شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۲:۲۴Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 22 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۶    
اختتامیه هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد، جمعی از مسوولان گیلان و لاهیجان، هنرمندان و مردم برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۲۳:۲۷    
همایش حزب کارگزاران سازندگی در رشت با سخنرانی حسین مرعشی سخنگوی این حزب در سالن خاتم الانبیاء برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۵ - ۱۵:۴۱    
آیین تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان گیلان با حضور استاندار در منطقه آزاد انزلی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۳:۰۲    
کرشمیر پتی جوان اهل کشور کرواسی با ذکر شهادتین در مسجد امام رضا(ع) گلسار رشت مسلمان شد و نام امیرعلی را برای خود انتخاب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۲:۴۱    
حسین انتظامی در یادداشتی با اشاره به فرصت هایی که سیدعباس صالحی با حضور در سمت وزیر ارشاد ایجاد می کند، نوشت: خاستگاه کاملا غیرجناحی صالحی، طمع سیاسیون را به حوزه فرهنگ، کور می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۶    
سفالگری از جمله نخستین فعالیت های انسان بوده است و این صنعت در ایران سابقه طولانی دارد اما امروزه این صنعت رو یه فراموشی است و مسئولین حمایت های کمی از این هنر انجام می دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۱    
اگر بخواهیم با حرف درمانی کار را جلو ببریم عملا شاید دیگر اثری از تمدن گذشته گیلان باقی نماند که آقای مدیرکل بخواهد از آن پاسداری کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۲۰:۳۱    
از جمله حواشی آخرین نشست اعضای دولت یازدهم عکسی بود که وزیر اطلاعات از خبرنگاران و عکاسان گرفت.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۵۱    
باشگاه استقلال به دلیل این که شان و جایگاه خود و هوادارانش را بالاتر از پاسخگویی به چنین فردی می داند ضمن محکوم کردن بی احترامی صورت گرفته در یک برنامه تلویزیونی اعلام می کند که به صورت رسمی و از ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۲۱    
فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان بعد از برجام، آمده اند به سراغ تحریم های دفاعی و موشکی و قصد دارند که نیروهای مسلح کشور را تضعیف کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۹:۱۵    
عکس جدیدی از آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به سفر اروپایی و جنجالی وی می باشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: کل مجموعه ما در لیگ برتر کم تجربه و جوان است و چنین مجموعه ای به زمان نیاز دارد تا به شرایط مطلوب برسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۵۰    
محققان و پژوهشگران سالروز آغاز نهضت جنگل را در آستانه 103 سالگی آن در رشت گرامی داشته و نسبت به تحقیق و پژوهش درباره زوایای متعدد این نهضت تاکید کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۳۵    
رنجکش با اشاره به اینکه آستارا جزو محدود جاهایی است که مرز ریلی، آبی و... را در کنار هم دارد، اظهار داشت: آستارا به صورت یک کشور کوچک است و تمام حساسیت یک کشور نیز باید در این شهرستان دیده شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۸:۱۵    
پیام صادقیان با عقد قراردادی یک ساله به عضویت باشگاه سپیدرود رشت درآمد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۷:۵۵    
رییس جمهور در حکمی مهندس علی اصغر مونسان را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح تعدیل مجازات اعدام در این کمیسیون خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۳۴    
در حالی که با معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم توسط رئیس جمهور، اشتیاق عموم به شناختن این افراد اوج گرفته ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۵:۲۴    
شهیدی گفت: نیروی دریایی در برنامه ریزی سالهای اخیر خود به این سمت حرکت کرده که از هنر رسانه ها استفاده کرده تا مردم را با ظرفیت های اقتصادی حوزه دریا آشنا کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۳۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه بخش اعظم فضای مجازی موجود درکشور به سمت تخریب ملت و دولت است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۲۴    
عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: عزل و نصب های اخیر در شهرداری رشت نوعی باج دادن است و این کار روش مناسبی برای اداره شهر نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۴    
رییس جمهور در حکمی دکتر عیسی کلانتری را به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۴۴    
رضا علی نیا مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی از تشکیل جلسه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص بررسی وضعیت پیشرفت زیر ساخت مخابراتی مسکن مهر استان خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۲۴    
اعضای دولت یازدهم در پایان آخرین جلسه هیات دولت عکس یادگاری گرفتند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر این که روحانی پشت تک تک وزرای پیشنهادی ایستاده است گفت: این که رئیس جمهوری با برخی از وزرای پیشنهادی موافق نیستند، صحت ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۴    
در پی سفر روز گذشته استاندار گیلان به شهرستان رودبار، نجفی به مدیرعامل آب منطقه ای دستور داد مطالبات خانوارهای پشت سد سفید رود را در اسرع وقت پرداخت کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۳۴    
پوستر هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان رونمایی شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۲۹    
دویستمین جلسه شورای شهر رشت درحالی قرار بود صبح امروز به صورت غیرعلنی برگزار شود که علی رغم حضور هر 15 عضو شورا این جلسه برگزار نشد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۲:۰۴    
وی با بیان اینکه شهرستان شفت جزو شهرستانی هایی است که از انباشتگی مشکلات رنج می برد، اظهار کرد: این شهرستان نسبت به سایر شهرستان های استان گیلان عقب مانده تر است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۱:۲۴    
رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان با بیان اینکه علاقه مند به بقا و ارتقاء مجموعه دیارمیرزا هستیم، تصریح کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۱۰:۵۹    
محمد در قسمت دوم برنامه رادیویی یک پرونده، یک روایت درباره این پرونده می گوید: وقتی ماشین را دزدیدم، متوجه بنیتا شدم. یک لحظه دیدم پستانکش افتاده، آن را در دهانش گذاشتم تا گریه نکند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۹:۴۹    
استاندار در بازدید از عملیات اجرایی ساخت سد دیورش در رودبار از آغاز مجدد عملیات اجرایی ساخت این سد خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۴    
دختر ایرانی مقیم سوئد که به دنبال آشنایی اینترنتی، دلبسته پسر جوان ایرانی شده بود، پس ازسفر به کشور به دیدار پسر مورد علاقه اش رفت اما بعد از صرف شام به طرز مرموزی بیهوش شد تا اینکه سه ساعت بعد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۹    
تالش سرزمین فرهنگ و هنر و دیار رادمردان است و هیچ گاه کین و نفرت را بر نمی تابد. مردمانش آزاده اند و اگر نقدی باشد بی هیچ تملقی مطرح می کنند.