یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۹:۰۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
وزیران امور خارجه و تجارت عمان صبح امروز در تهران با وزیر نفت ایران ملاقات و گفتگو کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۱    
همزمان با صعود شاخص های بورس جدول ترکیب بزرگان بورس دچار تغییر شد و ارزش سهام 10شرکت بزرگ از مرز 130 هزار میلیارد تومان، معادل 36 میلیارد دلار عبور کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد که با توافق بین این بانک و خودروسازان قرار شد تا 20 هزار ثبت نام مازاد در طرح فروش خودرو با وام 25 میلیون تومانی با سود 16 درصد در اختیار مشتریان قرار گیرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۲    
با لغو تحریم ها حالا شمار کشورهایی که خواستار فعالیت در حوزه انرژی ایران هستند، هر روز در حال افزایش است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۲۹    
آنچه در زیر می آید قیمت برخی از تورهای نوروز 95 به مقصد چین است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۴    
یک عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد نسبت به سخنان مشاور معاون اول رئیس جمهور واکنش نشان داد و گفت: چگونگی کاهش هزینه تولید فولاد را می دانیم، دغدغه مان حمایت دولت است که الان ا از آن محروم هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۱    
با اولین افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت ایران در پساتحریم، عربستان سعودی با هماهنگی آمریکا موج جدید جنگ روانی علیه بشکه های نفت ایران در بازار به راه انداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۷    
به گفته متخصصان تغذیه، ویتامین B3 یا نیاسین نقش مهمی در کاهش سطح کلسترول خون و حفظ سطح گلوکز خون ایفا می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۴    
معمولاً این نکات ساده در نظر ما بسیار پیش پا افتاده تر از آن می رسد که حتی به آن فکر کنیم و در اغلب موارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۱    
یک اقتصاد دان در رابطه با شائبه قطع یارانه ها در صورت روی کار آمدن مجلس همسو با دولت گفت: دولت برنامه ای برای حذف یارانه ها ندارد واین موضوع به طور کلی در دستور دولت نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
مردی که متهم است در اقدامی جنون آمیز زن ایرانی را در آلمان شکنجه کرده، برای سومین بار مقابل سه قاضی جنایی تهران قرار گرفت و این بار درحالی که اشک می ریخت، ابراز پشیمانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۴۵    
اعلام آمادگی مشروط رئیس جمهور سوریه و معارضین برای برقراری آتش بس در این کشور، انتظارات نخست وزیر ترکیه از آمریکا، تأکید روسیه بر ادامه همکاری های نظامی با ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۶    
کاهش نرخ تورم و نرخ سپرده بین بانکی با کاهش نرخ بهره همراه است که این موضوع می تواند انتظار خروج پول های پارک شده در بانک ها را به همراه داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۲    
بر اساس گزارش های موسسه آمار ترکیه در ماه دسامبر 2015 کشور ایران با خرید 79 ملک در ترکیه بعد از جمهوری آذربایجان در رتبه هشتم خریداران خارجی مسکن در ترکیه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
در حالی حقوق آذرماه بازنشستگان فولاد در بهمن ماه پرداخت شده بود که پرداخت حقوق دی ماه آنان نیز به هفته اول اسفند موکول شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۱    
حسین راغفر اقتصاددان با اعلام اینکه شاغلان پاره وقت را هم باید به شمار بیکاران اضافه کنید، گفت: بانک مرکزی تمایل دارد نرخ سود بانکی را پایین بیاورد اما هزینه های بانکها که ناشی از سیاستهای غلط قبلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۵    
بر اساس آخرین گزارش نشریه OMI، تقاضای جهانی برای نفت در سال جاری میلادی 96.409 میلیون بشکه برآورد شده است که بر این اساس رشد تقاضای نفت در این سال برابر با 1.29 میلیون بشکه در روز خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۳    
با صدور مجوز حساب امانی که طبق آن پول های پیش خریداران به بانک سپرده می شود و مطابق با درصد پیشرفت پروژه در اختیار سازندگان مسکن قرار می گیرد، قطعا بخش زیادی از مشکلات پیش فروش مسکن کاهش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
با اینکه نرخ بیکاری عمومی کشور در پائیز امسال 10.7 درصد بوده اما این نرخ برای جوانان تا 24 ساله بین 22 تا 52.9 درصد در نوسان گزارش شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۷    
مرکز آمار ایران، نرخ تورم بهمن ماه سال جاری را 11.8 درصد و تورم نقطه به نقطه را 8.9 درصد اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۲۴    
در حاشیه حمله ماموران شهرداری به دستفروشان!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۲    
شرکت خودروسازی مازراتی در آستانه معرفی شاسی بلند جنجالی خود در نمایشگاه خودرویی ژنو، تصاویری از این خودرو را منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۱۲    
پسته کاران آمریکا سال گذشته به خاطر گرمای هوا و کمبود آب ضرر قابل توجهی را متحمل شدند و امسال که امید به بهبود وضعیت داشتند با مساله ای متفاوت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
در دنیای موتورسیکلت تمام زرق و برق های ظاهری یک محصول بدون این که از پیشرانه ای مناسب برخوردار باشد بی معنی خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
شرکت سوئدی ولوو این گزینه را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد که به جای سوئیچ یا حتی ریموت الکترونیکی مدرن تر، با یک اپلیکیشن موبایلی خودرو خود را کنترل کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
عضو تیم ملی والیبال بانوان در فرار از نقشه شیطانی جوان فروشنده داروهای توان افزا به کام مرگ فرو رفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد آنلاین - محمد نقدی : آنچه در زیر می آید قیمت روز برخی از خودروهای صفر تولیدی شرکت ایران خودرو در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۷    
بسیاری از تحلیلگران عنوان کردند طلا موفق شده است سطح 1200 دلار را حفظ کند که نشانه مثبتی برای امکان صعود قیمت این فلز ارزشمند به سطح بالاتر به شمار می رود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۸    
در حاشیه هشدار درباره سونامی طلاق و کیک طلاق
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
با مشخص شدن نتیجه انتخابات مقدماتی در ایالت کارولینای جنوبی جب بوش یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه از گردونه انتخابات کنار کشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۴۲    
فیروز نادری، دانشمند ایرانی و مدیر بخش اکتشافات منظومه شمسی اداره ملی هوانوردی و فضایی امریکا (ناسا) اعلام کرد در پایان ماه جاری میلادی (10 اسفند) بعد از 36 سال از ناسا خداحافظی می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۳۶    
در روز های گذشته مانند تمام سال های اخیر حجم بالایی از میوه های قاچاق وارد کشور شد که مورد بحث و مناقشه بسیاری از صاحبنظران قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۸    
تاجر الماس ها حمله 10 مرد نقابدار، ثروت 3/5میلیاردی اش را به باد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۲    
کامپیوتر ها همیشه در معرض خطر حملات سایبری قرار دارند اما در این بین می توان با رعایت نکاتی اقدام به پیشگیری از این مشکلات کرد و کامپیوتر را به میزان زیادی ایمن نگهداشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۸:۱۲    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور با اشاره به عقب افتادگی 70 درصدی مزد کارگران، گفت: حقوق کارگران باید به شکل پلکانی و ظرف پنج سال افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۵۱    
هفته گذشته بازار جهانی نفت شاهد یک اتفاق مهم بود.کاهش شدید قیمت نفت که نسبت به اواسط سال 2014 به حدود 70درصد رسیده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۴۵    
محبوبیت بازی های ویدئویی بازار بسیار داغ و پررقابتی را در بین پلت فرم های مختلف (شامل کنسول ها و سیستم های کامپیوتری) به وجود آورده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۶    
براساس تازه ترین مصوبه شورای پول و اعتبار، از دیروز نرخ سود سپرده های بانکی از 20درصد به 18درصد کاهش یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۲۴    
واحد اطلاعات نشریه اکونومیست در گزارشی مفصل که به ایران پساتحریم اختصاص داده، با مروری بر آنچه بر اقتصاد کشورمان گذشته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۱۲    
در ایران با توجه به وجود مناطق متعدد بادخیز، بستر مناسبی جهت گسترش بهره برداری از توربین های بادی با احداث نیروگاههای بادی برای تولید برق وجود دارد اما تاکنون از این بستر استفاده چندانی نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۷:۰۳    
تبلیغات انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حالی از پنج شنبه گذشته آغاز شد که انتقاد از صنعت خودرو و همچنین قرارداد پژو طی سه روز گذشته پای ثابت بسیاری از نطق های انتخاباتی نامزدها قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۶:۵۴    
کره ای ها بار دیگر به ایران می آیند. اما این بار با شرط و شروط
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۶:۳۳    
هیچ دولتی مصون از خطا نیست. آنچه اما بین دولت های مختلف، تفاوت ایجاد می کند در میزان این خطاها در تناسب با امکانات و محدودیت های آنهاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۶:۲۱    
خودروسازی ایران این روزها آبستن اتفاقات تازه ای است، اتفاقاتی که در آینده ای نه چندان دور، معادلات این صنعت را تغییر خواهند داد تا غول های جاده مخصوص ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۶:۱۵    
کاهش نرخ سود بانکی مهم ترین اخبار جراید دراین روزهاست. براساس توافق بانک های دولتی و خصوصی نرخ سود در این بازار با ثبت یک رکورد کاهشی دیگر به سطح 18درصد رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۶:۰۰    
روند تغییرات بلندمدت حجم معاملات خرید آپارتمان و همچنین میانگین قیمت مسکن در تهران، از حرکت هم جهت و واکنش دور از انتظار متقاضیان نسبت به سطح کاهنده تورم مسکن در سال جاری حکایت دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۰۲ - ۰۵:۵۱    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛