پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۵:۴۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 28 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۰۳:۱۲    
رئیس پلیس فتای قم نسبت به ازدواج های ناموفق از طریق فضای "چت رومی" اینترنت هشدار داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۹    
عصبی شدن از تغییرات مهم زندگی، امری عادی است. این درحالی است که افرادی که اختلال اضطرابی دارند، خیلی راحت احساساتشان از کنترل خارج می شود و از کوره در می روند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۴۵    
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با معاون مقر اروپایی سازمان ملل متحد با ابراز نگرانی نسبت به ادامه کشت و تولید مواد مخدر از جمله شیشه در افغانستان گفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۱۵    
بعد از گذشت 4روز از بارندگی های سیل آسا آب فروکش کرده و وقتش رسیده تا مردم به زندگی خودسر وسامان دهند؛جمعی از طلاب جهادی تعدادی فرش ازاهالی منطقه جمع آوری کردند تا آن ها را بشورند و پس از خشک شدن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۶    
بزرگترین هتل جهان تا سال 2020 در مکه افتتاح می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۰    
حمید معصومی نژاد گزارشگر صداو سیما در رم که از هفته پیش منتظر استراماچونی برای حضور در سفارت ایران بود، بالاخره موفق شد با او مصاحبه کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۳۰    
تیم های فوتبال استقلال و ماشین سازی تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر امروز پنجشنبه (28 آذر) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود ماشین سازی به اتمام رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۳:۲۷    
رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت روز پنجشنبه در سفر به اصفهان ضمن بازدید از شهرک صنعتی شهرضا و فولاد مبارکه چند پروژه صنعتی را افتتاح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۲:۰۰    
یک زوج جوان ژاپنی برای آرام کردن فرزند یک ساله خود دست به ابتکار نبوغ آمیزی زدند که جواب هم داده.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۷    
مصاحبه حمید معصومی نژاد با استراماچونی در سفارت ایران و پیام فارسی سرمربی آبی پوشان برای استقلالی ها
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۴    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: کدو حلوایی خواص شگفت انگیزی دارد و برای درمان سرفه های پی در پی و ترمیم انواع زخم ها می توان از آن استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۴    
تحقیق تازه ای در دانشگاه کلمبیا در آمریکا تاثیرات آلودگی هوا ناشی از سوخت های فسیلی بر 6 بیماری در کودکان را نشان داده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۱:۵۱    
ترشی جزء خودنی هایی پرطرفدار ایرانی هاست اما بسیاری از مردم از مضرات این خوراکی اطلاعی ندارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۵    
معاون بهداشت سابق وزارت بهداشت، یکی از سیاست های موفق این وزارتخانه را تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای 82 میلیون ایرانی عنوان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۵۲    
چه بهتر که حلوا شکری را در خانه تهیه کنیم و با خیال راحت از خوردن آن لذت ببریم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۶    
پیری و چروک صورت برای همه انسان ها واقعیتی سخت و غیرقابل پذیرش است، خصوصاً خطوط چروک روی پیشانی؛ اما همیشه راهی برای از بین بردن چروک پیشانی وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۳    
یک متخصص تغذیه گفت: اسید اولئیک موجود در روغن زیتون قابلیت اکسید شدن را دارد و برای سرخ کردنی های طولانی مدت بسیار مضر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۴۰    
با فرا رسیدن ایام امتحانات نگرانی های مختلف مربوط به درس خواندن در ذهن دانش آموزان شکل می گیرد و آن ها را دچار استرس می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۳۵    
استوری جدید استراماچونی در سفارت ایران در ایتالیا که نشان از توافق و برگشت او می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۲۷    
تصاویری از بازسازی معابر شهر نجف توسط جوانان این شهر بصورت داوطلبانه را مشاهده می کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۶:۰۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از اعزام نیرو و تجهیزات از سازمان آتش نشانی تهران برای امدادرسانی به مناطق آب گرفته شهر اهواز خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۹    
جهانپور گفت: اولین محموله واکسن تزریقی فلج اطفال از سوی یونیسف به ایران ارسال شده و تا پایان سال یک محموله دیگر به کشور ارسال می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۵:۳۶    
سیاری گفت: در حال حاضر اطلاعات 82 میلیون ایرانی در پرونده الکترونیک سلامت به ثبت رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۵۴    
رئیس سابق انجمن هموفیلی ایران گفت: پالایشگاه خون کشور که به تازگی توسط یک شرکت خصوصی خریداری شده نیازمند تجهیزات پالایش خون است اما آمریکایی ها به بهانه اینکه ممکن است این دستگاه ها در صنایع دیگر ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۹    
تمام زنان و مردان نیازمند ویتامین D هستند.....
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۳۰    
خارش ساق پا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما علل بارز آن آلرژی و دیابت است که افراد مبتلا به این نوع عارضه ها بیشتر علائم را احساس می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۱    
افراد مبتلا به این بیماری، دچار وسواس های فکری و عملی شدید به شکل کلیشه ای، تکراری و تا حدی خارج از کنترل می باشند که معمولا باعث ایجاد ناراحتی و اضطراب در آن ها می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۳:۱۲    
جهش های ژنتیکی در ایجاد همه سرطان ها نقش دارند. بیشتر این جهش ها در طول زندگی فرد رخ می دهند، اما برخی جهش های ژنتیکی از طریق والدین به ارث می رسند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۲:۵۴    
در ساعت 11:15 650 گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت اینترنت ورودی کشور به دلیل قطعی در بخش اروپایی قطع شده است. اکثر کاربران کشورهای همسایه هم این مشکل را دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۲    
یوونتوس در هفته هفدهم سری آ ایتالیا مقابل سمپدوریا با برتری 2-1 رسید؛ دیداری که در آن، رونالدو به زیبایی با ضربه سر، گل دوم تیم اش را به ثمر رساند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر روز پنج شنبه در حاشیه اجلاس سران کوالالامپور 2019 در مالزی با یکدیگر دیدار و بر توسعه و تعمیق روابط در همه زمینه ها تاکید کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۸    
قصد نداریم از همان ابتدا با جواب خیر به شما شوک وارد کنیم و شما را از انجام این کار منصرف کنیم. بلکه قصد داریم به شما بگوییم اگر میکروپیگمنتیشن ابرو زیر نظر متخصص ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۱:۴۲    
معاون آموزش انجمن صرع ایران، در ارتباط با آگاهی و شناخت جامعه از بیماری صرع، توضیحاتی ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۱:۲۱    
اگرچه وجود سدیم یا همان نمک برای سلامت بدن انسان ضروری است، اما مصرف بیش از حد آن می تواند تاثیر منفی بر سلامت انسان داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۴    
دیابت یک بیماری مزمن است و زمانی رخ می دهد که لوزالمعده، انسولین کافی تولید نمی کند یا بدن نمی تواند به طور موثر از انسولین تولید شده، استفاده کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان اظهار داشت: در کنار جمع آوری خون بند ناف، امکان ذخیره سازی بافت بند ناف هم فراهم شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۴۵    
اگر کودک شما قادر به بستن بند کفش نیست، نمی تواند زیپ لباسش را ببندد یا در تلفظ کلمات ناتوان است، بدانید مبتلا به اختلال یادگیری است و باید برای رهایی وی از این اختلال اقدام کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۹    
اگر به تازگی برای چکاپ عمومی آزمایش خون داده اید و در کمال ناباوری متوجه افزایش میزان تری گلیسیرید خون خود شده اید می توانید برای کاهش موثر آن این راهکار ها را به کار بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۳۰    
مواد غذایی وارد معده و سپس وارد گردش خون می شوند و همین مسئله باعث معده درد و بروز بیماری های مختلف گوارشی خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۲۴    
اگر مو های خشک و شکننده دارید با استفاده از روش های موثر در ترمیم و شاداب سازی مو، می توانید مو هایی سالم و براق داشته باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۸    
با توجه به اینکه داشتن خواب شبانه و باکیفیت یکی از اولین نیاز ها برای شروع یک روز عالی است، در این مطلب چند راهکار اساسی برای بیدار ماندن طولانی را می خوانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۱۲    
بسیاری از بیماری ها علائم مشترکی مانند سردرد دارند بنابراین تشخیص علت سردردها به درمان انواع بیماری ها کمک می کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۰:۰۰    
بولیمیا (Bulimia nervosa) نوعی پرخوری عصبی است. در این بیماری فرد ابتدا مقدار زیادی غذا می خورد و سپس با ایجاد استفراغ عمدی یا مصرف ملین یا مدر می کوشد از افزایش وزن خود جلوگیری کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۵۴    
فرهنگ اصیل ما تأکید زیادی بر زندگی جمعی دارد. به همین دلیل، از هر فرصتی برای کنار هم جمع کردن آدم ها استفاده می کند. از جمله این فرصت ها شب یلدا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۵۱    
از حدود سن 35 سالگی معمولا روند تحلیل رفتن توده عضلانی در بدن شروع می شود که این فرآیند را "سارکوپنی" می نامند و عوامل متعددی در بروز آن نقش دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۴۵    
برای کاهش وزن و لاغری سریع روش های فراوانی پیش روی شماست. اما اغلب این روش ها سبب گرسنگی کشیدن شما و در نهایت نارضایتی تان می شوند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۴    
سینوزیت حاد معمولاً به عنوان یکی از عوارض سرماخوردگی محسوب می شود که بی توجهی به آن می تواند زمینه ساز بیماری هایی همچون مننژیت یا آسم باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۳۱    
درحال حاضر در کلانشهرهای کشور شاهد آلودگی هوا هستیم که تغذیه مناسب نقش بسزایی در به حداقل رساندن عوارض آن دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۸    
دیابت یک بیماری مزمن است و زمانی رخ می دهد که لوزالمعده، انسولین کافی تولید نمی کند یا بدن نمی تواند به طور موثر از انسولین تولید شده، استفاده کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۸    
یک دختر 2ساله انگلیسی که یک بیماری پیری زودرس درگیر است که آن قدر نادر است که تصور می شود او تنها فرد دچار این بیماری در جهان باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۲۲    
یک بررسی علمی که در وب سایت دانشگاه ایلینویز (UI) منتشر شده، شواهدی را ارائه می دهد که یوگا بسیاری از همان ساختارها و عملکردهای مغزی را که از ورزش هوازی بهره می برند، تقویت می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۹    
چرا ناشکری می کنین؟ همین بارونی هم که اومد رو مدیون شهردار اصلاحاتیم!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۹    
به گفته محققان، استعمال سیگار الکتریکی به شکل قابل توجهی موجب افزایش ریسک ابتلا به بیماری های مزمن ریوی نظیر آسم، برونشیت یا انسداد مزمن ریوی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۹    
ترک خوردگی دست ها در زمستان می تواند شرایطی دردناک را ایجاد کند. در شرایطی که هوای خشک تر زمستان می تواند موجب بروز این مشکل شود، شستشوی بیش از حد دست ها نیز می تواند در ترک خوردگی دست ها موثر باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۶    
ثابت شده که برخی اعداد نشان دهنده وضعیت سلامت شما هستند، این اعداد همه چیز از کنترل فشارخون تا حفظ سلامت قلب را به شما نشان می دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۸:۱۶    
فرهنگ اصیل ما تأکید زیادی بر زندگی جمعی دارد. به همین دلیل، از هر فرصتی برای کنار هم جمع کردن آدم ها استفاده می کند. از جمله این فرصت ها شب یلدا است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۵۳    
در حاشیه سیل اخیر در اهواز.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۴    
به وجود آمدن جوش در سر، نسبت به سایر نقاط پوست بدن شیوع کمتری دارد، ولی به هر حال گروهی از مردم ممکن است به آن دچار شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۴    
خستگی و ضعف شایع ترین علائم سرطان خون است. این علائم به دنبال کم خونی ایجاد می شوند و ترکیبی از خستگی های جسمی را به وجود می آورند.به مرور علائم تشدید خواهد شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۴    
شب یلدا زمانی خوب بود که خانواده ها به این شکل جمع می شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۴    
در این اوضاع اقتصادی؛ داشتن همچین دل بزرگی ستودنی است.اراک.