پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۲۰:۰۵May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۵    
سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 125 درصدی سایپا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: با رفع تحریم در بهمن ماه فروش نفت ایران از یک میلیون بشکه به یک میلیون و 400هزار رسید که خردادماه سال 95 به 2میلیون بشکه افزایش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۲    
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس از انتخاب شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام در سال های 95 و 96 خبر داد و گفت: این مهم یک فرصت استثنایی برای معرفی شیراز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۰    
معاون وزیر نفت با بیان این که امسال موفق به صادرات پایدار فرآوردهای نفتی به غیر از بنزین شدیم، گفت: همه گازوئیل تولیدی کشور تا سال 1397 یورو 4 می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۱    
آیت الله مصطفی اعتمادی استاد سطوح عالی حوزه علمیه بر اثر بیماری در قم دارفانی را وداع گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۲۲:۴۵    
معاون اول رئیس جمهور در ایلام با بیان اینکه مشکل ارتباط ایران با سوئیفت برطرف شده است گفت: حبس اقتصاد ایران درون کشور به معنای نابودی آن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۹:۵۴    
دادگاهی در نیویورک مدعی شد که ایران باید 10.5 میلیارد دلار به خانواده قربانیان و شرکت های بیمه به خاطر حادثه 11 سپتامبر بپردازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۹    
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با تاکید بر تجدید نظر در تعریف توسعه گفت: دودکش های صنایع به معنای توسعه در کشور نیست؛ داشتن یک سفره سالم پر از پروتئین و کالری، نشاط و راه رفتن در محیط سبز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۳    
رئیس اتاق مشترک ایران و کانادا از سفر هیأت بزرگی از تاجران ایران به کانادا خبر داد که در اردیبهشت ماه سال 95 انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۵۰    
وزیر نفت ایران خواب هایی برای سال 94 داشت که شاید بخشی از آن روی تحقق به خود ندید اما سوال اینجاست که خواب های او برای سال جدید چیست؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۴۷    
یک جواهرساز ایتالیایی ضمن بیان پتانسیل بالای ایران در بازار جواهر گفت: تولیدکنندگان ایران باید در زمینه زیبایی شناسی در جواهرات بیشتر فعالیت کنند تا مدلها و طرح زیباتری را خلق کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۸    
تحلیلگران موسسه سرمایه گذاری اف سی استون تاکید کردند که برگزاری نشست بانک مرکزی اروپا می تواند عامل اصلی نوسانات قیمت طلا در کوتاه مدت شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۵    
وزیر دفاع گفت: دکترین نظامی ایران بر پایه بازدارندگی موثر شکل گرفته و بر اساس آن قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری را تهدید نمی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین، شاخص مقایسه ای خلقیات ایرانیان جهان را در ادامه می بینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۶    
یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه، ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و آمریکا درباره آزمایش موشکی سپاه پاسداران را تکذیب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۴    
رییس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز و در پایان آخرین اجلاسیه ی چهارمین دوره ی مجلس خبرگان رهبری با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
معاون وزیر خارجه ایران گفت که برای گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری میان ایران و افغانستان، از این پس روادید یک ساله برای بازرگانان افغان صادر می شود و آنان در طول این یک سال پس از هر بار ورود به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۸    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: عرضه سیب و پرتقال با قیمت مصوب از امروز در 320 مرکز واقع در استان تهران آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۰    
اقتصاددانان درباره مقایسه خلقیات ایرانیان با دیگر کشورها چه می گویند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۰    
سد و نیروگاه سیمره در استان ایلام با حضور معاون اول رییس جمهور ووزیر نیرو در استان ایلام به بهره برداری رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
پس از شستشوی پوست با روغن نارگیل و جوش شیرین برای همیشه با چروک و افتادگی پوست خداحافظی کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۲    
پس از رسیدن قیمت فولاد به بالاترین سطح هشت ماه اخیر، قیمت سنگ آهن در معاملات آتی چین و سنگاپور در روز پنجشنبه رشدی 4 درصدی داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۶    
عضو هیئت مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفت، گاز و پتروشیمی ایران می گوید: اگرچه ایران می تواند به تنهایی تولید نفت خود را به سطح قبل از تحریمها برساند اما برای افزایش بیشتر آن به سرمایه گذاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
وزیر راه و شهرسازی گفت: هفت فرودگاه بین المللی در کشور از نو بازسازی می شوند که یکی از آن ها، فرودگاه تبریز است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۲    
رامبد جوان، مجری و کارگردان "خندوانه" با انتشار فیلمی زمان پخش سری جدید خندوانه را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
96 کارمند شهرداری مشهد به اتهام رشوه، کار چاق کنی، حعل و زمین خواری بازداشت شدند!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۳    
دکتر عزیزالله حبیبی، معاون دانشجویی دانشگاه خوارزمی ، ضمن تایید این خبر گفت: هنوز هویت، دلیل و زمان دقیق اقدام به خودکشی این دانشجو مشخص نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۹    
ساجد جاوید وزیر تجارت و نوآوری انگلیس و لرد لامونت نماینده ویژه نخست وزیر این کشور برای تجارت با ایران به همراه برخی مسئولان و مدیران شرکت های تجاری چهارشنبه شب با رئیس دفتر رئیس جمهوری در لندن دیدار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۶    
نشست مشترک اقتصادی تهران و برلین اردیبهشت 95 برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۹    
شرکت ایکیا ارائه دهنده گستره وسیعی از مبلمان و محصولات خانگی با طراحی های جالب توجه و کاربردی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۰    
تینا جعفری اظهار کرد: تخم بلدرچین برای درمان ناراحتی های اعصاب و تقویت سیستم ایمنی مفید است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۱۰    
یک عضو جدا شده داعش اسنادی را فاش کرد که حاوی اطلاعات شخصی 22 هزار عضو این گروه بود و نشان می دهد که اعضای داعش از 51 کشور مختلف از جمله انگلیس به این گروه تروریستی ملحق شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۴    
پایگاه خبر اقتصادی بلومبرگ آمریکا در گزارشی اعلام کرد که کاهش تولید نفت آمریکا به افزایش قیمت آن منجر شد و آمریکا در هفته گذشته بیشتر تولیداتش شامل 4/4 میلیون بشکه نفت را ذخیره کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۱    
به نظر می رسد بحران های یونان تمامی ندارد؛ چراکه این کشور هنوز از بحران بدهی خود خلاص نشده، با مشکلی به نام فرار مغزها روبرو شده که ممکن است اقتصاد این کشور را در درازمدت تهدید کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۸    
فروش و پیش فروش نوروزی محصولات ایران خودرو با بالاترین نرخ سود سرمایه گذاری (27 درصد) آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
تفاهم ناهم همکاری های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) و گروه شرکت های هواپیمایی لوفت هانزا در پنج زمینه فنی، بازرگانی، سیستم ها و نرم افزارهای هوانورد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۲    
خط تولید قطارهایی که قرار است برای خطوط مترو ایران مورد استفاده قرار گیرد، امروز پنجشنبه رسما در شمال شرق چین راه اندازی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۶    
جانشین معاون منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح، از تمدید طرح جریمه مشمولان غایب تاپایان سال 95 و فرآهم شدن امکان پرداخت قسطی مبلغ طرح جریمه مشمولان غایب از سال آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۳    
عضو سابق اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران گفت: پیش بینی من برای رشد اقتصادی سال آینده، 4.5 درصد است؛ اگرچه شاخص های اقتصادی رشد را باید در صنایع بزرگ جست وجو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۸    
اظهارات جدید سخنگوی وزارت خارجه آمریکا و همچنین موضع گیری هیلاری کلینتون درباره آژمایش موشکی ایران، تلاش ها برای دور جدید مذاکرات صلح سوریه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
اختصاص 29 اصل از قانون اساسی (اصول 113 تا 142) به امور قوه مجریه، نشانگر وظایف سنگین دولت و رئیس آن است. رئیس جمهور در طول یک روز یا یک هفته، چطور به این وظایف می رسد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۵    
ظریف در اجلاس وزرای کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا به پتانسیل های موجود در روابط ایران با کشورهای آسیایی تأکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۲    
در حالی متال بولتن شاخص قیمت جدید سنگ آهن ایران را با صعود 9.71 دلاری 57.02 دلار اعلام کرد که پیش از این انتظار می رفت قیمت سنگ آهن از کانال 47 دلاری نیز عقب بکشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۱۳    
در معاملات روز پنجشنبه، طلا برای سومین روز متوالی با افت قیمت مواجه شد تا از بالاترین قیمت 13 ماه اخیر خود باز هم فاصله بگیرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۷    
آخرین وضعیت قیمت اوراق تسهیلات مسکن از کاهش قیمت این اوراق تا سطح 83 هزار تومان حکایت دارد به طوری که متقاضیان برای دریافت وام مسکن 60 میلیون تومانی باید حدود 9 میلیون و 900 هزار تومان اوراق خریداری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۴    
کاهش غیرمنتظره سطح ذخیره سازی بنزین طی سومین هفته ماه فوریه در آمریکا موجب جلوگیری از افت شدید قیمت این فرآورده در اروپا شده و از سوی دیگر قیمت بنزین را در آسیا افزایش داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۵    
رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: گرمای هوا باعث فراوانی و ارزانی پرتقال و ارسال محموله های پرتقال از شهرهای شمالی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۲    
متروی فرودگاه مهرآباد سه شنبه 25 اسفندماه سال جاری به افتتاح می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۹    
اسدالله عسگراولادی با اشاره به حضور سه نفر از هیأت مدیره اتاق مشترک ایران و استرالیا در سفر محمدجواد ظریف به استرالیا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۶    
در دنیایی که راننده خودکار، ماشین بدون راننده و ماشین گوگل در صنعت خودرو بسیار مورد توجه است، پورشه کمی ظاهر فرانسوی به خود می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۶    
ریزش دیواره قبر در محل گلزار شهدای یافت آباد پیرزنی 65 ساله را به کام مرگ فرو برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۱    
فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند که در چند روز باقی مانده از سال 1394، قیمت خودرو کاهش پیدا کرده و حتی قیمت خودروهای صفر در بازار نزدیک به قیمت کارخانه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین، فولکس واگن در تبلیغی جالب آورده است؛ یک قطعه بد روی کل سیستم تاثیر میگذارد، فقط قطعات اوریجینال فولکس واگن را بخرید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۹    
نظر سنجی عجیب تایمز بعد از مناظره درون حزبی دموکرات ها. چه کسی برنده مناظره دیشب بود؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۵    
با جابه جایی و تغییر 3 مدیر ارشد شرکت های گاز استان ها، دور جدید تغییرات مدیریتی در سطح شرکت ملی گاز ایران کلید خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۹    
در مجموع در هفته سوم اسفندماه سال جاری، شاخص کل بورس تهران 290 واحد معادل 0.37 درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۳    
دهم مارس (بیستم اسفند ماه) به منظور ترویج شیوه زندگی سالم و آگاهی از عوامل خطر و روش های پیشگیری از بیماری های کلیه، روز جهانی کلیه نام گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۳    
طبق آمار رسمی دولت استرالیا هم اکنون حدود 9 هزار پناهجوی بلاتکلیف ایرانی در داخل استرالیا و حدود 400 نفر در جزایر نارو و مانوس مستقر هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۰    
در حالی که دولت ایالات متحده در واکنش رسمی نسبت به رزمایش اخیر موشکی سپاه اعلام کرده است این اقدام ایران نقض توافقنامه برجام نیست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۸    
فروش 62/5 درصد گروه خودروسازی بهمن، شاید مهم ترین رویداد خودرویی هفته جاری بود؛ خبری که فقط در یک آگهی مزایده فروش سهام در یکی از روزنامه های کشور منتشر شد و از زبان هیچ یک از مسئولان این شرکت بیان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۵    
قابل توجه ساکنان منطقه 3 تهران، پزشکان، وکلا و مدیران شرکت های تجاری و اداری سراسر کشور؛ فروش قطعی تعداد محدودی از واحدهای مسکونی بنیان کاوه تهران با موقعیت اداری آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
دو سارق مسلح که با تهدید اسلحه خودرو سرقت می کردند وقتی متوجه شدند مأموران به دنبال آنها هستند، با رهاکردن خودرو سرقتی وسط اتوبان قصد فرار به صورت پیاده را داشتند که دستگیر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۰    
در خبرها آمده بود که تعداد آرایشگاه ها در تهران 25 برابر کتاب فروشی هاست!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۱    
طلاق در ایران به یکی از بحرانی ترین مقاطع خود طی سال های اخیر رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۲    
در سال جدید ممکن است کدام عوامل باعث ایجاد تغییری در بازار مسکن شوند؟ برخی از مشاوران املاک در نقاط مختلف تهران نظرات خود را در این باره بیان کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۳    
مشارکت 60 درصدی مردم در دهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر اینکه نشان داد جامعه امیدواری فراوانی برای تغییر شرایط درجهت زندگی بهتر دارد، بیانگر دغدغه های اقتصادی مردمی بود....
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۱    
استفاده از نرم افزار پیام رسان داخلی بیسفون مدتی است با اختلال مواجه شده و اگر از متقاضیان استفاده از این برنامه باشید در زمان ثبت نام هیچ کدی برای تأیید و احراز هویت برای شما ارسال نمی شود و درواقع ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۵    
پس از اعتصاب پاساژ میلاد قائم (شانز لیزه) نسبت به نوع عملکرد شهرداری تهران و مزاحمت بیش از همیشه دست فروشان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۸:۱۶    
چهارشنبه، شاخص ارزی تحت تاثیر کاهش تزریق از مدار کاهشی خارج شد و با 15 تومان رشد به قیمت 3 هزار و 430 تومان رسید. این اولین افزایش دلار پس از دو کاهش متوالی روزانه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۵۲    
حکم زنی که برای جلوگیری از اجبارهای بی شرمانه شوهرش، او را به قتل رسانده و از سوی دادگاه به حبس و دیه محکوم شده بود، در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۹    
وزیر راه و شهرسازی معتقد است شیوه حمل و نقل در کلانشهرها نیاز به تغییر دارد و در حال حاضر تمام سیستم های حمل و نقل تهران متکی به حمل و نقل جاده ای است و حمل و نقل ریلی به غیر از مترو در شهر تهران سهم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۶    
صدای هشدار های صندوق بین المللی پول(IMF) درباره وضعیت اقتصاد جهان هر روز بلندتر و بلندتر می شود، اما مشکل اینجاست که اقتصادهای عمده اندکی این هشدار ها را می شنوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۳    
آموزش و پرورش به عنوان نهاد عمومی تعلیم و تربیت در کشور مولد مفهوم سرمایه انسانی در اقتصاد کشور است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۲۵    
پژو در حالی از سال آینده قرارداد جوینت ونچر خود با ایران خودرو را اجرا خواهد کرد که این شرکت فرانسوی باید 30 درصد از محصولات تولیدی خود در ایران را صادر کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۲۲    
ترکیه یکی از اقتصادهایی بود که در سال های پس از 2000ظهور کرد. رشد سریع و شکوفایی همه جانبه اقتصاد ترکیه به قدری چشمگیر بود که پیوستن این کشور به اتحادیه اروپا را نوید می داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۱۶    
شورای عالی کار تصویب کرده که حداقل مزد روزانه 270 هزار و 722 ریال شود؛ این جمله به معنای آن است که به حداقل دستمزد کارگران در سال 95، ماهانه یکصد هزار تومان افزوده خواهد شد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۷:۰۷    
رییس شورای هماهنگی بانک ها گفت: امسال سال خشکسالی مالی بود و همه به ویژه کسانی که تشنه نقدینگی بودند آن را احساس کردند ولی خوشبختانه با تدبیر دولت سال 94 هم درحال تمام شدن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۸    
دلار و اونس دیروز سوار بر الاکلنگ بودند. یکی بالا می رفت و دیگری پایین و جز این بازی خبر دیگری در بازار نبود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۵۳    
در حالی نزدیک به یک هفته دیگر سال 94 به پایان می رسد که افت تولید خودروسازان در ماه گذشته موجب کمبود عرضه در بازار شده و این موضوع افزایش قیمت برخی خودروها را به دنبال داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۴۷    
مهاجرت را شاید امروز بتوان جزو لاینفک سبک زندگی ایرانیان دانست؛ چه آنها که از روستاها به شهرها کوچ می کنند و چه آنهایی که ترک وطن کرده و به دنبال شرایط رفاهی و زیستی بهتر با هر ضرب و زوری به کشورهای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۳۵    
نشریه گاردین در گزارشی جامع که بر اساس یک تحقیق منتشر شده، به معرفی بهترین شهرهای جهان بر اساس چند معیار کلی پرداخته است و این شهرها را به ویژه برای زندگی افرادی در محدوده سنی 20 تا 34 ساله بسیار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۶:۰۹    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۲:۰۵    
مجمع الجزایر "سوالبارد"، سرزمینی خشن و سرد، آخرین نقطه مسکونی کره زمین قبل از یخچال های قطبی است که امروزه به پناهگاه مردمانی از 30 کشور جهان بدل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۵۹    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امنیت مردم خط قرمز ماست و ما با کسی بر سر این موضوع معامله نمی کنیم و پاسداران ما در این خصوص کوتاه نمی آیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۵۳    
وزیر ورزش و جوانان در مورد گلایه های رئیس فدراسیون کشتی واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۴۵    
نایب رئیس اتاق بازرگانی گفت: سوئیفت برای تمامی بانک های ایرانی برقرار شده است اما عدم حصول نتیجه برای تعریف کارگزاری تا امروز به دلیل وجود برخی موانع در تحریم های اولیه ایالات متحده آمریکا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۳۹    
رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ملاقات دو هفته پیش خود با وزیر دفاع روسیه گفت: این کشور مصمم است قراردادهایی را که با ایران امضا کرده، اجرایی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۳۳    
اگر تا به حال منتظر نسخه موبایلی ویندوز 10 بودید، دیگر نیاز نیست مدت زیادی منتظر بمانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۳۰    
سرطان ریه از مرگبارترین سرطان های شایع کشور است که با افزایش مصرف سیگار در میان اکثر ایرانیان به معضل مهم سلامتی تبدیل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۲۱    
وزیر خارجه عربستان به تشریح مواضع ریاض در قبال پرونده های مهم منطقه ای شامل سوریه، یمن و لبنان پرداخت و گفت: باقی ماندن بشار اسد در قدرت امکان پذیر نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۱۵    
منابع ژاپنی از تعطیلی دو راکتور هسته ای در استان فوکوشیمای ژاپن با حکم دادگاهی در این کشور خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۱۲    
عکس روز ناسا به تصویری خارق العاده از کهکشان NGC 5866 اختصاص پیدا کرده است. تصویری که این کهکشان را از کنار نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۱:۰۳    
برای موفقیت در کار، باید ثابت کنید که می توانید کارتان را خوب انجام دهید بنابراین یاد گرفتن اینکه چگونه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۴۸    
میانگین مصرف روزانه بنزین کشور در هفته منتهی به 16 اسفند ماه به بیش از 73 میلیون لیتر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۳۹    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از رئیس کل بانک مرکزی و وزارتخانه های نفت، نیرو و ورزش و جوانان خواست درباره اخذ تاییدیه سازمان حسایرسی در مورد جدول بدهی ها و مطالبات قطعی شده دولت تا پایان سال گذشته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۳۳    
عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از مسدودسازی گروه های عنکبوتی اینستاگرامی خبر داد و تصریح کرد:تصمیماتی مبنی بر مسدودسازی و کنترل این شبکه ها گرفته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۱۵    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه دستور اجرایی ای را یک سال دیگر تمدید کرد که وضعیت رابطه با ایران را اضطراری اعلام می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۹    
اگر چه انسان ها با ذهن خلاقشان تصاویر فوق العاده ای از مناظر خلق می کنند، اما در دنیای واقعی نیز مناظری وجود دارند که بسیار شگفت انگیز هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۰:۰۰    
برخورد تریلی 18 چرخ با سواری پراید و پژو 405 یک فوتی بر جا گذاشت.
  • ۱