جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۱:۳۹Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 24 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۳۰ - ۰۷:۵۷    
کوهنورد گیلانی به دوازدهمین قله بلند در دنیا با ارتفاع 8051 متر بدون کپسول اکسیژن صعود کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۳۰    
احسان حاج صفی در پستی اینستاگرامی اولین واکنش خود را نسبت به حواشی دیدار با نماینده رژیم صهیونیستی نشان داد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۳:۵۱    
مراسم دامادی پسر دکتر علی لاریجانی، با حضور اعضای دو خانواده عروس و داماد و برخی چهره های سیاسی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۳:۰۹    
والیبال از آن ورزش های خیلی خوب است بنده طرفدار والیبالم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۳۴    
پس از پذیرش این استعفای بی آزار، اسفندیار زیال بار دیگر سکان هدایت هیات کاراته گیلان را برعهده گرفت تا دوری او از کاراته تنها یک ماه باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۲:۰۹    
مدیرکل مخابرات گیلان با تشریح برنامه های مخابرات گیلان برای ارتقاء تجهیزات فنی گفت: در زمان خدمتم در گیلان تمام تلاش خود را جهت بروز رسانی تجهیزات فنی و رسیدن در حد استانداردهای جهانی به کارخواهم بست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۵۷    
شورای شهر پنجم مشهد قاسم تقی زاده خامسی را به عنوان شهردار جدید مشهد انتخاب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۴۹    
نماینده بهار و کبودر آهنگ در مجلس گفت: از شما خواهش می کنم وزارت ارتباطات را به وزارت اطلاعات دوم تبدیل نکنید.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۹    
امکان تحصیل دانشجویان افغانستانی صرفا در سطح شهر رشت مهیا شد و از این پس دانشجویان افغانستانی می توانند در دانشگاه گیلان تحصیل کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۱:۱۴    
ششمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و خدمات شهری، حمل و نقل عمومی و ماشین آلات راهسازی همزمان با نمایشگاه تخصصی گل ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۴۹    
وضعیت امروز مسجد و حسینیه شیرخان، حمام مریان و کاخهای تابستانی آق اولر نشان دهنده عمق فاجعه و غفلت صورت گرفته میراث فرهنگی در صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی گیلان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۱۳    
پیام صادقیان بازیکن جدید سپیدرود می گوید که چند هفته قبل یک پیشنهاد جدی از کره جنوی را رد کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۲۰:۰۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه) برای مخالفت و موافقت با 17 وزیر پیشنهادی دولت ثبت نام کردند و اسامی آن ها به قید قرعه انتخاب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۷    
بلبل آبادی با بیان اینکه در طول سال 300 ساعت ایام اوج مصرف انرژی برق را داریم افزود: این ساعات را با برنامه ریزی اقدامات شبکه ای، تامین انرژی می کنیم
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۳    
نماینده مردم رشت ضمن دفاع از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: هیچ رد پایی از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۸    
نماینده مجلس دهم با تأکید بر وجود انسجام در برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش باید کیفیت محور باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۳۳    
بی آزار در نامه خود خطاب به مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان دلیل استعفای خود را مشغله فراوان و کار زیاد در هیات کاراته استان عنوان کرده که نمی تواند به واسطه آن به ورزشکاران استان خدمت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۷    
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را در خصوص حکم دادگاه عالی ورزش (CAS) صادر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۳    
سیاری در حاشیه استقبال از ناوگروه اعزامی به مسابقات بین المللی جام دریا 2017 باکو، اظهار کرد: ناوگان شمال از 25 روز پیش دو فروند ناو موشک انداز پیکان و جوشن را به مسابقات دریایی جام دریا در کشور ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۵    
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه فرزندان ملت در لباس پلیس، رهروان راستین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند، اظهار داشت: نیروی انتظامی در اولین خطوط مبارزه با استکبار جهانی قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۵    
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، قرار است بهروز شعیبی نقش میرزا کوچک خان را در یک سریال تلویزیونی ایفا کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس ستاد ارتش ترکیه در محل این ستاد، از رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان، استقبال رسمی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
تازه داماد که درجریان جنایتی هولناک، دوست همسرش را به قتل رسانده و جسدش را در حاشیه بزرگراه رها کرده بود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۵:۳۵    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاءهای قانونی در این زمینه با بیان اینکه همسر یک وزیر پیشنهادی خارجی است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۲    
همزمان با هفته دولت 110 پروژه درحوزه راه و شهرسازی گیلان به بهره برداری می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۷    
فرامرز جمشیدپور با قدردانی از شهردار منطقه یک به لحاظ درآمدزایی مناسب و تامین مالی به هنگام پروژه فوق یادآور شد: در سطح گلسار بیش از 11 خیابان در دستور اجرای پروژه هدایت آبهای سطحی قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۲:۳۲    
روابط عمومی یگان پهپادی سپاه مستقر در خلیج فارس اعلام کرد که گشت های پهپادی در محدوده کنترل پدافند هوایی کشور با دقت و بدون توجه به فضاسازی روانی نیروهای بیگانه ادامه خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۹    
رئیس مجلس گفت: طبق تفسیری از آئین نامه داخلی مجلس و قانون اساسی، رئیس جمهور می توانست برخی از وزرا را به مجلس معرفی نکند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۵۹    
احسان خواجه امیری در کنسرت شب گذشته خود، نسبت به ماجرای آزاده نامداری و سفرش به سوئیس واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس جمهور با تشکر از رئیس و هیات رئیسه مجلس گفت: مراسم تحلیف نمادی از همدلی میان همه ارکان نظام و نمودی از جایگاه بین المللی ایران بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۹    
آقای بازیگر متهم است دختر جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده و در پرونده ای دیگر با رانندگی در حالت غیرعادی باعث مرگ دختر دیگری شده است
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۴۹    
عضو فراکسیون مستقلین بر این عقیده است که وزرای پیشنهادی کابینه تاکنون توانسته اند نمایندگان را اقناع کنند و خوشبختانه جو مجلس به نفع دولت و وزرا است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۳۴    
برای داشتن شهر و کشور شاد در کشورهای مختلفی نظیر انگلستان، کشورهای اسکاندیناوی، بوتان و ... سیاست هایی در پیش گرفته شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۹:۰۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی موافقان و مخالفان خطی مشی و اصول کلی برنامه های رئیس جمهور را قرائت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۷:۵۴    
کره شمالی که به هیچوجه قابل مقایسه با ایران مقتدر و مردم سالار نیست نمونه دیگری از این دست است که صرفنظر از بسیاری تفاوت های فاحش که با ایران اسلامی دارد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۹    
متهم ردیف اول این پرونده مدعی شد قصد کشتن این کودک هشت ماهه را نداشته است؛ اما به دلیل رسانه ای شدن این موضوع به قتل عمد متهم شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۷:۳۴    
مردی که درجریان سرقت، خاله اش را به قتل رسانده بود با گذشت اولیای دم از قصاص نجات یافت و با حکم دادگاه به 13 سال حبس و 104 ضربه شلاق محکوم شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۷:۱۹    
سپیدرود رشت و شهرداری فومن در رقابتی دوستانه در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر دو به سود فومنی ها به پایان رسید.