۵    
پاک کننده آرایش صورت و چشمتان را در خانه با مواد طبیعی بسازید تا پوستتان شاداب و جوان بماند.