چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۶:۵۴May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 21 آذر 1398 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 29 اسفند 1396 بهداشت نیوز 29 اسفند 1397 بهداشت نیوز 31 فروردین 1398 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1398 بهداشت نیوز 31 خرداد 1398 بهداشت نیوز 31 تیر 1398 بهداشت نیوز 1 مرداد 1398 بهداشت نیوز 31 شهریور 1398 بهداشت نیوز 30 آبان 1398 بهداشت نیوز 30 دی 1398 بهداشت نیوز 30 بهمن 1398 بهداشت نیوز 29 اسفند 1398 بهداشت نیوز 1 آذر 1398 بهداشت نیوز 2 آذر 1398 بهداشت نیوز 3 آذر 1398 بهداشت نیوز 4 آذر 1398 بهداشت نیوز 5 آذر 1398 بهداشت نیوز 6 آذر 1398 بهداشت نیوز 7 آذر 1398 بهداشت نیوز 8 آذر 1398 بهداشت نیوز 9 آذر 1398 بهداشت نیوز 10 آذر 1398 بهداشت نیوز 11 آذر 1398 بهداشت نیوز 12 آذر 1398 بهداشت نیوز 13 آذر 1398 بهداشت نیوز 14 آذر 1398 بهداشت نیوز 15 آذر 1398 بهداشت نیوز 16 آذر 1398 بهداشت نیوز 17 آذر 1398 بهداشت نیوز 18 آذر 1398 بهداشت نیوز 19 آذر 1398 بهداشت نیوز 20 آذر 1398 بهداشت نیوز 21 آذر 1398 بهداشت نیوز 22 آذر 1398 بهداشت نیوز 23 آذر 1398 بهداشت نیوز 24 آذر 1398 بهداشت نیوز 25 آذر 1398 بهداشت نیوز 26 آذر 1398 بهداشت نیوز 27 آذر 1398 بهداشت نیوز 28 آذر 1398 بهداشت نیوز 29 آذر 1398 بهداشت نیوز 30 آذر 1398 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۳    
سرفه های خشک معمولا پیرو بیماری های تنفسی، مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا، شکل می گیرند. این نوع سرفه ها زمانی رخ می دهند که مخاط کمی در گلو وجود دارد یا هیچ مخاطی وجود ندارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۴    
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۵۱    
در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، بانک رفاه به منظور حمایت، ایجاد انگیزه بیشتر و تقدیر از ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی کارگران اسپانیا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰    
لاشه صدها پرنده در جاده ای در شمال "ولز" مشاهده شده و تحقیقات درباره دلیل تلف شدن آنها آغاز شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۰۹    
گوریلی با نشان دادن مشتش عصبانیت خود را از اینکه سوژه عکاس شده است بروز می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۷    
محموله BMW مدل 2020 در جاده های ایران، در حالی که ثبت سفارش خودروهای خارجی ممنوع است و احتمالا مقصدی خارج از ایران دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۵    
آب انار را نباید به کودکان زیر یکسال و حتی زیر دو سال داد. بزرگسالان نیز بهتر است آب انار خالص را ننوشند، به ویژه اگر دچار زخم معده و یا گاستریت باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۵۱    
صبحانه مهم ترین وعده غذایی هر فرد در روز محسوب می شود که اگر در انتخاب محتویات آن دقت شود، می تواند انرژی کافی را برای انسان تامین کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۸:۴۸    
نوشیدن چای سبز در هنگام شب، می تواند این نوشیدنی مفید را به یک نوشیدنی مضر تبدیل کرده و کارایی آن در بهبود سیستم خواب افراد را معکوس کند.با این پنج شنبه برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۷    
یک چشم پزشک گفت: درگیری تیروئید در کاسه چشم با نام بیماری اتوایمیون یا خود ایمنی شناخته شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۴    
شاید این یکی از عجیب ترین اتفاقات برای خودروهای تولید داخل باشد. در یک کلکسیون بزرگ خودرویی در ابوظبی امارات که خودروهای عجیب و متفاوت به نمایش درآمده اند، یک نیسان آبی زامیاد هم حضور دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۶    
حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز خاطرنشان کردند: خداوند این نعمت را به ما هدیه فرمود که با آن جان خود را پالایش کنیم و ارتباطات بشری را برخوردار از معنویت کرده و امن ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۳    
رسانه های سودانی از دستگیری همسر دوم عمر البشیر رئیس جمهور سابق این کشور خبر دادند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۱:۵۰    
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف سیستان و بلوچستان از شناسایی عوامل توزیع کیک های حاوی قرص و جمع آوری این کیک ها از سطح مغازه ها و بازار خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۱:۱۴    
بدن انسان در زمینه ی خلق یک موجود جدید، بسیار رمزآلود و پیچیده عمل می کند و عواملی نیز وجود دارند که می توانند بر احتمال باروری اثر بگذارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۲:۰۳    
پیراهن علیرضا بیرانوند به نفع کمک به سیل زدگان استان لرستان به فروش خواهد رسید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۸    
شین هوآ خبرگزاری رسمی دولت چین در این گزارش عکس هایی از خیابان های تهران و فروشگاه هایی که دکوراسیون های کریسمس می فروشند منتشر کرده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۲۱:۴۲    
آتش زدن محموله مواد مخدر از سوی پلیس پاکستان در شهر لاهور
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۶:۱۲    
در این بسته در میان کشورهای جهان می توانید کشورهایی با شادترین مردم جهان را پیدا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۶:۰۰    
مطالعات محققان دانشگاه کالیفرنیا نشان می دهد که شیردهی، عود و علائم بیماری ام اس را در مادر کاهش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۴    
در این بسته در میان کشورهای جهان می توانید کشورهایی با شادترین مردم جهان را پیدا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۵۱    
بیماری که سالانه حدود 7 درصد از کل جمعیت جهان را مبتلا می کند و منجر به حدود 4 میلیون مرگ می شود و در قرن نوزدهم کاپیتان مرگ مردان نام گرفته بود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۹    
خانم ایتالیایی با انتشار عکسی از حلقه نامزدی بسیار ضخیم خود در فیس بوک گفت از اینکه با این حلقه مورد تمسخر اطرافیان قرار گرفته، رنجیده خاطر شده است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۳    
چه راحت مشکل رو حل کرد! به تازگی عکسی از یک کودک انگلیسی که به علت کمبود تخت در یکی از بیمارستان های این کشور، روی زمین بستری شده ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۰    
نگار جواهریان عکسی از نمایشِ قرمز و دیگران به کارگردانی محمد یعقوبی در اینستاگرامش منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۳    
چگونه خال سرطانی را تشخیص دهیم؟ آیا هر خالی که روی بدن نمایان می شود فقط یک خال عادی است یا ممکن است گونه ی سرطانی آن باشد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۳    
ورزش در آب یکی از بهترین انواع ورزش هاست که علاوه بر سلامت جسم به سلامت روح نیز کمک می کند. در این مقاله به برخی از مهم ترین مزیت های ورزش در آب می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۵۷    
چگونه خال سرطانی را تشخیص دهیم؟ آیا هر خالی که روی بدن نمایان می شود فقط یک خال عادی است یا ممکن است گونه ی سرطانی آن باشد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۳۰    
ورزش در آب یکی از بهترین انواع ورزش هاست که علاوه بر سلامت جسم به سلامت روح نیز کمک می کند. در این مقاله به برخی از مهم ترین مزیت های ورزش در آب می پردازیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۷    
آبله مرغان در کودکی اتفاق می افتد. بعد از طی شدن دوره بیماری، ویروس وارد غدد لنفاوی می شود و همان جا می ماند، اما این ویروس دیگر فعال نمی شود، مگر اینکه عامل محرکی باعث فعال شدن مجدد ویروس شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۱    
وجود شن و سنگریزه در آرد، سبب گلایه نانوایان بجنورد شده و تاکنون بخشی از آردها به کارخانه تولیدی آن، بازگردانده شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۸    
یک متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات، نسبت به عوارض دیابت هشدار داد و گفت: این بیماری با انجام کارهای ساده، قابل پیشگیری و کنترل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۱۸    
فتق دیسک یکی از جدی ترین بیماری های مرتبط با ستون فقرات است که سبب بروز درد در قسمت هایی از ستون فقرات و انتشار آن به اندام های تحتانی می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۹    
سفید کردن دندان به زیبایی شما کمک می کند اما عوارضی هم به دنبال دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۳    
نتایج یک مطالعه جدید منجر به کشف روشی شده است که می تواند به کمک نانو ذرات ویژه، عوامل بیماری زا را در تجهیزات پزشکی و بدن انسان کشف و از بین ببرد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۳    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: مصرف مواد غذایی مانند تخم مرغ و جیگر می تواند تاثیر زیادی در افزایش ویتامین D در بدن داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۰    
میانسالان هم که خطر این بیماری برایشان جدی تر است، حتما روزی یک ساعت پیاده روی کنند، چرا که این ورزش دشمن پوکی استخوان است. البته بهتر است آن ها هر نوع فعالیت بدنی را با مشورت پزشک انجام دهند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۵۴    
محققان دانشگاه سارلند در آلمان مکانیزم هایی را شناسایی کردند که چربی خون از طریق آن ها می تواند به بروز التهاب و به مرور زمان آسیب زدن به اندام های بدن منجر می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت گفت: بیمه شدگان رایگان که از دفترچه بیمه همگانی سلامت استفاده می کنند، فقط می توانند به بیمارستان های دولتی مراجعه کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۲    
بسیاری از مردم رشته روماتولوژی را به اندازه سایر رشته های تخصصی پزشکی نمی شناسند و نمی دانند که روماتولوژی به معنای شناخت بیماری های روماتیسمی است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
عفونت سینه به علت ورود ویروس ها و باکتری های گوناگون به داخل بدن رخ می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۵    
کریستیانو رونالدو شب گذشته با یک هوادار که قصد عکس انداختن با او را داشت درگیر شد. رونالدو که از این اتفاق به شدت عصبانی شده بود بر سر جیمی جامپی که مامورین امنیتی در حال دور کردنش بودند فریاد زد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۵    
هواپیمای نیروهای هوایی شیلی روز دوشنبه ناپدید شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران: در ساعت 5:42 صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در خیابان جمهوری به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۹    
با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد تر شدن هوا، وقت آن می رسد که صندل های تابستانی خود را کنار بگذاریم و کفش مناسب فصل را بپوشیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۵    
پوست موز منبع غنی از پتاسیم بوده و در مقایسه با بخش میوه دارای فیبر محلول بیشتری است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۵    
سیگار کشیدن عمده ترین علت سرطان دهان است. در کسانی که سیگار می کشند به طور میانگین نسبت به افرادی که سیگار نمی کشند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۶    
از اول مهر ماه تاکنون 80 مورد مرگ و میر ناشی از ابتلا به آنفلوآنزا در کشور رخ داده است و به نظر می آید در دو یا سه هفته آینده با عادی سازی تعداد موارد ابتلا در حد قابل انتظاری از بحران خارج شویم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۹:۱۶    
برگ های چای به طور طبیعی حاوی کافئین هستند. مصرف بیش از حد کافئین که از چای و منابع دیگر سرچشمه می گیرد، ممکن است به احساس اضطراب، استرس و بی قراری منجر شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۴    
یک متخصص پوست و مو با بیان اینکه سونا تا حدی سلامت را بهبود می بخشد، گفت: سونا با تعریق و افزایش خونرسانی می تواند تا حدی در بهبود سلامت پوست مفید باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۱    
نتایج تازه ترین بررسی ها حاکی از آن است، روزه گرفتن می تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد و به سلامت افراد کمک کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۵    
ریزش مو در میان افراد دارای علل مختلفی است اما با انجام راه کارهایی می توان از بروز و رشد فزاینده آن جلوگیری کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۵    
چای گل سرخ برای مقابله با انواع مشکلات تنفسی ناشی از سرماخوردگی و آنفلوانزا مفید است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۹    
بالا رفتن سن عوارض بسیاری بر جسم و روان افراد دارد و برخی از این عوارض زندگی فرد را مختل می کند. یکی از این بیماری ها، پیرگوشی است که در پی آن فرد مبتلا قدرت شنوایی خود را از دست می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۹    
یک مطالعه جدید نشان می دهد ورزش روزانه با شدت متوسط می تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۶    
حدود 5 درصد تمام مراجعین مبتلا به تب در دوره نوزادی به علت عفونت ادراری می باشد. قبل از یک سالگی شانس عفونت های ادراری در پسران بیشتر است (7 درصد در مقابل 1 درصد) ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۶    
محققان دریافتند یک گونه شایع از ویروس تبخال ممکن است در ابتلا به بیماری ام اس نقش داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۰    
بدن انسان در زمینه ی خلق یک موجود جدید، بسیار رمزآلود و پیچیده عمل می کند و عواملی نیز وجود دارند که می توانند بر احتمال باروری اثر بگذارند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۷    
قرار دادن مواد غدایی در فضای آلوده مایکروفر ها منجر به مبتلا شدن انسان به سرطان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۴    
یک مطالعه جدید نشان می دهد ورزش روزانه با شدت متوسط می تواند خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۱۱    
محققان دریافتند یک گونه شایع از ویروس تبخال ممکن است در ابتلا به بیماری ام اس نقش داشته باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۸    
برای اولین بار نتایج یک مطالعه نشان می دهد بین زندگی در مناطق سرد و مرطوب و افزایش شیوع سرطان ارتباط وجود دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۵    
قرار دادن مواد غدایی در فضای آلوده مایکروفر ها منجر به مبتلا شدن انسان به سرطان می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۲    
هر فرد به طور متوسط روزانه هزاران تصمیم می گیرد؛ بنابراین بیراه نیست که بگوییم تعداد زیادی از آن ها می توانند اشتباه باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۰۸:۰۲    
امروزه به علت استرس و بی تحرکی یکی از بیماری های شایع در کشور ما فشار خون بالاست.