چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۱:۵۶May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 27 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۳    
گوجه فرنگی حاوی مقادیر فراوانی از رنگدانه به نام لیکوپن است که این رنگدانه فواید زیادی برای بدن مردان دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۵    
رئیس پلیس فتا از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که به بهانه های مختلف با دریافت رمز دوم از حساب کارمندان دولت پول برداشت می کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۴۲    
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از دستگیری 4 نفر از عاملان تخلف در سفره خانه سنتی مرکز تهران خبر داد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۳    
مجموع غرامت فوت شهدای سانچی، 3.5 میلیون دلار بوده که تاکنون 2.5 میلیون دلار آن پرداخت شده و یک میلیون دلاری که هنوز پرداخت نشده نیز به دلیل آن است هنوز 9 خانواده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۲:۰۰    
علی دایی به همراه امیرمحمد متقیان در کنسرت نمایش ملت عشق حضور پیدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۵    
یک روانشناس گفت: دارو های ضد اضطراب هورمون های استرس را در بدن کنترل می کنند و خُلق و خو را بهبود می بخشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۶    
تصویری از سید حسن نصرالله با لباس رزم در شبکه های اجتماعی لبنان و جهان عرب در حال بازنشر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۴    
در پی بارش های اخیر واحدهای مسکونی در روستای کندعبدالرضا لامرد دچار خسارت شدند، پس از وقوع این بارشهای سیل آسا امداد رسانی توسط نیروهای هلال احمر انجام شد .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۲۴    
در این مطلب در مورد ویتامین های مورد نیاز بدن زنان صحبت می کنیم. وقتی صحبت از ویتامین ها به میان می آید، بدن زنان نیازهای متفاوتی دارد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۸    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آغاز موج دوم آنفلوانزا از اواخر دی ماه، گفت: با توجه به اینکه بسیاری از شهروندان واکسن تلقیح کرده یا به دلیل ابتلا به بیماری بدنشان مقاوم شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۱۸    
شاید اگر بدانید بیشترین عضوی که در ایران پیوند می شود کلیه است، شاید اگر بدانید درصد بالایی از مردان از مشکلات کلیوی رنج می برند و شاید اگر بدانید که نقش کلیه ها در بدن به اندازه قلب و مغز مهم است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۳    
اگر پس از استراحت کافی برای فعالیت های عادی انرژی ندارید و خسته می شوید، ممکن است به کم خونی مبتلا شده باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۰    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: به طور کلی شکر هیچ فایده ای از نظر ارزش غذایی ندارد و اشخاص باید از جایگزین های این ماده در رژیم غذایی خود استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۳:۰۰    
یک متخصص تغذیه گفت: برای رسیدن ویتامین ها به بدن، بهتر است استفاده از سبزی، میوه و روغن های سالم را در اولویت وعده های غذایی خود قرار دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۷    
تولد عجیب نوزادی که حتی پدر و مادرش تا لحظه به دنیا آمدن از وجود او بی خبر بودند تعجب همه را برانگیخت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۷    
به منظور توسعه پرتفوی اعتباری بانک و هم چنین تداوم و استفاده حداکثری از ظرفیت های اعتباری، طرح حامی پذیرندگان بانک رفاه تمدید شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۲:۵۴    
تصویری جالب از اوج خلاقیت صدا و سیما واسه یلدایی کردن تم برنامه ها!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۲:۰۰    
ترامپ از حدود یک ساعت قبل اقدام به انتشار پیاپی پیام هایی در توئیتر یا بازنشر پیام های حمایت آمیز حامیانش در محکومیت استیضاح کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۵۷    
زن برای دست دادن دست خود را دراز کرده و امام موسی صدر دستش را روی سینه گذاشت. زن گفت: ترسیدی نجس شی؟ امام صدر گفت: نه بلکه طهارت شما حفظ بشه ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۳    
بارش باران در هسته مرکزی شهر اهواز باعث آبگرفتگی منازل مسکونی و خیابان ها شده که با ورود فاضلاب و آبهای سطحی مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۳۰    
امیر سرتیپ امیر حاتمی روز چهارشنبه از مراکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید شرکت خودروسازی سایپا بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
رنگ سال 1398؛ دودی!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۲۱:۲۷    
پدر انگلیسی بعد از دیدن صحنه ای شوکه کننده از فرزندش، دچار حمله قلبی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۷    
روزنامه لبنانی "النهار" (86 ساله) با چاپ سفید صفحه اول خود از مخاطبانش درخواست کمک مالی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۴    
این شهر که المدام نام دارد حدود 90 دقیقه با شهر شارجه فاصله دارد. مکانی که اکنون به شهر ارواح تبدیل شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۸:۲۱    
بعد از گذشت دو روز از بارندگی، تردد در معابر شهرستان آبادان همچنان با مشکل روبرو است و عبور و مرور برای مردم به سختی انجام می گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۲۱    
یکی از دلایل ریزش آب دهان در خواب سردی معده است. با رعایت کردن در خوردن این نوع غذاها می توان به درمان ریزش آب دهان در خواب کمک کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۱۸    
برای جلوگیری از خشک شدن و حفظ سلامت پوست می توان از لوسیون ها و کرم های پوست استفاده کرد. برخی از این کرم ها را می توان با مواد طبیعی و در منزل تهیه کرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۹    
فوق تخصص بیماری های عفونی با تاکید بر اینکه مردم در حین حضور در مکان های شلوغ باید از ماسک استفاده کرده و دست های خود را مدام شست وشو دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۳۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت از طراحی مپینگی جهت شناسایی پاتوق های معتادان در سطح کشور خبر داد و گفت: این مپینگ کمک می کند به صورت هدفمند به سراغ افرادی که در معرض خطر هستند برویم و آنها را شناسایی و ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۵:۱۸    
یک روانشناس گفت: دارو های ضد اضطراب هورمون های استرس را در بدن کنترل می کنند و خُلق و خو را بهبود می بخشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۵    
رئیس نظام پرستاری کرمان گفت: پرستار بردسیری در استان کرمان به دلیل مبتلا شدن به بیماری آنفلوآنزا از طریق سرایت آن از یک بیمار، روز گذشته فوت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۴۲    
بدن ما بر اساس ساعت بیولوژیک کار می کند و با کمک آن فعالیت هایش را در ساعاتی از روز افزایش و در ساعاتی کاهش می دهد. با این حساب بهتر است صبح ها ورزش کنیم یا عصرها؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۶    
فواید پیلاتس و نقشی که می تواند در کمک به شما برای از دست دادن وزن داشته باشد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۳۶    
برج اسکای تری در توکیو بلندترین برج و از دیدنی های ژاپن است که نمایی فوق العاده از شهر به چشمان گردشگران تقدیم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۴:۱۲    
فوق تخصص گوارش، به تشریح راه های درمان کبد چرب پرداخت و گفت: در این بیماری محدودسازی مصرف قند واجب تر از حذف چربی در برنامه غذایی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۳۹    
دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به پیشرفت علم پزشکی در حوزه انکولوژی و ایمونوتراپی، گفت: مرگ سرطان را تا یک دهه آینده می توان از همین حالا پیش بینی کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۴    
طبق یک مطالعه جدید، درافرادی که مرتباً فلفل قرمز مصرف می کنند، در مقایسه با افرادی که هرگز فلفل تند نمی خورند، خطر مرگ و میر کاهش یافته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۱    
آژانس هوانوردی آمریکا خود را برای مونتاژ هواپیمایی ویژه آماده کرده که در عین بی صدایی با سرعت مافوق صوت درآسمان پرواز می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۲۱    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد مادربزرگ ها و پدربزرگ هایی که از نوه های خود نگهداری می کنند کمتر از سایر افراد از تنهایی رنج می برند و دایره روابط اجتماعی گسترده تری دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۸    
متخصص گوش و حلق و بینی با اشاره به تشدید عفونت گوش در برخی افراد با شروع فصل سرما گفت: دستکاری کردن و شستن گوش با صابون می تواند منجر به تشدید حملات و عفونت های ناشی از اگزما و عفونت شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۵    
وزنامه خبرورزشی با انتشار کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد با عنوان "خلاصه 480 ساعت گذشته فوتبال ایران"، به ماجرای پر حاشیه پرداخت پول استراماچونی و بازگشت او به ایران پرداخته است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۵    
یک میلیون و 800 هزار نفر در چهارمین تظاهرات ملی و سراسری ضد سیاست های دولت امانوئل مکرون به ویژه اصلاح قانون بازنشستگی شرکت کردند که 300 هزار نفر از تظاهرات هفته گذشته بیشتر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۳:۱۲    
رییس مرکز تحقیقات بیماری کلیوی و مجاری ادراری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفته در کشور به اندازه کل اروپا تصویربرداری مانند عکس ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۵۷    
ایوانکا ترامپ با پوشیدن لباس محلی، از موزه ملی قطر دیدن کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۱۲    
در ابتدا به نظر می رسد که غذا های مناسب برای افراد با طبع گرم و خشک یا صفراوی ها، مواد غذایی سرد و تر باشد؛ اما در این زمینه نکاتی هست که باید مورد توجه قرار گیرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۲:۰۳    
رئیس انجمن علوم اعصاب ایران، از افزایش بار بیماری های مرتبط با اعصاب و مغز خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۴    
کولیوند گفت: در حادثه سیل اخیر در جنوب کشور مجموعا 2 مصدوم داشتیم که یک نفر از شهر بندر عباس و دیگری از فسا بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۱:۰۶    
ابوالقاسمی گفت: هفته گذشته یک پرستار بردسیری در پی ارائه خدمات به بیمار مبتلا به آنفلوانزا به این بیماری مبتلا شد و درگذشت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۵۴    
براساس یک مطالعه جدید، هوش مصنوعی می تواند از الگوهای موجود در پیش بینی اینکه زنان در معرض سرطان سینه هستند یا خیر استفاده و این بیماری را پیش بینی کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
کارشناسان سلامت و تغذیه در یک مطالعه جدید بار دیگر تاکید کردند که غذای مصرفی در طول روز بر خواب شبانه تاثیر چشمگیر دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۰:۱۵    
یک شرکت تجاری در کالیفرنیا از تولید نخستین هلکوپتر خودران تجاری خبر داده که از قدرت مانور و توانایی پروازی منحصر به فردی برخوردار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۹    
این روزها راه های درمانی و مراقبتی زیادی برای داشتن پوستی سالم وجود دارد. اما هزینه های گزاف این روش ها همیشه حال جیبمان را ناسالم می کند و ما را از شروع رسیدگی به پوست خود بازمی دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۶    
پژوهشگران می گویند که مردم باید از بیست و چند سالگی سطح کلسترول خود را تحت نظر داشته باشند. پژوهشی که در هفته نامه لنست منتشر شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: آفت دهان نوعی زخم دهانی بسیار شایع است که به علت های گوناگون بروز می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۶    
نتایج تازه ترین پژوهش ها حاکی از آن است داروهای ضد افسردگی در دوران بارداری ممکن است با تأثیر بخشی از مغز، احساس لمس کودک را تغییر دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۶    
بیشتر موارد خونریزی چشم بی ضرر هستند و به واسطه یک رگ خونی شکسته در قسمت بیرونی چشم رخ می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۶    
زمانی که برای نخستین بار از اسید سالیسیلیک و بنزوئیل پراکسید استفاده می شود، این مواد ممکن است موجب خشکی و تحریک پوست شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۳    
به نظر می رسد هر کاری کنیم و هر چقدر هم که پیشگیری کنیم باز هم بالاخره حداقل یک بار به دام سرماخوردگی گرفتار می شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۷    
یک متخصص طب سنتی درباره راهکارهای ساده و خانگی مهار کردن آبریزش بینی توضیحاتی را ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۷    
نوزادان معمولاً دچار رفلکس دچار می شوند؛ این عارضه به دلیل کامل نشدن رشد ماهیچه حلقوی میان مری و معده نوزاد ایجاد می شود که با افزایش سن تا پیش از 18 ماهگی به خودی خود بهبود می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۷    
مطالعه جدید نشان می دهد مصرف روزانه یک عدد تخم مرغ، خطر سکته و بیماری قلبی را افزایش نمی دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۴    
به نظر می رسد هر کاری کنیم و هر چقدر هم که پیشگیری کنیم باز هم بالاخره حداقل یک بار به دام سرماخوردگی گرفتار می شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۱    
روانشناسان به تازگی دریافته اند، دختران جوان بیش از سایرین در معرض خطرات جدی استفاده از شبکه های اجتماعی قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
بازسازی مسجد جامع موصل این مسجد به دست نیروهای داعش ویران شد. در این گزارش تصاویر جدید از روند بازسازی مسجد جامع نوری در شهر موصل را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
واکنش اینستاگرامی علی کریمی به آلودگی هوا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
پست اینستاگرامی امیرمهدی ژوله در رابطه با پرداخت پول سرمربی تیم استقلال در ایتالیا
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
عمل جراحی چاقی معده، یکی از راهکارهای پیشنهادی برای کاهش وزن است اما باید دید چه کسانی مجاز به انجام این عمل هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
یک متخصص جراحی دهان، فک و صورت گفت: دندان های عقل نهفته توانایی تبدیل شدن به تومور یا کیست را دارند، بنابراین باید هر چه سریع تر کشیده شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۸    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: آفت دهان نوعی زخم دهانی بسیار شایع است که به علت های گوناگون بروز می کند.