چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۷:۳۲May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 18 آذر 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 آذر 1396 بلاغ مازندران 2 آذر 1396 بلاغ مازندران 3 آذر 1396 بلاغ مازندران 4 آذر 1396 بلاغ مازندران 5 آذر 1396 بلاغ مازندران 6 آذر 1396 بلاغ مازندران 7 آذر 1396 بلاغ مازندران 8 آذر 1396 بلاغ مازندران 9 آذر 1396 بلاغ مازندران 10 آذر 1396 بلاغ مازندران 11 آذر 1396 بلاغ مازندران 12 آذر 1396 بلاغ مازندران 13 آذر 1396 بلاغ مازندران 14 آذر 1396 بلاغ مازندران 15 آذر 1396 بلاغ مازندران 16 آذر 1396 بلاغ مازندران 17 آذر 1396 بلاغ مازندران 18 آذر 1396 بلاغ مازندران 19 آذر 1396 بلاغ مازندران 20 آذر 1396 بلاغ مازندران 21 آذر 1396 بلاغ مازندران 22 آذر 1396 بلاغ مازندران 23 آذر 1396 بلاغ مازندران 24 آذر 1396 بلاغ مازندران 25 آذر 1396 بلاغ مازندران 26 آذر 1396 بلاغ مازندران 27 آذر 1396 بلاغ مازندران 28 آذر 1396 بلاغ مازندران 29 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۵۱    
گران قیمت ترین مرغ در سراسر جهان در یکی از روستاهای فرانسه پرورش داده می شود. به طوری که هر یک کیلوگرم از گوشت آن با قیمت 48 دلار فروخته می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۲۷    
طبق اساسنامه دانشگاه آزاد در هر سال شش بار جلسه هیات امنا تشکیل می شود که دبیری آن نیز بر عهده رئیس دانشگاه است و ما در این چند سالی که عضو هیات امنا بودیم متوجه نشدیم که نقش یاسر هاشمی در آن چیست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۳:۱۸    
مطالعات اخیر نشان می دهند که مصرف داروهای ضد التهابی غیراستروئیدی، می تواند منجر به آسیب های جدی در کلیه، استخوان و قلب باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۲:۱۸    
بهنوش طباطبایی بازیگر 36 ساله کشورمان عکس هایی جدیدی از خودش و مادرش را منتشر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۶    
براساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، در سه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۲۰:۵۵    
حجت الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه با بیان اینکه در دیدار با مدیرکل حج و زیارت استان همدان، وضعیت صدور ویزاهای غیررسمی توسط سفارت عراق بررسی شد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۵۰    
بین زمان خوردن شام و خوابیدن، باید حداقل چهار ساعت فاصله باشد تا در حالی که بدن همچنان فعال است، عملیات هضم صورت بگیرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۸:۰۲    
بنابر اعلام مدیر بنادر و دریانوردی امیرآباد مانور شبانه جست وجو و نجات دریایی و مقابله با آلودگی نفتی دریا برای نخستین بار در بندر امیرآباد برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۷:۰۲    
فرمانده انتظامی گلوگاه دستگیری شخصی که در شبکه های اجتماعی موبایلی به بهانه ازدواج از دختران جوان داخلی و خارجی اخاذی می کرد، خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۸    
صدها کانال و گروه تلگرامی زمینه تخریب محوطه های تاریخی و باستانی را فراهم کرده و به جویندگان گنج مشاوره رایگان می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۱۷    
سرمربی تیم خونه به خونه مازندران گفت: شاید باشگاه مشکلاتی داشته باشد و این مشکلات برای همه باشگاه ها وجود دارد ولی در حدی نیست که از رسانه ها اعلام شود و شرایط تیم در حال حاضر خوب است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۳    
سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و کرج-تهران خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۵۰    
انجام تمرینات ورزشی هوازی (همراه با دم و بازدم). این تمرینات با تنظیم اکسیژن رسانی به قلب و عروق آن، باعث بهبود عملکرد قلب و افزایش سرعت سوخت و ساز بدن و کاهش وزن بیشتر خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۰۲    
ماخونیک روستایی از توابع شهرستان سربیشه در استان خراسان جنوبی است. فاصله این روستا از مرکز استان یعنی شهر بیرجند در حدود 130 کیلومتر است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۴    
آسیا بالاترین میزان افرادی که بیش از 65 سال سن دارند و کار می کنند را در خود جای داده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۴    
حدود یک میلیارد و 380 میلیون نفر در کشور چین زندگی می کنند که بخش بسیار زیادی هستند از محصولات موردنیاز مردم جهان را تولید می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۴۴    
حتما شما هم راجع به مضرات بال کبابی، خوراکی محبوب این روزها به خصوص برای خانم ها شنیده اید، خوردن مرغ های کبابی خوشمزه گاهی به دردسرش نمی ارزد یا اینکه اصلا کباب کردن مرغ و جوجه با وجود طعم لذت بخشی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۵    
شاید تا به حال نام گردشگری سیاه را شنیده باشید .نوعی از گردشگری که در چند سال اخیر، در دنیا رواج یافته است و هدف گردشگران از پرداختن به آن، گشت وگذار و خوش گذرانی نیست ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۵    
لحظه دیدنی واکنش یک شیر ماده به صاحب قبلی اش در پناهگاه حیوانات مکزیک سوژه بسیاری از رسانه ها شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۳۵    
زلزله 7.3ریشتری کرمانشاه ، زلزله 4.2ریشتری ارومیه ، زلزله 4.8ریشتری لنگرود ، زلزله 6.1ریشتری کرمان اینها تنها تعدادی از زلزله های مهمی است که در روزهای اخیر مناطق مختلفی از کشورمان را از جنوب تا شمال ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۳    
قبل از اینکه ترامپ تصمیم خود را در مورد انتقال سفارتش به بیت المقدس اعلام کند، معلوم بود که این اقدام او پرتنش خواهد بود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۲۰    
اگر قصد خرید اولین خودروی مشترک با همسر خود را دارید، بهتر است سنگ تمام بگذارید و همه جوانب را رعایت کنید تا خاطره ای به یاد ماندنی رقم بزنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۱۴    
اصلی ترین موضوع مورد بررسی در سفر وزیر امور خارجه انگلیس به تهران پرونده جاسوس دوتابعیتی نازنین زاغری است که به جرم جاسوسی به 5 سال حبس قطعی محکوم شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۸:۰۲    
بوریس جانسون، وزیر خارجه انگلیس دیروز به ایران آمد تا آنچنان که اعلام شد در کنار همه برنامه های این سفر، پیگیر آزادی نازنین زاغری و کمال فروغی باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۴۴    
رئیس بسیج جامعه زنان گفت: مطالبه حضور زنان در ورزشگاه ها یک مطالبه ساختگی برای حاشیه سازی بود که با فتوای آیت الله مکارم شیرازی پرونده اش برای همیشه بسته شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۵:۳۸    
به گزارش بلاغ ، از سینه چاکی برای اسرائیل تا دنیا از آرمان فلسطین عقب نمی نشیند ! صادق زیباکلام می گوید دنیا از آرمان فلسطین عقب نشینی نمی کند . ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۶    
عضو مجلس خبرگان گفت: ما در حال فراهم کردن مقدمات کار این هیأت هستیم و کمیسیون ها همه پیگیر هیأت اندیشه ورز شده اند تا در اسفند گزارش خدمت رهبر انقلاب تقدیم شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۸    
وزرای خارجه اتحادیه عرب شنبه شب پیرامون تصمیم اخیر آمریکا درباره قدس اشغالی نشست اضطراری برگزار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۵    
رسانه های رژیم صهونیستی در بهبوهه تحولات اخیر در فلسطین اشغالی و شهر قدس، از سیاست بحرین در قبال این رژیم تمجید کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۵    
محمدرضا عارف شامگاه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور امریکا، اظهار کرد: بی تدبیری ترامپ با تدبیر ملت های اسلامی باید برطرف شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۵    
در پی شهادت جانباز سرافراز سردار حاج علی ییلاقی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۲    
اظهارات اخیر رئیس جمهور تداعی کننده بازگشت دولت به سازوکار استفاده از حساب ذخیره ارزی به جای صندوق توسعه ملی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۹    
عضو هیئت رئیسه مجلس جزئیاتی از لایحه بودجه سال 97 کل کشور را تشریح کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۹    
اصلاح طلبان مدعی شده اند که روابط بین الملل با گذشته زندگی نمی کند ؛ این در حالی است که انگلیس در رابطه با ایران کارنامه سیاهی دارد و هیچگاه نیز در برخورد خود تغییری ایجاد نکرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه ای با شورای عالی امنیت ملی برای بررسی FATF در آینده ای نزدیک خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۶    
تصویر برداری سرباز رژیم صهیونیستی از لحظه تیراندازیهایشان به جوانان فلسطینی را ببینید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۶    
خبرگزاری رویترز در گزارشی نوشته است که عربستان سعودی با وجود ابراز خشم از تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۳    
یک پهپاد هندی آنطور که رسانه های چینی مدعی شدند به دنبال رخنه به قلمروی هوایی چین در این کشور سقوط کرد .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۳    
ولی الله سیف در جلسه با مدیران عامل بانک های دولتی، خصوصی و موسسات اعتباری تصریح کرد: بانک مرکزی برای ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی همت کرده است و تا رسیدن به نتیجه مطلوب و کامل همچنان تلاش خواهد کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۳    
نوار غزه و بسیاری از مناطق در کرانه باختری امروز (شنبه) نیز شاهد برگزاری تظاهرات ضد اسرائیلی بود تا این اعتراض ها وارد سومین روز خود شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۰    
توقف ثبت سفارش واردات خودرو در روزهای اخیر که موجب افزایش قیمت خودروهای وارداتی شده، باعث شد بسیاری از تاجران خودرو در این مدت سودهای کلانی ببرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۰    
این مرکل است، خرید می کند و خود پول می پردازد. هیچ سرباز و پرسنلی کارهایش را انجام نمی دهد، چندصد محافظ هم ندارد، از بودجه دولتش هم هزینه و استفاده شخصی نمی کند...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۵۰    
منابع دیپلماتیک فرانسه اعلام کردند که امارات مسئول کامل حوادث مربوط به علی عبدالله صالح و حامیان وی در صنعاء است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۷    
تهیه کننده دورهمی درباره جزییات ضبط و پخش و تغییرات این برنامه، همچنین غیبت سیامک انصاری و مه لقا باقری و حضور بازیگران جدید در این سری از دورهمی توضیحاتی را ارائه داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۷    
دختر شهید منصور عباسی می گوید: پدرم خواب دیده بود که یک راه سبزیست که انتهایش به حرم حضرت زینب(س) می رسد. بعد دوستان شهیدش به او گفته بودند حاج منصور جا نمانی؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۴    
زن و مردی که در پوشش بیمار وارد بیمارستان های شمال تهران شده و دست به سرقت می زدند، شناسایی و دستگیر شدند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۱    
مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای اقدام آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را محکوم و آن را خدمتی ناخواسته به تحقق آرمان فلسطین دانست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۴۱    
دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: در حال حاضر تولیدکنندگان لوازم خانگی، ورق فولادی و مواد پتروشیمی را در داخل گران تر از مواد وارداتی خریداری می کنند که این مسئله باعث بالا رفتن قیمت شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۸    
رهبر انقلاب دانشجوی مؤمن و انقلابی را در صحنه نبرد اندیشه ها و غلبه گفتمان ها، افسر جوان جنگ نرم می دانند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۸    
عمر معربونی با بیان اینکه علی عبدالله صالح با اقداماتش دست به خودکشی سیاسی زد، گفت: عربستان سعودی در توطئه شوم خود برای یمنی ها شکست خورد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
درحالی که میادین میوه و تره بار شهر تهران توزیع تخم مرغ را متوقف کردند، قیمت هر شانه تخم مرغ فله 30 عددی به 13 هزار و 500 تومان و در برخی از نقاط شهر تهران به 15 هزار تومان رسیده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت در جلسه امروز مجمع، درباره هیئت های عالی نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام بحث شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۲    
کلیه طرح های بخش خصوصی و تعاونی که از طریق فرایند برنامه اشتغال فراگیر در سال 1396 و بعد از آن در رسته فعالیت های منتخب، تسهیلات دریافت نموده باشند مشمول شیوه نامه اشتغال فراگیر می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۹    
تهیه کننده سریال نفوذ گفت: به زودی ساخت سازه اصلی سفارت آمریکا در شهرک سینمایی غزالی آغاز می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۹    
مرد میانسال در نزاع دسته جمعی در پارک وحدت، جان خود را از دست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۹    
رئیس جمهوری آمریکا دولت قبلی واشنگتن را به ضعف عملکرد متهم کرد و گفت: اگر آمریکا مصلحت اندیشی را کنار می گذاشت، روسیه و ایران مجال حضور در سوریه را نمی یافتند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۶    
وزارت خارجه عراق اعلام کرد که طبق تصمیم شورای امنیت سازمان ملل، بغداد به صورت رسمی از فصل هفتم منشور این سازمان خارج شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۶    
استفاده از بازنشستگان در مناصب شهرداری در برابر شعار جوان گرایی است. بسیاری از اصلاح طلبان انتظار داشتند، با تصاحب شهرداری توسط آن ها، نیروهای جوانشان مسئولیت کلان مدیریت شهری تهران را بر عهده بگیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۳    
ماجرای من به روز نهم رسیده بود و من همچنان در انتظار مرگ نفس می کشیدم. خوراکم فقط آب بود. گاهی آب را به نیت آب می خوردم، گاهی به نیت غذا... یکبار تصمیم گرفتم حرکت کنم به سمت نیروهای خودی ولی...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۳    
ارتش و نیروهای داوطلب مردمی عراق موفق شدند کنترل نوار مرزی عراق با سوریه را به صورت کامل در دست بگیرند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۰    
نگاهی به اتفاقات سیاسی - ورزشی دو سال گذشته قاره آسیا و انفعال فدراسیون فوتبال ایران نشان می دهد عربستان هر روز نقش خود را در تصمیمات کلان پررنگتر از قبل می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۰    
یکی از ابهامات درباره تعرفه گذاری جدید باز بودن یا نبودن دست شرکت ها برای ارائه اختیاری سرعت بالاتر به کاربران بود. برای مثال سوال بود که در سرویس 2 مگ ارائه سرعت بیشتر 2 تا 16 مگ مجاز است یا خیر؟
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اتمام واگذاری مسکن به خانواده های دو معلول، از سال آینده طرح واگذاری مسکن به خانواده های یک معلول آغاز خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۷    
ماوران آتش نشانی جسد یک خانم حدود 45 ساله را از قعر چاه منزل مسکونی واقع در خیابان کوچکسرا کشف کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۷    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به اقدام اخیر ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس تاکید کرد: با اقدام خصمانه رژیم آمریکا اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را باز یابد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۴    
ترکمنستان پرونده دعوای گازی با ایران را به دیوان داوری برد، پرونده قبلی ایران در این دیوان مربوط به شکایت گازی ترکیه بود که نتیجه اش صدور 14 ماه از رایگان به این کشور شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۴    
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران با تاکید بر ضرورت حمایت جدی متولیان امر از دانش آموزان با نیاز ویژه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۴    
دادستان عمومی و انقلاب بهشهر از شناسایی و دستگیری اعضای باندی خبر داد که در سطح استان مازندران و برخی استان های دیگر اقدام به جعل اسناد، پولشویی و فرار مالیاتی در سطح گسترده کرده اند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۱    
دختر جوان که سرنشین پژو 206 بود، بر اثر تصادف با کامیونت و متلاشی شدن پژو، جان خود را از دست داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۱۱    
معاون شهردار تهران گفت: کاستی های زیادی در زمینه حمایت از معلولان وجود دارد اما قول می دهیم بیش از گذشته در جهت رفاه معلولان قدم برداریم و در سال آینده برنامه های زیادی برای توانمندسازی آنها داریم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به یازدهمین دوره جشنواره بین المللی سینماحقیقت اظهار داشت که سینمای مستند با بیانی صریح تر و صدایی رساتر ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۸    
پانیونیوس شنبه در هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان برابر پلاتانیاس قرار گرفت و دو بر یک برابر مهمانش پیروز شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: انگلیس بعد از تصویب برجام، اقدام جدی برای همکاری اقتصادی انجام نداده و حتی مشکل بانکی سفارت ایران در لندن نیز حل نشده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۵    
محمدناصر نیکبخت امشب در جلسه بررسی مشکلات اجرای پروژه کاداستر(حدنگاری) با اشاره به اینکه قطار مسیر همدان تا تهران به زودی آماده بهره برداری می شود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی از رونمایی از باتری اتمی در 20 فروردین 1397 خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۲    
دبیرخانه دفتر نخست وزیری عراق، در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که فردا در سراسر عراق به مناسبت پیروزی بزرگ علیه داعش تعطیلی رسمی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۹    
پیمان معادی در کنار علی کریمی در یک باشگاه ورزشی را می بینید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۹    
یک مرد 62 ساله تبعه ساحل عاج به نام فوزی جابر که از ماه نوامبر 2016 تا مارس 2017 میلادی در زندان فدرال منهتن اسیر بوده ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۶    
معاون اول رییس جمهوری کشورمان در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۳    
وزیر خارجه دولت خودگردان فلسطین گفت که تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا مانع از نقش آفرینی واشنگتن در گفت وگوهای سازش بین فلسطینیان و اسرائیلی ها خواهد شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۳    
بیش از 4 هزار نفر از مردم یونان و فلسطین علیه برنامه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و تصمیم برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس در مرکز آتن تظاهرات کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۰    
فر را با دمای 350 درجه فارنهایت روشن کنید. کف سینی فر یک لایه کاغذ روغنی بگذارید و سینی را کنار بگذارید. نصف پیمانه شکر را کف بشقاب گود بریزید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۰    
نیروی هوایی روسیه از تکرار ایجاد مانع برای جنگنده های این کشور توسط جنگنده های آمریکایی در طی عملیات ضدداعش خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۷    
خشایار اعتمادی می گوید شب ها سالاد می خورم و فقط در طول روز 4 یا 5 قاشق برنج مصرف می کنم اما صبحانه را مفصل می خورم. مربا اصلا مصرف ندارم و عسل را جایگزین آن کرده ام. زیتون زیاد می خورم.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۴    
در آستانه ورود بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پاریس و تلاش برای متقاعد کردن امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه برای پذیرش تصمیم دونالد ترامپ و اسرائیل در خصوص انتقال سفارت واشنگتن به بیت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۴    
مدیر کل دفتر محصولات علوفه ای و جالیزی معاونت امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی در مصاحبه با رادیو گفت: هرمزگان به ویژه شهرستان میناب از مهمترین تولیدکنندگان هندوانه پائیزه و شب یلدا در کشور محسوب می ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۴    
سرویس مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری آذربایجان امروز شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در تماسی تلفنی با الهام علی اف همتای خود از (جمهوری) آذربایجان از وی برای شرکت در ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۱    
نیروهای داوطلب مردمی عراق از کنترل کامل خود بر مرزهای مشترک این کشور با سوریه خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۱    
در پست اینستاگرامی حجت الاسلام حسن روحانی آمده است: کوهنوردان شجاعی که برای قله رفتند و با سقوط بهمن از دامنه اشترانکوه به آسمان صعود کردند؛ روحشان شاد و آرامش شان ابدی.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۴۱    
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز در دیدار با سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه با بیان این مطلب که در دیدار امروز حوزه مبارزه با تروریسم، امنیت مرزها و مقابله با قاچاق کالا ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۸    
رسانه ها از وقوع چند انفجار پی در پی در شمال نوار غزه خبر دادند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۸    
عضو شورای تشکل های محیط زیست و منابع طبیعی مازندران گفت: در سندهای پیشین، استقرار صنایع آلاینده در مازندران ممنوع اعلام شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۸    
پاپ تواضروس دوم ، رئیس کلیسای ارتدوکس قبطی مصر اعلام کرد که به دلیل تصمیم اخیر آمریکا در مورد قدس، از ملاقات با معاون رئیس جمهور این کشور معذور است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۸    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه پرچم این کشور در همه مناطق عراقی به اهتزاز درآمده، از پیروزی کامل بر تروریسم و آزادی آخرین مقر داعش در عراق خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۵    
پایگاه "میدل ایست آی" گزارش داد که یک منبع دیپلماتیک که خواست نامش فاش نشود، گفت که تصمیم برکناری جبیر اتخاذ شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۲    
محمود عفیفی سخنگوی دبیرکل اتحادیه عرب امروز شنبه گفت که وزرای خارجه عرب پیش از نشست امشب در قاهره، نقشه راهی را درباره قدس تدوین می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۲:۱۴    
یکی از اهالی تهران در پی یک درگیری در روستای شیرمحله فریدونکنار به قتل رسید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۵۶    
دو برادر که بر سر تقسیم زمین مشکل داشتند، با تفنگ شکاری به همدیگر تیراندازی می کنند که برادر 50 ساله به علت شدت جراحات از ناحیه سر و خونریزی، در مقابل چشمان همسر و دو فرزندش در دم جان سپرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۸    
بخشدار بهنمیر با بیان اینکه مبل، توت فرنگی و نیشکر نقاط قوت اقتصادی بهنمیر هستند، گفت: صنایع چوبی و مبل سازی که در حال حاضر بیش از 150 نمایشگاه مبل در بهنمیر فعال است که 94 نمایشگاه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۸    
تیم جوجیتسوی بابلسر در اولین دوره مسابقات استانی سومو انتخابی قهرمانی کشور پنج مدال به دست آورد.