شنبه ۱۹ خردادساعت ۲۱:۳۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 1 اسفند 1395 بلاغ مازندران 2 اسفند 1395 بلاغ مازندران 3 اسفند 1395 بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 بلاغ مازندران 5 اسفند 1395 بلاغ مازندران 6 اسفند 1395 بلاغ مازندران 7 اسفند 1395 بلاغ مازندران 8 اسفند 1395 بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 بلاغ مازندران 10 اسفند 1395 بلاغ مازندران 11 اسفند 1395 بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 بلاغ مازندران 15 اسفند 1395 بلاغ مازندران 16 اسفند 1395 بلاغ مازندران 17 اسفند 1395 بلاغ مازندران 18 اسفند 1395 بلاغ مازندران 19 اسفند 1395 بلاغ مازندران 20 اسفند 1395 بلاغ مازندران 21 اسفند 1395 بلاغ مازندران 22 اسفند 1395 بلاغ مازندران 23 اسفند 1395 بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 بلاغ مازندران 25 اسفند 1395 بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 بلاغ مازندران 27 اسفند 1395 بلاغ مازندران 28 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۰:۰۴    
بهتر است به فکر برنامه ریزی برای تفریح و یا گردشی نباشید که با شرایط فعلی شما تناسب ندارد مثل اسکی، رفتن به برخی مکان ها و جاهای تفریحی با نوزاد و یا کودک خردسال، معقولانه نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۹    
رانندگی یکی از موارد نشان دهنده شخصیت انسان را در اجتماع آشکار می کند و ابعاد فرهنگی رشد اجتماعی و میزان ادب و علاقه او را نسبت به همنوعانش نشان می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۹:۳۶    
یکی از مهم ترین عوامل پیشگیری از افسردگی در جمع اطرافیان بودن و احساس آرامش و امنیت حاصل از آن است و دید و بازدید نوروزی و صله رحم می تواند این بیماری مزمن را به حداقل برساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۵:۵۳    
از آنجا که خورشت جزوغذاهایی است که می توان چند بار گرم کرد و تازه نبودن آنها بسختی قابل تشخیص است، به همین دلیل از مصرف خورشت تا حد امکان خودداری کنید مگر آن که نسبت به تازگی آن اطمینان داشته باشید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۳    
شرایط اقلیمی دیار قومس، اما باعث شده تا مجموعه ای از تفرجگاه ها شامل کوهستانی، جنگلی، کویری و بیابانی یکجا در این دیار جمع شوند تا بتوانند هر نوع سلیقه ای را به سمت خود جذب کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۴    
وجود قلعه های مختلف در سراسر ایران از روحیه دفاعی مردمان این کشور نشان دارد و این که آن ها هیچ وقت در برابر افرادی که چشم طمع به این خاک پاک داشته اند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۹    
بیماران مبتلا به میگرن باید به شدت از پرخوری و یا کم خوری خودداری کنند، زیرا تغییر رژیم غذایی نیز موجب تشدید و بروز سردردهای میگرنی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۹    
کیلیان امباپه، پدیده 18 ساله فوتبال فرانسه و باشگاه موناکو، این روزها چشم ها را به خود خیره کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۰    
از زمانی که بشر پا به کره خاکی گذاشته، همواره جرم و جنایت و سرقت وجود داشته است. مامورات پلیس و کارآگاه ها نیز همیشه مجرمان را تعقیب کرده و آن ها را دستگیر نموده اند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۷    
بسیاری از ما به دیدن فیلم و سریال علاقه داریم و وقت زیادی را برای این کار صرف می کنیم. افراد معمولا سلیقه های متفاوتی دارند و هر یک ژانری خاص را برای تماشا بر می گزنینند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۵    
متخصصان هم معتقدند که غذاهای تازه و داغ، واقعا نسبت به غذاهای دیگر خطر کمتری دارند. آب مصرفی در سفر هم باید بسته بندی استاندارد داشته باشد یا حتما جوشانده شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۷    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی یا دریافت قسمتی از قراردادشان به استقبال تعطیلات رفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۵۴    
در حین خانه تکانی های قبل از عید، دید و بازدیدهای نوروزی و رفتن به مسافرت، زمان کافی برای تهیه غذا در نظر بگیرید تا مبتلا به انواع بیماری ها نشوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۹    
از آن جایی که اردوی راهیان نور جهت پاسداشت ارزش های دفاع مقدس و نهادینه نمودن فرهنگ جهاد و شهادت است و رهبر انقلاب به تمجید این حرکت معنوی پرداختند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۷    
از آنجا که جنوبی ها، ماهی خورهای قهاری هستند برای دوری از علائم سرد مزاجی این غذا، همیشه پس از صرف ماهی چند عدد خرما می خورند تا طبع گرم این میوه بر سردی ماهی فائق آید و به هضم بهتر غذا نیز کمک کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۱۸    
نور آتش در هر فضایی غوغا می کند و شمع ها به سادگی می توانند تداعی کننده ی نور آتش برای فضای شما باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۳    
اگر چه برخی از متولدین ماههای سال خصوصیات اخلاقی مشابهی دارند و در کنار یکدیگر شاد و خوشبخت هستند، برخی دیگر به سختی می توانند در کنار یکدیگر زندگی آرامی داشته باشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۸    
زمان چندان زیادی از ارائه قابلیت ساخت کانال توسط تلگرام و کانال داری نمی گذرد اما در همین زمان کوتاه، این حوزه به یکی از حوزه های پربازده اقتصادی تبدیل شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۸    
خمیربازی اسلایم به تازگی در میان کودکان بسیاری از کشورها (از جمله در کشور خودمان) نیز رواج یافته و بعضی از گل های رُس مخصوص بازی کودکان، حاوی اسید بوریک هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۲:۴۲    
قبل از اینکه شما شروع به شستشوی خانه خود از بالا به پایین نمایید روپوش خود را بپوشید شما یک سری محصولات تمیز کننده در دست دارید که برخی از رایج ترین این محصولات تمیز کننده مورد استفاده در خانه می ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۱۸    
ساکنان دینگوتلیر جنوب غربی ایسلند پس از بیدار شدن، الگوهای کد مانند عجیبی چیزی شبیه حروف هیروگلیف را در حوالی دریاچه سنیگوالوتان کشف کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۴۲    
انتشار خاطرات مرحوم حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی، در قالب مجلدهایی با عنوان کلی کارنامه و خاطرات هاشمی رفسنجانی به شکل سالانه، توسط دفتر نشر معارف انقلاب صورت گرفته است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۰:۰۳    
با مدل های جدید و پوشیده بستن شال آشنا شوید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۵۴    
مارک و پلو کتاب خاصی است. یک آدم از درون همین جامعه، با همان دغدغه ها و نگاه ها شروع به سفر می کند. در سفرش نه از تجمل و اشرافی گری خبری است نه از لوکس گردی های توریستی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۹:۳۷    
نگاهی به صف بندی اروپا به ویژه آلمان، هلند و اتریش در قبال همه پرسی قانون اساسی ترکیه، این سوال را مطرح می کند که دلیل ترس این کشورها از همه پرسی که به ملت ترکیه اختصاص دارد، چیست؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۶    
ویژه برنامه ی تحویل سال نو برای اولین بار از قاب آی فیلم پخش می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۸    
عباس آخوندی با بیان این مطلب، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده تمام امکانات موجود برای سفرهای نوروزی مردم را فراهم کند و برای بهبود شرایط ناوگان هوایی و استفاده از هواپیماهای جدید نیز جزیی از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۳۲    
گروهی از دزدان با استفاده از شیوه ای جدید اقدام به سرقت کارت های بانک ها و اطلاعات آن ها شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۲۹    
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد که نگران رخدادهای شبه جزیره کره است و در برابر تهدیدهای آمریکا و همپیمانان آن علیه پیونگ یانگ، در کنار ملت و دولت کره شمالی ایستاده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۵۴    
حمید مدرسی به عنوان تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی درباره حاشیه های این مجموعه و همچنین آخرین وضعیت پخش آن در ایام نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۴۲    
امیر آتشانی، بازیگر تئاتر وسینما بستری شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
روز گذشته بازیکنان تیم استقلال بار دیگر اعتصاب کردند و شعارهایی علیه عضو هیئت مدیره استقلال دادند. اتفاقات دیروز می تواند تبعات زیادی از جمله تغییر در هیئت مدیره استقلال را به دنبال داشته باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۴    
این نرم افزار به عنوان محبوب ترین برنامه افکت گذاری شناخته شده و به وسیله آن می توانید تصاویر خود را حرفه ای افکت گذاری و ویرایش کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
یک مغازه دار در یک اقدام تعجب برانگیز، ماهی های قرمز را با گارانتی تعویض می فروشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۶    
اگر این صبحانه را برای مدتی مصرف کنید، علاوه بر کاهش چربی، قند خون و کلسترول، انرژی مورد نیاز روزانه تان تامین می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۰۳    
شاید برای شما تعجب آور باشد که چراغ قوه چگونه در لیست ما قرار گرفته است؛ ولی تجربه ثابت کرده که همراه داشتن این وسیله بسیار مورد نیاز است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: در پی ایجاد موسسه غیرمجاز پزشکی توسط افراد فاقد صلاحیت از سوی 15 واحد صنفی عرضه کننده عینک آفتابی در مازندران، حکم به تعطیلی این واحدها صادر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۵    
دانلود Find iPhone, Android, xFi؛ ردیابی گوشی گمشده
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به شرایط نا امن ترکیه گفت: توصیه به مسافران برای عدم سفر به ترکیه به دلیل حفظ جان مسافران است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۱    
به مذهب، زبان، پوشش و هنجارهای اجتماعی مردم روستا احترام بگذارید. شما مهمانید و قوانین اقامت در روستا را میزبان تعیین می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۶    
نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس گفت: اگرچه آمارها نشان از کاهش تورم دارد، اما در حوزه اقتصادی دولت نتوانست رونق اقتصادی را به نتیجه برساند زیرا نظارت بر امور اقتصادی مناسب نیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
به توصیه متخصصان طب سنتی، دمنوش پوست سیب قرمز و زرد با اندکی عسل برای پاکسازی کلیه ها مفید است و مصرف رنده شده آن همراه با عرقیاتی چون گلاب ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
این دختر زمانی که نوزاد بود بینی اش توسط موش ها خورده شد و بخاطر ظاهرش موقعیتهای مختلفی را از دست داده بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
در این گور دسته جمعی، اجسادی دیده می شود که اغلب آنها کودک هستند و در حالی که لای پتو پیچیده شده اند در گوری کم عمق دفن شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
کمیته انضباطی آرای خود را درباره تخلفات دیدار تیم های خونه به خونه بابل و ایرانجوان بوشهر صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
تصویر جالب و بی نظیر از دریای خزر را مشاهده میکنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
زرده و سفیده 1 عدد تخم مرغ را جدا کنید، سپس زرده آن را همراه با 1 عدد تخم مرغ، اسانس وانیل و پوست لیموترش به مخلوط کره افزوده و با همزن برقی بزنید تا مخلوط شود...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
همزمان با روزهای آخر سال و حجم بالای کارهای خانه، بسیاری از افراد برای کاهش دردهای عضلانی و درمان دردها از انواع مسکن استفاده می کنند و این دارو ها می تواند خطرات بسیار جدی را ایجاد کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
بیمه مرکزی نرخ بیمه شخص ثالث برای سال آینده را با 10 درصد افزایش ابلاغ کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: چغاله بادام و گوجه سبز از میوه های پرطرفدار در فصل بهار محسوب می شوند و مصرف گوجه سبز تاثیر چشمگیری در نابودی سلول های سرطانی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
سال 95 رو به پایان است و در این سال تعدادی از هنرمندان از میان ما رفتند. اسامی این هنرمندان که در سال 95 درگذشته اند را در ادامه می خوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
ایبوپروفن که نوعی از داروهای NSAID یا داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی محسوب می شود، به دلیل همین طبقه بندی و کلاس دارویی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
آزمایشات لابراتواری بر روی میمون ها نشان می دهد که ایمن درمانی می تواند به عنوان یک درمان بلندمدت برای HIV امیدبخش باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۵    
زنانی که در معرض درمان ناباروری قرار گرفته اما باردار نشده اند، با ریسک نسبتا بالای بیماری قلبی مواجه هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۲    
یک جامعه شناس با بیان اینکه دین اسلام در دفاع از حقوق زن پیشگام است و خشونت و اجحاف در حق او را نمی پذیرد،گفت:خشونت علیه زنان، جامعه را آسیب پذیر می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۳    
یاران کریم انصاری فرد با شکست مقابل بشیکتاش ده نفره از رقابت های لیگ اروپا کنار رفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۳    
یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با اجازه از کی روش اردوی ملی پوشان را ترک کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۳    
پس از تمرین نکردن بازیکنان استقلال، وزیر ورزش به این قضیه ورود کرد و دستور اکید داد تا مشکل بازیکنان آبی پوش تا امشب حل شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۰    
به گزارش بلاغ ، شهربانو منصوریان قهرمان ووشو جهان به دلیل حمله قلبی در ICU بیمارستان سمیرم بستری شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۰    
دستیاران ایرانی کارلوس کی روش پس از جلسه با رئیس فدراسیون فوتبال به شدت از او و سرمربی تیم ملی ناراحت شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۷    
باشگاه رئال مادرید همزمان با تلاش برای خرید دخه آ و کورتوا برای این بخش یک نقشه B تدارک دیده که طی آن دوناروما، یوریس و لنو را در فهرست خرید خود قرار داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۷    
70 مادر میلیاردر در این جهان وجود دارد و تنها هشت نفر از این تعداد این ثروت هنگفت را خودشان به دست آورده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۴    
طراحی و ساخت واقعا متفاوت سنگ قبر عجیب یکی از میلیاردرهای مشهور روسی در فضای مجازی سوژه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۰۵    
جزیره هنگام یکی از جزایر ایرانی خلیج فارس است که به شکل مخروط ناقص و با مساحتی حدود 50 کلیومتر مربع در دو کیلومتری کرانه های جنوبی جزیره قشم قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۶    
تنبل ترین مردمان جهان در این کشورها زندگی می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۶    
سوسکچه زرافه ای یک سوسکچه ی بومی ماداگاسکار است که نام خود را از گردن درازی که دارد گرفته است که شبیه به زرافه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۹    
در تاریخ 9 آوریل سال 1959، سازمان ملی هوانوردی و فضایی امریکا (ناسا) اولین فضانوردان امریکایی را در مطبوعات معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۳    
زن جوان بعد از زایمان به دلیل مشکل خونی به بیهوشی طولانی مدت رفت ، چند سال بعد وقتی نوزادش دختری 7 ساله شده بود با بیدار شدن از کما توانست برای بار اول فرزندش را ببیند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۴    
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شمال آمل گفت: اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است و این گذر از خود و اجابت حق بزرگ ترین و مقدس ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می ماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
دانشجویان دانشگاه شمال آمل با حضور در مناطق محروم استان هرمزگان اردوی جهادی خود را آغاز کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
امام جمعه فریدونکنار با بیان اینکه باید در بندر همکاری لازم صورت بگیرد، تصریح کرد: نباید گذاشت تا چرخه اقتصادی در این بندر متوقف شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۸    
مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران گفت: اردوهای جهادی بهترین فرصت برای تربیت مدیرانی با تفکر جهادی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۸    
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: بهار آغاز دوباره زندگی و دمیدن روح تازه در کالبد فسرده طبیعت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
جلسه ستاد خدمات سفر نوروزی با حضور معاون فرماندار و مسئولان ادارات و نهادها در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
فرماندار شهرستان قائمشهر، گفت: حضور مرکبات جنوب کشور در شهرستان قائم شهر آن هم باوجود اینکه مرکبات در انبارهای شهرستان است، ضربه ی سنگینی را به باغداران قائم شهرس خواهد زد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس بیمارستان شهیدفکوری جویبار اظهارکرد: این بیمارستان توسط یک تیم و گروه تخصصی و بازدیدهای میدانی از مراکز درمانی در کشورهای مختلف و با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است که حداقل تا 50 سال آینده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، خبرداد: طرح نوروزی نیروی انتظامی با شعار "آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی" از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین 96 آغاز شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
این روزها یک رستوران در انگلستان شیک ترین خوراک ماهی را سرو می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۲    
جراح و متخصص مغز و اعصاب کشور از راه اندازی اولین مرکز جامع و بین المللی مغز و اعصاب کشور در بیمارستان شهید فکوری جویبار خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
دندان پزشک عمومی گفت: پودرهای سفید کننده دندان از ماده سیلیس استفاده می شود استفاده بیش از حد از آن به مرور زمان سبب سایش بیش از حد مینای دندان خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۰۳    
برنامه های ستاد خدمات سفر گلوگاه در نوروز96 طی نشست خبری توسط فرماندار گلوگاه تشریح شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۰۳    
خودروهای شاسی بلند در ابتدای ورودشان، نقشی مکمل برای ادواتی همچون تراکتورها داشتند تا در زمین ها و مسیرهای بیراهه بتوانند تردد کنند و از طرفی سرعت حرکت بالاتری داشته باشند تا نقش خودرو سواری را نیز ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۴۲    
به مناسبت سالگرد شهادت مهدی باکری اینستاگرام رهبری عکسی قدیمی از رهبر انقلاب را در کنار شهید باکری و سردار قاسم سلیمانی منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۳۹    
حریص ترین شکارچیان جهان با بلعیدن 800 میلیون تن طعمه در سال دست انسان و نهنگ را از پشت بستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۴    
یک دادگاه در امارات 3 ایرانی را به قاچاق سلاح از امارات به ایران متهم کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در رختکن خودمان بودیم و بنده نشنیدم بازیکنان علیه جهانیان شعار بدهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
مذاکرات باشگاه بارسلونا با ستاره پیشین رئال مادرید به مراحل رسمی رسیده و مقامات پاری سن ژرمن از این موضوع نگران و دلخور هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۲۱    
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دست هایی پشت پرده است که برای استقلال شیطنت می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) دچار سانحه رانندگی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
آنجلینا جولی اعتقاد دارد سازمان ملل کامل نیست و در عین حال نیاز به اصلاح و پشتیبانی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
خیلی کار شاقی نیست که از توجه یکسره به گفته های دیگران دست بردارید، به جایش سعی کنید به نقد خودتان بپردازید و بازخوردهای مفید دریافت کنید. نباید خودتان را با دیگران مقایسه کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
نکته ی مهم آن است که بدانید چطور بعد از یک روز کاری طولانی، خود را آرام کنید و بهترین راه انجام این کار وارد شدن به حالت تفکر غیرکلامی است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
سال 95 رو به پایان است و سال 96 در حال آغاز. به همین مناسبت پیامک تبریک عید نوروز 96 را در ادامه می خوانید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۲    
سرمربی نفت تمرینات تیمش را تعطیل کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۲    
سناتور جمهوری خواه اوکلاهاما و رئیس کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ در این ایالت به اتهام فساد اخلاقی بازداشت شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
افشین یداللهی شاعر و ترانه سرا روز گذشته در یک سانحه رانندگی درگذشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۸    
ملی پوش سابق تیم تکواندوی ایران ، با دارنده مدال المپیک در آنتالیای ترکیه ازدواج کرد !
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
ظهر امروز آخرین جلسه شورای اداری شهرستان قائم شهر در سال 1395 با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری قائم شهر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بیمارستان تخصصی شهیدفکوری جویبار در زمینه مغزو اعصاب امضا شد.
  • ۱