پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۵:۲۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 30 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۹:۴۰    
خیابان شهید مطهری، گذر بادی الله، نبش کوچه تحویلی در محله ساغریسازان ِ شهر رشت؛ حمامِ قاجاری حاجی که تا 10 سال قبل فعال بود، امروز به دلیل تفاهم نداشتن 30 مالک ِ آن ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۰    
هشت نمایش راه یافته به سی امین جشنواره استانی تئاتر گیلان از سوی هیئت بازبین آثار جشنواره معرفی شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۱۱:۳۴    
رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر انزلی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان و جمعی از مسئولان شهرستانی معارفه شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۹    
ادعاهای وکیلی در مورد دو پسرش به طور خلاصه چنین است: نمی دانستم؛ پولی نمی گیرند؛ مسئولیت گرفتن آنها جوانگرایی است؛ آنها را دعوا کردم!
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۳۲    
روبینسون و کروزو با کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازیِ عامر عظیمی و مجتبی علیپور برای دومین بار در رشت و در تماشاخانه ی هامون از 4 شهریور به روی صحنه خواهد رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۷    
در امتداد سلسله برنامه های اوقات فراغت وکسب مهارت توسط کودکان و نونهالان شهرداری منطقه یک اقدام به برگزاری جشنواره شناخت احساس های من در پارک کودک واقع در فاز 2 معلم خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۳:۲۲    
کعبی گفت: ما در سه شکست مان هم می توانستیم به عنوان تیم برنده میدان را ترک کنیم، در دیدار با پیکان نیز هدف مان برد بود و بالاخره توانستیم به پیروزی برسیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۵۷    
حسین نیک نژاد، ملی پوش اسبق کشتی ایران در حین رقابت در مسابقات کشتی پیشکسوتان درگذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۷    
آتنا اصلانی اواخر خرداد ماه 96 به شیوه دلخراشی به قتل رسید و کشور را در شوک و اندوه فراوان فرو برد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۲:۱۲    
نماینده مردم قم گفت: 63 نفر از نمایندگان لیست امید به دست بوسی آقای خاتمی رفتند و من 4 روز تلاش کردم تا بتوانم نامه ای را به رئیس مجلس امضا کنم که در آن از او بخواهم نسبت به این مسئله واکنش نشان دهد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۱:۲۰    
یکی از کارهایی که از دست خیلی از ما به عنوان شهروندان معمولی اما مسئول بر می آید ایجاد فضاهای رنگی در معابر و گذرگاه هاست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۵    
داماش گیلان با پیروزی برابر حریف خود به مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی صعود کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۳۰    
آنچه در روزهای اخیر بیشتر از گذشته قابل لمس است اینکه انتخاب شهردار آینده رشت جزء داغ ترین اخبار و سوژه های فعالان فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شهر شده و تعداد قابل توجهی از روزنامه نگاران ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۲۰:۰۵    
حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا، در احکام جداگانه ای امیر سرلشکر عطاءالله صالحی را به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرلشکر سیّد عبدالرّحیم موسوی را با ارتقاء به درجه ی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۵۵    
حالا که صورتجلسه مجمع نمایندگان با زنگنه منتشر شده است امیدواریم که در قبال سایر وزرا نیز نمایندگان توانسته باشد امتیاز قابل توجهی برای گیلان کسب کنند
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۹:۱۵    
منتظری با اشاره به اینکه در سیل اخیری که مردم برخی مناطق کشور را گرفتار کرد همه مقامات و مسئولان اجرایی بسیج شدند تا رفع گرفتاری کنند تاکید کرد: امروز فضای مجازی هم تبدیل به سیلی خانمان برکن شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی شورای پنجم رشت گفت: عصر بیست و نهم مرداد بررسی کاندیداهای تصدی شهرداری رشت به اتمام رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۱۴    
از ابتدای سال تاکنون، شدت آتش سوزی علفزارها در رشت با 178 درصد افزایش نسبت به مشابه سال 95 به بیش از یک هزار و 91 مورد رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۹    
به همت معاونت دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و به مناسبت روز جهانی مسجد، نمازگزاران در مسجد مصلی رشت تحت معاینه و مشاوره رایگان دندانپزشکی قرار گرفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۴    
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقان احشام و کشف 7 فقره سرقت در شهرستان ماسال خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۸:۰۴    
فرمانده انتظامی بندر انزلی از دستگیری سارق سابقه دار در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۵۹    
رئیس پلیس آگاهی گیلان از کشف جمجمه یک انسان زیرپل سراوان خبر داد و گفت: احتمال دارد این جمجمه مربوط به جسد یکی ازمقتولان سریالی باشد وهویت صاحب آن ازطریق انجام آزمایش DNA مشخص می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۲۴    
مراسم تحلیف شورای پنجم رشت صبح چهارشنبه برگزار می شود و پس از آن شاهد به رسمیت یافتن شورا خواهیم بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۷:۱۸    
رضایت از کابینه دوازدهم، حضور پدرخوانده هایی در جریان اصلاحات، تاسف از شبهه افکنی بعد از انتخابات 29 اردیبهشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۶:۱۲    
مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای شهر رشت و پاسداشت حضور اعضای پنجمین دوره شورا در سالن وارش مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء رشت برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۴:۱۲    
رهبر انقلاب اسلامی، شهید حججی را نمونه ای درخشان از رویش های اسلامی و انقلابی خواندند و گفتند: شهید حججیِ عزیز در دنیایی که روزنه های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۴۲    
عضو شورای پنجم رشت در پایان گفت: ما می خواهیم شورای پنجم یک شورای تخصصی باشد و ان شالله در چهارسال بعد رشت برتر را تحویل دهیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۷    
دومین نمایشگاه تخصصی خودرو از 31 مرداد الی 3 شهریورماه در مرکز نمایشگاه ها و همایش های بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۷    
پس از بررسی های به عمل آمده اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود انتخاب شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۳:۰۷    
احسان علیخانی، مهدی یراحی و عوامل برنامه ماه عسل با حضور در این روستا برای ابراز همدردی در مراسم ختم پدر مرتضی محمدی چیرانی که خود از عوامل این برنامه محسوب می شود، شرکت کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۴۲    
عاشوری با بیان اینکه صداقت، تجربه کاری، پاکدستی و خوشنام بودن از ویژگی های سرپرست آینده شهرداری خمام است، یادآور شد: در این بین طیف اکثریت به دو گزینه رسیده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۲:۲۲    
قاتل آتنا اصلانی دختربچه 7 ساله اهل پارس آباد مغان که توسط مردی 40 ساله به قتل رسید، روز شنبه هفته آینده چهارم شهریور در دادگاه کیفری یک استان اردبیل محاکمه می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۱۱:۰۲    
رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد کسانی که مشمول سهام عدالت هستند و مرحوم شده اند گفت: اگر متوفی قبل از آذر 95 باشد هنوز در مورد پرداخت سود سهامشان برنامه ای نداریم اما اگر متوفی بعد از آذر 95 باشد ورثه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۹:۴۲    
مرد جوان که تصمیم به کشتن همسرش گرفته بود ساعت 7 صبح پس از آماده کردن صبحانه برای دختر خردسالش، سوئیچ خود را به او داد و گفت: دخترم برو پایین، تا بیایم تو را به مدرسه برسانم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۴۷    
بازار سدان های زیر 70 میلیونی کشور در این روزها شاهد عرضه مدل های جدیدتر، زیباتر و به روزتری نسبت به انواع موجود است. پیش تر، ثبت نام از دو خودروی نسبتاً جذاب و مجهز بسترن B30 و بی وای دی F3 آغاز شد.