پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۸:۱۷May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 1 اسفند 1395 بلاغ مازندران 2 اسفند 1395 بلاغ مازندران 3 اسفند 1395 بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 بلاغ مازندران 5 اسفند 1395 بلاغ مازندران 6 اسفند 1395 بلاغ مازندران 7 اسفند 1395 بلاغ مازندران 8 اسفند 1395 بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 بلاغ مازندران 10 اسفند 1395 بلاغ مازندران 11 اسفند 1395 بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 بلاغ مازندران 15 اسفند 1395 بلاغ مازندران 16 اسفند 1395 بلاغ مازندران 17 اسفند 1395 بلاغ مازندران 18 اسفند 1395 بلاغ مازندران 19 اسفند 1395 بلاغ مازندران 20 اسفند 1395 بلاغ مازندران 21 اسفند 1395 بلاغ مازندران 22 اسفند 1395 بلاغ مازندران 23 اسفند 1395 بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 بلاغ مازندران 25 اسفند 1395 بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 بلاغ مازندران 27 اسفند 1395 بلاغ مازندران 28 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۳۹    
شما باید کارها را با سرعت بالا انجام دهید. اگر خورش هایی مانند قیمه یا قرمه سبزی مدنظرتان است، می توانید از زودپزتان کمک بگیرید تا دست راست شما شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۲۰:۰۹    
می توانید در طول این 2 هفته یک کتاب خوب در دست بگیرید و با خیال آسوده آن را به پایان برسانید. این کتاب می تواند یکی از آنهایی باشد که همیشه دوست داشته اید بخوانید یا یکی که خیلی تعریفش را شنیده اید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۸:۵۱    
درست است که آجیل مواد مغذی فراوانی دارد، اما بشدت چاق کننده است بنابراین فقط به اندازه 8 تا 10 عدد مغز یا یک مشت تخمه را در بشقابتان بریزید و کاسه آجیل را از خود دور کنید تا دیگر برای خوردن بقیه آن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۱۰:۱۷    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با جعل مدارک پزشکی، اقدام به دایر کردن مطبی در یکی از محله های شهر اراک کرده بود، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ - ۰۰:۰۳    
هفت سین نمادی برای زندگی دوباره و انگیزه فعالیت های بیشتر است و با آغاز سال نو و جوانه زدن طبیعت، انسان به وجد می آید و موجب ایجاد انگیزه ای برای فعالیت بیشتر می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۴    
موضوع ملی شدن صنعت نفت عقده حقارتی را برای انکلیسی ها و آمریکایی ها به بار آورد که پس از آن با دشمنی های علنی با ایران از جمله در موضوع انرژی هسته ای سعی در جبران آن خسارت بزرگ تاریخ دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳    
بسیاری از تعطیلات در فرهنگ های مختلف با خوراکی ها و غذاهای خاصی مرتبط هستند، اما ما نباید طوری رفتار کنیم که غذا ها در تعطیلات به مساله اصلی تبدیل شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۳    
ماه مارس 2017 مصادف با ششمین سالگرد زمین لرزه و سونامی 2011 توهوکو (Tōhoku) در استان میاگی در شمال شرقی ژاپن است که منجر به تخریب شدید جاده ها، راه آهن و....
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۷:۳۳    
بیل گیتس در جلسه پرسش و پاسخ سایت ردیت، به یکی از بحث برانگیزترین سوالات کاربران دنیای فناوری پاسخ داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۸    
با استفاده از این نرم افزار می توانید متن های نوشته شده بر روی تصاویر را به راحتی بدست آورید و آنها را کپی کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
فر را 15 دقیقه قبل از شروع به پخت شیرینی روی دمای 150 درجه سانتی گراد گرم کنید. کره و پودر شکر را بزنید، بعد مخلوط آرد ها و پودر پسته را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا مواد خمیر شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
سرپرست فرمانداری فریدونکنار با اشاره به آغاز پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی اظهار کرد: شرایط پیش ثبت نام دوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در دفاتر پیشخوان دولت وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
حقیقت شاکر بودن بنده برای خدا این است که خالص برای پروردگارش باشد. حال در سالی که گذشت، شکر نعمت را آنگونه که باید به جا آوردیم؟ آیا عُمر خود را در راه صحیح و آن راهی که خداوند از ما خواسته صرف کردیم؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۶    
گیاهان آپارتمانی خود را در فضای مشخصی مانند آشپزخانه، حمام یا بالکن جمع کنید. ظرف بزرگی را پر از آب کنید و آن را روی سطح بلندی قرار دهید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۸    
به گزارش بلاغ ،
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۹    
درحالی "افشین کاظمی" از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ و محرومیتش خبر داد و فدراسیون پزشکی ورزشی نیز این خبر را تکذیب کرد که اکنون متن حکم صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ درباره این بازیکن منتشر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۷    
آشپز یکی از مهدکودک های تهران که به اتهام آزار و اذیت پسری 6 ساله دستگیر شده بود در دادگاه به حبس و شلاق محکوم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۵۱    
حکم قصاص نفس جوان 20 ساله ای که در چهارشنبه سوری سال 93 با پرتاب نارنجک دست ساز در خیابان، یکی از سربازان نیروی انتظامی را به شهادت رسانده بود از سوی قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی صادر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۹    
در ترکیه هر دانشگاه با توجه به برنامه ها و رشته های خود اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۳۳    
روز سیزدهم ماه مارس (23 اسفند) در آمریکا، روز ملی چرت است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۷    
در تصاویر زیر بدل های پوتین و ترامپ را در حاشیه مسابقات سالانه اسب سواری در بریتانیا کشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۴    
برگزاری همایشی در عربستان با عنوان نشست شورای دختران موجی از تمسخر را در بین شهروندان سعودی بر پی داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۲۱    
عروسک هایی با نشان Hello Hijab (سلام بر حجاب) از 12 فروردین ماه 96 به قیمت 6 دلار در دسترس عموم در آمریکا قرار می گیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
خدایا، من خودم و عیالم و مال و فرزندان و دنیا و آخرت و عاقبت امرم را به تو می سپارم (و تو از آن ها مواظبت و نگهداری بفرما.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
کشتی های جنگی ساحلی توسط نیروی دریایی ایالات متحده برای فعالیت در اطراف ساحل (که شامل خط ساحلی، ساحل، نزدیک ساحل و دور از ساحل می شود) ساخته شده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۸    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توئیت اخیر محمدجواد ظریف که گفته بود نتانیاهو تورات را تحریف می کند واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۸    
اگر بگوییم گوشی خود را بیشتر از همسرتان دوست دارید شاید در قدم اول باورنکردنی به نظر بیاید اما با خواندن این مطلب می توانید آن را باورکنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۰    
الناز شاکردوست بازیگر 32 ساله کشورمان عکس جدیدی از یکی از نقاشی هایش را منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۴۵    
بازار سیاه اسکناس برروی حجم نقدینگی و نرخ تورم اثرمنفی خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۲    
ایران در لبنان کارخانه اسلحه سازی تاسیس کرده است. ظاهرا در این کارخانه انواع سلاح از جمله موشک با برد بالاتر از 500 کیلومتر و نیز پهپادهای انفجاری ساخته می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۱۲    
نقاشی دو اسب و یک مهتر که تا پیش از این گمان می شد کپی است، نسخه اصل از آب درآمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
رضا صادقی خواننده پاپ در خانه نوزادان و نونهالان نرجس اصفهان حاضر شد و نوزاد رها شده ای را که چندی پیش به فرزندخواندگی پذیرفته بود، در آغوش گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
مصرف بیش از اندازه ویتامین D می تواند سطوح کلسیم در خون را به میزانی برساند که موجب شکل گیری نشانه هایی ناخوشایند و حتی خطرناک شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
برای ابروها، شما می توانید از یک تکه پنبه استفاده کنید و آن را به روغن آغشته کرده و سپس روی ابروهای خود مالش دهید. بهتر است این کار را نیز شب هنگام پیش از خواب انجام دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
اینترنت دانلود منیجر به عنوان بهترین و محبوب ترین نرم افزار دریافت فایل شناخته شده است که می تواند تا 5 برابر سرعت دانلود را افزایش دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۶    
به گزارش بلاغ ، خانه قدیمی فاضلی یکی از مجموعه بناهای ارزشمند واقع در محور تاریخی- فرهنگی آب انبارنو شهر ساری می باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۱    
شایع ترین علامت بیماری آلزایمر از دست دادن حافظه و فراموشی است. اما علائم دیگری نیز وجود دارند که کمتر آشکار هستند، ولی می توانند قبل از پیشرفت بیماری، شما را از وجود آن با خبر کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۱    
پلی فنول بعضی از دمنوش ها باعث آبرسانی به بدن و جوانی پوست شده و تاثیر اشعه خورشید را مهار می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۶    
دانشمندان دانشگاه صنعتی شریف موفق به تولید نخستین نوشابه لبنی با پایه شیر شدند، این نوشابه بر خلاف سایر نوشابه ها باعث تقویت استخوان ها و جلوگیری از پوکی استخوان می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
شاید هنگام شانه کردن موهایتان ناگهان با یک یا چند تار موی سفید برخورد کنید که حس بدی در شما ایجاد کرده و باعث ناراحتی شما شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۷    
یک پژوهش جدید نشان می دهد که داشتن فرزند بر طول عمر پدر و مادر می افزاید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
با نزدیک شدن به نوروز همه ما برای شروع یک سال جدید آماده می شویم سالی که دوست داریم بهتر از سال قبل باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۶    
عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان نسبت به بی عملی 4 ساله دولت روحانی و کم توجهی به مناطق محروم اظهار نگرانی کرد. عبدالله ناصری از روحانی خواسته در یکی دو ماه باقی مانده، قضای سه سال و نیم کم کاری را ب
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۲:۲۴    
عباس جدیدی، عضو خبرساز این روزهای شورای شهر تهران در یک گفت و گوی طولانی درباره همه حاشیه های اطراف خودش صحبت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۶    
معاون درمان وزارت بهداشت، از فعالیت بخش مراقبت های ویژه و اورژانس تمامی بیمارستان های کشور در ایام نوروز خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۱:۳۶    
در خبر ها آمده بود که حسین شریعتمداری در سفر اخیر خود به اهواز سوار بر هواپیمایی که به تازگی خریداری شده است شده وی در نکته امروز کیهان به این اتفاق و حواشی آن پرداخته است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۱    
جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران حضور مردم در مناطق راهیان نور را آمادگی در دفاع خواند و گفت: این گونه حضورها در واقع نمایش آمادگی دفاعی ملت در مقابل تمام امکانات، تجهیزات و نیروهای دشمن است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۸    
تازه ترین پست اینستاگرام کمند امیرسلیمانی به مرحوم علی معلم اختصاص یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۵    
با حواشی به وجود آمده برای پخش برنامه کلاه قرمزی در ایام نوروز 96 حمید مدرسی تهیه کننده این برنامه در اقدامی عجیب، رسانه ملی را تهدید کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۷:۴۵    
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در بخشهای بیمه و درمان این سازمان در سال جاری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
شبکه جم به عنوان یک شبکه گسترده ماهواره ای همواره منکر وجود اسپانسر مالی بوده و مدعی است تامین بودجه شبکه از راه تبلیغات تلویزیونی می باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
صابر ابر با اشاره به مراسم چهارشنبه سوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: باورم نمی شه این همه صدای ترقه و ترکیدن و...ما چرا آنقدر زود فراموش می کنیم!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
تیم منتخب کشتی بابلسر در یک مسابقه دوستانه مهمانش تیم ملی ترکمنستان را شکست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۰    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با دفاع از عملکردش در این باشگاه و هم چنین نتایج اخیر این تیم تاکید کرد که با وجود برخی مخالفت ها در زمان مدیریتش برای استفاده از علیرضا منصوریان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۲    
اتحادیه صنف پوشاک مرکز مازندران، هر ساله و به منظور کمک و دستگیری از افراد نیازمند، در دو نوبت از سال اقدام به جمع آوری پوشاک نو از کسبه های داوطلب تحت پوشش خود و در اختیار قراردادن آن به شهروندان بی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۷    
کاراته کا سوادکوهی مدال برنز مسابقات بین المللی جایزه بزرگ باکو2017 را کسب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۱    
اگر مردم طبق شب عید سال های قبل پرتقال بخرند حدود 120هزار تن پرتقال نیاز داریم اما به مردم توصیه می کنیم امسال پرتقال را از سبد میوه های اصلی پذیرایی عید خارج کنند تا نیازی به واردات این میوه نباشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۳    
عصر، عصر تبلیغات است. به هر جا که پا بگذارید شاهد تبلیغ کالا یا خدمتی هستید که شما را به سمت خودش دعوت می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۳۳    
برای پوشاندن جای میخ روی دیوار می توانید از یک فرمول جادویی استفاده کنید: خمیر دندان! این ابزار کاربردی که در هر خانه ای استفاده می شود این بار قرار است به جای سفید کردن دندانتان دیوار را سفید کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۲۷    
بروز برخی میگرن ها همراه با پارگی شریان های گردن موجب افزایش ریسک سکته مغزی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۱۵    
نگهداری حیوانات در خانه نه تنها ممکن است موجب بروز بیماری های ذکر شده شود، بلکه می تواند باعث ابتلا به بیماری های عفونی و بیماری های مشترک بین انسان و حیوان نیز بشود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۳    
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از معرفی یک هزار و 267 واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه نوروز به تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۰    
سرمربی دانمارکی الریان قطر گفت: پیروزی بزرگی را برابر پرسپولیس کسب کردیم و بازی سخت تری در ایران در انتظار ما خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۹:۰۰    
باشگاه سن ژرمن به صورت رسمی پرونده شکایت خود از داور بازی با بارسا را به جریان انداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۷    
1000 دستگاه دوربین لیزر دار نیز به شکل سیار در جاده ها نسبت به ثبت تخلفات اقدام خواهند کرد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۴    
حضرت رسول صلی الله علیه و آله فرمود: سه طایفه از زنان امت من عذاب و فشار قبر ندارند و در قیامت هم با حضرت فاطمه (س ) محشور می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۳۳    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: توزیع میوه شب عید از امروز در سراسر استان آغاز شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
یک توده از قلب نوزاد سه ماهه در بیمارستان روحانی بابل خارج شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گروهی که ما در آم قرار داریم گروه سخت و فشرده ای است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۲۱    
یک دستگاه آمبولانس اورژانس مورد اصابت نارنجک دست ساز قرار گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۸    
پیش شماره 0998 با کد 1 از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه کشور اختصاص یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۵    
مالک باشگاه نساجی مازندران گفت که مهدی تاج به او گفته جلوی حکم کمیته انضباطی را خواهد گرفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۵    
حقوق اسفند تمامی بازنشستگان کشوری، ساعاتی قبل به حساب هایشان واریز شد و این عزیزان می توانند حقوق اسفندماه خود را از امشب دریافت کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۸:۰۳    
رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت های ترافیکی نوروزی از 25 اسفند ماه امسال در جاده های مازندران آغاز شده و تا 14 فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۷    
معاون سازمان گردشگری کشور با بیان اینکه به دنبال کسب رضایت مندی مردم در عرصه های مختلف هستیم خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راهور در اقامتگاه های بین راهی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۷    
دوردورهای خیابانی با ماشین هایی که قیمتشان برق از سر آدم می پراند، عمل های جراحی زیبایی که گاهی از فرط افراط نمی توانی باور کنی چهره ای که می بینی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۷    
یکی از نوآوری های نمایش داده شده در فستیوال 2017 SXSW کلاه جدید بستکبال بود که با داشتن پنل خورشیدی قادر به شارژ موبایل و تبلت کاربران است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۷    
با اقبال جهانی به سینمای فرهادی چند سالی است که در سینمای ایران فیلم های زیادی با مضامین اخلاقی ساخته می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۷    
فینالیست های رقابت عکاسی روز جهانی حیات وحش، مسابقه ای با مضمون محیط زیست که بین عکاسان جوان بین 10 تا 24 سال برگزار می شود، در مقر سازمان ملل در نیویورک اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
در پایان هر سال و در فصل زمستان، دو جشن بزرگ با آتش افروزی و به صورت گروهی میان ایرانیان برگزار می شود. یکی جشن سده در بهمن ماه است و دیگری چهارشنبه سوری در آخرین چهارشنبه سال.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
این روزها بحث اعتراض علی لهراسبی نسبت به نظرسنجی برنامه سه ستاره و عدم انتخابش از سوی این برنامه تلویزیونی، داغ است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
بهار نزدیک است و به همراه خود آلرژی بهاره نیز به ارمغان می آورد. با تغییر فصل و افزایش گرده افشانی ها مصرف دستمال کاغذی مردم نیز افزایش پیدا می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
سایت حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی مطالب منتشر شده به نقل از وی درباره اینکه" زنان ایرانی که صیغه مردان عراقی می شوند ثواب می کنند" را تکذیب کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
جانشین فرمانده ناجا اعلام کرد که موج نخست سفرهای نوروزی از عصر فردا آغاز خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۴    
متاسفانه در دنیای امروز با نسلی مواجه هستیم که به دلیل محرومیت در دوران کودکی خود، فرزندانشان را دچار رفاه زدگی کرده اند و به همین دلیل، فرزند سالاری باب شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۱    
پس از تلاشهای فراوان و با مشارکت شرکت فناپ، اتوبوس تیم ملی پلاک گذاری شد و از این پس در اختیار تیم ملی فدراسیون فوتبال خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۹    
رئیس آموزش و پرورش رامسر از اعلام آمادگی 300 کلاس درس در جه اسکان مسافران فرهنگی در نوروز سال 96 خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۳:۳۹    
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه قائم شهر، گفت: تعداد 1000 نفر از علاقه مندان به راهیان نور از شهرستان قائم شهر بصورت متمرکز و غیر متمرکز بازدید خواهند کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
طاعون مارها در گوام، تمام اکوسیستم جزیره، حتی درختان را ویران کرده اند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۴۸    
در این عکس جذاب دلفین ها را می بینید که در آب های شفاف کانال موزامبیک شنا می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۳۳    
پنجشنبه پیش یکی از کاربران توییتر به نام اما تصاویری از گربه ای با دست مصنوعی انسان منتشر کرد و مردم بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که این دست ها گربه را ترسناک کرده یا آن را ناز و دوست داشتنی کرده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۷    
موزه زندگی روستای انگلیس موشی را به دام انداخت، اما نه در تله ای که توسط کارکنان موزه برای به دام انداختن جوندگان و آفاتی که آثار را تهدید می کنند، کار گذاشته شده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۴    
بارسلونا در این فصل همیشه در یک سطح ظاهر نشده و فراز و فرودهایی داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۲۴    
تا حالا شده گل بسیار زیبایی به شما بدهند و آرزو کنید که ای کاش می توانستید برای همیشه آن را نگه دارید؟ خب، اکنون این موضوع تاحدودی ممکن شده است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۱۲    
همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و به دور از تصور همۀ ما است این رکوردها شامل دستاوردها و استعدادهای ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۳    
میلیون ها اپ در بازار سیستم عامل های مختلف وجود دارند و هر روز هم با سرعتی قارچ گونه به تعداد آن ها افزوده می شود. شاید درز مانه حباب اپ قرار داریم و باید منتظر ترکیدن این حباب هم باشیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۲:۰۳    
آندره اسونسون، هم تیمی سابق زلاتان در تیم ملی سوئد، علیرغم تمجید از توانایی فنی زلاتان، به انتقاد از رفتار او پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۴    
همه ما دوران کودکی را گذرانده ایم اما هیچ دو تجربه ای یکسان نیست. فرهنگ، طبقه، جغرافیا و ... همگی عوامل قدرتمندی هستند که در شکل گیری این سال های مهم زندگی تاثیر می گذارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۵۴    
باشگاه پاری سن ژرمن از داور ترک تباری که دیدار این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را سوت زد به یوفا شکایت کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۲۱:۴۸    
نشریه پرتغالی فاش ساخت که کریستیانو رونالدو، جذب پدیده این روزهای فوتبال پرتغال را به رئیس رئال مادرید توصیه کرده است.