پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۲۱:۲۷Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 3 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۳:۰۶    
نمایش مریخ عندالمطالبه به نویسندگی مهدی صالحیار و کارگردانی هادی آذرنگ در محل سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۲۰:۵۹    
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با اشاره به نشست هیات مدیره خانه مطبوعات با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بیان کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۴    
مرکز همایش ها و نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد انزلی میزبان دو نمایشگاه بین المللی دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته و نمایشگاه شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع وابسته به صورت همزمان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۳:۰۱    
سعدالله زارعی نوشت: فرماندهان سپاه در دیدار با روحانی درباره ترکیب کابینه و فعالیت اقتصادی صحبت نکردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۲۱:۵۹    
دختر فنلاندی برای آموختن فنون نظامی باستانی مانند تیراندازی باکمان روی اسب به ایران سفر کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۶    
افراد به دلایل مختلفی پُرخوری می کنند، غذاهای پُرکالری می خورند و روز به روز چاق تر می شوند. بعضی از غذاها همچون خوراکی های فرآوری شده ای که به وفور در بازار یافت می شوند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۶    
دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای پنج استاندار به اتهام جرم انتخاباتی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۲۴    
رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه ها مطرح شد و به نظر می رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه جایی ها درونی باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۳:۱۴    
شاگردان نادر دست نشان در دیداری تدارکاتی به پیروزی پرگلی دست یافتند
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۳۰    
رتبه اول ایلام در خودکشی در ایران و خودسوزی در دنیا، سبب اجرای طرح پژوهشی مکان یابی خودکشی در استان ایلام در چند سال گذشته شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۲:۰۸    
روابط عمومی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از خنثی سازی حرکت تحریک آمیز یک رزم ناو آمریکایی برابر شناور گشتی این نیرو در خلیج فارس خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۱:۰۵    
احمد ایراندوست که اغلب در آثار طنز ایفای نقش می کند به تازگی در گفتگویی از شیوع سرطان فکر چنین گفته است: 4- 5 میلیون نفر از 80 میلیون ایرانی سرطان فکر دارند و اینها در اینستاگرام فعالند!
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اعلام کرد: ساخت همه یادمان های شهدای گمنام گیلان تا 22 بهمن امسال به پایان می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۲    
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در همایش اختتامیه چهارمین دوره طرح لشکر فرشتگان استان گیلان در رشت گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۳۲    
نماینده استان مازندران در مجلس با تاکید بر ممنوعیت واردات برنج در فصل برداشت، گفت: دستور شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور برای واردات برنج در فصل برداشت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۲۰:۰۰    
رنجکش گفت: آستارا یک شهر صنعتی و یا حتی کشاورزی هم نیست بلکه یک شهر خدماتی در حوزه های گردشگری و تجارت است و باید با بهره برداری درست از ظرفیت های مواهب طبیعی خدمات مناسب به گردشگران ارائه داد تا ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۵۵    
آقای قاضی زاده هاشمی چشم پزشک است و چشم سیاسیون را عمل می کند شاید به همین دلیل است که وضع سیاسی کشور ما به اینگونه است!
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۱۲    
در راستای اجرای مصوبه شورای برنامه ریزی توسعه استان گیلان، همزمان با برگزاری دومین جلسه گروه کارشناسی کاربران نقشه و اطلاعات مکانی استان گیلان در 28 تیر ماه سال 1396 ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۹:۰۷    
فرماندار ماسال با بیان اینکه ماسال نیازمند توجهات بیشتر در سطوح مختلف است، گفت: یکی از قابلیت های توسعه ای این شهرستان فرصت گردشگری و منابع طبیعی آن است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۴۰    
فرماندار شفت و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با همراهی مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۳۲    
همایش دانش آموزی اختتامیه چهارمین دوره طرح لشکر فرشتگان ویژه پاسداشت بانوان مبارز و مجاهد همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۸:۲۵    
بانک مرکزی که در موضوع تغییر واحد پول ملی اطلاع رسانی ضعیفی از خود نشان داد سرانجام سکوت را شکست و اعلام کرد: تغییر واحد پول صرفا “لایحه” است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۴۹    
این روز ها بعد از انتشار اخبار مربوط به قتل آتنا ، هر چند روز یک بار شاهد انتشار و دست به دست شدن اخبار و تصاویری باعنوان کودک گمشده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۹    
وزیر تعاون، کار و اشتغال با تاکید بر اینکه اجرای طرح کالا کارت می تواند موجبات تحریک تقاضا و رونق بازار را به همراه داشته باشد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۲۹    
یک دختر ایزدی 14 ساله اعلام کرد که پس از ربوده شدنش توسط اعضای داعش در عراق بیش از 180 بار مورد تجاوز آنها قرار گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۷:۰۸    
مزارع حاشیه جنگل که روزی قسمتی از جنگل بوده به فروش گذاشته شده است. متصرفان پس از گذشت مدتی در حال معامله هستند و از مبلغ اولیه اعلام شده به راحتی کوتاه می آیند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۴۳    
محمدصادق مفتح مدیرعامل شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران طی حکمی رضا خضردوست مدیرعامل سابق شرکت مخابرات گیلان را به عنوان نماینده این شرکت به عضویت هیات مدیریه شرکت مخابرات ایران منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۶:۳۳    
او نمونه ای ناب از یک ابوالمشاغل است. تنها بازمانده بروس لی بزرگ برای آن که زنی پرکار و موفق لقب بگیرد، همه ابزارها را دارد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۵:۴۴    
مهرداد صدیقیان، انتشار عکس های بی حجاب یکی از مجریان مشهور در فضای مجازی را تقبیح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۲۷    
دستیار رئیس جمهور در امور شهروندی درباره حضور زنان در دولت آینده گفت: حضور یک بانو در کابینه به شرط دارابودن تعهد و تخصص مفید و ضروری است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۲    
سخنگوی دولت نفس همکاری بین قوا و نهادها از جمله بین دولت و سپاه را برای کشور بسیار مفید توصیف کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۳:۰۲    
رقابت های فوتسال قهرمانی لیگ برتر جوانان منطقه شمال کشور از عصر دوشنبه در رشت آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۷    
علیزاده در مورد مرمت ساختمان مسجد حاج سمیع گفت: این کار با همکاری شهرداری رشت در حال اجرا است و تمام سعی خود را برای احیای دوباره این مسجد که بخشی از تاریخ شهر رشت است انجام خواهیم داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۴۲    
دوره دانش افزایی مربیان درجه حرفه ای، a و b کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۲:۰۷    
وزیر بهداشت از جراحی چشم دو شخصیت سیاسی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۲    
رئیس اداره میراث فرهنگی صومعه سرا گفت: مرمت حمام میراثی کسما که به همت سازمان میراث فرهنگی گیلان و اعتبارات شهرستانی در حال انجام است، تا شهریور ماه پایان می یابد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۴۲    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: امدادگران پیرانشهری جسد یک کودک را در تنور همسایه آنان کشف کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۲۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان با بیان اینکه روز گذشته حواله جبران خسارات حمله یک قلاده پلنگ ایران به دامدار سیاهکلی پرداخت شد گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۷    
الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی در اینستاگرام از آغاز زندگی جدید خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۱:۱۲    
رئیس سازمان خصوصی سازی می گوید به کسانی که سهام عدالت تخصیص یافته شان از محل سود و آورده نقدی مجموعا یک میلیون تومان است برای سال مالی 1395، 125 هزار تومان سود تعلق میگیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۵۷    
علی ربیعی با بیان اینکه حضورم در کابینه بعدی را خدا می داند و روحانی، از 5 گروه فقیر در کشور نام برد و گفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۲۷    
قربانی گفت: حضور گیلانیان متعهد، متخصص و توانمند در کابینه دولت دوازدهم از عمده درخواست های مجمع نمایندگان و مردم استان از رئیس جمهور است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۱۰:۰۲    
مرادی با بیان اینکه در روایات اسلامی دختر نشانه رحمت الهی است ، افزود : ابراز محبت به فرزندان به ویژه به فرزند دختر در آموزه های اسلامی بسیار مورد تاکید است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۳۷    
روشنی گفت: شهرداری آستارا پس از ارائه طرح نهایی موظف است با حفظ ملاحظات فنی و رعایت مسائل اکولوژیکی، هیدرولوژیکی و حق آبه تالاب نسبت به حذف راه موجود اقدام و پل چوبی را جایگزین آن کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۹:۲۷    
سعید حجاریان سیاسی بودنش را به روزهای کودکی حواله می دهد و شعار دادن در خیابان های کاشان و نخستین توبه سیاسی اش در شش سالگی. از کودکی که گذر می کند، گذرش به کتاب های سیمین و جلالش می افتد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۸:۰۲    
ارغوان که مدت یک ماه در اسارتگاه زیرزمینی محبوس بود، سرانجام به فکر فرار افتاد و طی چند شبانه روز موفق به کندن یک تونل زیرزمینی شد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۷:۵۲    
ردیابی های تخصصی برای شناسایی مخفیگاه فتانه حدود 18 ماه طول کشید و سرانجام چند روز قبل کارآگاهان محل جدید زندگی این زن را شناسایی و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۷:۴۲    
با یک جلسه هایفو، بدون درد 10 سال جوانتر شوید!
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۲۷    
علیرضا جهانبخش ملی پوش گیلانی آلکمار هلند که میهمان خندوانه بود ترانه گیلکی کونوس کله را در این برنامه خواند. دانلود
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۳ - ۰۰:۱۷    
قطعه هوام دوباره پسه با صدا و موسیقی محسن چاوشی و شعر حسین صفا منتشر شد.