دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۲:۳۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۵    
با اجرای طرح سراسری استقبال از بهار ، 5 فرهنگسرا، 8 موزه و 31 کتابخانه در تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف میان سه دستگاه کامیون و سواری پژو در بزرگراه بسیج خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۳    
محققان موفق شدند نازکترین لنز دوربین جهان را بسازند، دستاوردی که می تواند به پیشرفت های تازه ای در پزشکی و علوم و تحول در نانوفناوری منجر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۴۰    
"پله" اسطوره فوتبال دنیا و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل در طول دوران بازی فوتبال خود رکوردهای بسیاری را شکست و سه جام جهانی را بالای سر برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۱۶    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با شبکه روسی گفت برای تحویل سامانه موشکی اس 300 تنها چند مشکل فنی باقی مانده است که کار روی آنها همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۳:۰۴    
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی انتخاب یووری کاگوتا موسوینی به عنوان رئیس جمهوری اوگاندا را به وی تبریک گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۵۲    
شهرستان شوش دانیال(ع) یکی از قدیمی ترین شهرهای جهان با مرکزیت شهر شوش در شمال غرب استان خوزستان واقع شده است، بنا بر اسناد تاریخی در دوره قبل از اسلام این شهر شهرت بین المللی داشته و با نام های سوس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۲:۴۰    
کودکی که آرزو داشت روزی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شود، امروز به آرزوی خودش رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۱۲    
68 درصد از زندانیان کشور مستقیم و غیرمستقیم به خاطر مواد مخدر زندانی شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۱    
معاون اول رییس جمهور با ارائه آماری از میزان قدرت خرید مردم اظهار کرد: رفاه مردم کاهش یافته است در همین راستا باید برای افزایش رفاه مردم کاری کنیم که اقتصاد کشور به حرکت در بیاید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۵    
محمد نهاوندیان، رئیس دفتر رئیس جمهور ایران به لندن پایتخت بریتانیا سفر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۵۲    
وزیر صنعت با بیان این که سودجویی حسن است نه قبح گفت: وقتی بخش خصوصی رشد می کند یک سری ناراحت شده و می گویند که چرا رشد کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۹    
رئیس هیات عامل ایمیدرو در خصوص چشم انداز بازار سنگ آهن در سال 95، روند قیمتی این ماده معدنی را بدون تغییر دانست و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۳    
سالانه حدود یک میلیون و 500هزار کودک در ایران متولد می شوند. شاید همین اعداد و ارقام بتواند انگیزه ای برای سرمایه گذاری در بازار پوشاک کودک باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۴۰    
هر روز در بخش بهترین تورهای روز، برترین پیشنهادها را برای سفری خوش و بی دغدغه به کشورهای مختلف دنیا پیش روی شما قرار می دهیم، به این امید که بتوانید بهترین تورها را با بهترین قیمت ها بیابید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۲۵    
شرکت سایپا پارس تندر و ال90 را در ماه های ابتدایی سال 95 به بازار می فرستد تا این خودرو پرطرفدار ساخت داخل که در رده خودروهای زیر 50 میلیونی قرار دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۹    
ارزان ترین و گران ترین قیمت بلیت هواپیما از بزرگ ترین بندر ایران، که در ایام نوروز بیشتر مورد استقبال مسافران است، مربوط به مسیر بندرعباس-شیراز و گران ترین قیمت بلیت مربوط به مسیر بندعباس-تبریز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۳    
طبق اعلام و ابلاغ رئیس قوه قضائیه نرخ دیه در ماه های غیرحرام برای سال آینده 190 میلیون تومان تعیین شده است. حال سؤال اصلی اینجاست که تعرفه بیمه شخص ثالث سال 95 چقدر افزایش پیداخواهد کرد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۱۰    
فروش که به تازگی در دوبی معرفی و رونمایی شده بود، از اوائل ماه آینده آغاز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۹:۰۱    
مارتین شولتز رئیس پارلمان اروپا گفت: اروپا و آمریکا هیچ یک آمادگی ریاست جمهوری دونالد ترامپ را ندارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۸    
معاون وزیر صنعت با اعلام نتایج اولیه اکتشاف سنگ آهن و زغال سنگ، گفت: ایجاد اشتغال و رشد ارزش افزوده ، دو هدف اصلی ایمیدرو برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۵۵    
یک فروند ایرباس هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که ظهر امروز تهران را به مقصد استکهلم سوئد ترک کرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در شهر استانبول ترکیه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می کنیم سال آینده با کاهش بیشتر نرخ سود تسهیلات شاهد کاهش اقساط باشیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۳    
وزیر نفت از آزادسازی تجهیزات نفتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط شرکت زیمنس خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۸:۴۰    
گر چه تصور می شد با شروع توزیع اسکناس نو در بانک ها، بازار آزاد اسکناس از سکه بیفتد، اما آخرین بررسی های میدانی این موضوع را تایید نکرد و به گفته دلالان روال فروش آنها نه تنها عادی پیش می رود بلکه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۵    
زندانی ایرانی محبوس در جمهوری آذربایجان و 6 زندانی آذری محبوس در جمهوری اسلامی ایران، امروز (شنبه) با حضور جمعی از مقامات مرزبانی و قضایی دو کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۰    
دادستان مرکز خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه ای به نیروهای امنیتی و انتظامی، خواستار برخورد جدی با عاملان توزیع مواد محترقه و مزاحمان خیابانی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
رئیس نظام صنفی رایانه ای با بیان این که سرمایه گذاران ایرلندی به کشور می آیند گفت: از وام وجوه دفاع می کنم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۵۷    
موسسه مالیه بین المللی اعلام کرد احتمال پیوستن ایران به طرح فریز نفتی افزایش یافته و در صورت اجرای این طرح قیمت نفت تا پایان 2016 به 50 دلار خواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۶    
گمرک جمهوری اسلامی ایران در تازه ترین گزارش از کشف 41 هزار و 616 کیلوگرم انواع داروی قاچاق در سال جاری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۴۰    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۷    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از آغاز مرحله جدید رهاسازی آب سدهای آذربایجان غربی به سمت دریاچه ارومیه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۳۴    
پروازهای امروز ایران به مقصد دبی با تاخیر انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۲    
در بازار امروز (شنبه) سکه تمام طرح جدید به قیمت یک میلیون و 11 هزار و 500 تومان فروخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۹    
با حذف دو شرط اولیه ثبت نام مسکن مهر واگذاری واحدهای مسکن مهر تسهیل خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۵:۱۶    
بهای نفت در بازار های جهانی در آخرین روز معاملات هفته گذشته دو درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه جوانان از ایران اسلامی شان سرزمینهای اسلامی و حرم اهل بیت(ع) دفاع می کنندگفت:حرم اهل بیت خط قرمز ما است و ملت ما هر کجا که برای دفاع از اسلام لازم باشد پابه رکابند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۸    
6480 خودپرداز به همراه پایانه های فروش بانک ملی ایران، برای ایجاد آرامش خاطر مردم در ایام پایان سال و نوروز، آمادگی کامل دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۳۲    
دهه نودی ها (میلادی) سایت گیم یاهو / Yahoo Games را خوب به خاطر دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۶    
ذوب آهن در بهمن ماه نسبت به دی ماه 133 درصد مقداری و 93 درصد ریالی افزایش فروش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۳    
زن ها در روسیه از تمام جهان حتی کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی، امکان بیشتری برای مدیر شدن دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۱    
نرخ بیکاری در سوییس 3.3 درصد است که نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی نرخی بسیار عالی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۴:۰۵    
در حالی که 55 درصد از استارت اپ های خودروهای مجهز به اینترنت در ایالات متحده فعالیت می کنند و نقش مهمی در جلو راندن صنعت خودرو در قرن 21 دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۰    
به گفته معاون توسعه بورس اوراق بهادار تهران بودجه سال 1395 نسبت به بودجه سال 1394 انبساطی تر است و نگاهی ویژه ای به بازار سرمایه به خصوص بازار اوراق بدهی دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۴۱    
نائب رئیس سندیکای تولیدکنندگان مجموعه و قطعات موتورسیکلت و دوچرخه ایران عنوان کرد: به نظر می رسد نقدینگی موجود در بازار برای کالا های خوراکی، مرغ ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۵    
آثار خون و رد دست روی در، حکایت از تلاش یکی از فرزندان خانواده برای فرار داشت. ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند پسر 12 ساله به نام محمد حسین بر اثر شدت صدمات فوت کرده و خواهرش در کماست و مادر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۲۶    
وزیرخارجه آمریکا در جریان مذاکرات خود با مقامات ریاض بر لزوم اقدام فوری برای پایان دادن به درگیری ها در سوریه و یمن تاکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
یکی از اقداماتی که دستگاههای مختلف دولتی یا خصوصی، برای رفاه و کمک به کارمندان و مدیران خود انجام می دهند هماهنگی و عقد قرارداد با بخش های مختلف جهت استفاده مستخدمان خود از تسهیلات فروش اقساطی کالا و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه خودروسازان احتمال افزایش 10درصدی قیمت خودرو را برای تحریک تقاضا مطرح کردند، گفت: شورای رقابت در این باره هیچ تصمیمی نگرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
فروشگا های به اصطلاح برند پوشاک که به طور معمول نرخ های بالاتری در مقایسه با سایر فروشگاه دارند، در این مقطع برای خروج از رکود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
براساس اعلام بانک مرکزی در هفته منتهی به 14 اسفندماه نرخ تخم مرغ 6.7 درصد و سبزی های تازه 1.4 درصد کاهش و نرخ میوه های تازه 1.4 درصد، گوشت قرمز 0.1 درصد، گوشت مرغ 4.1 درصد و چای 0 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
تصمیم آمریکا برای مطرح کردن موضوع آزمایش موشکی ایران در شورای امنیت، بهانه جویی سناتور آمریکایی برای وضع تحریم های جدید علیه ایران، ادعای تصمیم ایران برای آزمایش موشک ماهواره بر جدید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
سکه بهار آزادی که سال 94 را با قیمت 940 هزار تومان آغاز کرده بود امروز و در اولین روز هفته پایانی سال قیمتی معادل یک میلیون و 9 هزار تومان دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۰۱    
جمعیت فعال چین با 770.4 میلیون نفر، بیشتر از هر کشور دیگری در جهان است. اما قشر متوسطی که بازار مصرف را در احاطه خود دارند، تنها کسر اندکی از این جمعیت هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۴    
اقتصاد آنلاین - مریم کاظمی : آنچه در زیر می آید قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در سطح بازار تهران است که ممکن است تا 5 درصد در مناطق مختلف تهران دارای نوسان باشد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۱    
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک، از توزیع آرم های صادر شده سال 95 خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
در حالی که با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی انتظار می رود بازار لوازم خانگی رونق داشته باشد، رییس اتحادیه لوازم خانگی از رکود در این بازار خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۲:۰۰    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: مهم ترین سیاستی که هیأت مدیره جدید پدیده دنبال می کند، ادامه اجرا و اتمام پروژه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۱    
"رجب طیب اردوغان" در عرصه ی سیاسی، به عنوان رئیس جمهور اسلام گرای ترکیه شناخته می شود اما او در عرصه شعر و ادبیات نیز به مانند "بولنت ائجویت"نخست وزیر اسبق جمهوری خواه این کشور یکی از شاعران مطرح و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۸    
یک مقام مسئول با بیان اینکه اولین جهش مصرف بنزین27اسفند و با آغاز سفرهای نوروزی کلید می خورد، گفت: در روزهای پایانی سال احتمال مصرف بیش از100 میلیون لیتر بنزین و ثبت رکوردهای جدید وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
به نظر می رسد در هفته آخر سال به غیر از روز شنبه، روند معاملات به سمت افزایش تقاضا برود که این مسئله باعث می شود بازار سهام وضعیت بهتری پیدا کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۴۴    
اقتصاد آنلاین – مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت انواع لاستیک خارجی خودرو پژو، رانا و روآ دربازار موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
کمتر از یک هفته به پایان سال باقی مانده، شاخص بازار سرمایه رکورد جدیدی را ثبت کرده و به کانال 79 هزار واحدی وارد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۹    
مدیر گروه پژوهشی بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی با بیان اینکه سوء مدیریت در نظام بانکی بر رویه بانک ها تاثیرگذار است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
اقتصاد آنلاین – حسن جعفری : آنچه در زیر می آید قیمت قیمت جدیدترین موبایل های 5 اینچ و بزرگتر موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۱۳    
این روزها قیمت هر کیلو گوشت گوساله از 35 هزار تومان تا 40 هزار و 500 تومان، هر کیلو گوشت گوسفندی از 34 هزار تومان تا 44 هزار و 800 تومان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۷    
صنعت ساخت بازی بخش قابل توجه پیشرفت خود را مدیون سرمایه عظیمی بوده که وارد آن شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
هنرمندی آمریکایی با پیچ، نقاشی های زیبایی را چهره افراد مختلف به تصویر می کشد تا بتواند هنر جدیدی را ارائه کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۸    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۴    
در آستانه سال نو، صف طولانی مقابل مراکز پلاک گذاری خودرو تشکیل شده است و متقاضیان پلاک خودرو ناچارند از بامداد، صف پلاک گذاری را تشکیل دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۳۱    
گروه خودروسازی سایپا برای مشارکت با رنوی فرانسوی شرطی سخت گذاشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۹    
رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه ذخیره سازی میوه برای شب عید امسال مطلوب بوده است، گفت: بازار میوه عید 95، بازاری آرام خواهد بود، ضمن اینکه کیفیت میوه نسبت به سال قبل بسیار بهتر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
سالانه مقادیر زیادی از انواع روغن وارد کشور می شود که نشان دهنده تقاضای بالای این محصول در کشور و کافی نبودن تولید داخلی دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۲۳    
صادرات نفت ایران کندتر تر از پیش بینی ها در حال عرضه به بازار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۷    
یک کارشناس مسکن با اشاره به افت 36 درصدی معاملات خانه های کلنگی در کل کشور گفت: هم اکنون بازدهی سرمایه در بخش مسکن 3 درصد کمتر از سود بانکی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۸    
هفته آخر سال رسیده و بازهم بسیاری مدارس زودتر از آنچه در قانون و تقویم آموزشی مشخص شده به پیشواز تعطیلات عید نوروز رفته اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
بهمن ماه امسال تولید خودروهای سواری در برخی خودروسازان داخلی افزایش و در برخی کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۰    
گمرک منطقه آزاد قشم تنها گمرک در میان مناطق آزاد است که در آن تجارت کولبری، ملوانی و ته لنجی به شکل قانونی و رسمی با نظارت و کنترل های ضوابط بهداشتی و استاندارد انجام می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۴۱    
جابه جایی اسکناس های 10 هزار ریالی با 100 هزار ریالی خزانه دار بانک را به ثروت 7 میلیاردی رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۸    
معاون کل سازمان توسعه تجارت از نهایی شدن تعرفه ورود تمامی کالاها به جز گندم در دولت خبرداد و گفت: وزیر جهاد خواستار ممنوعیت واردات و وزیر صنعت خواستار وضع تعرفه 40 درصدی بدون ممنوعیت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد از تصمیم این کشور برای مطرح کردن پرونده ایران در شورای امنیت به دلیل آزمایش موشکی تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۳    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 95 کل کشور، از مصوبه اخیر کمیسیون متبوعش برای ضابطه مند کردن دفترچه های بیمه خدمات درمانی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۶    
در هفته پایانی سال بیشتر مشاوران املاک نسبت به آینده بازار مسکن در سال 95 خوشبین و امیدوارند. به گفته برخی از مشاوران املاک در بهمن و اسفند امسال بازار خرید و فروش و حتی بازار اجاره نسبت به ماه های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۰۰    
بازار شب عید هم فروش خودروسازان را تکان نداد و رکود در تقاضا همچنان در بازار دیده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۴۵    
در یک دهه گذشته بیش از 6 میلیارد دلار شکر وارد ایران شده است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۷    
هفته گذشته خبرهایی از برخی امکانات نسخه جدید اندروید به بیرون درز کرد که نشانگر محیط کاربری ساده تر این پلتفورم موبایلی نسبت به نسخه های پیشین خود است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۴    
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه وارد عربستان شد و قرار است با ملک سلمان پادشاه و دیگر مسئولان این کشور دیدار کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۲۱    
در روزهای پایان سال بازار آرایشگاه های زنانه حسابی داغ است. آرایشگرها از مدت ها قبل به مشتریان خود اعلام کرده اند که باید از قبل نوبت بگیرند، اما با این حال شیفت های کاری طولانی تر از هر سال است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۰۹    
با فرا رسیدن اسفندماه، گمانه زنی های متفاوتی از آینده قیمت خودرو در بازار مطرح شده است. گروهی در انتظار افزایش قیمت خودرو برای سال آینده هستند و گروه دیگر ارزانی را به انتظار نشسته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۴    
سارقان به بازار می روند، اما به مسافرت نه، چون معتقدند ازدحام و شلوغی روزهای پایانی سال برایشان حکم آب گل آلودی را دارد که با سو ء استفاده از آن می توانند دار و ندار آدم های سهل انگار را به تاراج ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۷:۴۸    
پنج شنبه، دلار دومین افزایش قیمت متوالی خود را تجربه کرد، ولی این رشد نیز نتوانست آن را از مدار کاهشی هفتگی خارج کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۷:۳۶    
درپی کاهش تقاضا در ایالات متحده، آفریقای جنوبی و آسیا-پاسیفیک، فروش خودروهای سواری برند فولکس واگن در ماه فوریه 7/ 4 درصد کاهش یافت و به 394 هزار دستگاه رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۷:۰۶    
لایحه بودجه 95 که از بدو تدوین حرف وحدیث های زیادی به همراه داشت، عاقبت با هم زمان شدن با انتخابات مجلس موفق به تصویب در مجلس نشد و حالا مجلس در تلاش است برای سال آینده بودجه چند دوازدهم تصویب کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۶:۵۴    
در هفته سوم اسفندماه 1394 شاهد عملکرد بهتر بازار نسبت به هفته قبل از آن بودیم. شاخص در هفته گذشته با رشد 614واحدی، نشان داد که علاوه بر تثبیت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۶:۳۳    
مشاور مالی وزیر راه و شهرسازی نقشه جدید ساخت و ساز مسکن در سال 95 را ترسیم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۶:۲۱    
انگشت اتهام به سمت عربستان است. می گویند این عربستان است که با کاهش ندادن تولید نفت خود منجر به سقوط قیمت نفت شده و تا زمانی که تولید خود را کاهش ندهد بازار به تعادل نمی رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۶:۰۹    
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدور) در حالی دستخوش تغییرات مدیریتی شد که به نظر می رسد مدیرعامل جدید همسویی بیشتری با وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت خودرو خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۶:۰۳    
پس از دو سال گفت وگوهای نفسگیر، تحریم ها و محدودیت های ایران برداشته شد و قرار بر این شد تا در سال های آتی ایران بتواند با دنیای خارج و دنیا تعامل داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۵:۳۹    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
  • ۱