جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۱:۵۲May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 1 اسفند 1395 بلاغ مازندران 2 اسفند 1395 بلاغ مازندران 3 اسفند 1395 بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 بلاغ مازندران 5 اسفند 1395 بلاغ مازندران 6 اسفند 1395 بلاغ مازندران 7 اسفند 1395 بلاغ مازندران 8 اسفند 1395 بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 بلاغ مازندران 10 اسفند 1395 بلاغ مازندران 11 اسفند 1395 بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 بلاغ مازندران 15 اسفند 1395 بلاغ مازندران 16 اسفند 1395 بلاغ مازندران 17 اسفند 1395 بلاغ مازندران 18 اسفند 1395 بلاغ مازندران 19 اسفند 1395 بلاغ مازندران 20 اسفند 1395 بلاغ مازندران 21 اسفند 1395 بلاغ مازندران 22 اسفند 1395 بلاغ مازندران 23 اسفند 1395 بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 بلاغ مازندران 25 اسفند 1395 بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 بلاغ مازندران 27 اسفند 1395 بلاغ مازندران 28 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۵:۲۷    
لحظاتی بعد از آغاز جلسه دادگاه محاکمه شیخ عیسی قاسم ادامه محاکمه وی به 17 اردیبهشت موکول شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۴    
شیرینی کویری خیلی خوشمزه بوده و بافتش نرم و عالی است و در دهان آب می شود. شاید انتخاب اسم کویری برای این شیرینی به خاطر ظاهر کویر مانندش باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۲۲:۵۰    
هنگامی که منافذ پوست مسدود می شوند، چربی طبیعی پوست نمی تواند به سمت سطح جاری شود و با گذشت زمان سخت تر شده و به واسطه قرار گرفتن در معرض اکسیژن به رنگ سیاه در می آید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
گر شما هم قصد خرید لباس دارید و نمی خواهید هزینه زیادی را برای آن صرف کنید به توصیه های زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ها و تصمیمات را در مورد خرید البسه داشته باشید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۷    
زندگی در ناکجا آباد، زندگی در جایی که نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
دکتر نورمن روزنتال سال هاست روی افسردگی و همچنین خودکشی کار کرده است. این روانپزشک که آزمایشات خاصی در نرت بتزدا ایالت مریلند آمریکا انجام می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۱۷    
بزرگترین تولیدکننده فرمان های دنیا در حال کار و توسعه فرمان های جدید برای خودروسازان بزرگ جهان است که از سال 2020 روی خودروهای خودران ارائه خواهند شد و قصد دارد برخی نمونه های تولیدی را از سال 2018 ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۳    
باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا ترجیح می دهد روزهای پس از ریاست جمهوری را بیشتر در کنار خانواده سپری کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۷    
اگر خواب رفتن دست و پا مکررا اتفاق می افتد، یافتن علت اصلی آن بسیار مهم است زیرا اگر در ابتدای بروز مشکل آن را تحت کنترل خود درآورید از عواقب جدی آن در آینده در امان خواهید بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۸    
در این گزارش با زندگی و کار یک آسیب شناس گفتار در ویرجینیا آشنا می شوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۰۹    
هنسل و گریتل نام داستان آلمانی معروف است که برادران گریم آن را نوشته اند. این داستان ماجرای یک خواهر و برادر کوچک به نام های هنسل و گریتل است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۴    
این مرد رکورددار صحبت کردن با بیشترین تعداد زبان دنیا است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۱۲    
کودکان کم سن و سالی که تمام طول روز را به همراه مادر خود سپری می کنند، آرامش بیشتری دارند، اما کودکانی که بیشتر ساعات را در دوران رشد خود در مهدهای کودک سپری می کنند، بیشتر دچار استرس می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۵۷    
خانه تکانی را دیو ترسناکی نبینید که باید شکستش داد. خانه تکانی یعنی یک شروع جدید که به دور از رفتارهای وسواس گونه باید آن را از بیرون به درون رساند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۱:۲۴    
چهاردهمین یادواره 44 شهید منطقه کسلیان سوادکوه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۰۱:۰۵    
صدای مشتری باید در قالب حقوق مصرف کننده شنیده، دیده و منجر به مزیت رقابت و استراتژی شود اما به نظر می رسد این قانون بی خاصیت ترین قانون در کشورمان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۸    
جدیدترین گوشی پرچمدار کمپانی چینی با 7 رنگ و با پشتیبانی از فناوری سوپرشارژ در نمایشگاه موبایل بارسلون عرضه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۶    
یکی از موارد نگران کننده راش های پوستی در بزرگسالان شرایطی آلرژیک به نام کهیر است. کهیر شامل برجستگی های قرمز رنگ و خارش دار روی پوست می شود که به سرعت گسترش می یابد و می تواند در تمام بدن پدیدار و ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۵۳    
رئیس هیأت مدیره جامعه متخصصان داخلی ایران، برای پاسخگویی به سؤالات پزشکی مخاطبان، مهمان یازدهمین قسمت از برنامه مطب مجازی بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۷    
دبیر انجمن اورولوژی ایران گفت: گرچه مردان برای باروری و تولیدمثل محدودیت سنی ندارند اما وضعیت نطفه ها با بالا رفتن سن دچار تغییر و اختلال می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۷    
رئیس انجمن سکته مغزی ایران، گفت: سکته مغزی با وجود شیوع در سنین بالا، در سنین 20 تا 40 سال و حتی در نوزادان هم اتفاق می افتد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۴    
در حالی مسئولان نیروی انتظامی به مردم پیشنهاد دادند در ایام عید از صندوق های امانات استفاده کنند که بانک ها، صندوق ها را در اختیار مشتریان ارزنده خود قرار می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۱    
اگر شما هم جزو این افراد هستید یا دوست دارید نوروز امسال با ظاهری متفاوت ظاهر شوید، مطلب زیر را از دست ندهید
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۱    
دید کم یا اختلال بینایی در یک یا هر دو چشم رخ می دهد. در مواردی کم بینایی به تدریج به نابینایی منجر می شود و با عینک یا عدسی اصلاح پذیر نیست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۰۸:۵۳    
عده ای از یهودیان نزد رسول خدا (ص) رسیده، عرض کردند:ما حق همسایگی داریم، درخواست می کنیم دخترت فاطمه(س)را به عروسی ما بفرستی تا مجلس جشن ما به قدوم آن حضرت زینت گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۹    
ششمین دوره اهدای جایزه سعدی به خادمان زبان و ادب فارسی با حضور دکتر حداد عادل، رئیس بنیاد سعدی، در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۳    
معمای 800 ساله محل دفن چنگیز خان مغول ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است. شای هارنوی، پژوهشگر، قصد دارد به کمک یک فناوری قرن بیست و یکمی به این سوال بپردازد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۳:۰۲    
رابطه ای که شما با دخترتان ایجاد می کنید، روزی تاثیر بسیار زیادی بر تصمیم او برای ازدواج با شاهزاده ی رویاهای اش خواهد داشت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۳۸    
با استفاده از یک قاشق، دو قاشق آب را با یک قاشق جوش شیرین مخلوط کنید تا به شکل یک خمیر غلیظ در آید...مقابل آینه بایستید و با انگشتانتان، این خمیر را روی جای آکنه بمالید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۰۵    
پنه لوپه کروز موفقیت اصغر فرهادی در اسکار را تبریک گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۳    
آخرین پادشاه سلسله قاجاریه در حالی که کمتر از 33 سال داشت، در پاریس بدرود حیات گفت. او وصیت کرد جنازه اش را به عتبات منتقل کنند و در حالی که هیچ یک از مقامات ایرانی در تشییع جنازه او شرکت نداشتند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۵۳    
کاربران شبکه های اجتماعی تصاویری از یک رزمنده عراقی در عملیات موصل منتشر کرده اند که دارای قدی کوتاه اما شجاعتی بسیار است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۷    
بهنوش بختیاری بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با انتشار عکس جدیدی صفحه اینستاگرامش را بروز کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۴۷    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بازی در فیلم همه چی عادیه! ساخته محسن دامادی تجربه جدیدی برایم به شمار می رود؛ چرا که بیش از این چنین نقشی را بازی نکرده بودم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۵    
ترامپ ظهر دوشنبه بدون هیچ اشاره به مراسم اسکار عکس و توییتی از جلسه خود با روسای شرکت های بیمه درمانی آمریکا در کاخ سفید منتشر کرده و نسبت به مراسم اسکار سیاست سکوت در پیش گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۹    
تصویری از گنجینه های معبد توت آنخ آمون که بعد از نزدیک به 3300 سال پس از گشودن مقبره کماکان دست نخورده باقی مانده بود!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۳۰    
همان گونه که پیش بینی می شد، فروشنده جایزه فیلم غیرانگلیسی زبان هشتاد و هشتمین مراسم اسکار را دریافت کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
پسر 10 ساله ترامپ از زمان پیروزی پدرش در انتخابات ریاست جمهوری از دید عموم مخفی مانده و به نظر می رسد دولت آمریکا ناگزیر به صرف هزینه های هنگفتی برای مخفی کردن وی باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۲۱    
کاوه رضایی مهاجم تیم فوتبال استقلال در غم از دست دادن یکی از نزدیکان خود سوگوار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۱۸    
فرمانده انتظامی استان البرز گفت که 2 باب انبار کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در فردیس کشف و در این زمینه 5 نفر دستگیر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۳    
در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ، ایوانکا ترامپ (دختر دونالد ترامپ) و همسر وی "جرد کوشنر"1 نقش قابل توجهی در پیروزی او ایفا کردند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۰۳    
عضو هیئت مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار ضمن اعلام این خبر، با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز ستاد مزد 96 برای تعیین هزینه سبد معیشت زندگی کارگران برای سال 96 گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۵۸    
بعد از قهرمانی دیشب یونایتدها، حالا این تیم تبدیل به پرافتخارترین تیم انگلیس شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۳۱    
یک فوق تخصص بیماری های عفونی گفت: تست ایدز برای خانم های باردار انجام می شود، اما در رابطه با قبل از ازدواج هنوز برنامه مدونی در هیچ کشوری وجود ندارد، همچنین ویروس ایدز از 7 طریق شایع منتقل نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۲۸    
رئیس پلیس راه کشور گفت: بر اساس فرمول بهداشت جهانی در طی 10 سال گذشته شاهد کاهش 38 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در جاده های کشور بوده ایم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۱:۰۱    
به گزارش بلاغ ، تصویری از شلوغی حرم حضرت زینب(س) در ایام فاطمیه
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۵۵    
به گزارش بلاغ ، خزر، بزرگترین دریاچه جهان این روزها رنج های بی شماری از آلودگی های ناشی از بی توجهی انسان ها همچون آلودگی فاضلاب های شهری به خود می بیند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۶    
به گزارش بلاغ ، از مخاطبان برنامه نود درباره مرد سال 95 فوتبال ایران سوال شده که سید جلال حسینی با نزدیک به 39 درصد آرا به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۱۰    
به گزارش بلاغ ، اولین شب مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، رؤسای قوای مقننه و قضائیه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۰:۰۴    
نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی از وجود 400 هزار میلیارد پروژه نیمه تمام در کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۳۲    
علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، دوشنبه شب تهران را به مقصد دوبی ترک کرد تا پیش از بازی پرسپولیس برابر الوحده در جمع سرخپوشان حضور یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
تیم فوتبال استقلال تهران با سه گل التعاون را شکست دادو به صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ قهرمانان در گروه A رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۲۹    
حریف اماراتی استقلال خوزستان در شبی که شکست را قبول کرد، در آمار توانست درصد مالکیت بیشتری روی توپ داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۷    
استقلال همچنین در 7 بازی گذشته مقابل عربستانی ها تنها دو برد داشت که حالا این تعداد از 8 بازی به سه رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۱۱    
در حالی رئیس جمهور منتقدان را به خوردن آب شیرین به جای آب شور دعوت کرد که عده ای از هموطنان مان در خوزستان به جای خوردن آب شرب، آبی را می نوشند که از فرط آلودگی به کنایه آن را شیرکاکائو می خوانند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
به گزارش بلاغ ، استقلال تهران توانست با نتیجه 3-0 التعاون عربستان را در هم بکوبد. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
به گزارش بلاغ ، پادوانی در دقیقه 87 گل سوم را به ثمر رساند و تیر خلاصی را به التعاون زد. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۲    
به گزارش بلاغ ، الجزیره امارات 0-1 استقلال خوزستان. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۵۰    
به گزارش بلاغ ، یک روزنامه زنجیره ای با وجود اظهار نگرانی از اینکه روحانی دیگر نمی تواند در زنگ حساب انشاء بخواند، از وی خواست ادبیات خود را تندتر کند! ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۷    
عادل فردوسی پور اعلام کرد هشت بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۸:۴۷    
در این جدول اشتباهات تاثیرگذار داوران شاغل در لیگ شانزدهم را بر اساس نظرات کارشناسان داوری برنامه نود بررسی شده است شایان ذکر است که منظور اشتباه تاثیر گذار داوری اشتباه در تشخیص گل ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۷:۲۹    
دانش آموزان و دانشجویان شهرستان نور طی مراسم پرشوری با شهدای گمنام وداع کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۷:۲۶    
شهردار نکا با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن احداث ایستگاه آتش نشانی جدید در شهر از اضافه شدن یک دستگاه خودروی جدید و کارآمد به مجموعه آتش نشانی نکا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۸    
اداره کل پزشکی قانونی استان تهران از مراجعه یک هزار و 668تن از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه سالجاری به مراکز پزشکی قانونی این استان برای دریافت مجوز سقط درمانی (جسمانی ) خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۸    
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از ناصواب ترین کارها استفاده از ابزار ضد انقلاب توسط جریان های داخلی برای پیشبرد اهداف انتخاباتی است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۸    
برای رسیدن به یک زندگی مشترک موفق باید تلاش کرد. همانطور که آقایان باید برای شناخت زن مورد علاقه شان تلاش کنند، خانم ها نیز باید از خواسته های مرد زندگی شان آگاه باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۳۲    
آکادمی اسکار با انتشار بیانیه ای از اشتباه پیش آمده در زمان معرفی برنده شاخه بهترین فیلم عذرخواهی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۲۹    
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره دریافت جایزه اسکار از سوی اصغر فرهادی، تعطیلی 30 اسفند، قیمت کالاها بازار شب عید و... توضیحاتی ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۲۳    
شغلی که فروش و درآمدش در ایران مناسبتی است و هنوز فرهنگ خرید گل در بین مردمان آن رخنه نکرده است. به همین دلیل اکثر فعالان صنعت گل ایران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۰۸    
کرم پودر از جمله محصولات آرایشی است که تاثیر قابل توجهی در زیبایی چهره دارد و اگر رنگ و بافت آن به درستی انتخاب شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۴:۰۲    
سندرم بیماری ساختمان (SBS) به توصیف وضعیتی می پردازد که در آن ساکنان یک ساختمان نشانه های بیماری را تجربه می کنند که به نظر می رسد با زمان سپری شدن آنها در آن ساختمان ارتباط مستقیم دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۵۹    
یه آدم شاد میدونه که تا زمانی که خودش رو دوست نداشته باشه و بلد نباشه که به خودش احترام بذاره، نمیتونه با بقیه آدم ها هم رفتار شایسته ای داشته باشه.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۵۹    
تصاویر احمدشاه، آخرین شاه قاجار از کودکی تا سال های پایان عمر را مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۴۷    
لری کیم بنیان گذار و مدیرعامل شرکت ورد استریم است. این شرکت در زمینه تبلیغات اینترنتی از پیشتازان دنیای تجارت است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۴۴    
نایب رئیس مجلس با بیان اینکه معلمان جزو اقشار زحمتکش جامعه هستند گفت: این طور نیست که معلمان 4 میلیون تومان در ماه حقوق دریافت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۴۴    
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی از توقیف روزنامه شاخه سبز خبر داد و گفت : دستور بازداشت مدیر مسئول این روزنامه صادر شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۳۸    
صدا و سیما و سازمان امور سینمایی دفاع مقدس، تفاهم نامه همکاری برای تولید سریال شهید صیاد شیرازی را امضا کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۳۸    
خون آشام ها موجوداتی با علاقه مندی های ساده هستند. آنها از حرکت دسته جمعی و حمله به طعمه های خود لذت می برند و صرفا از مغز خود یک فرمان را دریافت می کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۳۲    
در سال 2007 از رجی که کشیش کلیساست خواسته شد برای دختری که مبتلا به اچ آی وی است دعا کند و همان موقع بود که او تصمیم گرفت کودکان رهاشده به دلیل این بیماری را به فرزندی قبول کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۲۹    
دشت نمک بولیوی با 10582 کیلومترمربع مساحت، بزرگترین دشت نمک روی زمین است و بین 50 تا 70 درصد ذخایر لیتیوم جهان را دارد. در فصول بارانی این دشت به یک آینه عظیم تبدیل می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۲۳    
آیا حیات فرازمینی وجود دارد؟ این سوالی است که هرکسی دوست دارد پاسخ آن را بداند، اما یک کشف هیجان انگیز توسط محققان ما را یک قدم به این دانستن این حقیقت نزدیک کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۲۳    
عکاس، سامی سادورنی، در ماه فوریه به شمال اوگاندا سفر کرد تا از چگونگی زندگی قبیله کاراماجونگ عکاسی کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۱۴    
این معبد همیشه به این رنگارنگی نبوده است. ساختمان اصلی احتمالا گرانیت رنگ نشده بوده است. سپس مردم شروع به نقاشی مجسمه ها کردند چون می خواستند معبد در رویدادها و فستیوال های بزرگ رنگارنگ به نظر برسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۰۲    
روزنامه حامی دولت با اشاره به این که روحانی در زنگ انشا نیست و زنگ حساب آغاز شده است، تأکید کرد دیگر رئیس جمهور نمی تواند بگوید چه تحویل گرفته بلکه باید بگوید چه کرده است .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۳:۰۲    
فردی که هنگام خرید، خود را قاضی دادگستری معرفی و با این عنوان از شهروندان کلاهبرداری می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۵۹    
در MWC 2017، آلکاتل اسمارت فون جدیدی را معرفی کرد که با نام A5 LED آلکاتل رونمایی شد. همانطور که از نام این گوشی بر می آید، وجه تمایز این گوشی این است که این اسمارت فون از چراغ های LED پوشیده شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۵۳    
میثم مجیدی و حنیف عمران زاده، دو بازیکن بلند قد تیم صبای قم با حضور در کنار ملی پوشان سابق تیم ملی والیبال دست به توپ شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۵۳    
با وجود این که بازار تبلت ها مانند روزهای اول رونق ندارد اما تبلت های ویندوزی شرایط بهتری دارند و از بسیاری جهات توانسته اند جایگزین مناسبی برای لپ تاپ ها شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۷    
اوایل دی ماه 95 بود که قرارگاه انتخاباتی ناجا آغاز به کار کرد؛ قرارگاهی که هرچه به روزهای برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نزدیک می شویم، فعالیتش بیشتر هم می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۷    
شرکت HP در نمایشگاه MWC 2017 از جدیدترین تبلت ویندوزی خودش رونمایی کرد. این تبلت که HP Pro X2 612 G2 نام دارد، جایگزین تبلت G1 این شرکت خواهد شد که دو سال پیش راهی بازار شده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۴۴    
ترانه علیدوستی با تبریک به اصغر فرهادی برای دریافت جایزه اسکار از زحمات عوامل این فیلم تقدیر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۳۸    
علیرضا منصوریان بلافاصله پس از پایان بازی پادوانی مدافع برزیلی خود را در آغوش کشید و از او تشکر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۳۸    
جوانی که به حکم قاضی شریعت در اندونزی می بایست در ملاءعام شلاق می خورد در حین اجرای حکم از حال رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۳۲    
کاپیتان استقلال در شبی که موفق به رکوردشکنی تعداد کلین شیت در آسیا شد، در دقایقی نسبت به عملکرد خط دفاع تیمش حسابی عصبانی به نظر می رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۳۲    
سونی امروز در جریان کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) از دو پرچم دار جدید خود به نام های اکسپریا XZ پرمیوم و اکسپریا XZs رونمایی کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۲۹    
رئیس هیات مدیره یک شرکت لبنی گفت: پنیر ایرانی برای نخستین بار به صورت رسمی به آمریکا صادر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۲۹    
نوه ی صدام طی نامه ای به دونالد ترامپ، مدعی شد که جنازه ی عمو و پدرش در دست ایران است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۲۰    
با توجه به قوانین جدید بریتانیا، اگر بارسا به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند، امکان استفاده از مسی و نیمار وجود ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۱۸    
با نزدیک شدن به عید نوروز بازار خرید ماهی قرمز رونق مضاعفی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۰۲:۱۵    
امروزه استفاده از دوربین های 360 درجه برای کنترل منازل متداول شده اما مشکل عمده این دوربین ها گران بودنشان است که یک شرکت تولید کننده این مشکل را برطرف کرده است.