دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۸:۲۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۶    
حضرت آیت الله خامنه ای و مرحوم آیت الله طبسی در جمع رزمندگان دفاع مقدس.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۱۰    
جواد ظریف در گفتگویی ویدیویی به پرسش های متفاوتی درباره زندگی سیاسی خود و مذاکرات هسته ای پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۸:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت عالم مجاهد و یار صادق انقلاب آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی رحمةالله علیه پیام تسلیتی صادر کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۳۹    
اقتصاد آنلاین - مریم کاظمی : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع خودروهای سواری برند مازراتی عرضه شده در بنگاه های اتومبیل سطح شهر تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۲۱    
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی برای شکستن دایره شوم یا سیکل معیوب رقابت مخرب و ناسالم بانک ها وارد میدان شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۸    
شنیده ها حکایت از آن دارد که حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی جانشین آیت الله طبسی در آستان قدس رضوی خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
آمارها نشان دهنده این است که صادرات ایران به افغانستان رقمی حدود یک سوم کل صادرات این کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۶    
مدیر امور بین الملل شرکت نفت با بیان اینکه تاکنون هیچ قرارداد فروش نفتی با شل و برتیش پترولیوم انگلیس امضا نکرده ایم، گفت: تاکنون فقط با توتال فرانسه به توافق رسیده ایم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۷    
یک کارشناس مسکن گفت: افرادی که طی سال های اخیر واحدهای نوساز ساختند و موفق به فروش نشدند هم اکنون به اجاره دهندگان حرفه ای بخش مسکن تبدیل شده اند و این بازار را از حالت سنتی درآورده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۱    
خودروسازان متعددی گزارش کرده اند که فروش بازار خودرو در ماه فوریه دارای رشد قابل توجهی بوده است چراکه مشتریان به بهره برداری از مزایای بنزین ارزان و اعتبار آسان برای خرید ماشین های جدید ادامه داده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۸    
شرکت های روسی در پی قراردادهای میلیون دلاری و تولید بومی محصولات خود در ایران هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
رکود طولانی مدت بازار مسکن، برخی مالکان را دچار توهم کرده است به گونه ای که معتقدند رهن یا اجاره دادن واحدهای مسکونی به قیمت فعلی، به زیان آنهاست
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۶    
نخست وزیر ترکیه امروز برای تعیین غرامت و تخفیف خرید گاز به تهران می آید که دامپینگ قطر و کاهش قیمت گاز صادراتی ترکیه، می تواند منجر به دبه عراق و پاکستان در قراردادهای گازی با ایران شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۳    
خودرو فراری 250 GTO برلینتا در سال 2014 با قیمت 38 میلیون دلار فروخته شد که رکورد گران ترین خودرویی که در مزایده ها فروخته شده را زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۷    
برخی بانکداران با اعمال فرمول های عجیب و غریب، نرخ های سود تسهیلات بانکی را چندین درصد افزایش می دهند و مصوبات اخیر شورای پول و اعتبار را دور می زنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۴    
معاون وزیر جهادکشاورزی پیش بینی کرد که در سال 1395 رشد اقتصادی کشور حداقل 5 درصد باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۹    
بر اساس یک آمار رسمی، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در منطقه 18 تهران از بهار سال 90 تا پاییز سال 94 حدود 97 درصد افزایش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۹    
سالهاست مسئولان ورزش و فوتبال به دنبال پیدا کردن راه حلی برای بلیت فروشی طبق استانداردهای جهانی و درآمدزایی از این راه برای باشگاه ها هستند اما هنوز اندر خم یک کوچه مانده اند!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۶    
کاسبان بازار می گویند هنوز انتظارشان از خریدهای مردم برآورده نشده است و منتظرند تا شاید روزهای آینده بتوانند رکود سرسخت یکساله را جبران کنند، البته مردم هم در خریدها همچنان احتیاط می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۹    
رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران گفت: نرخ سود باز پرداخت تسهیلات فعلی برای متقاضیان مسکن زیاد است و دولت بهتر است به جای اعلام ارقام جدید وسوسه کننده برای وام مسکن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
هفته گذشته بازار پرثباتی را در بازار داخلی طلا شاهد بودیم و قیمت ارز هم با نوسان چندانی روبرو نبود که طبق پیش بینی رییس اتحادیه طلا و جواهر در هفته آتی نیز همین روند باثبات را در پیش خواهیم داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۵۰    
اقتصاد آنلاین - فرناز حبیبیان : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع خودروهای لوکس عرضه شده در بنگاه های اتومبیل سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: فردا تمامی ادارات، سازمان ها و مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در مشهد مقدس تعطیل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۶    
انتظار می رود ایران صادرات نفت خود را به لطف افزایش فروش به اروپا از 1.5 میلیون بشکه در ماه فوریه به حدود 1.65 میلیون بشکه در روز در ماه مارس برساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۳    
سازمان بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری اعلام کرد تولید خودرو ایران در سال 2015 با افت 9.9 درصدی نسبت به سال قبل از آن مواجه شد و به 982 هزار و 337 دستگاه رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۹    
درحالی شورای پول و اعتبار به تازگی با پرداخت وام 160میلیون تومانی موافقت کرده که اقساط 2.3میلیونی و سود 171میلیونی این وام خارج از توانایی پرداخت زوج های جوان بوده و عملاً این اقدام دولت برای رونق ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
بررسی ارقام مصوب و عملکرد مالیات بر فروش فرآورده های نفتی در سال های اخیر نشان دهنده این واقعیت است که رقم مالیاتی این بخش همواره عملکرد بالایی داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵    
در حالی طی سال 94 فولادسازان داخلی بارها بر افزایش تعرفه واردات فولاد به دلیل تشدید جریان دامپینگ تاکید کردند که قطعی شدن بالا بردن این تعرفه ها به سال 95 موکول شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
در جریان حذف یارانه بگیران پردرآمد، بالغ بر 900 هزار نفر از حذف شدگان معترض شدند که در نهایت بیش از نیمی از آنها به لیست سازمان هدفمندی یارانه ها برگشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۹    
بورس اوراق بهادار تهران بعد از رکوردشکنی های پی در پی در بهمن ماه و کسب بازدهی های چشمگیر، برای دومین هفته متوالی در آخرین ماه سال منفی شد و عقب نشینی موقت و محدود سهامداران را مشاهده کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۶    
در اینفوگرافیک زیر، کارنامه بازار تولید و مصرف طلای جهانی و همچنین قیمت این محصول را طی یک سال گذشته می توانید ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۳    
کارگران می گویند محاسبات جدید هزینه خانوار بر پایه نرخ تورم 12 درصدی نشان دهنده افزایش هزینه ماهیانه خانوار به 3 میلیون و 73 هزار تومان است و یکساله از قدرت خرید آنها 389هزار تومان کاسته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۳    
رییس اتحادیه هتلداران تهران از ثبات قیمت هتل ها برای ایام نوروز خبر داد و اعلام کرد که برخی هتل ها در استان هایی که با گردشگر زیاد مواجه هستند در آستانه عید نوروز همچنان با 50 درصد ظرفیت خود کار می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۷    
قیمت جهانی طلا در بازار معاملات روز جمعه با کاهش نسبی روبرو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۴    
در هفته اخیر، نرخ دلار روندی نزولی داشت و از سه هزار و 505 تومان به سه هزار و 457 تومان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۲    
اقتصاد آنلاین - محمد نقدی: آنچه در زیر می آید قیمت روز ارزان قیمت ترین خودروهای صفر کیلومتر در سطح بازار پایتخت است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۳    
آیت الله عباس واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و مدیر حرم امام رضا در مشهد (تولیت آستان قدس رضوی) بامداد امروز در بیمارستان امام رضا مشهد درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۳:۰۷    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توسعه شبکه سلامت و پوشش 24 میلیون نفر از مردم کشور تحت طرح تحول سلامت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۲:۲۲    
شرکت های مختلف خودروسازی جهان آخرین مدل ها و دستاوردهای خود در عرصه خودروسازی را در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 به نمایش گذاشتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۲:۰۴    
از بالا که نگاه می کنیم مانند بومی هستند که رنگشان به پایین چکیده اما در حقیقت رودهای در هم بافته طبیعت هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۱:۴۶    
رئیس سازمان دامپزشکی با اشاره به اینکه باید پیامی مهم به دامداران کشور منتقل شود گفت: با توجه به اینکه تب برفکی در کمین دام های کشور است؛ از این رو دامداران باید توصیه های دامپزشکی را جدی بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۱:۳۰    
عکس روز ناسا به تصویری خارق العاده به ماه و مشتری اختصاص پیدا کرده است. تصویری که در آن گروهی از بزرگترین قمرهای منظومه شمسی دیده می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۱:۲۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تلاش های این شرکت در گذر از بحران کم آبی تابستان امسال، گفت: سال آینده نیز با توجه به اینکه به لحاظ آبی وضعیت مطلوبی نداریم، سال سختی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۱:۱۸    
ناگفته های شنیدنی محمد جواد ظریف، پس از دو سال در "دید در شب" را در ویدیوی زیر ببینید و بشنوید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۱:۱۵    
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تولد سالانه 40 هزار معلول در کشور، گفت: تنها با کمک آموزش و پژوهش می توانیم معلولیت را ریشه کن کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۱:۰۰    
دیه گو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین می گوید جانی اینفانتینو که چند روز پیش در انتخابات ریاست فیفا به عنوان رئیس جدید این سازمان برگزیده شد یک خائن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۰:۴۲    
مدیرعامل اتحادیه مرغ تخم گذار با اشاره به اینکه ظرفیت برای افزایش 80 هزار تنی تخم مرغ در کشور وجود دارد گفت: امسال 90 هزار تن تخم مرغ از ایران صادر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۰۰:۱۸    
سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی از پیگیری های ایران برای لغو روادید برای سفر به کشور عراق و کربلای معلی خبر داد.