پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۶:۱۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 1 اسفند 1395 بلاغ مازندران 2 اسفند 1395 بلاغ مازندران 3 اسفند 1395 بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 بلاغ مازندران 5 اسفند 1395 بلاغ مازندران 6 اسفند 1395 بلاغ مازندران 7 اسفند 1395 بلاغ مازندران 8 اسفند 1395 بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 بلاغ مازندران 10 اسفند 1395 بلاغ مازندران 11 اسفند 1395 بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 بلاغ مازندران 15 اسفند 1395 بلاغ مازندران 16 اسفند 1395 بلاغ مازندران 17 اسفند 1395 بلاغ مازندران 18 اسفند 1395 بلاغ مازندران 19 اسفند 1395 بلاغ مازندران 20 اسفند 1395 بلاغ مازندران 21 اسفند 1395 بلاغ مازندران 22 اسفند 1395 بلاغ مازندران 23 اسفند 1395 بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 بلاغ مازندران 25 اسفند 1395 بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 بلاغ مازندران 27 اسفند 1395 بلاغ مازندران 28 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
تنها کوه خوراکی دنیا در جزیره رنگین کمان هرمز قرارداد که نوعی خاک خوراکی به نام گِلَک از دل این کوههای سرخ استخراج و به عنوان ادویه بکار می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۲    
در شرایطی که براساس سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای واگذاری امور به تشکل های غیر دولتی، ریش وقیچی برگزاری نمایشگاه های بهاره به اتاق های اصناف واگذار می شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۴    
"تندرا دو باوس" 31 ساله مثل همه مادرهای دیگر بعد از ماه ها انتظار برای زایمان آماده می شود که پزشک در هفته 30 بارداری به او گفت که باید به سرعت برای سزارین آماده شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۲    
به استناد کاوش های باستان شناسی، سکونت در محدوده فعلی آباده در استان فارس به هزاره اول قبل از میلاد برمی گردد، اما توسعه و ترقی آن تقریبا از زمانی که کریمخان زند شیراز را پایتخت ایران کرد، آغاز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۲۳    
بیش از یک قرن است که درمان به این شیوه به طور گسترده ای در سراسر اندونزی انجام می شود، سکه درمانی یک سبک از طب سنتی و خاستگاه آن جاوه مرکزی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۲    
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: عقب ماندگی در مازندران زیاد است و وجود بیش از 120 هزار بیکار در مازندران نتیجه بی توجهی تاریخی به این استان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
در این نوع از تعلیق مجرم در مدت مشخصی از زمان و بی هیچ قید و شرطی از مجازاتِ جرم خود معاف می شود و چنانچه که در این مدت معین جرم جدیدی مرتکب نشود از تحمل مجازات کاملا معاف می شود وگرنه باید مجازات ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
یکی از ویژگی های راهنمایان تور محلی که باعث می شود تجربه ای لذت بخش برای مسافران رقم بخورد، اشتیاق و علاقه ی او به شهر و مکانی است که قصد معرفی آن را دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۱    
ورزش و رژیم غذایی، به همراه چای سبز و آبلیمو، برای کاهش وزن به شیوه ای بی خطر و سالم، حیاتی است. همچنین چای سبز حاوی ترکیباتی است که می تواند به افزایش سوخت و ساز و کاهش وزن بدن کمک کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۲    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: با پیگیری استانی برای کمک به باغداران مرکبات مازندران، خرید توافقی پرتقال از سورتینگ داران استان انجام می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۷    
برای رسیدن به تناسب اندام در روزهای پایانی سال نیاز به گرفتن رژیم های سخت لاغری ندارید و کافی است با خانه تکانی به این هدف دست یابید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۴    
ش سوریه پس از گذشت سه ماه از اشغال شهر تاریخی پالمیرا (تدمر)، از بخش غربی وارد این شهر استراتژیک در مرکز سوریه شده و توانست کنترل بخش های مهمی از آن را از دست داعش خارج کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۳    
حضرت زهرا(س) پس از رحلت پیامبر(ص) تا آن روز خندان دیده نشده بود. اما با مشاهده تابوتی که به سفارش ایشان ساخته شده بود، تبسم بر لبانش نقش بست و برای سازنده تابوت دعای خیر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۲    
نتایج نظرسنجی که بلافاصله پس از سخنرانی ترامپ در کنگره انجام شده نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها بر این باورند که لحن رئیس جمهور آمریکا ملایم تر شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۳    
در اسلام نه آزادی مطلق و رها پذیرفته شده است و نه محدودیت و منع هر گونه رابطه، بلکه ارتباط بین دو جنس مخالف در یک چهارچوب مشخص تعریف شده است.در واقع دیدگاه اسلام ناظر به نگرش (اعتدالی) است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فرماندار بدره استان ایلام عذرخواهی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۲    
سارا خوئینی ها بازیگر 42 ساله با انتشارعکسی از خودش و برادرش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۷    
سفر وزیر خارجه عربستان به بغداد که به طور مخفیانه صورت گرفته بود، در پی منزوی شدن سعودی ها از پرونده مقابله با داعش به خاطر حمایت ریاض از تروریسم است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
آیا تاکنون برای تان پیش آمده است که با وجود خستگی بسیار شدید، نتوانید بخوابید؟ دلیل آن استرس است. هنگامی که استرس زیادی دارید، مغزتان بیش از حد فعالیت می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۲    
یاسین رامین، متهم اصلی شرکت رشد وابسته به هلال احمر از زندان آزاد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۹    
معاون اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: اینکه دو دختربچه تبریزی شب گذشته توسط پدرشان به قتل رسیده اند، تنها یک احتمال و ادعاست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۷    
پدری در تبریز دو دختر 3 و 10 ساله خود را به قتل رساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا ام ابیها(س) علی دایی در صفحه اینستاگرامش تصویری از ارادت خود به بانوی دو عالم را منتشر کرد. A
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۱۸    
مخاطب کتاب هر کسی است که دغدغه تربیت فرزند و حتی تربیت خودش را دارد. مباحث کتاب گرچه علمی و روایی و دقیق است اما بیان شیوا و شیرین حاج آقا مجتبی که تنظیم کنندگان کتاب به خوبی از عهده حفظ آن برآمده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۵۷    
رئیس جمهور جدید امریکا برای دولت دوازدهم در جمهوری اسلامی هم می تواند فرصت باشد و هم تهدید باشد. در صورتی که آن دولت سیاست درون زا را در پیش گرفته و با تکیه بر توان عظیم داخل تحریم ها را ناکارآمد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۷    
صبح رویش تنها مدرسه ای است که با مجوز وزارت آموزش و پرورش برای کودکان جامانده از تحصیل احداث شده است؛ مدرسه ای غیردولتی که با مدارس غیردولتی و غیرانتفاعی دیگری که می شناسیم خیلی متفاوت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۸    
برندهای معتبر ادکلن اصولا اسانس های به کار رفته در عطر مردانه و زنانه را از رایحه های متفاوتی انتخاب می کنند، اما دسته ای از عطرها جنسیت ندارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۰۴    
انتخاب های جنجالی و غیرمنتظره تنها محدود به اسکار امسال نبوده و نمونه هایی از این دست در تاریخ این جوایز سینمایی فراوان یافت می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۴۹    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتل فراری که دو دختر خود را به قتل رسانده بود، در تبریز خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۲۹    
دادستان زاهدان در پی اقدام برخی از سایتهای محلی با هدف ایجاد اختلاف بین اهل سنت و شیعه گفت: دادستانی به تمامی این سایتها اخطار می دهد که چنانچه با انجام این اقدامات و انتشار مطالبی از این دست موجب ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۷    
فقر سال هاست به جان ایران افتاده است. این بیماری مزمن اقتصاد ایران را چگونه می توان از بین برد؟ در آستانه پایان سال و موسم بحث های فصلی تعیین حداقل دستمزد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۸    
نودل کدو سبز یکی از محبوب ترین غذاهای کم کربوهیدرات بوده و دارای عطر و طعم خوبی است. از طرفی استفاده از هویج در ماکارونی و پاستا به کاهش کربوهیدرات و افزایش فیبر در غذا کمک زیادی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
باور بکنید یا نه، کنترل تلویزیون یکی از کثیف ترین موارد در اتاق های هتل است. کارکنان هتل یک چرخ سریع در اتاق ها می زنند و به ندرت موارد تصادفی مانند کنترل را ضد عفونی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۱    
پروتزهای مفصلی برای کسانی که معلولیت شدیدی دارند، استفاده می شود و در آن دیگر نیازی به سیمان چسب استخوان نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۲    
گرد و غبار می تواند مشکل زا باشد به طوری که تجمع گرد و غبار در یک محل، افراد آلرژیک را دچار مشکلات تنفسی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۲    
هیچ کس همیشه در سختی و سربالایی نیست، اما فکرکردنِ به آن، بدین معنی است که مانند آن عمل می کنید، و عمل مانند آن، در حقیقت اَنگی روی شما می زند که دیگر هیچ کس دوست ندارد دوروبرتان باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۴۲    
وقتی به همسرم گفتم از این که کار بین ما قرار گرفته است، نگران هستم همسرم حاضر شد به کمک من مرزبندی هایی برای کار تعیین کند- مثلا این که تماس تلفنی در زمان شام ممنوع است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
یک متخصص پوست و مو توضیحاتی را در رابطه با عوارض تاتو کردن ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
شاید برایتان جالب باشد که در ژاپن برای ساخت صندوق های پست از شکل های انیمیشن و کارتونی و همینطور حیوانات مختلف ایده گرفته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
رئیس بخش پیوند قلب اطفال مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب شهید رجایی گفت: وجود حفرات بزرگ در قلب کودکان در گذر زمان منجر به افزایش فشار شریان ریوی خواهد شد و نیاز است این حفره ها هرچه سریع تر ترمیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
با نزدیک شدن به نوروز همان طور که روز نو می شود، مردم هم سعی می کنند با خانه تکانی و جایگزین کردن ظرف های کهنه با نو، همه چیز را نو کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
بارفیکس تمرینی معجزه آسا است که بدون شک می توانید نتیجه بسیار مثبت آن را دریافت کنید، فقط یادتان باشد که تکرارهای زیاد معادل ارتقای قدرت بدنی نیستند، بلکه تکنیک اجرایی کلید کار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
یک مسئول وزارت بهداشت گفت: حتی برخی پزشکان نیز با برخی بیماری هایی که نادر است بیگانه بوده و تقریباً هر سال یک بیماری جدید کشف می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
دانشمندان به تازگی مدعی شده اند قد انسان می تواند شاخصی برای سنجش طول عمر او باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۳    
یک کارشناس ارشد شنوایی شناسی، به تاثیر آلودگی صوتی در بروز کم شنوایی اشاره کرد و گفت: افرادی که در معرض صدای بالای 85 دسی بل قرار دارند، باید مراقب گوش های خود باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۰    
اخیراً دانشمندان در دانشگاه سن پطرزبورگ طی انجام تحقیقی به این نتیجه دست یافتند که نوع خوابیدن در تعطیلات آخر هفته که با ریتم عادی و طبیعی روزهای دیگر متفاوت است، تأثیر منفی بر سلامتی افراد دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۴    
فرمانده تیپ مالک اشتر در دوران دفاع مقدس گفت: ایران در اوج اقتدار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۱    
در سالروز عزای بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) شهرستان فریدونکنار غرق در ماتم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
بایتی که در حال حاضر روی هم رفته 15 لیسانس و فوق لیسانس در رشته های مختلف از جمله فلسفه، حقوق، جامعه شناسی و ادبیات دارد؛ در تلاش است تا بتواند شانزدهمین مدرک خود را در رشته علوم تغذیه بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۱۲    
زمانی که دختر رسول خدا(ص) شهید شد، فرزندانش غریبانه به گرد او جمع شدند و هرکدامشان با مادر سخن گفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
هیچ دانش آموزی در کرمانشاه با مصرف شیرهای توزیع شده با مشکل مسمومیت مواجه نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور از بارش برف و باران در جاده های 9 استان کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
سرمربی مکزیکی تیم الوحده امارات با انتقاد از داور سنگاپوری بابت قضاوت بازی برابر پرسپولیس گفت: او با پرسپولیسی ها سخاوتمند بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از انتشار اخبار مبنی بر اینکه انریکه فصل بعد در بارسا نخواهد بود، به تمجید از سرمربی اسپانیایی پرداخت و البته تاکید کرد که جای خالی او در بارسا حس خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: برخی افراد به این تیم آمدند و کوه مشکلات ایجاد کردند و از تراکتورسازی همه چیز به دست آوردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۶    
سرپرست سازمان حج و زیارت کشورمان گفت: مذاکرات ما با طرف سعودی پیشرفت نسبی داشته و اگر در ارتباط با سایر موارد هم به نتیجه برسیم، مسیر حج برای زائران ایرانی باز خواهد شد و حجاج ما به حج مشرف خواهند شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع گرد و غبار در جنوب غرب کشور از نفوذ سامانه بارشی به برخی از مناطق کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۳    
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اطلاع رسانی مداوم خدمات بهزیستی، به تخصیص سهمی خاص برای رشد و نمو دوره کودکی در بودجه ریزی های سازمان مدیریت و برنامه ریزی اشاره کرد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۴    
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تنظیم بازار شب عید از وظایف اتاق های اصناف است، گفت: هنوز راهبرد مناسبی را در چرخه تامین تا توزیع تهیه نکرده ایم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۴    
گزارشگر ویژه سازمان ملل اعلام کرد خشونت هایی که اقلیت روهینگیا متحمل شده اند فراتر از آن چیزی است که وی تصور می کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهوری اوکراین امروز را برای گرامیداشت یاد قربانیان حادثه انفجار در معدن ذغال سنگ این کشور عزای عمومی اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
مربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: هیچ کسی بزرگتر از نام پرسپولیس نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
در فضای مجازی ادعا شده وزیر بهداشت با فرماندار شهرستان بدره درگیری لفظی داشته است، فیلم این درگیری را در این خبر مشاهده کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در غم از دست دادن یکی از اقوام خود به سوگ نشست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۴۲    
معاون وزیر جهاد کشاورزی مباحث مطرح شده مبنی بر واردات سیب زمینی به کشور را تکذیب کرد و گفت: حدود 5 میلیون و 200 هزارتن سیب زمینی در کشور تولید می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۳۹    
تایمز آو ایندیا نوشت هند تا سال 2050 بیشترین جمعیت مسلمانان جهان را خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۰    
پژوهشگران مرکز تحقیقات نانوفناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد نمونه های آزمایشگاهی نانوحامل های هوشمند داروی ضدسرطان را ارائه کردند که می تواند با انتقال مناسب دارو به بافت سرطانی از احتمال ایجاد عوارض ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۱    
تیم السد با بهره مندی از ملی پوش ایرانی اش برابر ام صلال به تساوی رسید و صدرنشینی اش در لیگ ستارگان با خطر مواجه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۳۱    
مالکیت اختصاصی در مجموعه آپارتمانی باید تعریف شود و اولین نقش را سازنده با توجه به نقشه ساختمان و پایان کار ایفا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۸:۲۸    
المپیاکوس 10 نفره در حضور 90 دقیقه ای انصاری فرد مقابل آترومیتوس به برتری رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۰:۵۹    
به مناسبت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، تجمع بزرگ فاطمیون در تنکابن برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۰:۰۲    
این روزها نمایشگاه MWC 2017 در حال برگزاری است و شرکت نوکیا نیز از سه گوشی هوشمند جدید خود از جمله نسخه به روز شده مدل 3310 رونمایی کرده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۹    
رانندگی با اف-150 اختصاصی آقای گیتین آنقدر هیجان انگیز است که در هرلحظه اراده کنید می توانید با دریفت های پیاپی و چرخش های 180 درجه ای در گوشه های راه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۵۳    
ترند امسال در بخش هدفون رفتن به سوی محصولات بی سیم به دنبال خیزش اپل برای توسعه این محصول بود که کمپانی های رقیب و البته قَدَر، محصولات خود را به رخ کشیدند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۷    
مسئولان برگزاری بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از لباس های برگزارکنندگان این بازی ها که دور از آداب اسلامی هست رونمایی کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۴۴    
دفتری که طی دهه ها مسئولیت اهدای جوایز مراسم اسکار را برعهده داشت اعلام کرد با 2 نفری که در شب مراسم اسکار در یکشنبه شب موجب اشتباه پیش آمده شدند، قطع همکاری کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۳۸    
احمد بحری، محیط بانی است که هر چند وقت یکبار پست های اینستاگرامی جالبی می گذارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۹    
دسته های عزاداری از کشورهای مختلف هم زمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) در کربلا برای عرض تسلیت به حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به بین الحرمین آمده بودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۲۳    
این کفش در یکی از پاساژهای شهر زاهدان به فروش می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۷    
عمل جراحی پای رضا یزدانی قهرمان کشتی آزاد جهان صبح امروز در کلن آلمان انجام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۱۴    
محسن کیایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تولد برادرزاده اش کارن کیایی را تبریک گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۳:۰۸    
والیان امور دستور دادند قبرهای تازه بقیع را بشکافند تا مزار دختر پیامبر(ص) را پیدا کنند و بر پیکرش نماز بخوانند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۵۹    
فعالیت های 7 برادر علیه رژیم بعث یک طرف و توزیع و پخش سخنرانی های امام خمینی(ره) از طرف دیگر همه دست به دست هم داد و آنها را پله پله به شهادت نزدیک تر کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۴    
لیلا بلوکات بازیگر 35 ساله کشورمان به مشهد مقدس سفر کرده و عکسی به یادگار با چادر در حرم امام رضا (ع) گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۴۴    
گزارش آژانس اطلاعات دریایی آمریکا پیش بینی کرده است که با رفع تحریم های نظامی در سال 2020، نیروی دریایی ایران توان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۳۲    
یکی از کارکنان وزارت در مورد ایام قدیم که از روز کاری 6:30 صبح شروع می شد، می گوید: اگر می شد زودتر از 10 شب از وزارت خارج شوم، روز خوبی بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۸    
مراسم تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم مازندران با حضور معاون رئیس جمهور برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۵    
از سوی هیئت امام حسن مجتبی(ع) فریدونکنار و به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ایستگاه صلواتی در این شهرستان برپا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۲:۰۵    
مسئول دپارتمان داوری هیات فوتبال استان مازندران در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی با پیشکسوتان عرصه داوری گفت :وضعیت داوری استان مازندران خوب است و ما نیز ادامه دهنده راه خواهیم بود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۲۳    
اگرچه خرید سلاح های هجومی با توجه به قطع نامه های شورای امنیت سازمان ملل تا 5 سال پس از شروع اجرای برجام برای کشور به صورت مشروط می باشد و احتمال خرید جنگنده در این مدت بالا نیست اما می توان امیدوار ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۱۴    
به وضعیت پیش آمده مثبت نگاه کنید. اگر همسرتان برای آماده شدن کلی وقت تلف می کند، عصبانی نشوید. به این فکر کنید که او تلاش می کند بهترین ظاهرش را برای شما درست کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۸    
چیزی همراه خود ببرید که بتوانید گوش دهید یا بخوانید. کتاب های جلد کاغذی بهترین انتخاب نسبت به آنهایی هستند که جلد مقوایی و ضخیم دارند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۲۰:۰۲    
هفت سال اول هرگونه آموزش مستقیم ممنوع است! اجازه دهید کودک این سالها را فقط به بازی بگذراند و بعد در مدرسه، شاهد شکوفا شدن استعدادهای جهشی و نهفته ی کودک باشید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۹    
لوئیس انریکه در اقدامی تعجب برانگیز، پس از پیروزی 6-1 شب گذشته بارسلونا برابر خیخون، از کناره گیری خود از هدایت آبی اناری ها در انتهای فصل خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۵۳    
تغییر دادن حالت یکی دیگر از طرق درمان غضب است همان گونه که در روایات اسلامی آمده است: اگر شخص در حال نشستن عصبانی شده برخیزد و اگر ایستاده است بنشیند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۸    
لوییس انریکه، سرمربی جوان بارسلونا دیشب اعلام کرد که در پایان فصل، همکاری وی و بارسلونا خاتمه پیدا خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۹:۳۲    
ناصر عبداللهی ، حامد زمانی ، بنیامین بهادری ، حامد محضرنیا و مهراج محمدی از جمله خوانندگانی هستند که قطعاتی با این مضمون اجرا و در قالب آلبوم یا تک آهنگ به مخاطبان خود ارائه کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۵۹    
سرمربی استقلال روش جالبی را برای بازی با سیاه جامگان در نظر گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۴۴    
آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال در مورد شایعه پذیرش هدایت بارسلونا صحبت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۳۸    
به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) مراسم اجتماع بزرگ فاطمیون در رامسر برگزار شد.
  • ۱