پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۶:۱۲Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 8 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۰ - ۱۰:۲۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با شناسایی مدرسه ماندگار شهید بهشتی، تاکنون 400 میلیون تومان برای مرمت مدرسه شهید بهشتی رشت هزینه شده که برای بازسازی این مدرسه تاریخی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشت از محدودیت بازدید در موزه رشت به دلیل مرمت و بازسازی خبر داد و گفت: به دلیل مسائل امنیتی بازدید از موزه با هماهنگی مقدور است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۳۷    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی از حضور 6 آتش نشان بهمراه 2 خودروی اطفایی به محل حادثه خبر داد و گفت: محل آتش سوزی علفزارهای جنب پارکینگ بیمارستان گلسار بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۳:۱۵    
سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه پروژه هدایت آبهای سطحی بلوار شهید افتخاری و خیابان شهید خرسندی جز مصوبات شورای شهر نبوده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۳۷    
فرمانده انتظامی شهرستان مرزی آستارا از متلاشی شدن یک باند هرمی درآستارا و دستگیری 20 نفر از اعضای این باند با سر شبکه های آن خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۴    
رسولی به پایان دوره شورای چهارم اشاره نمود و از ریاست شورا خواست تا با بازنگری در اساسنامه- که در ترکیب هیات هفت نفره آن 4 عضو شورا نیز هستند- اصلاحاتی در اساسنامه صورت گیرد تا مرکز پژوهش های شورای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۴۹    
دریادار حبیب الله سیاری، 10 سال است که فرماندهی مرزهای آبی کشور را بر عهده گرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۱:۳۴    
سید جواد سلیمانی امام جمعه سابق کومله که هم اکنون امات جمعه رودبار قصران را برعهده دارد به عنوان امام جمعه جدید شهرستان لاهیجان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۱    
واقعیتی که در رشت وجود دارد گسست بزرگی ست که بین گروه های اجتماعی متعهد فعال درشهر با غالب شهروندان دیده میشود
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۱    
نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: از صدا و سیمای استان گیلان انتظار داریم که ظرفیت های شهرستان آستارا از جمله منطقه گردشگری حیران و تله کابین را برای مردم ایران تبلیغ و معرفی کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۱    
مراسم تنفیذ دوازدهمین دوره ریاست جمهوری صبح پنجشنبه-12 مرداد 96 برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۱    
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ضمن دیدار با خانواده بنیتا، مراتب تسلیت و همدردی سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران را به این خانواده ابلاغ کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۳۶    
فایتر معروف ایرانی در آخرین مبارزه خود اس تیلور کینگ آمریکایی را شکست داد؛ مبارزه مقتدرانه اکبری مقابل این فایتر نشان از قدرت بدنی و جسارت بی حد و اندازه او دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۰    
مصطفی پورعلی گفت: مدتی است که مطالعه در زمینه آسیاب های ماسوله آغاز شده و تا پایان امسال، بازسازی نخستین آسیاب الگویی ماسوله به اتمام می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۱۰    
محمود قاسم نژاد با اشاره به افزایش چشمگیر ساخت و سازها در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان، افزود: متاسفانه زیرساخت های برق شهرستان متناسب با این ساخت و سازها افزایش نیافته است و این امر موجب ایجاد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۹:۰۷    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گفت: پس از اعلام نتایج اعتبار بخشی ملی بیمارستان های استان گیلان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۳    
پدر آتنا نیز با اشاره به این که او با لباس هایش اقدام به خودکشی کرده است، گفت: امیدوارم این کار شیطان نمایش نباشد، چون این مرد افکار بسیار کثیفی دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۸    
تاکنون حضور بیست و پنج بازیکن در تیم داماش گیلان برای حضور در رقابتهای فصل آینده لیگ دسته دو قطعی شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۸    
نگار هم رشته ای من بود و حدود یک سال با او دوست بودم اما به این خاطر که در درس هایم عقب ماندم و به همه کارهایم لطمه وارد شده بود، تصمیم گرفتم ارتباطم با نگار را قطع کنم اما ..
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۲    
دفتر سخنگوی دولت صفحه توییتر منتشره منتسب به فرزند نوبخت درباره تغییرات کابینه یازدهم را تکذیب کرد و آن را جعلی خواند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۶    
حسینی انتقام گیری از بستگان در دعوای ارث و میراث را انگیزه متهم عنوان کرد و اظهار داشت: در این حادثه 5 نفر مجروح و به بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی منتقل شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۱    
شفقی با اشاره به اینکه سال گذشته در بحث اعتبارات به بخش لشت نشا کمک مطلوبی صورت نگرفت افزود: پروژه های این بخش اولویت بندی شود تا با توزیع مناسب اعتبارات این طرح ها به بهره برداری برسند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۴    
بیش از 60 درصد از بخش های اقتصادی، کاملا یا تقریبا مستقل از تعطیلات رسمی فعالیت می کنند
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دست خط حمید بقایی در رابطه با خروج از سوئیت موجود است و با رسیدگی به پرونده مسائل مالی آن روشن می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
وحید یامین پور مجری برنامه جهان آرا به لغو کنسرت شهرام ناظری در قوچان واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
پیک مصرف برق روز، ساعت 14، هفتم مرداد سالجاری به میزان 1273 مگاوات و پیک مصرف شب نیز، ساعت 22 هفتم مرداد به میزان 1262 مگاوات در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به ثبت رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۰    
محمود جهان خواننده ترانه های جنوبی صبح یکشنبه هشتم مردادماه در بیمارستان ممکوی شهرستان ماهشهر در گذشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۱۵    
یکی از کاندیداهای شهرداری تهران اعلام کرد که محمدعلی نجفی این سمت را پذیرفته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۵    
وزیر اقتصاد و دارایی در همایش ارزیابی عملکرد خصوصی سازی در اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی گفت: دولتی بودن و نفتی بودن 2 معضل بزرگ اقتصاد ایران است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۰    
وزیر ارتباطات از نتیجه مثبت مذاکره با شبکه پیام رسان تلگرام برای انتقال سرور به ایران و نصب شبکه های تحویل محتوا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۴    
رهبر معظم انقلاب حج را یک ظرفیت بی نظیر معنوی و اجتماعی و بهترین موقعیت برای ابراز عقیده و بیان موضع امت اسلامی دانستند و تأکید کردند: ما حوادث فاجعه بار حج 94 را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۸    
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: برای حضور در کابینه دوازدهم صحبت هایی با من شده است، اما این صحبت ها در خصوص معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۵۳    
دادستان قوچان گفت: برخی از مسئولان به مردم هم دروغ گفتند و این خیانت را باید پاسخ دهند که چرا دستورات و نگرانی های دادستانی را نگفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۳    
یک متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام بدترین و بهترین نان های ایرانی از خطر انفجار بمب ساعتی چاقی در ایران طی یک دهه آینده هشدار داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۲۳    
یک قلاده گونه در حال انقراض و حفاظت شده فک خزری پس از چند روز دوری از محیط زیست زندگی و ضرب و شتم توسط بعضی افراد، 12 ساعت بعد از تحویل به اداره محیط زیست بندر انزلی، به دلیل خونریزی داخلی تلف شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۲:۰۷    
سیروس هدایتی نژاد ضمن تکذیب آتش سوزی ترانس برق ترشابر شهر تالش گفت: افزایش مصرف برق در ساعات شب و دمای کابل موجب آسیب دیدگی چند متر از کابل این پست هوایی شده بود که کابل آسیب دیده تعویض شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۴۸    
قیمت پیاز طی دو ماه گذشته از کیلویی حدود 1500 تومان به بیش از کیلویی 4000 تومان رسید؛ به گونه ای که بر اساس آخرین آمار بانک مرکزی از متوسط قیمت خرده فروشی برخی مواد خوراکی در سطح شهر هر کیلوگرم از ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۲۸    
این هفته قیمت چند مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش و یک مدل کاهش یافته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: وجود سیر چینی و سیب فرانسوی به دلیل واردات میوه های بیش از حد مجاز به کشور است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۱:۰۳    
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی به اخطار نمایندگان شمال کشور به رئیس جمهور در پی دستور واردات برنج اشاره کرد و گفت: دولت اجازه واردات برنج در فصل برداشت از تایلند و هند را ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۵۸    
ابوالفضل صفری درباره طراحی چالشی برای مردان مجرد در آستانه ازدواج در برنامه تلویزیونی وقتشه سخن گفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۳۷    
مهدی هاتفی در اشاره به عملیات ساماندهی و بهسازی حد فاصل میدان نبوت تا تخته پل در ورودی پیربازار اذعان داشت: این پروژه شامل عملیات جمع آوری و هدایت آبهای سطحی، پیاده روسازی، ایجاد فضای سبز ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۱۰:۱۸    
عملیات چهارخطه کردن محور شریانی انزلی-رضوانشهر به طول 29 کیلومتر، ظرف مدت چهار ماه آینده به اتمام می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۵۸    
نادر طالب زاده گفت: وضعیت رسانه های معاند کاملاً روشن است اما من از رسانه های داخلی در عجبم که چرا به این جریان معلوم الحال پیوسته و بی نگاه به تاثیرات چنین برنامه ای فقط و فقط به تولید حاشیه فکر می ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۷    
به تخلفات آقای احمدی نژاد که منجر به ضرر به بیت المال شده است رسیدگی شده، یعنی هم رای صادر شده و هم رای قطع شده و اتفاقا شروع به اجرا شده است. در مورد تخلفات ایشان همه آن موارد به مجلس اعلام شده است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۲۲    
خبرهای کمبود آب و کمبود منابع زیرزمینی هنوز به زمان آباد و اشرف آباد نرسیده. آنها تا همین چند وقت پیش توی زمین های شان بلال می کاشتند کیلویی 2 هزار و 500 تومان و حالا برنج می کارند کیلویی 13 هزار ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۲    
در جریان حمله روسها در سال 1290ش و حمله انگلیس در سال 1297ش به رشت علاوه بر کشتار و قتل تعداد زیادی از مردم، ذخایری از اموال فرهنگی و نفیس مردم گیلان به تاراج و یغما رفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۷    
با پایان گفته های متهمان و شاکی، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و پدر این بازیگر را به هشت میلیون تومان جریمه نقدی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۲    
متهم به قتل زمانی که در برابر قضات ایستاد، گفت: گمان می کردم همسرم با یکی از کسبه محل ارتباط پنهانی دارد و به من خیانت می کند.