دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۸:۱۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۵    
قهرمانان و مدال آوران کشتی ایران در سال های 93 / 94 تعداد چهار هزار و 815 سکه بهار آزادی از سوی وزارت ورزش و جوانان پاداش گرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۸:۲۹    
آموزش و پرورش اعلام کرد کلیه مدارس کشور فردا شنبه 22 اسفندماه دایر هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۵۰    
افرادی که از این بیماری رنج می برند، دچار کاهش وزن شدید می شوند؛ این کاهش وزن معمولا 10 تا 15 کیلوگرم کمتر از وزن طبیعی فرد است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۳۸    
سرانجام لحظه ورود گوشی های جنجالی هوشمند سامسونگ به بازار کلید خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۲۶    
یک روزنامه عرب زبان از تصمیم عربستان سعودی برای تاسیس یک پایگاه نظامی در جیبوتی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۷    
همزمان با کاهش تحریمهای آمریکا در قبال ایران جنرال الکتریک در حال برنامه ریزی یک استراتژی جدید برای تجارت نفت و گاز خود در ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۱۱    
لغو پرواز امروز جمعه تبریز به بندرعباس موجب شد مسافران این مسیر طولانی شش ساعت در فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز سرگردان شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۹    
سید عباس عراقچی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در خصوص فضای پسابرجام گفت: اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری و مصونیت فرهنگی باید مدنظر قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۵۰    
معاون اقتصادی بانک مرکزی با بیان این که در سال 95 ارز تک نرخی می شود گفت: ایران در سال مالی آتی نظام تک نرخی ارز را پیاده می کند. ما در حال کار بر روی آن هستیم و قصد داریم آن را اجرایی کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۴۱    
علی طیب نیا به تازگی در اظهارنظر جدیدی به ضرورت کاهش بیشتر نرخ سپرده قانونی بانک ها نزد بانک مرکزی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۴    
تصادف در شمال استان فارس 14 مصدوم برجای گذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۸    
وزیر خارجه کشورمان درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیش بینی نتیجه انتخابات گفت: ما درباره مسائل داخلی دیگران دخالت نمی کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۴۱    
جدیدترین رده بندی شرکت های کشتیرانی کانتینری برتر دنیا حاکی از آن است که "مرسک" دانمارک همچنان برترین شرکت کشتیرانی دنیاست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۵:۳۲    
خبرگزاری کره جنوبی یونهاپ امروز جمعه به نقل از دولت این کشور خبر داد که در پی برداشته شدن تحریم های بین المللی، برای اولین بار در 40 سال گذشته پرواز مستقیم بین ایران و کره جنوبی برقرار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۸    
اقتصاد آنلاین - فرناز حبیبیان: آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع خودروهای سواری شاسی بلند دست دوم در سطح بازار تهران است؛ لازم به توضیح است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۶    
با توجه به اینکه در حال حاضر معاملات آتی ارز هر روز به صورت غیررسمی در بازار انجام می شود، راه اندازی معاملات آتی ارز به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایان سکه و صرافان استان تهران می تواند آرامش و ثبات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۳    
عربستان بانک مرکزی ندارد ولی نهادی به نام مؤسسه پولی عربستان سعودی نقش بانک مرکزی را در این کشور بازی می کند که می توان آن را دریایی از ارزهای خارجی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷    
شرکت BMW در آستانه 100 امین سالگرد تاسیس اش قرار دارد و به همین مناسبت از طرح مفهومی خودروی دید بعدی 100 رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۱    
خرید دوربین دیجیتال این روزها با توجه به گزینه های متعدد، امری گیج کننده و طاقت فرسا محسوب می شود؛ که اگر با آگاهی و اطلاعات کافی به خرید دوربین نروید، قطعا سرتان کلاه خواهد رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۱    
نرخ دلار که در ابتدای سال جاری 3400 تومان بوده، با نوسان حدود 300 تومانی در سال جاری، اکنون قیمتی معادل 3 هزار و 422 تومان دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۳۲    
متخصص پوست در مورد چهارشنبه آخر سال گفت: در صورت وقوع حادثه با گاز استریل یا یک پارچه تمیز بدون کرک، محل سوختگی را بپوشانید و هرگز از خمیردندان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۹    
گزارش های بین المللی حاکی است موسسه های اقتصادی جهان به رشد اقتصادی در ایران برای سال 2016 امید بسیار دارند و بطور نمونه بانک جهانی رشد 5.8 درصدی را برای اقتصاد کشور در این سال پیش بینی کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۱    
وضعیت اقتصادی و ارزی بازارهای جهانی در هفته گذشته حاکی از تضعیف ارزش دلار بود که این موضوع موجب گرانی طلا شد. بازار نفت نیز با افزایش قیمت در هر سه گروه نفت برنت، خام پایه آمریکا و اوپک همراه بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۸    
به عنوان دیپلماتی که سال ها نماینده ایران در توکیو بوده به خصایص ژاپنی ها واقف است. می گوید آنها بازار کم سود اما طولانی مدت را به بازار پرسود ولی کوتاه مدت ترجیح می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۳:۰۲    
دو تن از فعالان عرصه ساخت وساز و مسکن از علل کاهش ساخت و ساز در امسال سخن گفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۹    
بهمن ماه امسال تولید دو مدل مینی بوس در خودروسازان داخلی به صفر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۶    
بررسی ها نشان می دهد رشد اقتصادی در سال 1395 با سناریو قیمت نفت متوسط 40 دلاری برابر با 6 درصد و با سناریو قیمت نفت 30 دلاری 4.4 درصد پیش بینی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۳    
کارشناسان سال 95 را در کل پربار و در ماه های ابتدایی یکنواخت پیش بینی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۵۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی اعلام کرد که تا پایان سال افزایش قیمت گوشت مرغ نخواهیم داشت و این محصول به میزان زیادی در بازار موجود است که پیش بینی می شود کیلویی 6200 تا 6500 تومان در نوسان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۳    
رئیس شرکت روستک اعلام کرد اولین محموله سامانه دفاع موشکی اس 300 در آگوست یا سپتامبر 2016 تحویل ایران خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۳۰    
براساس دستور بانک مرکزی، توزیع اسکناس های نو به میزان کافی از فردا شنبه 22 اسفندماه از طریق شعب منتخب در اختیار مردم قرار می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
کاروان های مسافرتی به سختی اجازه ی ورود به ایران را می گیرند. تردد ماشین های خانه به دوش در کشور ما چندان مرسوم نبوده و ورود مدل های خارجی آن از مرزهای ایران معمولا با دشواری همراه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۱:۲۴    
رئیس انجمن صنفی سی. ان. جی کشور از احتمال تعطیلی بخش عمده ای از جایگاه های CNG در ایام نوروز خبر داد و گفت: در صورت تثبیت نرخ کارمزد تعطیلی جایگاه های گاز قطعی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۲    
در حالی حداقل دستمزد سال آینده کارگران 812 هزار تومان تعیین شده است که گزارش های میدانی نشان می دهد سبد غذایی یک ماهه خانوار 4 نفره، حداقل 53 درصد از حقوق سرپرست خانوار را می بلعد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۶    
اوتلندر، میراژ و لنسر تیپ2 مدل های 2016 میتسوبیشی موتورز هستند که آرین موتور آنها را به صورت نقد، اقساط و پیش فروش عرضه می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۰    
شصت و یکمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی ساعت 24 دیشب واریز و قابل برداشت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۵    
بازار سرمایه که از دو سال گذشته دچار رکود شده، این روزها شرایط متفاوتی را سپری می کند و بررسی روند تغییرات شاخص بورس از ابتدای سال نشان از آن دارد که از اواخر آذر رفتار بازار سرمایه و سرمایه گذاران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۰:۱۰    
8 ساعت نشست شبانه شورای عالی کار و هفته ها چانه زنی قبل از آن برای 13 میلیون مشمول قانون کار در سال آینده تنها 100 هزار تومان افزایش حقوق با حذف کامل مزایای جانبی شغل به ارمغان آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۴۷    
پژو 2008 در حالی قرار است اواخر سال آینده میهمان بازار خودرو ایران شود که به اعتقاد کارشناسان، این محصول می تواند به نوعی قاتل خودروهای شاسی بلند چینی در بازار کشور باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۳۸    
آکادمی نیروی هوایی در "ریازان" روسیه اولین گروه از دختران روس هستند که آموزش های ویژه نظامی می بینند تا عضو واحد نیروهای هوابرد روسیه موسوم به "رعد و برق" شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۲۹    
یک هنرمند ساکن کالیفرنیا آمریکا به خاطر سبک جدیدی که در نقاشی از خود ارائه کرده، این روزها شهرت بسیاری بدست آورده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۱۷    
مسئولان فدراسیون فوتبال و کارلوس کی روش همچنان به دنبال زمین تمرین مناسب برای تمرینات تیم ملی می گردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۸    
محققان آمریکایی برای اولین بار تغییرات بدن انسان در لحظه مرگ و تجزیه بدن انسان پس از مرگ را به صورت انیمیشن تهیه کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۲:۰۳    
پژو 208 و پژو 206 دو هاچ بک شرکت فرانسوی هستند که تا یک سال و نیم دیگر باید به صورت مستقیم در بازار ایران با هم مبارزه کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۵۷    
تحقیقات نشان داده اگر به مدت یک هفته تنها 3 تخم مرغ بخورید اتفاقات جالبی در بدن شما می افتد که شما را شگفت زده خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۴۲    
فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل اختلاس 7 میلیارد ریالی توسط کارآگاهان آگاهی در شهرستان رشت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۱:۳۰    
مرسدس بنز اس ال خودرویی که هم اسپورت است، هم به معنای واقعی کلمه راحتی و اعتماد به نفس را برایتان به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که یک سر و گردن بالاتر از رقیبان خود قرار می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۵۷    
آیین ها و سنت ها نقشی موثر در صیانت از سرمایه های فرهنگی و تقویت همبستگی ملی و منطقه ای دارند اما چنانچه مورد کم لطفی قرار گیرند به عامل تنش و تهدید تبدیل می شوند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۵۴    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق سوخت ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز گفت: بر مبنای آمار و داده های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، قاچاق فرآورده های نفتی نسبت به پارسال کاهش یافته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۴۵    
وزرای خارجه اتحادیه عرب امروز احمد ابو الغیط را به عنوان دبیرکل آن به جای نبیل العربی انتخاب کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۳۹    
دبیرکل سازمان ملل متحد اعلام کرد که بررسی موضوع آزمایش های موشکی ایران و رابطه آن با قطعنامه شورای امنیت به عهده این شوراست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۲۱    
بازیکن رئال مادرید با جوراب پاره در دیدار با رایو وایکانو بازی کرد و این موضوع سوژه رسانه ها شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۹    
باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه ای، انتقاداتی کم سابقه را از سیاست های ضد ایرانی عربستان مطرح کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰    
هر روز با معماهای مختلفی در سطح اینترنت مواجه می شویم که حل کردن آن ها مشکل و غیر قابل باور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰    
بیل گیتس چند روز پیش دوران دانشجویی خود را در ایام کهنسالی بازسازی کرد.