پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۹:۰۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 25 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۹:۳۶    
آدم هایی که تا چندی پیش کسی آن ها را در کوچه و خیابان نمی شناخت ولی آشنا بودن چهره هایشان برای مردم تازه ترین اتفاقی است که در زندگی شان رخ داده؛ تحولی که هم می تواند برایشان تلخ باشد و هم لذت بخش
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۹:۱۶    
کانال تلگرامی KHAMENEI.IR تصویری از حکم انتصاب آیت الله خامنه ای به عنوان رئیس خدمه آستان قدس رضوی را در سال 1358 توسط مرحوم واعظ طبسی منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۱۰:۳۴    
فریب و تحریک کروبی به اعتصاب غذا، بازسازی نسخه قبلی گروهک ها برای اکبر گنجی است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۴۹    
همزمان با ایام شهادت امام جواد(ع) و امام محمد باقر(ع)؛ 47 نقطه از 12 استان کشور، میزبان پیکر پاک و نورانی 86 شهید گمنام دفاع مقدس خواهند بود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۴    
بر اساس گزارش جدید بانک مرکزی، متوسط هزینه ناخالص خانوار در سال 95 11.4 درصد افزایش داشته که نسبت به افزایش 11.3 درصدی متوسط درامد ناخالص بیشتر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۳۸    
استاندار گیلان با بیان اینکه جمعی از آزادگان در دوران اسارت به دلیل تحمل شکنجه به شهادت رسیدند، تصریح کرد: آزادگان نماد ایثار، فداکاری، استقامت، رشادت و سعه صدر در برابر ناملایمات هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۰۸:۱۹    
از ابتدا تا انتهای خیابان پیرسرا همه نوع صنایع دستی را می توانید پیدا کنید. از اسباب بازی های نوستالژیک که قدیم ها در تمام مغازه های بین راهی گیلان پیدا می شد و حالا شاید در یک یا دو مغازه بتوان آن ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۵۲    
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به اتحاد استراتژیکی اصلاح طلبان در انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور، متذکر شد: قطعا دولت دوازدهم موفق تر از دولت قبل عمل خواهد کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۴۲    
مکرم درباره انگیزه این فرد از اقدام به قتل نیز گفت: متهم در بازجویی های بعدی ادعا کرد که به دلیل اعتیاد شدید پسر و عروسش به مصرف مخدر صنعتی شیشه در شب حادثه هر دو آنها با شلیک گلوله از اسلحه شکاری به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۰۶    
هشتمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در حالی صبح امروز با سین مثل سرباز آغاز به کار کرد که نمایش های آبی که قطع شد و من را بیکار کرد، سایه مرگ، معامله و گمشده نیز اجرا شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۲:۵۱    
سخنگوی منتخبان شورای پنجم افزود: مصاحبه نامزدهای شهرداری رشت از فردا پنجشنبه آغاز می شود و منتخبان شورا شاخص های شهردار آینده رشت را در مصاحبه از نامزدها مورد بررسی قرار می دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۷    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور گفت: به زودی فردی به عنوان معاون اطلاع رسانی دولت انتخاب خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۵۱    
فرمانده انتظامی لنگرود از جان باختن جوان 29 ساله بر اثر حادثه واژگونی خودرو در این شهرستان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۱:۴۱    
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان دادن به موضوع اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۵۱    
رییس جمهور به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی، در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۱۶    
رییس جمهور در حکمی دکتر “مسعود نیلی” را به عنوان دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقتصادی و دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۱    
فرد سودجو این آپارتمان را به محل رفت و آمد دختران و زنان جوان و انجام امور غیراخلاقی و قمار تبدیل کرده بود
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۵۶    
سردار شریف با تأکید بر اینکه سپاه عملیات مستقل زمینی در سوریه نداشته است، گفت: انتقام سخت از داعش و تکفیری ها بواسطه شهادت شهید حججی در دستور کار سپاه قرار دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۴۶    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: 400 هزار تن کمبود برنج بهانه ای برای صاحبان منافع شده که سالی 2 تن برنج وارد کشور کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۳۱    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ربیعی زیرساخت های نظام جامع تامین اجتماعی را فراهم کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۹:۱۶    
مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به پیشرفت بیش از 80 درصدی عملیات ساختمانی و تجهیزاتی مدول دوم تصفیه خانه آب گیلان، خاطرنشان کرد: این پروژه بطور کلی 50 درصد پیشرفت داشته است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۸:۴۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: درزمانی که عده ای با عکس گرفتن با زنی در مجلس را افتخار می دانند باید به آنها گفت که عکس گرفتن با عباس زینب افتخارآفرین است نه اینکه با یک زن بیگانه عکس بگیریم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۳۶    
استاندار گیلان گفت: الحمدا... در تمامی بخش ها شاهد این همدلی و همراهی در استان بودیم و به این آرامش و همدلی موجود در گیلان می بالم.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۲۱    
هشتمین دوره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با اجرای نمایش سین مثل سرباز آغاز به کار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۶:۰۱    
مراسم ویژه پاسداشت بیستمین شهید مدافع حرم گیلان شهید مرتضی حسین پور شلمانی و همچنین شهید سر جدا محسن حججی و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز با سخنرانی آیت الله خاتمی در حسینیه حضرت ابولفضل(ع) ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۳:۲۶    
در بین صحبت های ظریف، ناگهان عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر شروع به فریاد زدن کرد و ظریف را دروغ گو خطاب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۲:۳۶    
شهردار منطقه یک، جهت لطمه نخوردن امرار معاش دستفروشان آن حوزه از معاونت خدمات شهری منطقه و رییس ناحیه مربوطه نسبت به بررسی و جایگزین نمودن مکان مناسب دیگری تاکید نمود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۵۶    
شبکه المیادین اعلام کرد، نیروهای سپاه پاسداران عملیاتی برای گرفتن انتقام خون شهید محسن حججی در سوریه آغاز کرده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۴۱    
در نخستین روز هشتمین جشنواره خیابانی شهروند لاهیجان 23 نمایش از شهرهای مختلف در نقاط مختلف این شهر اجرا می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۶    
برنامه خانه ملت روزهای چهارشنبه از ساعت 19:10 به مدت 45 دقیقه در 13 برنامه از شبکه باران پخش می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۱:۳۶    
تیم نویسندگان برنامه خندوانه مجید افشاری را بایکوت کرده و به او کمک نمی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۶    
میرشمس مومنی زاده، فرماندار شهرستان بندر انزلی در نشست با خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان تکمیل و اتمام پروزه مسکن مهر شهرستان انزلی را یکی از مهم ترین دغدغه ها مردم این شهرستان اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۰:۱۱    
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت اطلاعات از مسائل سیاسی و جریانی دوری کرده و این مسئله یکی از توانمندی ها علوی بوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۴۶    
عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی، گفت: اگر دو فراکسیون دیگر به این جمع بندی برسند که لیست واحدی ارائه شود، احتمالا روز پنج شنبه نشست شورای عالی فراکسیون ها برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۹:۲۶    
مردی که به طمع رسیدن به ارث بیشتر و در توطئه ای هولناک پدر و برادرش را در فاصله دو سال به قتل رسانده بود، صبح دیروز به همراه همسرش پای میز محاکمه ایستاد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۷:۴۱    
دختر جوان وقتی شنید دایی اش، ساکی پر از پول پیدا کرده است با کمک پسرموردعلاقه اش، سناریوی ربودن او را طراحی کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۰۰:۴۷    
حاجی پور گفت: با توجه به تجربیات گذشته و همیاری همکارانم در این سازمان برای مدیریت سریع تر و بهتر پسماند رشت یک استراتژی 6 مرحله ای تعیین شد.