شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۲:۱۶Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 5 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خانه کعبه درس قیام ابراهیمی و بت شکنی علیه ظلم است و این قانون الهی را باید از عمل حج بیاموزیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۶ - ۰۰:۲۶    
سرمربی تیم سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا خداحافظی سهیل حق شناس در هفته چهارم قطعی است؟ گفت: تقریباً بله.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۳:۴۶    
در آغازین هفته لیگ برتر تیم سپیدرود رشت مقابل تیم بحران زده نفت تهران تن به شکست تلخی داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۳:۳۱    
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مراجعات بیش از 400 نفر از مردم این شهرستان جهت احیای تفریح سالم قلاب زنی در اسکله بندر آستارا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۶    
ابوترابی فرد بابیان اینکه شهدا و دستگاه های امنیتی ایران نماد اقتدار کشور در منطقه و جهان هستند گفت: نظام سیاسی، رهبری و مدیریت نقش اساسی را در اقتدار حیات و هویت ملت ها ایفا می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۲:۵۹    
اکبرزاده با تاکید بر اینکه تاکنون در حفظ بزرگان و نگه داشتن آن ها در ایران موفق نبوده ایم بیان داشت: پروفسور حسن اکبرزاده 70 سال است که در کشور فرانسه زندگی می کنند و هنوز تابعیت فرانسه ندارند و ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۸    
همایش رایگان مهارت های زندگی با سخنرانی نگین اسماعیل زاده، متخصص روانشناسی و مدرس دانشگاه های گیلان در مجتمع یادگار امام سالن نامجوی رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۷    
شاهین حیدری (معمار) گفت: دو پروژه از ما جزو فینالیست های فستیوال جهانی معماری قرار گرفته است. یکی بیمارستان پارس رشت است که پروژه ای است با کاربری درمانی، و دیگری پروژه ی مسکونی ویلای مشا است
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۰:۲۰    
مراسم بدرقه و تشییع بنیتا کودک هشت ماهه که به همراه خودرو پدرش ربوده شده و در خودرو جان خود را از دست داده بود، صبح امروز در امامزاده ابراهیم منطقه کهریزک برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۵    
مدت هاست که بازار خودروی ایران از نبود یک سدان با کیفیت و با قیمت متوسط رنج می برد، در این میان عملاً این بازار در اختیار خودروهای چینی متعدد قرار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۰    
وزیر ارشاد دولت دهم هدف شبکه های فارسی زبانی که با حجم تبلیغاتی بالا و سرمایه گذاری کلان راه اندازی می شوند را نابودی فرهنگ مقاومت و ایثار در جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۲    
دادستان تهران اظهارات حمید بقایی در مورد وضعیت برخی زندانیان را تکذیب کرد و گفت:با توجه به اظهارات شب گذشته متهم، وی مجددا تحت تعقیب قضایی قرار می گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: پیشنهاد می شود تا ساخت کلینک تخصصی فک خزری در این پارک ملی مد نظر سازمان حفاظت محیط زیست قرار گیرد و بدین ترتیب سیزدهمین ذخیره گاه زیست کره کشور معرفی شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۵۰    
چند روز پیش انتشار فیلمی از فعالیت این واحد در حال جمع آوری محصولات (خیار و بادمجان) در یک خیابان اصلی و برخورد با یکی از همین خرده فروشان، موجب خدشه دار شدن اذهان عمومی شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۶:۴۵    
احمدی پور با بیان اینکه توجه به محتوا و محتوا محوری از نیازهایی است که باید به آن توجه کرد، افزود: همه ما به دنبال توسعه جامعه هستیم و مطمئنا برای رسیدن به این هدف نمی توانیم عده ای را حذف کنیم یا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۳۵    
برنو با اشاره به اینکه همه عکاسان روانشناس و جامعه شناس هستند، گفت: عکاسی برای من وسیله برای انتقال حقیقت به مردم جامعه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۲۵    
طی مراسمی علاوه بر تجلیل از محمدعلی برنو عکاس نهاد ریاست جمهوری از جمعی از عکاسان خبری استان گیلان از جمله پریناز جهان مهمانی عکاس خبری دیارمیرزا قدردانی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۹    
در اثر برخورد ناگوار یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری در محور اسالم به تالش متأسفانه دو تن جان خود را از دست دادند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۳:۴۸    
باتوجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بحرانی شدن گرمای هوا در کل کشور در هفته آینده، ساعت کار ادارات و سازمان های استان از تاریخ 7/5/1396 لغایت 12/5/1396 از ساعت 6:30 صبح الی 13:30 می باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۵۸    
استاندار در بازدید از پروژه احداث فاز دوم تصفیه خانه بزرگ آب گیلان در سنگر گفت: گیلان در دولت تدبیر و امید از استان های پیش رو در جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی داخلی و خارجی در حوزه ی آب می باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۲:۴۶    
شخصیت های بزرگی از علما مانند 3 مرجع بزرگ تقلید مانند آیات عظام بهجت فومنی، سیدمرتضی لنگرودی و سید محمدحسن مرتضوی لنگرودی در حرم حضرت معصومه مدفون هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۹    
مراسم بدرقه بنیتا کودک هشت ماهه در امامزاده ابراهیم کهریزک برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۹    
کنسرت پرواز همای به رهبری انریکو جرولا و به همراهی روزبه نعمت الهی پنجشنبه شب در فضای باز کاخ موزه نیاوران اجرا شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان تحریم های جدیدی را بر ما تحمیل می کنند و می خواهند به جنگ با رهبری بیایند، گفت: چون نمی توانند با رهبری مقابله کنند، اسم سپاه را می برند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۹    
نماینده عالی دولت در گیلان، صبح امروز از پروژه ملی در دست ساخت تالار مرکزی رشت بازدید کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۳۹    
محمدپور گفت: مسئولین استان گیلان برنامه های بسیار مهم و قدم های محکمی در رفع مشکلات زیست محیطی استان برداشتند که پروژه تالاب انزلی یکی از برنامه های موفق در بحث زیست محیطی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۴    
آیین اهدای پرچم آبی به ساحل مروارید خزر با حضور معاون محیط زیست دریایی کشور و جمعی از مسئولان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۴    
اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پرچم گنبد حرم حضرت فاطمه معصومه (س) همزمان با دهه کرامت وارد شهرستان تالش شد. مراسم استقبال از کاروان حامل پرچم در شهرهای اسالم، تالش و لیسار برگزار شد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۹    
در اصول جریان اصولگرایی باید ثبات خود را حفظ کند ولی در روش ها هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا باید دایما در حال تحول باشند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۸    
ترسیده بودم، نمی دانستم چه باید کرد؛ به خاطر همین کودک را در حالی که گریه می کرد، داخل پراید رها کردم و به خانه یکی از دوستانم رفتم و خوابیدم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۸:۰۳    
فرزاد برعکس شوهرم، همان مردی بود که همیشه آرزویش را داشتم. به همین دلیل خیلی زود توانست مرا به سوی خودش جلب کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۰۷:۴۸    
بازیگر معروف طنز گفت: چهار سال پیش 85 سکه طلا را به جای بدهکاری پدرم به او قرض دادم. اما وقتی ازدواج کردم و از پدرم خواستم که طلبم را پس دهد او و دایی ام نقشه کشیدند و مرا به زور سوار خودرو کردند و ...