جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۳:۲۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 1 اسفند 1395 بلاغ مازندران 2 اسفند 1395 بلاغ مازندران 3 اسفند 1395 بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 بلاغ مازندران 5 اسفند 1395 بلاغ مازندران 6 اسفند 1395 بلاغ مازندران 7 اسفند 1395 بلاغ مازندران 8 اسفند 1395 بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 بلاغ مازندران 10 اسفند 1395 بلاغ مازندران 11 اسفند 1395 بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 بلاغ مازندران 15 اسفند 1395 بلاغ مازندران 16 اسفند 1395 بلاغ مازندران 17 اسفند 1395 بلاغ مازندران 18 اسفند 1395 بلاغ مازندران 19 اسفند 1395 بلاغ مازندران 20 اسفند 1395 بلاغ مازندران 21 اسفند 1395 بلاغ مازندران 22 اسفند 1395 بلاغ مازندران 23 اسفند 1395 بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 بلاغ مازندران 25 اسفند 1395 بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 بلاغ مازندران 27 اسفند 1395 بلاغ مازندران 28 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۰۹    
مروری بر آمارهای منتشر شده گویای آن است که حدود سه چهارم از مشترکان اینترنت کشور را کاربران اینترنت همراه تشکیل می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۰۶    
سوسن صفاوردی همسر محمدعلی رامین نامه ای برای اصغرفرهادی نوشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۰۹:۰۵    
به گزارش بلاغ ، حواشی هفته دوم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۲۰    
در حرکت زیبا و انسان دوستانه از سوی خواننده محبوب جوانان، محسن چاوشی، سهیل، جوانی را که در 15 سالگی مرتکب یک قتل شده بود، از مرگ نجات داد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۵۹    
وی افزود: سیاست های توسعه طلبانه ایران در منطقه اساس تنش ها در خلیج فارس است و مواضع این کشور در خصوص جزائر سه گانه فرار رو به جلو می باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۲    
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از رهایی کودک 12 ساله که به دلیل اختلافات مالی طعمه فرد آدم ربا شده بود، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۳۱    
یک کار شناس سازمان غذا و دارو درباره شناخت شکلات ها و اطمینان از سلامت آنان گفت: شکلات تمپرینگ شده با ظاهری براق و شکستن صدادار و نیز جدا شدن راحت از قالب، قابل شناسایی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۲۸    
به گزارش بلاغ ، نماهنگ لقمه در خون با موضوع حقوق های نجومی با صدای حمید قربانی. دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۱۹    
به گزارش بلاغ ، همه ساله در روزهای پایانی زمستان با توجه به گرم شدن دمای هوا درمناطق شمالی کشور، پرندگانی که برای زمستان گذرانی ازسواحل شمالی خزر و سیبری به شبه جزیره میان کاله(آشوراده) مهاجرت کرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
بر اساس نتایج به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، مصرف روزانه پنج واحد میوه نقش به سزایی در کاهش خطر ابتلا به زوال عقل و الزایمر ایفا می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
وقتی می خواهید تلافی چیزی را سر کسی درآورید، از خودتان بپرسید، به راستی ارزشش را دارد؟ این پرسش در آرامش بخشیدن به محیط خانه ی شما اعجاز می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۰    
قاجاری در بحث رعایت اصول بهداشتی خرید و نگهداری ماهیان قرمز مورد استفاده در سفره هفت سین شب عید توصیه کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۷    
چای یکی از محبوب ترین نوشیدنی های جهان محسوب می شود که فواید تغذیه ای مختلف را در اختیار ما قرار می دهد. چای سیاه و چای سبز دو نوع طرفداران خاص خود را دارند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
فقط به شنیدن جمله ی خوب ام اکتفا نکنید. بسیاری از افراد خوب نیستند، ولی برای اجتناب از بیان احساسات شخصی شان با بی حوصلگی از این کلمه استفاده می کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
در سنت بسیاری از کشورها معمولا نسخه هایی با محتوای طب سنتی و طب خانگی دیده می شود که در پیشگیری از بروز لک های پوستی موثر است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
تجربه نشان می دهد که برای لاغر ماندن باید سخت تر کار کنید. جهان همیشه در حال تغییر است، انسان ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۶:۵۳    
چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی قایقرانی کانوکانادایی جوانان در بابلرود بابلسر در حال برگزاری است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۴۲    
یکی از بزرگ ترین کشف باستان شناسان اتفاق افتاد و مومیایی گوانو کشف شد. این مومیایی متعلق به قرن پانزدهم میلادی اسراری با خود به همراه دارد که همه آنها بی پاسخ مانده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۹    
سریع خواندن یک نوشته، مهارتی است که اکثر افراد با تمرین کردن و وقت گذاشتن روی آن می توانند حرفه ای شوند اما درک کامل مطالب خوانده شده در این نوع خواندن، بسیار سخت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۹    
ماشین ترابانت از جمله بدترین ماشین های تعدیل شده در روسیه بود. در سال 1900 این ماشین ارزان و در دسترس همگان نبود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۹    
بنکسی، یکی از معروف ترین و درعین حال گمنام ترین هنرمندان هنر خیابانی در شهر فلسطینی بیت اللحم هتلی با نام در حصار دیوار افتتاح کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۹:۵۱    
همزمان با آغاز طرح عیدانه کتاب در کتابفروشی های عضو این طرح در سراسر کشور، استان مازندران نیز با 19 کتابفروشی فعال از روز یکشنبه ( 15 اسفند) به استقبال این طرح می رود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۹    
شرکت الرویس (ELROIS) کره جنوبی به تازگی اپلیکیشنی به نام With Me را طراحی کرده که از طریق یک اسکن سه بعدی می تواند چهره فرد مورد نظر را بازسازی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۳۹    
امروزه از هوش مصنوعی و علم روباتیک در زمینه های بسیاری مانند پهپادها، خودروهای بی راننده، امنیت سایبری و نقاشی استفاده می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۶    
محمدرضا گلزار این روزها علاوه بر پیگیری فیلمبرداری چند پروژه سریال و سینمایی، به همراه ریزار بند به رهبری حامد برادران تمریناتش را به صورت منظم پیگیری می کند و برای اولین اجرای بزرگش در تهران آماده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۳    
با وجود این که واردات خودرو آمریکایی به کشور ممنوع شده اما جذابیت های خاص این خودروها سبب شده که حتی به قیمت پلاک موقت هم که شده باز هم این خودروها به ایران بیایند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۲    
معاون فرماندار چالوس گفت: مشکل کشتارگاه و نیز ورود فاضلاب به رودخانه با وجود پیگیری ها و جلسات متعدد همچنان به قوت خود باقی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۹    
سرای صنایع دستی بانوان با همکاری مجموعه مدیریت بازار ترکمن ساری در 16 غرفه و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استاندار مازندران فعالیتش را آغاز کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۴    
سردار اسماعیل کوثری رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در این زمینه می گوید: "به دلیل آنکه قرارداد خرید سامانه اس 300 از سالها پیش منعقد شده بود در نهایت وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران همین سیستم پدافندی را ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۳۱    
بیکاری جوانان، هزینه های بالای ازدواج و بالارفتن سطح توقعات همگی به افزایش تجردزیستی دامن می زند. جوانی که نتواند از پس مسئولیت های ازدواج برآید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۸    
تیم استقلال بعد از پنج پیروزی متوالی، امروز مقابل سیاه جامگان متوقف شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۹    
جوانان بیکار شهرستانی که با خودروهای ارزان قیمت برای مسافرکشی به تهران می آیند و شب را در خودرو می خوابند به حلقه آسیب های اجتماعی اضافه شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۹    
مدافع تیم استقلال از دیدار آینده تیمش محروم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۶    
یارانه نقدی 4 میلیون و 853 هزار و 386 نفر تا تاریخ اول بهمن سال جاری قطع شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۸    
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه وضعیت معیشتی خبرنگاران خوب نیست، گفت: دلیل توقف بیمه خبرنگاران سوءاستفاده غیرخبرنگاران از آن بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۶    
واحد تولیدی تکاب مازندران به عنوان تنها کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار، کاغذ اسکناس، چک، صفحات پاسپورت، کاغذ شناسنامه، در سطح کشور محسوب می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۳    
تقلب در کسب عامل تعزیر 4 واحد عرضه مواد غذایی در بابلسر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
اسکی ایران که اسیر مافیا و خانواده سالاری است، این روزها بیشتر به جمعی شبیه است که از دامنه کوه ها لیز می خورند و آبروی مملکت را به تاراج می برند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
یکی از دولتمردان به فلان منتقد می گوید تا شب برکنارت می کنم!...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۸    
نکته جالب اینکه مالدینی و گیگز بازیکنان پیشین میلان و منچستریونایتد هم در این بازی فوتسال به میدان رفتند و هر دو در این دیدار یک گل زدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۵    
وزیر نفت افزود: هیچ مشکلی در بازاریابی و فروش نفت نداریم و تقاضا برای نفت بیشتر از مقداری است که برای صادرات داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۰    
به گزارش بلاغ ، آبشار اسکگوافوس، آبشاری است که در کشور ایسلند واقع شده است و بلندترین ریزشگاه آن 60 متر ارتفاع دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۰    
80 درصد مشکلات فعلی اقتصاد به نبود مدیریت صحیح و فساد و مشکلات نظام اقتصادی بازمی گردد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۴    
فرماندار نوشهر از دستگیری عاملان باند پولشویی و اختلال نظام اقتصادی با تلاش شبانه روزی و بی وقفه سربازان گمنام امام زمان(عج) در نوشهر خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۴    
دانشمندان انگلیسی نخستین جنین مصنوعی جهان را با استفاده از سلول های بنیادی ساختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۲    
وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد : بحث انتقال پایتخت صد درصد انحرافی و برای فرار از واقعیت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۲    
به گزارش بلاغ ، بخش خبری 20:30 چهاردهم اسفند به موضوعات مختلفی از جمله روز پر حاشیه بهارستان، به صدا در آمدن زنگ انتخابات، سکته مالی نظام سلامت، عملیاتی شدن سامانه اس 300 در آسمان ایران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۳    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۰    
اولین ازدواجم به شکست انجامید. پدر و مادرم خودشان را مقصر می دانستند. آنها مجبورم کرده بودند با پسر عمویم ازدواج کنم. بالاخره با هر بدبختی که بود از شوهر معتادم طلاق گرفتم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۷    
پرسپولیس برای دیدار برابر نفت تهران چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۰    
متن کامل بیانیه تشریحی دکتر احمدی نژاد بدین شرح است:
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه 14 اسفند) به بررسی بخش هزینه ای تبصره 14 ماده واحده لایحه بودجه سال 96 کل کشور پرداختند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۳۴    
رئیس گروه پایش صنایع شیلاتی و توسعه بازار شیلات مازندران گفت: افزایش قیمت قابل توجهی در ماهی نخواهیم داشت، چرا که ماهی در طول سال به مرور برداشت و به بازار عرضه می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۸:۰۲    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: متخلفان چهارشنبه آخر سال مورد برخورد جدی و قانونی قرار می گیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۵    
رئیس اداره دامپزشکی چالوس گفت: در شهرستان چالوس موردی از آنفلوانزای پرندگان دیده نشده و در این مورد نگرانی وجود ندارد، مرغ هایی که از شرق وارد می شود هم سه بار بازرسی می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ - ۰۰:۰۲    
سپند امیر سلیمانی خبر بسته شدن پرونده امیر منصور خسروی متهم ردیف اول فساد بزرگ بانکی موسوم به 3 هزار میلیاردی در حالی اعلام شد که به گفته معاون دادستان تهران هنوز قسمت ردمال این پرونده همچنان مفتوح ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۵۹    
سپند امیرسلیمانی بازیگر جوانی است که او را تاکنون در نقش هایی متفاوت در سینما و تلویزیون دیده ایم. او از خانواده ای هنرمند برخاسته و پدر و خواهرش بازیگر هستند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۷    
موضوعی که هاروکی موراکامی در کتاب جدیدش مطرح کرده، موجب خشم برخی از هموطنانش شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۴۱    
مستمندانی که منتظر یک حرکت خیرخواهانه و مهربانانه خیران نیک اندیش و نیکوکارانی هستند که در تمامی زمان ها به ویژه هفته احسان و نیکوکاری، دستان نیازمندان را بگیرند تا شادی سهم همه باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۵    
تیم ملی ساحلی والیبال زیر21 سال ایران با هدایت سرمربی مازنی خود آرش رامسری و با ترکیب چهار بازیکن در قالب دو تیم راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۴    
شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در گزارشی ویژه به ابنیه تاریخی اصفهان بخصوص مراکز گردشگری آن پرداخته و نوشته است: ایران، مراکز تاریخی و گردشگری افسون کننده ای برای بازدید کنندگان دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۱۴    
الک بالدوین که چندی است در یک برنامه تلویزیونی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را مسخره می کند، اعلام کرده می خواهد کتاب طنزی را درباره او منتشر کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۰۲    
رزیتا غفاری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به سوالات متفاوت طرفدارانش پاسخ داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۹    
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اشاره به اینکه میزان شکایت های واصله در دادسراهای نظام پزشکی امسال نسبت به سال گذشته 5تا 7 درصد کاهش داشته است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۵۳    
برخلاف آنچه که در رسانه ها خبر از حضور داریوش فرضیایی (عموپورنگ) به عنوان مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو داده شده بود، این موضوع صحت ندارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۴۷    
کاپیتان پرسپولیس با برخی از بازیکنان تیم استقلال در هتل خوش و بش کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۸    
محسن چاوشی با انتشار قطعه گلدون و تقدیم آن به فرد محکوم به اعدام از طرفدارانش خواست برای پرداخت دیه و آزادی این فرد اقدام کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۵    
روشنک که به خاطر خطای یکی از پرستاران بیمارستان شهید مدنی کرج در حین تزریق سِرم به کما رفته بود، امروز آسمانی شد و جانش را از دست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۳۲    
پادشاه عربستان در سفر به اندونزی که 1000 خدمه وی را همراهی می کردند موقع پیاده شدن از هواپیما از پله برقی طلایی و2 آسانسور استفاده کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۹    
پولیا کاندنساتا عجیب ترین میوه دنیاست که سلولهای این میوه می توانند رنگهای مختلفی را بازتاب دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۰    
سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران به صورت نمادین یک نهال کاشتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۲۰    
معاون استاندار مازندران گفت: با برنامه ریزی در حوزه اقتصاد مقاومتی، استان مازندران جزو 6 استان برتر کشور در این زمینه ارزیابی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۷    
امام جمعه بابلسر گفت: نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی و مطالبه گری برای خدمت بیشتر و بی منت مسؤولان به ملت، اصلی ترین موضوع در نماز جمعه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۷    
تغییر رنگ آب رودخانه Valira به رنگ سبز غیر عادی، موجب هراس مردم و وارد شدن مسئولان محیط زیست آندروا برای حل این بحران شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۱۴    
مدیر عامل کانون هموفیلی ایران از کمبود شدید داروی فاکتور 9 هموفیلی در کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی، با اشاره به موضوع افزایش حقوق مدیران و آنچه جوسازی ناجوانمردانه علیه مجلس توصیف می کرد، گفت: حالا ما به حساب این قضیه خواهیم رسید!.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۲:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی گفت:منابع مالی برای اجرای مصوبه بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های بانکی کمتر از 100 میلیون تومان محدود است و اولویت فعلا با بخشودگی وام های زیر 10 میلیون است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۵۹    
در اینجا عکس از فاطمه گودرزی و پسرش را مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۷    
یک کروکودیل با اعتماد به نفس کامل در حالی که یک ماهی بزرگ به دهان داشت از میان یک زمین گلف عبور کرد و تعجب گلف بازان را در پی داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۷    
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: انتظار داریم روز یک شنبه شاهد بارش متناوب باران، وزش باد و کاهش دمای هوای استان باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۴    
رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای گفت دونالد ترامپ بسیار اهل تعامل و معاشرت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۴۱    
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از خانواده ها خواست تا شیرینی عید را تنها در یخچال نگهداری کرده و از پنهان کردن آن در کمد و اماکن دیگر خودداری کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۸    
"رادار 96L6E" که یک رادار خاص و مخصوص سامانه های موشکی اس300 روسیه می باشد، امروز رسماً در ایران مشاهده شد و این نشان داد که ایران یکی از مهمترین ملحقات اس300 را نیز از روس ها دریافت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۳۲    
وزیر خارجه کشورمان در دیدار رئیس مجلس سریلانکا از علاقه مندی شرکت های ایرانی برای حضور و سرمایه گذاری در بخش های فنی و مهندسی سریلانکا خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
شرایط این روزهای پرسپولیس به گونه ای است که حتی جای خالی بازیکنان بی کیفیت اوکراینی هم احساس می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۹    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، احکام خود را در ارتباط با بدهی باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب آهن اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۶    
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: مسئله ای که عنوان می شود بیمه ها به دلیل طرح تحول سلامت و ریختن پول به جیب پزشکان کم آوردند، درست نیست، چون 83 هزینه سلامت طرح تحول برای دارو ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
استقلال با تساوی یک بر یک برابر سیاه جامگان در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۳    
سرپرست اداره کل نشر و ریالی بانک مرکزی گفت: جعل اسکناس به معنای حقیقی کلمه در کشور نداریم و آنچه که وجود دارد و به اشتباه از آن به عنوان جعل تعبیر می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
مجموعه پرستاران به جای افتادن در دام مجیزگویی و تملق، کاش می رفت سراغ حوادث دنیای پزشکی و اورژانس. با یک تیر دو نشان می زد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۲۰    
عکاس انگلیسی که از در پایان جنگ جهانی دوم همراه با سربازان متفقین به مخفیگاه هیتلر رفته بود یک آلبوم از عکس های هیتلر و حکومت نازی با خود اورد که عکس های آن تا کنون دیده نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۷    
جیسون وینگارت، تعقیب کننده قدیمی طوفان، هرسال هزاران کیلومتر سفر می کند تا دست نیافتنی ترین سیستم های آب و هوایی جهان را مستند کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۱۴    
به نظر من یکی از شیرین ترین قسمت های زندگی برای هر انسانی تجربه حس پدر و مادر شدن است. همه پدر و مادر ها سعی دارند که با عکس های زیبا، کودکی فرزندانشان را برایشان حفظ کنند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۸    
چینی ها که به کپی کردن هر چیزی معروفند، آثار و اماکن معروف و توریستی را در ابعادی کوچکتر در کشور خود ساخته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۲    
برنامه سه ستاره از امشب ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
سنبل، گل سرسبد گل های نوروزی که معمولا بر سر سفره های هفت سین یافت می شود، از خانواده گل های سوسنی است. این گل با توجه به نحوه نگه داری بین یک تا دو هفته عمر گل دهی دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۵۳    
یکی از عجیب ترین مکان های یوتا، دره گوبلین است. این دره که تنها حدود 1.6 کیلومتر عرض و 3 کیلومتر طول دارد، از هزاران هودو پر شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۴۴    
رضا رویگری به تازگی همکاری جدیدی با محسن دامادی در فیلم سینمایی همه چی عادیه داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۸    
این بنا دارای دو جاذبه ی گردشگری است که شامل ساختار دویلز پستپایل و آبشار رنگین کمان است. آبشار رنگین کمان در میدل فورک رود سن ژاکویین قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۰:۳۲    
عباس نظام دوست اولین فیلم بلند سینمایی خود را با حضور علی مصفا، هانیه توسلی، نگار جواهریان، سعید چنگیزیان، سهیلا گلستانی، مهسا علافر، فهیمه امن زاده، ژرژ پطرسی، منوچهر زنده دل ...