جمعه ۱۱ خردادساعت ۰۲:۳۶May 2024 31
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 31 فروردین 1395 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1395 بلاغ مازندران 31 خرداد 1395 بلاغ مازندران 31 تیر 1395 بلاغ مازندران 31 مرداد 1395 بلاغ مازندران 31 شهریور 1395 بلاغ مازندران 30 مهر 1395 بلاغ مازندران 30 آبان 1395 بلاغ مازندران 30 آذر 1395 بلاغ مازندران 30 دی 1395 بلاغ مازندران 1 بهمن 1395 بلاغ مازندران 1 اسفند 1395 بلاغ مازندران 2 اسفند 1395 بلاغ مازندران 3 اسفند 1395 بلاغ مازندران 4 اسفند 1395 بلاغ مازندران 5 اسفند 1395 بلاغ مازندران 6 اسفند 1395 بلاغ مازندران 7 اسفند 1395 بلاغ مازندران 8 اسفند 1395 بلاغ مازندران 9 اسفند 1395 بلاغ مازندران 10 اسفند 1395 بلاغ مازندران 11 اسفند 1395 بلاغ مازندران 12 اسفند 1395 بلاغ مازندران 13 اسفند 1395 بلاغ مازندران 14 اسفند 1395 بلاغ مازندران 15 اسفند 1395 بلاغ مازندران 16 اسفند 1395 بلاغ مازندران 17 اسفند 1395 بلاغ مازندران 18 اسفند 1395 بلاغ مازندران 19 اسفند 1395 بلاغ مازندران 20 اسفند 1395 بلاغ مازندران 21 اسفند 1395 بلاغ مازندران 22 اسفند 1395 بلاغ مازندران 23 اسفند 1395 بلاغ مازندران 24 اسفند 1395 بلاغ مازندران 25 اسفند 1395 بلاغ مازندران 26 اسفند 1395 بلاغ مازندران 27 اسفند 1395 بلاغ مازندران 28 اسفند 1395 بلاغ مازندران 29 اسفند 1395 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۱/۰۲ - ۱۹:۰۶    
تعطیلات برای بیشتر خانواده ها طعم سفر می دهد حتی اگر به جایی تکراری برویم اما مسافرت "پول" می خواهد و نمی توان منکر مخارج سفر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
بابا ونگا، نام عارفی نابینا است که از او به عنوان نوستراداموس بلغارستان یاد می کنند. وی در طول تاریخ پیش گویی های بسیاری را به انجام داده که بنابر گزارشات، 85 درصد از آنان تاکنون به حقیقت پیوسته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۹    
اولین خودروهایی که متولد شدند، کالسکه های روباز بودند و در سال های اولیه تولید خودرو، بیشتر ساخته ها سقفی نداشتند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۳    
تیم لوکوموتیو ازبکستان پیش از رویارویی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در بازی هفته دوم لیگ کشورش به پیروزی رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۳    
کوچک شدن مغز در زنان مبتلا به AD در مقایسه با مردان مبتلا به این بیماری شدیدتر است. محققان نشان می دهند که تغییرات مغز در زنان مبتلا به AD ممکن است در اثر دلایل دیگری باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۱:۴۲    
بسیاری از افراد برای لاغری دست به کارهای عجیب و غریبی می زنند که با راه هایی بسیار ساده نیز می توان کاهش وزن داشت و لاغر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۵    
طبق گزارش یک مطالعه، در زنان مسن افزایش چربی دورشکمی به مراتب خطرناک تر از اضافه وزن بوده و می تواند طول عمر را کوتاه کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۱:۴۲    
با این که کافیین یک محرک است و انرژی تان را افزایش می دهد، اما این اثر به مرور زمان از بین می رود و باعث می شود بعدا احساس بدتری داشته باشید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۲۰    
در اتفاقی نادر دو دوست که به عنوان فلزیاب مشغول به کار هستند به تازگی موفق به کشف سه گردنبند به همراه یک دستبند شدند که محققان بر این باورند که این طلاهای کشف شده قدمتی2500 ساله دارد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۱۷    
وارثین نام گروهی است مردم نهاد متشکل از عکاسان جهادی و خیرین نیکوکار.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۳۴    
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: تبلیغات و اخبار انتخاباتی ماه ها قبل در فضای مجازی آغاز شده اما هیچ واکنشی از سوی مسؤولان مربوطه نسبت به آن دیده نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
هیچ چیز بدتر از ادامه دادن یک اختلاف، قهر، جدایی وسوء تفاهم در سال جاری و انتقال آن به سال نو نیست. اگر با فردی از دوستان دچار اختلاف شده اید، بهترین زمان برای برطرف کردن قهر و جدایی و آشتی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۳۲    
قهوه عاملی مبارز در برابر دیابت نوع دوم است. از سوی دیگر قهوه حساسیت پانکراس نسبت به گلوکز را افزایش می دهد. گلوکز با مصرف غذا وارد معده می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۸    
مادر این دختر در ادعای عجیبی گفت که فکر می کنم این شبح خندان بخاطر روز تولد پسرم خوشحال بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۳۵    
انتشار ویدیو و خبری عجیب درباره خودکشی یک بازیگر کویتی، کاربران شبکه های اجتماعی را مدتی به خود مشغول کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۳:۲۳    
رضایی عنوان کرد: ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه مشورت به رهبری را در تدوین سیاست های معیشتی و اقتصادی به عهده داشتیم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۲۱:۰۲    
همجنسهای من.....به هیچ عنوان...وارد زندگی مرد متاهل نشوید....هر توجیهی بهانه است...همین بلا سرخودت...خواهد آمد......هرگز عاشق آهن و اسکناس و سیکس پک و آدیداس و خونه بالاشهر نشوید... ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۳    
اما صرف نظر از همه ی اینها، جزیره دوون، نظر کارشناسان و محققان فضایی را به خود جلب کرده است، زیرا زمین آن شباهت زیادی به سطح سیاره ی مریخ دارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۹:۵۰    
برخی از اختراعاتی که ما در عصر حاضر داریم ریشه در دوران باستان دارند و بسیاری از این نوآوری ها نسخه بهبود یافته اختراعی است که پیشینیان ما از آن بهره می بردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۶:۵۶    
در پی انتشار فیلمی مبنی بر بدرفتاری و بی احترامی یک مامور ترک به اتباع ایرانی در مرز گوربولاغ ترکیه و با پیگیری دیپلمات های ایرانی در آنکارا، مامور خاطی شاغل در مرز مزبور اخراج شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
فقر فرهنگی یعنی نذاری یه چینی تو بازارهای محلتون، احساس غریبی کنه! باید فکر کنه داره تو وطن خودش قدم می زنه.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۳    
فریمان گفت: متاسفانه همچون بسیاری از دیگر بخش های اقتصادی کشور،ماهی قزل آلا نیز در بند واسطه گری و دلالی گرفتار شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۵    
مهاجم ملی پوش کشورمان در مصاحبه تفصیلی با روزنامه استاد الدوحه قطر گفت: استیماچ، سرمربی کنونی الشحانیه بعد از آنکه دو گل به تیم سپاهان تیم سابقش زدم، به مسئولان باشگاه مرا پیشنهاد داد تا مرا جذب کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۹    
برای دو حسابدار شرکت پرایس هاوس کوپرز که مسبب اشتباه بی سابقه در اعلام برنده بهترین فیلم اسکار امسال شناخته شده اند، تدابیر امنیتی در نظر گرفته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۶    
گوش انسان با اسپیکر در ارتباط است پس باید اسپیکر از لحاظ کیفیت عالی باشد چون برای شنونده اهمیت بسزایی خواهد داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
مایکروفرها به گونه ای طراحی شده اند که این تشعشعات را داخل خود نگه دارند، پس در واقع خطری شما را تهدید نمی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۹    
اگر یک لیوان آب جوش در داخل مایکروفر ظرف دو دقیقه یا کمتر به جوش آید، توان این وسیله بالا و حدود 1100 وات است در حالی که اگر این زمان چهار دقیقه یا بیشتر طول بکشد توان مایکروفر حدود 625 وات و نسبتا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
با وجود تمام مشکلات و لحظات سخت برای اعضای خانواده، لازم است که زندگی تحت هر شرایطی تا حد ممکن به طور طبیعی ادامه پیدا کند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
در ظرفی مناسب تخم مرغ ها را بشکنید و خوب بزنید تا کف کند سپس شکر و کره آب شده را اضافه کنید و خوب مخلوط نمایید و در آخر مخلوط آرد و کاکائو را کم کم اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا مایه کیک یکدست شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۱    
آمار نشان می دهد رانندگی و سفر با خودرو، چه شخصی باشد و چه سرویس های حمل و نقل عمومی، خطرناک تر از پرواز است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۸    
مشکل اینجاست که بسیاری از ماست های تجاری به سه دلیل عمده کیفیت آن چنانی ندارند. دلیل اول استفاده از شیر های بی کیفیت برای تولید ماست است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۰    
جست و جو های گسترده پلیسی برای یافتن ردپایی از خانواده فرانسوی که حدود دوهفته قبل به طور مرموزی ناپدید شده اند، همچنان ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۷    
پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با استفاده از آرایه ای از الکترودها دستگاهی برای ثبت عضلات بدن عرضه کردند که از آن می توان در بررسی مشکلات سیستم عصبی- عضلانی و بیماری های حرکتی بهره برد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۷    
کودکی در چین به خاطر انجام ندادن تکالیف مدرسه اش به صلیب کشیده شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۷    
ابتلا به سرطان به دلایل مختلفی رخ می دهد اما یکی از مرگبارترین سرطان های جهان در آقایان به دلیل چاقی و مصرف بی رویه انواع مواد چرب و شیرین بروز می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۱۷    
محققان طی یک پژوهش جدید با استفاده از پچ بی سیم و تحریک الکتریکی از رسیدن سیگنال های درد به مغز جلوگیری کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۸:۰۲    
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه همدلی بین بیمار و پزشک دستاورد طرح پزشک خانواده است، گفت: استان مازندران در اجرای طرح پزشک خانواده در کشور پیشرو است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۸    
باید منتظر ماند و دید در هفته های باقی مانده مشاوران پرخرج داخلی و رایگان خارجی، کدام بز فراری را برای بر دوش کشیدن لیست وعده های طولانی و کارنامه خالی دولت تدارک می بینند گرچه نشانه های آن کم و بیش ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۲    
گرت بیل بعد از اخراج در دیدار مقابل لاس پالماس، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۲    
به گزارش بلاغ ، در حاشیه دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سایپای کرج که با تساوی بدون گل این دو تیم در ورزشگاه یادگار امام به پایان رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۳۲    
درخشش دوباره آزمون در لیگ روسیه
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۹    
روستوف موفق شد در هفته هجدهم رقابت های لیگ روسیه حریفش را 6 تایی کند و آزمون دو گل به ثمر رساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۹    
به گزارش بلاغ ، بهترین گل به خودی فوتبال دانلود
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۹    
به گزارش بلاغ ، حسین ماهینی بازیکن پرسپولیس در توئیر خود به تساوی تراکتورسازی مقابل سایپا واکنش نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۶    
به گزارش بلاغ ، کتاب وقت اضافه زندگی نامه داستانی شهید حسن غازی کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان و فرمانده توپخانه 15 خرداد سپاه که زینب عطایی به رشته تحریر درآورده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۰۷:۲۰    
دیدار تیم های الاهلی و الشحانیه که رویارویی چهار بازیکن ایرانی بود با پیروزی الاهلی خاتمه یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۴۴    
یک پیر مرد امریکایی به قدری از تنها زندگی کردن خسته شده است که برای داشتن یک همدم مجبور شد به خودش یک آگهی نصب کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۲۹    
اگر از سفرهای عادی خسته شده اید ، کشتی کروز دیگر جذابیت ندارد و سواحل زیبای متعددی را دیده اید ، شاید گزینه ای خارج از این دنیا برای سفر داشته باشید !
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۳:۰۸    
دو نوزاد سیامی در بدو تولد از قسمت لگن به هم متصل بودند که با مرگ یکی از آنها، دیگری مجبور بود با 3 پا زندگی کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۹    
خاکسپاری و توجه به محیط زیست رسمی است در سوئد که جسد پودر شده تفکیک می شود و مقداری از آن برای محصولات دیگری استفاده می شود و بقایا همراه با تابوت جذب خاک می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۹    
آقای جیک، سرباز آمریکایی جنگ عراق و افغانستان پس از پایان ماموریتش از افغانستان مستقیم به خانه برگشت. اما زندگی اش کمی تغییر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۴۷    
خورشیدماهی اقیانوسی سنگین ترین ماهی استخوان دار شناخته شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۷    
یک مرد 22 ساله در شهر لس آنجلس آمریکا با انجام دهها عمل جراحی و پلاستیک خود را شبیه انسان های فضایی بدون جنسیت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۴    
ایلانی از آغاز مرحله دوم طرح ملی خادم از 10 اسفند در شهرستان نور خبر داد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۱۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: شما امروز در دستگاه دولتی تان کسی از شما یک میلیون، یک میلیون دویست، یک میلیون پانصد، دو میلیون حقوق بگیرد ندارید؟ فراوان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۲:۰۸    
در ارتفاعات 1900 متری از سطح دریای آزاد، جایی بالاتر از جنگل هیرکانی تالش، موزه ای بنا شده که روایتگر زندگی دامداری و عشایری مردمانی با تمدن 3500 ساله است که اکنون رو به زوال رفته اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۵۹    
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: برای تقویت واحدهای تولیدی بخش کشاورزی 8.5 میلیارد تومان برای 39 واحد تولیدی در قالب بسته رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۴۷    
علی رغم وضعیت بسیار مناسب تولید خشکبار و وفور محصول، بازار آجیل یکی از بی سامان ترین بازارهای شب عید است و فروشندگان به هر نرخی که دلخواه شان است محصولاتشان را عرضه می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۸    
قاتل معلم سراوانی در حالی انگیزه خود را از قتل اختلاف خانوادگی اعلام کرده است که شواهد حاکی از این بود که او به قصد سرقت به خانه معلم سراوانی رفته بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۲    
دختران غربی در سال 2017 چیزی را مد کرده اند که کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
یک دستگاه کشنده حامل بار پسته در محور مرگنلر در آتش سوخت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۳    
سوپ حاوی آب بسیار بالایی است، یعنی می تواند با مقدار بسیار کمی کالری معده تان را پر کند. سوپ لوبیا علاوه بر آب، پروتئین ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۱:۱۱    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس امروز جمعه پس از تمرین سرخپوشان، از سرمربی تیم محبوب خود تقدیر کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۴    
سارق جواهرات خانه سایمون کاول، تهیه کننده تلویزیونی انگلیسی به هشت سال زندان محکوم شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۲    
رئیس دیده بان شفافیت با انتقاد از مصوبه اخیر مجلس در خصوص حقوقهای نجومی تاکید کرد: نتیجه آن همه نفرت مردم از آزمندی حرامخواران از بیت المال این شده که فاصله دریافتی های بالا و پایین 24 برابر شده تا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۳۹    
به نظر می رسد قلیان کشیدن در بیمارستانی در ایران مجاز اعلام شده است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۷    
با پیگیری مقامات دیپلماتیک کشورمان در آنکارا و اعلام مراتب اعتراض نسبت به عدم رعایت شئون اخلاقی و بی احترامی از سوی برخی ماموران مرزی ترکیه نسبت به مسافران کشورمان مامور خاطی شاغل در مرز گوربولاغ ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۴    
بعد از مصوبه هیات وزیران برای تبدیل واحد پول ملی از ریال به تومان، بانک مرکزی به تازگی از اسکناس 10 هزار ریالی با نقشی جدید رونمایی کرده و قرار است از سال آینده منتشرشود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۴    
عناصر امنیتی محلی اندونزیایی معروف به بیکالانگ در حال آماده کردن مقدمات امنیتی برای رسیدن ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان به نوسا دوسا در جزیره بالی هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۱۲    
مریم خدارحمی در صفحه اینستاگرام خود متنی در خصوص روز عشق منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۲۰:۰۳    
عکس زیر الهه حصاری و امیر جعفری را با تیپ و ژست متفاوت نشان می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۵۴    
محسن چاوشی به صحبت های خواننده لس آنجلسی درباره صدایش واکنش جالبی نشان داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۳    
یک زن مغولستانی به خاطر جرمی نامعلوم محکوم به حبس شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
نماز جمعه این هفته شهرستان محمودآباد با حضور اقشار مختلف مردم و امامت حجت الاسلام سید داود موسوی در مصلی موقت این شهرستان برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۱    
دومین نماز عبادی سیاسی جمعه اسفندماه نکا با حضور پرشور مردم شهرستان و به امامت آیت الله محدباقر محمدی لائینی همرا با عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) اقامه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۹    
سیما تیرانداز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تهدید شدنش خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۹    
مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: از 21 اسفند برای تامین نیاز مردم ، 700 میلیارد تومان در تهران و 900 میلیارد تومان اسکناس نو در شهرستان ها و در شعب منتخب بانک ها توزیع می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد توافقنامه لغو صدور ویزا با ایران در سطح بالای آمادگی قرار دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۳۳    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به دبیر شورای نگهبان با اشاره به ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبات مجلس در برنامه ششم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
شاید خیانت از نظر شما دردناک ترین رفتاری است که در رابطه عاطفی ممکن است صورت گیرد اما رفتارهای دیگری نیز وجود دارند که فرقی با خیانت نمی کنند و در دراز مدت همان احساس رانده شدنی را که هنگام خیانت به ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۲    
بیمه شخص ثالث قوانین خاص خود را دارد؛ از تخفیف برای رانندگان بدون خسارات تا 70 درصد حق بیمه گرفته تا پرداخت جریمه 20 تا 100 درصدی در هنگام تمدید بیمه.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۸:۰۹    
محصول مشترک علیرضا افخمی و محمودرضا تختشید، بعد از گذشت چند قسمت، هنوز هیچ هیجانی در مخاطبان ایجاد نکرده؛ سریالی که به لحاظ جذابیت به صد فرسنگی سریال های بیمارستانی مهم دنیا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸    
به طور کلی، داروها طوری طراحی شده اند که به شما احساس بهتری بدهند. اما همه داروها خواه تزریقی و یا خوراکی می توانند همراه با عوارض جانبی باشند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۹    
90 درصد از پیری پوست بر اثر نور خورشید ایجاد می شود. افرادی که روزانه از ضدافتاب با حداقل اس پی اف 30 استفاده می کنند 24 درصد کمتر در خطر پیری پوست هستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
شما به عنوان پدر و مادر باید بدانید که گفتن چه جملاتی به فرزندانتان وقتی از اندازه بگذرد می تواند تاثیرات منفی از خود بر جای بگذارد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۷:۳۳    
مهاجم باتجربه اتلتیکو مادرید در دیدار امشب تیمش مقابل دپورتیوو لاکرونیا، به شدت از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه زیراب در خطبه های نماز جمعه این شهر از 2 نماینده قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی خواست تا برای اشتغال زایی در شهرستان سوادکوه پیگیری کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۷    
در راستای خطرات ناشی از دفن نامناسب زباله مردم منطقه چهاردانگه امروز در محل دفن زباله ساری در گویچاله تجمع کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۵۴    
آسمان شرق مازندران در هفته پیش رو از روز یکشنبه بارانی می شود که این وضعیت به تناوب تا انتهای هفته ادامه دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۵    
امام جمعه چالوس با تأکید بر اینکه گره زدن همه امورات کشور به مسئله برجام مشکلی را حل نمی کند، گفت: طرح اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت وضعیت اقتصادی کشور از مشکلاتی که دارد، است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۴۲    
صحنه دردناک آسیب دیدگی فرناندو تورس در بازی اتلتیکومادرید و لاکرونیا ، دنیای فوتبال را حسابی ترساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
فرمانده سپاه فریدونکنار از قرار گرفتن این شهرستان در رتبه نخست اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۶    
علیرضا منصوریان روزی که به استقلال آمد خسرو حیدری و مهدی رحمتی را بازوهای چپ و راستش معرفی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۳۰    
امام جمعه سوادکوه شمالی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: دولت بی تعهد آمریکا و همپیمانان خون آشام آنان در منطقه به دو موضوع حمایت از اسرائیل غاصب و ضدیت با ایران متعهد هستند و اگر چنین نباشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
سوسکچه زرافه ای یک سوسکچه ی بومی ماداگاسکار است که نام خود را از گردن درازی که دارد گرفته است که شبیه به زرافه است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
خطیب جمعه محمودآباد با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدات داخلی و خرید شب عید مردم از محصولات ایرانی اظهار کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۷    
امام جمعه ساری گفت: اگر زمینه برای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی فراهم باشد ولی مدیر کارآمد برای استفاده از این ظرفیت ها نداشته باشیم، طرحی به سرانجام نمی رسد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۴    
سنت مسجد- مدرسه سازی در تهران، پایتخت قاجار، ادامه پیدا کرد و تا پیش از ورود سیستم آموزشی مدرن به ایران ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان غرب مازندران باحضور 61 کشتی گیر برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۶:۱۸    
امام جمعه نوشهر گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ضعیف عمل کردیم و بسیاری از سیاست های ابلاغی و اجرائی رهبر معظم انقلاب عملیاتی نشد.
  • ۱