چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۵May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای بلاغ مازندران 20 آذر 1396 - bloghnews.com

بلاغ مازندران 4 اسفند 1393 بلاغ مازندران 30 اسفند 1395 بلاغ مازندران 1 فروردین 1396 بلاغ مازندران 31 اردیبهشت 1396 بلاغ مازندران 31 خرداد 1396 بلاغ مازندران 31 تیر 1396 بلاغ مازندران 1 مرداد 1396 بلاغ مازندران 31 شهریور 1396 بلاغ مازندران 1 مهر 1396 بلاغ مازندران 30 آبان 1396 بلاغ مازندران 30 دی 1396 بلاغ مازندران 30 بهمن 1396 بلاغ مازندران 1 اسفند 1396 بلاغ مازندران 1 آذر 1396 بلاغ مازندران 2 آذر 1396 بلاغ مازندران 3 آذر 1396 بلاغ مازندران 4 آذر 1396 بلاغ مازندران 5 آذر 1396 بلاغ مازندران 6 آذر 1396 بلاغ مازندران 7 آذر 1396 بلاغ مازندران 8 آذر 1396 بلاغ مازندران 9 آذر 1396 بلاغ مازندران 10 آذر 1396 بلاغ مازندران 11 آذر 1396 بلاغ مازندران 12 آذر 1396 بلاغ مازندران 13 آذر 1396 بلاغ مازندران 14 آذر 1396 بلاغ مازندران 15 آذر 1396 بلاغ مازندران 16 آذر 1396 بلاغ مازندران 17 آذر 1396 بلاغ مازندران 18 آذر 1396 بلاغ مازندران 19 آذر 1396 بلاغ مازندران 20 آذر 1396 بلاغ مازندران 21 آذر 1396 بلاغ مازندران 22 آذر 1396 بلاغ مازندران 23 آذر 1396 بلاغ مازندران 24 آذر 1396 بلاغ مازندران 25 آذر 1396 بلاغ مازندران 26 آذر 1396 بلاغ مازندران 27 آذر 1396 بلاغ مازندران 28 آذر 1396 بلاغ مازندران 29 آذر 1396 بلاغ مازندران 30 آذر 1396 
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۲    
بیشتر مردم در همان دوران کودکی و پس از یادگرفتن نحوه تلفظ واژگان و حروف، خواندن با صدای بلند را متوقف کرده و بدون صدا مطالب مختلف را مطالعه می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۰۹    
آشنایی پیش از ازدواج یکی از مهم ترین شروط داشتن زندگی آرام و سالم است. هنگامی که هر دو طرف با شناخت نسبی وارد مرحله جدی تری از زندگی خود می شوند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۶    
پس از حجامت بهتر است چیزی میل کنید که خون شما را تصفیه کند، انار در این مورد یکی از بهترین گزینه هاست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۳۶    
نعناع، ریحان، بابونه، رزماری، اسفناج و آویشن از جمله گیاهانی هستند که برای نرم کردن پوست می توان از آن ها استفاده کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۸:۰۳    
ماده بی هوشی برای اولین بار در قرن نوزدهم مورد استفاده قرار گرفت در آن زمان مشخص شد که استنشاق گاز اتر احساس درد را در بیمار در جریان جراحی متوقف می سازد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۲۳    
انار، میوه مناسبی برای سیستم قلبی- عروقی است و از جنبه های مختلف مفید است؛ کلسترول بد خون (LDL) و فشار خون را کاهش می دهد و جریان خون را نیز بهبود می بخشد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۷    
مونا تاچه بندها، کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه شبکه بهداشت – درمان شهرستان البرز اظهار کرد: نان جو حجیم نمی شود و طعم آن به تلخی می زند، در غیر این صورت، اگر نان جو خریداری شده، حجیم و خوش طعم بود ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۲    
ظرف را روی شعله قرار می دهیم و مُداوم هم می زنیم تا مسقطی غلیظ و کشدار شود. اگر دوست دارید مسقطی شما کمی شیرین باشد مقداری شکر را اضافه کرده و هم بزنید تا کامل مخلوط شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۳    
ترکیب پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت اعلام شد
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۱۴:۲۰    
برای ایجاد چهارچوب سنگ تان باید ماده حجیمی که فراهم کرده اید را درون توری مرغی بپیچید. من از یونولیت استفاده کردم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۱۵:۴۸    
این روز ها لامینیت کامپوزیتی برای زیباسازی دندان ها به دلیل پایین بودن میزان تراش دندان، قیمت کم آن نسبت به لامینیت سرامیکی و انجام کار در یک جلسه بیشتر مورد استقبال متقاضیان است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۳۰    
پوشیدن یک پیراهن ساده مشکی می تواند آسان ترین کار ممکن برای رفتن به عروسی باشد، اما این لباس سبک خاص شما را نشان نمی دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۳:۱۸    
اولین چیزی که یک مرد در شما می بیند ظاهرتان است و به این معنی هم نیست که سطحی نگر و ظاهر بین است، بلکه منظور ما این است که حتی پیش از اینکه فرصت دهان گشودن و حرف زدن با او را پیدا کنید ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۲۳:۰۸    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل به عضویت برخی شوارهای عالی کشور در آمد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۳:۲۶    
فراموش نکنید که آووکادو غنی از چربی های غیر اشباع است که به عنوان چربی های خوب نیز شناخته می شوند. این چربی ها منجر به سلامت دیواره های شریانی می شوند و کلسترول بد را نیز کاهش می دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۲۰:۳۰    
در سراسر اشنوگل، انسان انقلاب در کشاکش با مرگ روایت شده است. نام فیلم هنرمندانه به ابزاری غواصی اشاره داشت که نزدیکیِ فاصله مرگ و زندگی را تذکر داده و تداعی می کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۸:۲۷    
اگر یک لیوان برنج پخته دارید با گوشت چرخ کرده و پیاز رنده شده مخلوط کنید یک شامی خوشمزه خواهید داشت. مواد را با ادویه و سبزی های معطر مخلوط کنید و سرخ کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۴:۵۴    
در صحنه سینما ممکن است دیدن یک مرد ساکت و خشک بسیار جذاب به نظر برسد، ولی در زندگی واقعی مردی جذاب است که بتواند به درستی احساسات خود را کنترل کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۱:۰۹    
میزان بالای فیبر موجود در این میوه برای افرادی که روده های حساسی دارند و همچنین برای بچه ها بسیار مفید است. فیبر کارکرد درست دستگاه گوارش را تقویت می کند و به آن نظم می دهد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۵۱    
علائمی که معمولاً با گلودرد همراه هستند شامل سرفه، تب، احساس خستگی یا بدن درد می شود. انواع چای و دمنوش ها می توانند گلودرد را تسکین بدهند، اما شما باید قبل از مصرف این چای ها به عنوان درمان ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۴    
آجیل ها به دلیل دارا بودن میزان زیادی از مواد مغذی و معدنی ضروری، تاثیر بسیاری بر عملکرد قلب، مغز و حافظه دارند، بنابراین مصرف روزانه آن ها را فراموش نکنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۲    
موجی از سرما و یخبندان شبانه کم سابقه در هفته های اخیر اکثر شهرهای سیستان و بلوچستان را فرا گرفته، شرایطی که با توجه به اینکه مردم استان در سال های اخیر با نمونه آن مواجه نشده بودند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۲    
رژیم های لاغری وغیر اصولی آسیب های بی شماری به جسم و روان افراد وارد می کند.آسیب به دستگاه گوارش، افتادگی پوست، ریزش مو و... بخش کوچکی از آسیب هایی است که به افراد تحمیل می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۱:۵۶    
اگر در حال پخت وپز بودید و تصادفا خودتان را سوزاندید، از آشپزخانه بیرون نروید. به جای این کار فقط یک پیاز بگیرید، آن را برش دهید و حدودا دو دقیقه مستقیما روی سوختگی قرار دهید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۰:۴۷    
انتشار عکس هایی از یک خرس قطبی که جهان را شوکه کرده است!
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۰۸:۲۹    
کسی که وظیفه اش تیمّم است اگر بداند که تا آخر وقت عذر او برطرف می شود، صبر کند و با وضو یا غسل نماز بخواند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۲۳:۴۴    
هیأت بازرسی سازمان بازرسی کل کشور با هدف بررسی نحوه پیش بینی و هزینه کرد بودجه غیرنقدی شهرداری تهران در این نهاد مستقر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۲    
بین همه مدل های پیراهن های مردانه اسپرت و مجلسی، شما انتخاب های گسترده ای دارید. آن ها را چه با شلوار جین بپوشید و چه با شلوار های پارچه ای، می توانند استایل شما را خیلی راحت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اقدام رئیس جمهوری آمریکا درباره قدس شریف را سرآغاز یک انتفاضه بزرگ دانست. این حماقت حتی توسط اندیشمندان آمریکایی قابل درک نیست و قطعاً حوادث مبارکی را برای جبهه مقاومت رقم ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
وی با انتشار یادداشتی در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ضمن یادآوری بدعهدی های آمریکا در قبال تعهدات بین المللی از جمله برجام و توافقنامه آب و هوایی پاریس ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۵    
حملات قلبی با علائم مشابهی در زنان و مردان همراه نیستند. علاوه بر نشانه های معمول حملات قلبی، بسیاری از زنان علائم خاموش و مبهمی را تجربه می کنند که ممکن است آنها را علائم حمله قلبی تلقی نکنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۲:۰۰    
یکی از اساتید دانشگاه آکسفورد معتقد است که وقتی هوا معتدل است، هنگام خواب باید پنجره را بازگذاشت تا هوا وارد اتاق خواب شود، زیرا این کار مانع ابتلای فرد به چاقی و دیابت می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۰:۰۳    
معلولان به عنوان بخشی تاثیرگذار از جامعه دارای مطالبات به حقی هستند که دولت در انجام وظائفش در قبال این قشر متین کوتاهی های فراوانی دارد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۵    
زن جوانی که مشغول بازی با تلفن همراهش بود، ناگهان وارد یک پارکینگ عمودی شد و تا آستانه مرگ پیش رفت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۳:۵۸    
رضا شربتی مدافع چپ سیاه جامگان با گرفتن دفترچه اعزام به خدمت خود سرباز شد و به تراکتورسازی تبریز پیوست.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۳:۱۱    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۲:۲۰    
وزیر ارتباطات پیشنهاد رایگان شدن مکالمات زیر 10 ثانیه را برای مشترکان مناطق مشکل دار مطرح کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۴    
بهروز کریمی در خصوص انتقال سوابق بیمه ای میان صندوق ها گفت: پس از بررسی درخواست انتقال سوابق بیمه ای به سازمان تامین اجتماعی و مکاتبات با صندوق مبدأ در خصوص مدت و مبلغ پرداختی حق بیمه ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۲    
رضا امیرخانی که در برنامه چشم شب روشن حضور پیدا کرده بود، درباره تجربه صوتی کردن کتاب قیدار خود توضیح داد و آن را یک تجربه شیرین قلمداد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۵:۳۲    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید بازارهای جدیدی برای مصرف مرکبات پیدا کنیم و کمک شود تقاضا در بازار ایجاد شود تا با این امر بتوانیم فاصله مصرف کننده و تولیدکننده را کاهش داده و به نفع ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۷    
معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری سارق سابقه دار خودرو با هشت فقره سرقت در ساری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۴:۱۷    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ساری، گفت: نمایشگاه تصویرسازی و نقاشی مجموعه فرهنگی هنری اهورا ساری برگزار می شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۸    
مطالعات اخیر پژوهشگران دانشکده پزشکی دانشگاه ماهیدول در تایلند نشان داده است احتمال بروز علائم افسردگی در دیابتی هایی که عادت به شب بیداری دارند و نزدیکی های صبح دم می خوابند ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۰    
انجام کار ها برخلاف دستور خداوند متعال گناه محسوب می شود، اما برخی از گناهان اثر مخرب بیشتری بر انسان دارند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۰    
دانشمندان هندی در جدیدترین پیش بینی خود مدعی شدند یک ویروس فضایی ناشناس، بشریت را در 23 دسامبر نابود خواهد کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۰    
زنجبیل برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شما نیز بسیار مفید بوده و سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۷    
توئیتر دهها حساب کاربری را مسدود کرد و با این کار موجب اعتراض گسترده کاربران شد. اما حالا نقص فنی را عامل وقوع این مشکل اعلام کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۷    
توصیه متخصصان تغذیه بر این است که متوقف کردن مصرف گوشت باید هوشمندانه و در قالب یک رژیم غذایی سالم و متعادل باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۷    
سامسونگ در گلکسی اس 9 سعی خواهد کرد تغییراتی را در محل قرارگیری اسکنر اثر انگشت اعمال کند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۴    
نوع، بافت و طول موهای شما، نوع برس موی که شما باید استفاده کنید را تعیین می کند. بهترین نوع برس مو را انتخاب کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۱:۰۸    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاست های اقتصادمقاومتی حمل ونقل ریلی است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۴    
پاکسازی نمادین حاشیه معابر شهری از زباله ها باحضور مسئولان شهرستان سیمرغ برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۷    
به گزارش بلاغ ، از ادعای صادرات فناوری تا خیز برای صادرات لوازم آرایشی به ایران! یک شبکه تلویزیونی فرانسه از خیز شرکت های تولید لوازم آرایشی این کشور برای ورود به بازار ایران خبر داد. ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۳    
امام جمعه ابرکوه گفت: شجاعت شهید دستغیب زبانزد بود، چنانچه زمانی که مأموران شاه، طلاب را در مدرسه حکیم اسیر کرده بودند، با شنیدن خبر حرکت وی به طرف مدرسه، ما را رها و خودشان فرار کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۳    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به نقش بسزای بسیج در عرصه های مختلف گفت: بسیج سمنی است که در دوران جنگ بار جنگ را به دوش گرفت ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۴۳    
محمد اسلامی استاندار مازندران در نخستین سفر کاری خود به شهرستان رامسر گفت:باید برنامه های توسعه را بر اساس سر فصل های توسه استان مد نظر قرار دهیم
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۷    
رییس جمهور قانون استفساریه تبصره (1) ماده واحده قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۳۱    
مدیر جهاد کشاورزی گلوگاه از برداشت 23 هزار تن مرکبات از باغات و خرید 805 تن دانه سویا از کشاورزان در شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۸    
ویژه برنامه از لاس وگاس تا تهران در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۸    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نزدیک به ایستگاه های مترو در مناطق مختلف شهری تهران طی آذر ماه 96 است ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۲۸    
کلثوم عسگریان بانوی نوشهری قهرمان مسابقات جهانی کیک بوکسینگ ترکیه شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۳:۰۲    
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه مشکل 98 درصد سپرده گذاران موسسات اعتباری غیرمجاز حل شده یا تا پایان آذرماه تسویه می شود گفت: اکنون بانک ها با شفافیت و تحت نظارت حرکت می کنند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۹    
برای جوان امروز میدان تراشی نمی شود که به کارهای حداقلی رضایت می دهد، برایش جبهه تعریف نمی شود که دغدغه مسائل علمی را ندارد، برایش جبهه تعریف نمی شود که تولید پیشکشش مصرف گرایی شده جزو عاداتش ....
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۶    
در آبان ماه امسال ایران 4٫8 تن گل کلم و کلم بروکلی به ارزش 1440 دلار از امارات وارد کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۵۳    
بر اساس آمار رسمی گمرک کشور در هفت ماهه نخست سال جاری بالغ بر 33 تن بوق، سوت، ارکستریون، ارگ و سایر آلات صوتی دمیدنی با دهان به کشور وارد شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۴۴    
عکس سلفی طبقه 120 ساختمان Empire State، نیویورک
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۸    
تصرفاتی که به طور معمول و عرفی در مال الاجاره و در جهت بهره بردن از منافع آن صورت می گیرد، اشکالی ندارد، مگر این که موجر در هنگام عقد اجاره، از این نوع تصرفات منع کرده باشد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۵    
کینه ی کور دیرین سعودی ها نسبت به کشورمان ماه های اخیر جهت ضربه زدن به ایران و سرنگونی نظام اسلامی همواره با شکست های سختی روبرو شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۲    
در پایان نیم فصل اول لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس با 36 امتیاز صدرنشین شد و رکورد بیشترین امتیاز در نیم فصل را که پیش از این در دست سپاهان بود شکستند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۲    
پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 16:15 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۳    
علاوه بر تمام جوایز و مراسم های تقدیری که برای این کشتی گیر کشورمان گرفته شد، قطعا مهمترین اتفاق این روزها، دیداری بود که علیرضا کریمی با رهبر معظم انقلاب داشت.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۳    
کاهش صد در صدی بودجه پیشنهادی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس نشان می دهد فرسودگی هشداری است که همچنان جدی گرفته نمی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۰    
نامزدهای جوایز سینمایی گلدن گلوب در سال 2018 با پیشتازی فیلم شکل آب ساخته گیلرمو دل تورو نامزدی در 7 شاخه اعلام شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۴    
سازمان هواشناسی از پایداری هوا، انباشت تدریجی آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خبر طی سه روز آینده خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۱    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به جزئیات وقوع زمین لرزه 6 ریشتری گفت: این زمین لرزه تاکنون خسارات جانی به همراه نداشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۸    
دقایقی بعد از پیروزی پرسپولیس در آخرین دیدار نیم فصل، بازیکنان این تیم نسبت به مشکلات مالی اعتراض خود را اعلام کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۲:۰۸    
زلزله شدید در پاوه نیز مردم را به خیابانها کشاند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۹    
تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار معوقه برابر صنعت نفت آبادان در لیگ برتر به برتری رسید تا مقتدرانه نیم فصل اول لیگ را به پایان برساند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۹    
بعضی گونه های کاکتوس بعد از 3 تا 4 سال گل می دهند، بعضی زمان بیشتری نیاز دارند و برخی هم اصلا در داخل خانه گل نمی دهند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۱    
دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در فریدونکنار به عنوان شانزدهمین شهر در مازندران عصر امروز افتتاح شده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۱    
مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار از خریداری 4 دیزل به ارزش 600 میلیون تومان برای تامین ذخیره آب این شهرستان خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۴    
پرسپولیس امروز در آخرین دیدار خود در دور رفت، میزبان صنعت نفت آبادان است و با برد در این بازی می تواند در صدر جدول دست نیافتنی شود.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۲    
در حالی موضوع عوارض خروج از کشور، بحث زیادی ایجاد کرد که عوارض خروج زمینی، تغییری نداشته است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۹:۰۲    
در سال 1395، آستان قدس رضوی(شامل سازمان مرکزی، مؤسسات فرهنگی و شرکت های اقتصادی) مجموعاً 532 میلیارد ریال به شرح ارقام جدول زیر به عنوان مالیات به سازمان امور مالیاتی کشور پرداخت کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۹    
مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(عج) گفت: همه چادرهای مردمان زلزله زده کرمانشاه خیس است و هر کاری برای گرم کردن داخلش کنید، باز هم سرد است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۳    
وزیر ارتباطات در جلسه ای با مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه مشکلاتشان در زمینه توسعه و ارتقای کیفیت ارتباطات در این حوزه را بررسی کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۵۳    
فرمانده نظامیان روسی در سوریه جزئیات جدیدی را از خروج نیروهای تحت امرش از خاک سوریه ارائه کرد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۷    
در حالی که رئیس جمهور در جلسه رای اعتماد مجلس عنوان کرد "با وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن نتوانستیم به توافق نهایی برسیم" در گزارش صد روزه آخوندی نشان می دهد مسکن همچنان دغدغه او نیست .
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۴    
عضو کمیسیون امور دفاعی و امنیت داخلی سنای افغانستان اعلام کرد نفوذ به آسیای مرکزی یکی از اهداف افراد وابسته به گروه تروریستی داعش در این کشور است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۲    
مدیر مدرسه غیرانتفاعی در شهرستان ساری به دلیل انتشار مطالب غیراخلاقی از کارمندش در فضای مجازی دستگیر شد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۶    
رئیس کمیته داوران فدراسیون وزنه برداری گفت: اعضای هیأت ژوری به درستی هر دو حرکت دوضرب بهداد سلیمی را خطا اعلام کردند.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۲۰    
ویتامین C. به طور طبیعی در بدن تولید نمی شود و باید به طور روزانه مصرف شود تا مقدار کافی و اندازه آن در بدن تامین گردد. ویتامین C ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۲    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس از پرداختی های نجومی به عنوان مستمری در صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۶    
سرپرست پرسپولیسی ها پیشنهاد عجیبی را برای حل مشکل طارمی و باشگاه ریزه اسپور مطرح کرده است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۴    
معاون اول قوه قضاییه گفت: برخلاف برخی گفته ها ما برای رسیدگی به پرونده برادر یکی از مسئولان از هیچ کس اجازه ای نگرفتیم و این پرونده هم در حال رسیدگی است.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۸    
این روزنامه حامی دولت درباره گرانی دلار گزارش داده است: در دومین روز هفته، دلار برای دومین بار در سال جاری از مرز 4 هزار و 200 تومان عبور کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۲    
روزنامه اصلاح طلب شرق درباره بودجه 97 اینطور گزارش داده است: بودجه سال 97 به مجلس رسید. روز گذشته رئیس جمهور روحانی، در مجلس شورای اسلامی حاضر شد تا طبق روال معمول، دولتش در مهلت قانونی ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۳۲    
تصاویر زیبا از مناظر پاییزی جنگل های آمل را مشاهده کنید.
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۱۴    
این روزنامه درباره لایحه بودجه نوشته است: حسن روحانی دیروز طبق وعده ای که همکارانش در روزهای قبل به رسانه ها داده بودند سر موعد مقرر لایحه بودجه 97 را به مجلس داد و از آن دفاع کرد ...
بلاغ مازندران   ۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۸    
این روزنامه اصلاح طلب درباره بودجه 97 نوشته است: بودجه 97 حاوی یک نکته بدیع است که شجاعت دولت دوازدهم را در اولین بودجه پیشنهادی آن نشان می دهد ...