پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۸:۰۰Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 23 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۳    
روحانیون هم مثل همه مردم می توانند به ورزش و به ویژه فوتبال علاقه مند باشند و از یک تیم طرفداری کنند. روزهایی بوده که من در مسجد برای برتری تیم تراکتورسازی دعا کردم و صلوات فرستادم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۲۴    
یکی از دوستان مقتول دربازجویی ها به مقام قضایی گفت: عبدا... با فرد دیگری در حال صحبت بود که ناگهان علی-ع (متهم به قتل) از پشت سر و به صورت کلنگی ضربه چاقو را بر گردن او فرود آورد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۱    
مقام های نظامی آمریکا به تازگی مدعی نزدیک شدن پهپاد ایران به جنگنده اف-18 این کشور در خلیج فارس شده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۶    
در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ملوان انزلی مقابل اکسین البرز تن به شکست داد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۶    
نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به حضور تمامی وزرای پیشنهادی در جلسات چند روز اخیر این فراکسیون، از احتمال انتشار فهرستی از وزرای موردتایید خبر داد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۱    
وزیر اطلاعات با اشاره به توالی آتش سوزی ها در پتروشیمی ها و پالایشگاه ها گفت: هیچگونه شواهد و آثاری حاکی از امنیتی و تروریستی بودن حوادث آتش سوزی به دست نیامد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۵۰    
رئیس مجلس در دیدار با خانواده شهید حججی بر دستان پدر این شهید بوسه زد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۳۰    
متکی به خدمت آقای احمدی نژاد رفت و گفت: اگر سفیر ایتالیا را بر ندارید من استعفا می دهم و آقای احمدی نژاد گفت: ایشان رم می ماند تو برو! اما او خودش را به مریضی زد و ماجرا را جمع کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۵    
وکیل حسین هدایتی از فراهم شدن مقدمات آزادی وی خبر داد وگفت: مقدمات آزادی فراهم شده و تا فردا آزاد می شود
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۲۹    
محمدعلی فلاحتی نژاد ظهر امروز دار فانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۴    
دانشگاه تهران طی اطلاعیه ای خبر درگذشت پروفسور لطفعلی زاده ، بنیانگذار منطق فازی را تکذیب و از مخاطبان عذرخواهی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۴    
با توجه به آغاز به کار شورای پنجم کمتر از ده روز دیگر، دو بحث اصلی و عمده ذهن بسیای را به خود معطوف کرده است؛ یکی انتخابات هیات رئیسه شورا و دیگری نام شخصی که بر صندلی شهرداری رشت تکیه خواهد زد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۳۴    
حاجتی گفت: با توجه به اینکه استان گیلان از باسابقه ترین نیروی انسانی در شرف بازنشستگی برخوردار است و ظرفیت دانشگاه های فرهنگیان مستقر در گیلان بویژه در بخش برادران پاسخگوی استان نمی باشد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۱۴    
سیاری گفت: ستفاده از نرم افزارهای چند رسانه ای در مراکز آموزشی نداجا امری ضروری است که خوشبختانه محقق شده و باید گام های بلند و موثرتری در این راستا برداشته شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۴    
قطب الدین صادقی، کوروش زارعی و نادر برهانی مرند به عنوان داوران هشتمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان معرفی شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۹    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت : شهرداری های استان برای راه اندازی بازارچه های تولیدات بانوان اقدام کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۴    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرانزلی گفت: امروز از یک فرد سود جو 500شاخه لاله تالابی کشف شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۸:۲۴    
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با تأکید براینکه بی اعتنایی به عفاف و حجاب خیانت به شهداست گفت: پرسنل شهرداری رشت همچون دیگر سازمان ها موظف به رعایت پوشش مناسب رسمی واداری هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۳۳    
محمدعلی فلاحتی نژاد دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۲۳    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی اعلام کرد که اعضای فراکسیون متبوعش معتقدند انتخاب بطحایی برای وزارت آموزش و پرورش نسبتا مناسب است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۸    
فرماندار تالش از سرویس های بهداشتی در طرح های ساحلی اظهار نارضایتی و به شدت انتقاد کرد و گفت: سرویس های بهداشتی در حد مطلوبی نیست شهرداران و مدیران طرح های ساحلی هرچه سریعتر اقدام کنند به حدمطلوب ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۱۲    
ناکامی بولت در رقابت های قهرمانی جهان، محمد بنا را یاد ناکامی حمید سوریان در المپیک انداخته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۲    
یافته های تاریخی، قدمت صنایع دستی استان گیلان را به سبب ذوق و اصالت، گواه هزاران ساله می دهد اما امروز ساخته های شکننده چشم بادامیان چینی، دغدغه ای برای میراث داران این یادگاران کهن هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۷    
در حالی که دو جلد از مجموعه 16 جلدی خاطرات سردار سلیمانی پیش از این منتشر شده است، نویسنده این مجموعه از توقف انتشار مجلدات دیگر خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای یک دوره پنج ساله منصوب کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۲    
مراسم معارفه مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان گیلان صبح روز چهارشنبه 25 مردادماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار میشود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۴۵    
موضوع فضای مجازی در دستور کار شورای امنیت کشور/ فرمانداری ها در تقسیمات کشوری جدید رتبه بندی می شوند
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
استاندار گیلان در شورای برنامه ریزی و توسعه گفت: طرح آمایش سرزمینی در برنامه ریزی آینده ی استان نقش تأثیرگذار دارد و باید با دقت آماده شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۶    
مدیرکل فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت از برقراری خط پرواز آدانا به رشت و بالعکس از دوم شهریورماه سال جاری خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۳۱    
جناب سروان من آدمکش هستم. 3 روز قبل یکی از دوستام به اسم فریدون را کشته و در قطعه 330 بهشت زهرا دفنش کرده ام ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۱    
وزیر پیشنهادی بهداشت، ضمن تشریح برنامه هایش برای حضور در کابینه دوازدهم، از نمایندگان ملت خواست که از سلامت مردم غافل نشوند و کمک کنند تا مردم حداقل در بخش بهداشت و درمان دغدغه نداشته باشند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۹:۱۵    
مشکلات این نقطه خوش آب و هوا با ارتفاع تقریبی 1500 متر به بالا دقیقا از زمانی آغاز شد که عده ای برای بازدید از حفاریهای انجام شده راهی مریان و دیگر نقاط شدند
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۷:۵۱    
سرنوشت شهرداری رشت هنوز در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست که چه کسی شهردار خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۷:۴۵    
ناپدری که به اتهام خوراندن قرص های مخدر به دخترخوانده یک ساله اش سوگند به قصاص محکوم شده بود، همزمان با نقض حکم قصاص در دیوانعالی کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۰۷:۳۱    
طی چند روز اخیر در حالی شاهد تغییر در روسای برخی سازمان ها و همچنین معاونین شهرداری رشت هستیم که پیش از این فرامرز جمشیدپور منکر هرگونه تغییرات عمده در بدنه شهرداری رشت شده بود.