پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۸:۵۶Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 18 مرداد 1396 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 31 فروردین 1396 دیار میرزا 31 خرداد 1396 دیار میرزا 31 تیر 1396 دیار میرزا 22 شهریور 1396 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 1 مرداد 1396 دیار میرزا 2 مرداد 1396 دیار میرزا 3 مرداد 1396 دیار میرزا 4 مرداد 1396 دیار میرزا 5 مرداد 1396 دیار میرزا 6 مرداد 1396 دیار میرزا 7 مرداد 1396 دیار میرزا 8 مرداد 1396 دیار میرزا 9 مرداد 1396 دیار میرزا 10 مرداد 1396 دیار میرزا 11 مرداد 1396 دیار میرزا 12 مرداد 1396 دیار میرزا 13 مرداد 1396 دیار میرزا 14 مرداد 1396 دیار میرزا 15 مرداد 1396 دیار میرزا 16 مرداد 1396 دیار میرزا 17 مرداد 1396 دیار میرزا 18 مرداد 1396 دیار میرزا 19 مرداد 1396 دیار میرزا 20 مرداد 1396 دیار میرزا 21 مرداد 1396 دیار میرزا 22 مرداد 1396 دیار میرزا 23 مرداد 1396 دیار میرزا 24 مرداد 1396 دیار میرزا 25 مرداد 1396 دیار میرزا 26 مرداد 1396 دیار میرزا 27 مرداد 1396 دیار میرزا 28 مرداد 1396 دیار میرزا 29 مرداد 1396 دیار میرزا 30 مرداد 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1396 
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۱ - ۱۲:۰۴    
جمعه 20 مرداد بیست و پنجمین مراسم تولد ماه به مناسبت سالروز تولد مهرانه مهین ترابی، بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور جمعی از هنرمندان در موزه هنرهای دینی برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۴    
جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در واکنش به فاجعه اخیر روستای میرزا اولنگ افغانستان از هنرمندان برای محکومیت این فاجعه انسانی دعوت کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۲۱:۱۰    
در نتیجه یک وضعیت عجیب وراثتی، دختران روستای لاس سالیناس در منطقه راهونا در جمهوری دومنیکن، بدون دخالت پزشکی در دوره بلوغ پسر می شوند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۱:۱۹    
سخنگوی منتخبان شورای پنجم اذعان داشت: در این جلسه چالش ها و آسیب های برون سپاری کارگران فضای سبز و پاکبانان و دیگر بخش ها مورد بررسی قرار گرفت
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۳۳    
پرونده ثبت ملی خانه ابتهاج در استان گیلان، تحویل شورای ثبت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شده و کارشناسان در حال فراهم کردن زمینه ثبت ملی این خانه با ارزش هستند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۸:۰۶    
نجفی همچنین ابراز امیدواری کرد تا در بخش تجارت و سرمایه گذاری سطح روابط اقتصادی گسترش پیدا کند گفت: با رویکرد جدیدی که پس از برجام در گسترش روابط بین دو کشور شکل گرفته امیدواریم با رفع موانع پذیرای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۰۷:۵۶    
هاشمی گفت: در هر حال همه آنچه از طرف همسر بنده کمک شد، همین سند منزل مسکونی است که حدود 4 یا 5 میلیارد تومان برای آن قیمت گذاشتند و آنچه غیر آن گفته شده، شایعه است.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۴۹    
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه اگر اعدام را کم می کنند حداقل مجازاتی جایگزین کنند که نقش بهتر از اعدام داشته باشد، گفت: همه کارها را رها کردیم و همه نتیجه را از اعدام می خواستیم
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۳۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم سازمان غذا و دارو، لیست داروهای ممنوعه در اعزام حجاج به سرزمین وحی را اعلام کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۲۹    
وزیر پیشنهادی اطلاعات امروز با حضور در جلسه فراکسیون مستقلین ولایی برنامه ها و مواضع خود را بیان کرد.در عین حال مطالب مهمی را درباره برخی عملکردها ارائه داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۹    
رئیس مجلس با بیان اینکه قاچاق کالا از 25 میلیارد به 12 میلیارد رسیده است، گفت: این مقدار می تواند کمر اقتصاد هر کشوری را بشکند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۳۴    
رضا رسولی عضو شورای شهر رشت در صفحه شخصی اینستاگرام خود تصاویری از سفر تعدادی از اعضای شورای پنجم به قزوین و اصفهان را منتشر کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۹    
ماکت فدریکا موگرینی در خیابان کریم خان در شیراز جهت گرفتن عکس سلفی اقشارکم درآمد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۹    
آذر اندامی متولد شهر رشت، پزشک و باکتری شناس ایرانی مخترع واکسن وبا و یکی از پژوهشگران انستیو پاستور ایران بود که بخاطر خدمات ارزنده علمی و انسانی وی یکی از حفره های برخوردی روی سیاره ناهید به نام وی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۹    
با اخذ دستور مقام قضایی، سربازان گمنام سپاه ناحیه امام صادق (ع) اصفهان با همکاری نیروی انتظامی طی عملیاتی اقدام به دستگیری 64 دختر و پسر نیمه عریان در استخر پارتی در اطراف شهر اصفهان کردند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۳۵    
قدرت خرید 10 هزار تومان سال 1368 با یک میلیون و 240 هزار تومان در سال جاری برابری می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۲۴    
ضیایی با بیان اینکه در حوزه کاری خود در رشت بنا را بر این گذاشتیم که مراکز چهارگانه ما در این شهر را تخصصی نماییم و برای مثال مرکز شماره سه رشت را برای تخصصی علمی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۴    
خداکرم جلالی افزود: از امروز بهره برداری از جنگل ها در گیلان متوقف شده و فقط در مقاطعی که ضرورت داشته باشد انجام می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۴:۰۹    
پاکاری از رونمایی کلیپ آزادگان و اجرای تئاتر در سه منطقه استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبرداد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۳۹    
سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از دیدار برابر گسترش فولاد حاضر شد و اعلام کرد که بازیکنانش برای دیدار فردا از انگیزه بالایی برخوردار هستند
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۹    
مراسم تجلیل از اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۹    
دبیر شورای نگهبان، رای ملت به ریاست جمهوری و تنفیذ آن توسط رهبر معظم انقلاب را موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم اسلام و انقلاب دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۲:۰۵    
معاون حج و زیارت گیلان از اعزام دو کاروان زائران استان در قالب یک پرواز طی غروب امروز (چهارشنبه 18 مردادماه) به سرزمین خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۵۴    
رییس جمهور در احکام جداگانه ای مسوولیت دو معاونت ریاست جمهوری و همچنین دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی را به زنان واگذار کرد
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۴    
عضو هیأت فراکسیون مستقلان مجلس گفت: وزارت اطلاعات ظاهراً برنامه ای برای مقابله با فساد سیاسی ندارد که ما خواستیم این وضوع را در دستور کار قرار دهند.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۴    
پس از ماجرای انتشار عکس های آزاده نامداری در سوییس، حال خبر بازداشت او در فرودگاه امام (ره) در فضای مجازی دست به دست می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۹    
مراسم ادای احترام و میثاق با آرمان های میرزا کوچک جنگلی و همراهانش به همت مجمع اسلامی فرهنگیان گیلان در سلیمانداراب رشت برگزار می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۲۴    
فرهنگسازی در ایران واژه گمی نیست اما نظر مردم و مسئولان این است که باید کار شود. آری. باید کار شود تا در تمام زمینه ها از جمله سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و از همه مهمتر در زمینه فرهنگی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۴    
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان گفت: پیکر پاک مدافع حرم زینبی پاسدار شهید مرتضی حسین پور شلمانی صبح پنج شنبه در لنگرود تشییع و خاکسپاری می شود.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۱۰:۰۴    
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه، سیاست منطقه ای ایران و همچنین رابطه نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با وزارت امور خارجه را تشریح کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۹    
مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بندرانزلی به میزبانی فرمانداری و با حضور رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۶/۰۵/۱۸ - ۰۷:۴۸    
چند وقتی بود که به تماس های تلفنی شوهرم فریدون، ظنین شده بودم تا اینکه فهمیدم با دختر جوانی دوست شده است.