پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۱۹:۲۶May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 1 اسفند 1395 بلاغ مازندران 2 اسفند 1395 بلاغ مازندران 3 اسفند 1395 بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 بلاغ مازندران 5 اسفند 1395 بلاغ مازندران 6 اسفند 1395 بلاغ مازندران 7 اسفند 1395 بلاغ مازندران 8 اسفند 1395 بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 بلاغ مازندران 10 اسفند 1395 بلاغ مازندران 11 اسفند 1395 بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 بلاغ مازندران 15 اسفند 1395 بلاغ مازندران 16 اسفند 1395 بلاغ مازندران 17 اسفند 1395 بلاغ مازندران 18 اسفند 1395 بلاغ مازندران 19 اسفند 1395 بلاغ مازندران 20 اسفند 1395 بلاغ مازندران 21 اسفند 1395 بلاغ مازندران 22 اسفند 1395 بلاغ مازندران 23 اسفند 1395 بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 بلاغ مازندران 25 اسفند 1395 بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 بلاغ مازندران 27 اسفند 1395 بلاغ مازندران 28 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۲۳:۴۱    
اخیرا جنبشی جهانی برای تشویق شهرها به کاشت بیشتر درختان و گسترش مساحت فضای سبز راه اندازی شده است. اما در حال حاضر، چه شهرهایی بیشترین مساحت خود را به درختان و پارک ها اختصاص داده اند؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۵۴    
در خرید کفش برای کودکان، فقط به سایز پایشان توجه نکنید، چرا که ممکن است قالب های مختلف با وجود سایزهای ظاهرا یکسان اندازه های متفاوتی داشته باشند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۵:۰۹    
پس از گذشت چند روز از حمله گسترده برخی از هنرمندان به مسعود فراستی در ارتباط با فیلم گشت2 ، این منتقد سینما بالاخره به منتقدانش پاسخ داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۱۱    
فرماندار محمودآباد با بیان اینکه شعار دولت از ابتدا بهبود شرایط اقتصادی مردم بوده استٰ، گفت: همراهی بانک ها در حمایت از تولیدکنندگان ضروری بوده و حمایت از زنان تولیدکننده سرپرست خانوار باید در اولویت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۲:۱۰    
در ادامه متن به جزییاتی جالب در مورد زمامداری 15 نفر از پادشاهان و ملکه های سراسر جهان در طول تاریخ که در دوران کودکی به حکومت رسیده اند اشاره می کنیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۱:۴۹    
دست نوشته های ووینیچ کتابی قدیمی است که قدمت آن به قرن پانزدهم میلادی بازمی گردد و شامل فصل های مختلف و عکس های رنگی زیباست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۴    
بسیاری از افراد از بوی بد دهان رنج می برند و دائم به دنبال راهکاری موثر برای حل این مشکل جدی هستند. بوی بد دهان از بقایای غذا در میان دندان ها، التهاب دهان یا از بیماری های معده و روده ناشی می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۸:۵۴    
طبق قانون، سطح رهبری راهبردی و سیاستگذاری کلی و کلان است، نه ورود عملی به مباحث اجرایی که در حوزه وظایف قوای سه گانه قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۷:۴۸    
به گزارش بلاغ ، صیادان دریای شمال در حالی هر روز به آب می زنند که شاید برگشتی در آن نباشد./آ دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۴۴    
بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان حالش خیلی بهتر شده است. اگرچه هنوز هم دارو مصرف می کند، اما بعد از ابتلا به بیماری سرطان، دوره های شیمی درمانی را پشت سر گذاشته و حالا فعالیتش را ازسر گرفته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۸    
فهرست فیلم های نوروزی اگرچه هنوز رسما اعلام نهایی نشده اما تقریبا مشخص است که فیلم های دوره اول اکران نوروزی، کدام ها هستند و چه برنامه ای دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۳۲    
گزارشات اخیر حاکی از رفتار نامناسب با کودکان و نوجوانان انگلیسی در زندان های انگلیس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۹    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من وقتی خاطرات رنج دیدگان و زندانیان دوره رژیم پهلوی را خواندم بارها گریه کردم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۲۳    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: سلامت مردان بیشتر در معرض خطر است و در هفته سلامت مردان باید در این خصوص اطلاع رسانی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۱۷    
مقامات آمریکا می گویند این حملات بخشی از استراتژی بلند مدت ایران برای اعمال کنترل بر کشور نفت خیز عربستان سعودی و متحد منطقه ای آمریکا است[!]
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۸    
مجری برنامه های تلویزیونی به خاطر نوشته اش در شبکه های مجازی از علی کریمی و هواداران او عذرخواهی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۹:۰۲    
سایت ردیت از روز جمعه گذشته ستاره جدیدی را به صحنه آورده است ، ستاره ای که شبکه های اجتماعی را ترکانده است. هر چند که نسخه اصلی این ستاره نه دنیای مجازی بلکه دنیای واقعی را به آشوب کشانده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۵۹    
کشیشی در غرب سیاتل، با تدریس قرآن به همشهریانش قصد دارد جهالت و نادانی حول محور دین اسلام را از بین ببرد و شباهت ها و تفاوت های میان دو مذهب را نشان دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۲۳    
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری درباره علت حذف حق عائله مندی و اولاد از فیش حقوقی برخی بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد و گفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
در این گزارش ثبت شرکت در 7 گام ساده را مشاهده می کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
آشوب خیابانی در سوئد چند روز بعد از سخنان ترامپ رسانه ها را به شگفتی و حیرت انداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۸:۱۷    
برخی از کارشناسان بر این باورند که آمریکایی ها هواپیمای شناسایی راهبردی اس آر-71 بلک برد را با الهام از طرح فوک ولف تولید کرده اند که البته با مقایسه طرح دو هواپیما به نوعی می توان ادعای مذکور را ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۱۷:۵۳    
چهره این دختر برای بسیاری از مردم باورکردنی نبود ! زارا نمیدانست چکار کند وقتی راننده اتوبوس بلیط مخصوص استفاده کودکان را از او قبول نمیکرد و تصور میکرد او زنی بزرگسال است !
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
چهار بیماری مشکلات ماهیچه ای- استخوانی، استرس، بیماری های تنفسی و پوستی سلامت مردان کارمند را تهدید می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۸    
در صورتی که تفاوت رنگ فاحشی در ماهک ناخن دیده شود، می توان به این مسئله پی برد که ممکن است شخص بیماری داشته باشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۵    
به نظر می رسد که این روزها همه از وضعیت ظاهری خود ناراضی هستند. ممکن است دلیلش این باشد که جهان در یک چاقی همه گیر اسیر شده است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
دندان پزشک عمومی در خصوص شست وشوی دهان با آب نمک گفت: شست شوی دهان با آب نمک باعث قوی تر شدن مقاومت لثه ها در برابر میکروب ها شده و از حساسیت دندان ها نسبت به آب سرد و گرم می کاهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۶ - ۰۹:۴۲    
عضو هیأت مدیره انجمن علمی تغذیه کودکان ایران مصرف مرکباتی نظیر سیر، پیاز، کرفس، کلم های مختلف و گوجه فرنگی را راهی برای پیشگیری از بروز سرطان ها دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۳۹    
چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد متفاوتی داشتند و در هفته اول یک پیروزی، یک شکست و دو تساوی را برای فوتبال ایران به ارمغان آوردند که خیلی قابل قبول نبود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۷    
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس جوان و کم تجربه هستند و به همین خاطر در لحظات پایانی دیدار مقابل الهلال دچار غفلت شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۹    
انتشار عکس هایی از رختکن تیم آرسنال باعث انتقادات زیادی از بی مبالاتی و بی فرهنگی بازیکنان این تیم شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۵۷    
جردن باروز و یک خاطره به یاد ماندنی در ایران؛ از وقتی وارد فرودگاه امام خمینی شد، خیلی چیزها برایش عجیب بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
والنسیا موفق شد با 2 گل دقایق ابتدایی با نتیجه 1-2 رئال مادرید را در مستایا شکست دهد تا بارسا برای ادامه فصل امیدوار باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۸    
حدود 90 درصد از مطالبات معوق بانک ها مربوط به وام های بالای 100 میلیون تومان است
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۹    
ذخیره اطلاعات در مراکز داده همواره موجب ایجاد گرما و مصرف الکتریسیته می شود. اما استکهلم سوئد روشی برای استفاده از این گرمای اتلافی ارائه داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۵۸    
از 14 اسفندماه امسال مشولین سهام عدالت می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir با ارائه شناسه و شماره حسابی که به سازمان خصوصی سازی می دهند، از ارزش سهام خود مطلع شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۴۹    
سامسونگ برای گلکسی S8 پلاس صفحه نمایش بزرگی را در نظر گرفته که به احتمال زیاد نسبت تصویر 18:9 را پیش روی کاربران قرار می دهد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۲    
جوانی که با این همه مدرک اعتراض خود را به بیکاری خویش اعلام کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۲۹    
سازمان ملی استاندارد ایران نسبت به استفاده از لامپ های LED وارداتی هشدار داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۱:۰۲    
انهدام لکسوس NX در تهران
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۴    
در کمتر از یک ماه مانده به شب عید، قیمت هرکیلوگرم پرتقال جنوب در سطح خرده فروشی تا 9 هزار و 500 تومان و نارنگی جنوب تا 7 هزار و 700 تومان افزایش یافته است و به قیمت کاذبی به فروش می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۸    
رییس انجمن کسب وکار با اشاره به نرخ بیکاری 18.5 درصدی فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور گفت: وزارت علوم طرحی را در دستور کار خود قرار داده است که بر اساس آن رشته های دانشگاهی فاقد جذابیت برای بازار کار از ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۲    
عضو هیات مدیره اتحادیه صنف بارفروشان می گوید: یکسری رانت خوارند که زمانی به وزارت صنعت خط می دادند و الان هم در مورد واردات خط می دهند، تعداد آنها به انگشتان دست هم نمی رسد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۵۹    
عباس آخوندی گفت : به این دلیل مسکن اجتماعی می گوییم که این مسکن اصلاً اقتصادی نیست ، خانه سازی در مدل مسکن اقتصادی است یعنی باید مسکن بسازید و بازگشت سرمایه صورت پذیرد اما به دنبال مسکن اجتماعی و ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۴۷    
قیمت انواع موبایل های اپل در بازار
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۸    
رویا افشار گفت: نمی توان از خانواده ای که سطح زندگی متوسط دارد انتظار داشته باشیم ماهیانه دو فیلم سینمایی ببیند اما تلویزیون وظیفه دارد در خدمتشان باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۲    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور با انتشار مطلبی در توئیتر نوشت: جامعه معمولا به رئیس جمهور دو دوره فرصت می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۲۳    
عضو فراکسیون امید گفت، ما در کنار روحانی سبدی از کاندیداها را خواهیم داشت!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۷    
طرح دو فوریتی مجازات برهم زنندگان مجالس آن قدر مایه بی آبرویی و خفت شده که صدای اصلاح طلبان و حتی بی بی سی را هم درآورده و هر روز به امضاکنندگان آن حمله ای تازه می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۴    
هر ساله با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی،موضوع گردشگری و مسافرت در میان خانوار ها و متقاضیان سفرهای سیاحتی در ایران داغ می شود،اما به دلیل گرانی و هزینه بر بودن سفرهای داخلی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۹:۰۲    
ماموران کویتی موفق به کشف کارگاه شراب سازی شدند که از استخری بزرگ برای نگهداری شراب استفاده می کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۵۳    
کار و رفاه اجتماعی، در پی انتشار خبر تعطیلی روز سی ام اسفند ماه سال جاری در رسانه ها، به آگاهی می رساند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
دانشگاهی در عربستان، 27 دانشجوی دختر را به دلیل داشتن ظاهری مردانه از دانشگاه اخراج کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۴۴    
خانه علی (ع)و فاطمه (س)پر از مهر و صفا محبت بود و خداوند بر اهل خانه نظر داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۵    
وزارت امنیت داخلی آمریکا، روز سه شنبه با صدور دو فرمان جدید روند اخراج مهاجران غیرقانونی را تشدید کرد، اقدامی که در نهایت حدود 11 میلیون خارجی در ایالات متحده را هدف قرار می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۲    
جاستین ترودو قبل ازاینکه نخست وزیر کانادا شود اغلب به ایستگاه های مترو شهر مونترال در ایالت کبک رفته و با مردم گفت و گو می کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۳    
رضا داوودنژاد به واسطه پدرش علیرضا داوودنژاد راهی سینما شد و بعد از بازی در چند فیلم سینمایی در سریال های تلویزیونی همچون خورشید و ماه، پشت کنکوری ها، زندگی به شرط خنده، فراموشی، نون و ریحون و.. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۷    
زن جوان برای سرقت طلاهای همسایه نقشه ای کاملا حرفه ای کشیده بود. قرار بود زن و مردی به عنوان سارق وارد خانه شوند و دست به سرقت بزنند اما نقشه آنها آنطور که تصور می شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۸:۱۴    
پایگاه بلومبرگ در گزارشی ضمن اشاره به اینکه ایران هیچ اهمیتی به تهدیدهای دولت جدید آمریکا نمی دهد به نقل از وزیر امور خارجه کشورمان نوشت که ایران در پی گسترش متحدان خود در خلیج فارس است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۹    
رهبرمعظم انقلاب ادعای آشتی ملی را عنوانی بی معنی دانستند و تاکید کردند مردم ما با کسانی که در سال88 به روز عاشورا اهانت کردند و با قساوت و لودگی و بی حیایی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۹    
روزنامه انگلیسی اکسپرس در حالی به سفر عروس ملکه انگلیس به ولز پرداخته است که مدعی شده است که این لباس همان لباس هایی است که عروس ملکه در سال 2012 بر تن داشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۵۳    
الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه و معاون کمیسیون بین الدولتی ایران و روسیه در زمینه همکاری های اقتصادی و تجاری در گفتگویی با شبکه روسیه 24 اعلام داشت ایران نسبت به خرید 12 فروند از این هواپیماها ابراز ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۷    
منابع خبری از اقدام پلیس جمهوری آذربایجان در بازداشت یکی از روحانیون سرشناس این کشور خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۳۲    
لیونل مسی برای تبلیغ تهدیدات بیماری هپاتیت C به کشور مصر سفر کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۲۳    
یادمان باشد که قرار نیست همیشه الگویی از طرف دیگران معرفی شود تا ما از آن پیروی کنیم. خوب است به این فکر کنیم که ایده اولیه هر مدی ابتدا در ذهن کسی جرقه زده؛ پس بهتر است به جای دنبال مد بودن ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
گزارش مشترک مرکز عربی حفاظت از طبیعت و مؤسسه مبارزه با آفت کُش های سمی در آسیا و حوزه اقیانوس آرام نشان می دهد که آفت کُش های بسیار خطرناک در زمین های کشاورزی فلسطینی ها وجود دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۳۸    
همه حقوق بگیران امیدشان به روزهای پایانی سال است که با این پول بتوانند برای خانواده ای که یک سال با بی پولی سر کرده و با حقوق های غیرمنطقی زنده مانده تعطیلات مناسبی را فراهم کنند!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۹    
پیکان نام گونه ای خودروی سواری ایرانی است که شرکت ایران خودرو تولید آن را از سال 1346 خورشیدی آغاز کرد و در حدود 40 سال آن را ادامه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۲۳    
آن شب حاج عبدالله و بچه های تخریب از خط خودی عبور کردند و مشغول کار شدند و تا اذان صبح طول کشید...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۷    
علی اوجی به تازگی عکس جالبی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با حضور سه کشتی گیر جویباری طی روزهای 7 تا 17 اسفندماه در خانه کشتی قزوین برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
برنامه تلویزیونی "سه ستاره" جدیدترین ساخته احسان علیخانی از 10 روز آینده آغاز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۶:۰۲    
سلیم الزعنون تصریح کرد: ما خواستار وحدت میان نوار غزه و اردن هستیم و می خواهیم از تهدیدی که متوجه کشورمان هست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۵۹    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه ای ابراز اطمینان کرد که آمریکا برجام را نقض نخواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۷    
نگذارید فریب تبلیغات را بخورد. به او توضیح دهید و برایش دلیل و سند و مدرک بیاورید که بسیاری از چهره هایی که در تلویزیون و اینترنت می بیند، کار نرم افزارهای گرافیکی است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۴۱    
فرماندهانی که روزی هر یک روی شن های عراق راه رفته اند و در پرهزینه ترین جنگ نابخشودنی آمریکا پس از ویتنام مبارزه کرده اند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۸    
دی کاپریو و مت دیمون ستاره های هالیوود سال گذشته دعوت رژیم صهیونیستی برای سفر به سرزمین های اشغالی را رد کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۲    
زن 25 ساله استرالیایی پیروز نبرد با یک سوسمار یک و نیم متری شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۹    
سرپرست معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کاهش قیمت برنج، گوشت قرمز و مرغ خبر داد و گفت: مردم نگران تأمین میوه شب عید نباشند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۷    
در آخرین بروزرسانی دیدگاه مردم آمریکا نسبت به کشورهای جهان، کانادا در راس بهترین ها و کره شمالی در پایین جدول قرار گرفتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۷    
عبدالله اسکندری تصویری درد آور از گریم مریم پالیزیان بازیگر این فیلم را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۴    
بذرپاش درباره بحران زیست محیطی خوزستان نامه سرگشاده ای خطاب به رئیس جمهور منتشر و تاکید کرد: ضعف مدیریت در سازمان حفاظت محیط زیست، حل مشکل ریزگرد در خوزستان و دیگر استانها را غیر ممکن ساخته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۸    
پایگاه دیلی میرور انگلیس در مطلبی به بررسی وضعیت زندگی زناشویی دونالد ترامپ و ملانیا پرداخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۹    
این نکته را در نظر بگیرید که ایرلاین ها معمولا درها را 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج می بندند تا زمان کافی برای انجام کارهای مربوط به بررسی مدارک و وزن بار داشته باشند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۶    
اولین مرحله در حفظ درخشش مبل های چرمی به مدت طولانی، تمیز نگه داشتن آن هاست. برای این منظور لازم است هر هفته از دستمال خشک و جاروبرقی استفاده کنید و به محض ریختن مواد غذایی آن را تمیز کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۶    
یادتان باشد خرید برای بهار یا اصطلاحا خرید شب عید امری ضروری نیست و این فقط یک حس خوب برای سال جدید است که می توان با خرید تنها یک لباس یا یک وسیله برای منزل به دست آید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۳    
ترکیب روغن سقز و بادام تلخ را به روی کمر باید به آرامی ماساژ داد تا فشار ناشی از آن از روی رگ های سیاتیک برداشته شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۸    
با پارچه ای نرم و خشک، از بالای شیشه به پایین بکشید و شیشه را خشک کنید. شیشه را حتما با پارچه تمیز کنید. اگر شیشه، خودش خشک شود، به احتمال زیاد شاهد لکه های خشک شده آب به روی شیشه خواهید بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۲:۳۸    
جگر مرغ به عنوان یکی از غذاهای خوشمزه و مورد علاقه بسیاری از افراد، سه برابر نیاز روزانه، ویتامین ب12 وارد بدن می کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۰    
آسیب به سلول های مغزی تنها ناشی از تصادف، کهولت سن یا ابتلا به سرطان مغز نیست، بلکه برخی عادت های روزانه نیز می تواند مهم ترین مرکز تصمیم گیری و فرماندهی بدن را نابود کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۶    
نماینده مردم بهار کبودراهنگ در مجلس انتقادات تندی را نسبت به مبازه با مفاسد اقتصادی و رفتار ملاحظه کارانه مجلس در قبال حقوق های نجومی مطرح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۷    
با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی های هوشمند را با یکدیگر هماهنگ کرده و به صورت همزمان یک موزیک را با دو گوشی پخش کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۱:۱۷    
در شرایطی که اخبار مربوط به ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین توجه اغلب رسانه های داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است رسانه های منتسب به گروه تروریستی داعش خبر از شکل گیری رسمی شاخه این گروه در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۱۰:۱۴    
مارسلو پس از شکست امشب رئال در زمین والنسیا از شیوه بازی خود و هم تیمی هایش انتقاد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۵۶    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت ساخت شهرک های صنفی در استان خاطرنشان کرد: رفع آلودگی صوتی و زیباسازی شهری و همچنین ارائه خدمات مطلوب تر در شهرک های صنفی از مزیت های احداث این ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۲    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران گفت: قیمت گوجه در روزهای اخیر به 5 هزار تومان رسید که در حال حاضر شاهد روند کاهشی این محصول هستیم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۲    
پژوهش محققان دانشگاه علوم سیاسی و اقتصادی لندن نشان می دهد کودکانی که از مادرانی با سنین بالا به دنیا می آیند مهارت های زندگی را سریع تر یاد می گیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۸:۲۶    
به راحتی با 11 راهکار پلیس می توان از سرقت مغازه ها جلوگیری کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۹    
تمیز بودن فرش و کفپوش های منزل در آراستگی منزل شما نزد مهمان ها بسیار با اهمیت است پس تا قبل از آغاز سال نو و بدون هزینه های بالا بااین ترفند ها آن ها راتمیز و مانند روز اول نو کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۷:۵۹    
یک کارشناس اشیاء عتیقه و احجار کریمه و دارای درجه یک هنری به جزئیات جنس تاج فتحعلی شاه و روش درمان تاج بید زده این شاه قاجار پرداخت.