دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۲:۱۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1394 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1394 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1394 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1394 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1394 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1394 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1394 اقتصاد آنلاین 30 دی 1394 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1394 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 8 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 9 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۳۹    
اگر چه این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد اما بر اساس تحقیقات جدید دانشگاه هاروارد، خواب می تواند بر روی وزن شما تاثیر داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۲۴    
پس از آن که شرکت بی ام و 100 سالگی خود را جشن گرفت حالا دلیل دوباره ای برای جشن گرفتن دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۳:۰۶    
سخنگوی اورژانس کشور از ورود یک دستگاه تریلی به منزلی مسکونی در خرم آباد و فوت سه نفر در این حادثه خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۵۷    
رویداد جهانی ساعت زمین روز آینده در عسلویه برگزار می شود. همه شهروندان می توانند با خاموش کردن چراغ ها و سایر دستگاه های الکتریکی غیر ضروری، به مدت یک ساعت در این رویداد مشارکت داشته باشیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۳۶    
برنامه 141 نرم افزار موبایل مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور برای اطلاع از وضعیت جاده ها به صورت لحظه ای است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۸    
کردهای سوریه در طی نشستی، در شمال این کشور اعلام حکومت فدرالی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۲:۱۵    
در دو سال اخیر برای اولین بار در 25سال گذشته رشد تحقق یافته چین از پیش بینی آن کمتر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۸    
صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و 260هزار عضو دارد که تا پایان ساعت کاری امروز 27 اسفندماه حقوق خود را دریافت نکرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۲۱:۴۵    
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که در 10 سال آینده انتظار نمی رود که ترکیه بتواند عضو این اتحادیه شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۱۴    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ازغیرفعال شدن دوربین های کنترل محدوده های زوج و فرد و ترافیک از ساعت 13 امروز تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۸    
مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای، مهمترین جمله رهبر معظم انقلاب در سال 94 را انتخاب کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۸    
در تصادف میان تریلی و دو خودروسواری در محور اراک -توره، 4 نفر کشته شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
ربیعی از تصمیمات مهم شورای عالی بیمه و صندوق های بیمه ای و تامین اجتماعی خبر داد و گفت:داروی رتپلیز و آلتپلیز وکارتریج انسولین های R و N و 70/30 تولید داخل از جمله داروهایی است که تحت پوشش قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۷:۰۲    
وزیر امور خارجه کشورمان جمعه 28 اسفندماه به منظور انجام سفری یک روزه به ترکیه سفر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۹    
وزیر نفت گفت: با تولید 12 میلیون لیتر در روز در فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس، در تأمین نیاز داخلی به بنزین خودکفا می شویم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۳    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از تداوم ارائه کاراکارت به مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال 95 خبر داد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۵۰    
معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پیش بینی کرد: در بلندمدت رشد بخش مسکن به عنوان یک عامل تامین کننده رفاه خانوار، متاثر از همان عواملی است که رشد کل اقتصاد را رقم می زند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۷    
بانک مرکزی انگلستان به احتمال زیاد نرخ بهره را در پایین ترین سطح هفت سال اخیر خود خود نگه می دارد؛ این در حالی است که تهدید خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا همچنان وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
وزیر نیرو گفت: در برخی نقاط کشور وارد شانزدهمین سال خشکسالی شده ایم و این خشکسالی هم خشکسالی اقلیمی را شامل می شود و هم خشکسالی هیدرولوژیکی.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۷    
سقف برداشت از خودپردازهای بانک پارسیان 5میلیون ریال شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۲۱    
رشد اقتصادی در سال 1395 با سناریوی قیمت نفت متوسط 40 دلاری برابر با 6 درصد و با سناریوی قیمت نفت 30 دلاری 4.4 درصد پیش بینی می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
رضا عطاران پول سازترین بازیگر مرد سال 94 و ویشکا آسایش پول سازترین بازیگر زن سال 94 هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۵    
اقتصاد آنلاین - تقی کاظمی : آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده سوییت در تهران می باشد. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه مشاورین املاک کشور می باشد:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۴۲    
صبح امروز، مدیر عامل بانک ملی ایران در رأس هیأتی از مسئولان ارشد این بانک ضمن بازدید از بعضی بخش های بانک، نحوه ارائه خدمات به مشتریان در روزهای پایانی سال را مورد بررسی و نظارت قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۸    
موسسه اعتباری کاسپین در چارچوب فرآیند ساماندهی بازارغیرمتشکل پولی و پس از طی مراحل قانونی، مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی دریافت کرد و در فهرست موسسات اعتباری مجاز قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
مطابق آمار های پلیس راه 77 درصد از تصادفات در نوروز 94 توسط خودروهای سواری به وقوع پیوسته است که بخش مهمی از این حوادث، واژگونی بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۲۲    
وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته در بیانیه ای شرکت خدمات مالی آمریکایی مسترکارت را به نقض احتمالی تحریم های ایران متهم کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۱۶    
پسابرجام دوره جدیدی در تاریخ بورس تهران است، زیرا از طرفی ریسک سیستماتیک ناشی از تحریم ها کنار رفته است، ولی از طرف دیگر گره خوردن بازار با اقتصاد جهانی بر پیچیدگی های آن افزوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۷    
به دنبال رشد بازارهای سهام و افزایش ریسک پذیری پس از سیگنال های فدرال رزرو آمریکا مبنی بر کاهش تعداد دفعات افزایش نرخ بهره در سال جاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۴    
بیاد دارم در گذشته های دور، کتابی یا عنوان کوچک زیباست به دستم رسید. نمی دانم به چه علت این عنوان برایم جالب بود و عجیب. کنجکاو شدم آنرا مطالعه کنم...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وقوع وزش باد شدید، همراه با گرد و خاک در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی طی سه روز آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۴۰    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت روز برخی از انواع ابزار کار دریل در بازار تهران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۴    
در حالی"هما"در دیماه امسال 23 درصد تاخیرات پروازی را کاهش داده بود که در بهمن ماه با 67 درصد به صدر فهرست پروازهای تاخیردار بازگشت، ضمن این که کیش ایر، آتا ایر، معراج، ایرتور،کاسپین، تابان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۳۱    
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد یک دستگاه وانت کاپرا با با یک مرد 28 ساله در بزرگراه امام علی (ع) تهران خبر داد و گفت: این تصادف منجر به فوت عابر پیاده شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۵    
قیمت جهانی نفت پیرو اعلام اوپک مبنی بر اینکه عربستان سعودی و دیگر صادرکنندگان بزرگ تولیدشان را حتی در صورت عدم همراهی ایران محدود می کنند، افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۲۲    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه امسال سخت ترین سال به لحاظ بودجه ای در کشور بود، افزود: دو تکانه تحریم و کاهش شدید قیمت نفت، باعث کندی در رسیدن به رشد اقتصادی پیش بینی شده مد نظر ما شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۱    
ظهر امروز تصادف چند وسیله نقلیه در محدوده تول شماره 5 (امیر کبیر) محور کرج - چالوس موجب بروز ترافیکی سنگین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۱    
مقایسه تعرفه وارداتی نوت بوک در ماه های فصل پایانی سال نشان می دهد که تا پایان بهمن ماه سال جاری 55 میلیون و 799 هزار و 385 دلار ارز از کشور خارج شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۶    
نایب رییس اتحادیه باغداران با اشاره به میوه های قاچاق که هنوز در سطح مغازه های تهران مشاهده می شود، می گوید احتمال دارد که در این مدت دوباره میوه هایی به کشور قاچاق شده باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۳    
سازمان ملی استاندارد اعلام کرد: در فهرست خودروهای مجاز برای واردات در سال 95، ثبت سفارش واردات تعدادی از خودروهای مجاز در فهرست سال 94، به علت عدم تمدید مجوزهای وارداتی ممنوع شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۰    
اقتصاد آنلاین - تقی کاظمی : آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در اسلامشهر و رباط کریم می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۶    
شورای نگهبان صحت انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۲۳    
عملیاتی شدن یا عملیاتی نشدن سوییفت این روزها دغدغه بسیاری از منتقدان دولت شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۷    
یک تحلیلگر بازار گاز از منطقه خلیج فارس به عنوان بازار جدید گاز ایران یاد کرد و گفت: آمریکا به دلیل بالا بودن هزینه تولید گاز توان رقابت با ایران در بازار گاز را ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
تصاویری از بارش برف در آستانه بهار - تبریز و ارومیه را در ادامه می بینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۳۵    
بانک مرکزی اعلام کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده بانک ها در 11 ماهه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 19.3 درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۲۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، تصاویری از خودرو Acura RLX را در ادامه می بینید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۵    
قیمت نفت در معاملات روز پنجشنبه، به روند صعودی خود ادامه داد؛ این در حالی است که این رشد قیمتی ناشی از برنامه عرضه کنندگان بزرگ دنیا به منظور برگزاری نشست برای ثابت نگهداشتن تولید نفت بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۲    
پس از رشد 2.5 درصدی جلسه گذشته به دنبال تصمیم فدرال رزرو برای کاهش تعداد دفعات افزایش نرخ بهره و فشار مضاعف روی دلار، در معاملات امروز طلا با اندکی افت مواجه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۰    
اقتصاد آنلاین – مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت پرفروش ترین انواع سیستم صوتی و تصویری خودرو موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۱    
نمایشگاه سبیت آلمان از 24 تا 28 اسفند همچون گذشته در شهر هانوفر آلمان برگزار شد. جدیدترین محصولات و سرویس های آی تی معرفی شدند و شرکت های مختلف از سراسر دنیا تازه ترین محصولات خود در حوزه فنآوری را ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۱    
جمع بندی ارقام نشان می دهد که شاید یک سال مأیوس کننده دیگر را از نظر رشد جهانی پشت سر گذاشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۵۸    
اقتصاد آنلاین – مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت ارزان ترین موبایل های 2سیمکارته موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۹    
قیمت نفت خام بعد از آنکه به 26 دلار در کمترین رقم خود در 12 سال اخیر رسید، از دو هفته گذشته روند افزایشی خود را آغاز کرد؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۳    
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه آمریکا روز چهارشنبه در مصاحبه ای اعلام کرد در صورت عدم انتخاب وی به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه در آمریکا شورش خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
بارش برف که از نیمه شب گذشته در همدان آغازشده این شهر را سفیدپوش و مردم را غافلگیر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۴۰    
سایت صدای آمریکا (VOA) که به وزارت خارجه آمریکا تعلق دارد چهار زن ایرانی آمریکایی فعال در کاخ سفید را معرفی کرده و از آن ها به دلیل خدمت به آمریکا تجلیل و تمجید کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۳۷    
ایران در جدول رده بندی شاد ترین مردم جهان از میان 157 کشور جهان در جایگاه 105 قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
بارش برف و باران در بخش وسیعی از کشور تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۰:۰۱    
شرکت سونی با پرداخت 750 میلیون دلار مالک شرکت انتشار موسیقی مایکل جکسون می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۸    
اینکه چرا در 3 دهه گذشته قیمت نفت 4 بار افت کرد؟ تنها یک جواب ساده و کوتاه دارد: تولید بیش از اندازه!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۸    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در هفته ای که گذشت، منتشر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۳    
وزیر نفت با تشریح برنامه های اولویت دار صنعت نفت در سال 95، گفت: توسعه پارس جنوبی، میادین مشترک نفتی غرب کارون و پالایشگاه خلیج فارس سه برنامه اولویت دار در سال آینده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۷    
بازار کار و اشتغال در یک هفته گذشته روزهای شلوغ و مهمی را پشت سر گذاشت و در این هفته حداقل مزد سال آینده بیش از 13 میلیون مشمول قانون کار در سال 95 تعیین شد که از فروردین ماه قابل اجرا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۳۱    
65 سال از ملی شدن صنعت نفت ایران و سپردن سکان هدایت این منابع عظیم طبیعی به دست نیروهای داخلی می گذرد به هر سوی لازمه برداشتن هر گام موفق در هر عرصه یی آگاهی نسبت به گام هایی است که توسط پیشینیان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۶    
حضور سرمایه گذاران خارجی در اقتصاد ایران، فضا را برای طرح بحث های کلیدی در مورد این موضوع بنیادین مهیا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۱۰    
یکی از مهم ترین پرسش های این روزهای مشتریان خودرو این است که چه خودروهایی سال آینده وارد بازار ایران می شوند؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۴    
فرودگاه 'چانگی' سنگاپور با توجه به بررسی جهانی و نظرسنجی از مسافران برای چهارمین سال متوالی بهترین فرودگاه جهان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۸    
اقتصاد آنلاین – حسن جعفری : آنچه در زیر می آید قیمت قیمت جدیدترین موبایل های 5 اینچ و بزرگتر موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۵۲    
بازار کالاهای دم عیدی در حالی داغ شده است که بسیاری از صاحبان کسب و کار به روزهایی چشم دوخته اند که از راه می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۴۶    
تامارا سمسونوا 68 ساله، پیرزن بازنشسته ای بود که در یک آپارتمان واقع در سن پترزبورگ روسیه زندگی می کرد.وی در اگوست 2015 به اتهام قتل 11 نفر و خوردن جسد آنها بازداشت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۱    
بررسی ها نشان می دهد اقتصاد ایران در سال های گذشته، همواره براساس رفتار سیاست گذار اقتصادی، رونق همراه با تورم بالا یا رکود همراه با تورم پایین را تجربه کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۲۵    
بازار سهام در آخرین روز معاملاتی سال 94 همزمان با بازگشایی نماد سایپا اگرچه با نماگرهایی سبزپوش به کار خود پایان داد اما برای اغلب معامله گران امیدوار این بازار چندان خوش یمن نبود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۹    
در پنجمین روز هفته، دلار دومین افزایش قیمت پیاپی را تجربه کرد و با 5 تومان رشد به قیمت 3 هزار و 440 تومان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۱۳    
خواستگار کینه جو پس از شنیدن جواب منفی از سوی دختر مورد علاقه اش در فضای مجازی، برای او مزاحمت هایی را رقم زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۴۳    
عید نوروز قرار است فرصتی باشد برای تفریح و مسافرت و شادی. اما چندین سال است که افزایش آمار تصادف های جاده ای این خوشی را بر کام مسافران تلخ کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۷    
میانگین حقوق 1.5 میلیونی ماموران پلیس، کاهش 40 درصدی حوادث چهارشنبه پایانی سال، برخورد پلیس با کشف حجاب در خودروها، پیگیری پرونده خاوری و... از موضوعات مطرح شده توسط فرمانده ناجا بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۳۱    
هرچند مذاکرات شرکت سایپا با شرکای خارجی اش هنوز منجر به عقد قرارداد نهایی نشده و این موضوع حساسیت های بسیاری درخصوص طولانی شدن روند مذاکرات را به دنبال داشته است ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۲۸    
خودرویی که در این تصاویر می بینید احتمالا گران قیمت ترین بوگاتی فروخته شده در یک حراجی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۲۵    
معکوس شمار آغاز سال نو در لحظه های پایانی کار خود است، اما هیاهو و جنب وجوش در خیابان ها تمام نشده و حتی چند برابر هم شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۱۳    
سال 94 در شرایطی آغاز شد که بازار خرید و فروش مسکن همچنان در خواب زمستانی بود و تداوم کم رونقی بازار دو سال گذشته، سومین سال از رکود مسکن را رقم زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۰۱    
محل کار جدیدشان خیابان های پرتردد و پشت چراغ قرمز چهار راه هاست. وقتی چراغ راهنمایی هم رنگ لباسشان، روشن شد، با دایره و تمبک، یا دست خالی، می آیند و می خوانند و عیدی می گیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۶:۴۹    
کارشناسان و تحلیلگران بازار مسکن معتقدند توافق رسمی برای اجرای برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام از دی ماه سال جاری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۶:۴۳    
ماه های پایانی سال 93 بود که مسوولان کشور بارها تاکید کردند که سال 94 سال سخت اقتصادی برای کشور است و تکانه های اقتصادی زیادی را شاهد خواهیم بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۶:۳۴    
با اینکه بازار تعطیل است، اما هنوز کمابیش معاملاتی برای خرید و فروش سکه به راه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۶:۳۱    
آخرین پنج شنبه سال 94 را در حالی پشت سر می گذاریم که مسافرت های نوروزی از اواسط هفته جاری آغاز شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۶:۲۵    
گرماگرم پایان سال با چاشنی بی پولی و رکود هم، شور و اشتیاق برای خرید سال نو را کم نکرد. هرچند دیگر مردم رو به سوی کالاهای اصلی آورده اند و کمتر به جوانب می پردازند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۶:۱۹    
سال 94 را بدون شک باید یکی از راکدترین دوران های بازار خودرو کشور لقب داد، سالی که فروش خودروسازان به شدت کاهش یافت و اگر کمک ویژه دولت نبود شاید خودروسازی کشور حالا در شرایطی بسیار سخت قرار داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۶:۱۳    
اقتصاد سال 94 را با وجود اتفاق های بزرگ تاریخی همچون توافق هسته یی باز هم نمی توان مطلوب برشمرد اما بهترین توصیفی که می توان از آن داشت؛ اقتصادی در حال گذار است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۵:۵۵    
بازار خرید وفروش ویلا و زمین در شهرها و مناطق روستایی شمال کشور در ایام نوروز رونق می گیرد، اما همیشه این بازار برای خریداران نوروزی مخاطراتی به همراه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۵۳    
آخرین جلسه هیئت دولت با حضور حسن روحانی رئیس جمهوری و اعضای کابینه دولت یازدهم، چهارشنبه 26 اسفند ماه در ساختمان دولت برگزار شد و دولت مردان پس از پایان جلسه عکس یادگاری گرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۱:۰۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1395 از مصوبه این کمیسیون برای حذف یارانه نقدی 24 میلیون نفر در سال آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۷    
فرمانده ناجا با حضور در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره مسائل مختلفی از جمله ضرورت افزایش دو برابری نیروهای پلیس، دستگیری یک مظنون در انفجار بازار، بازدارندگی مجازات ها وضع مطلوب امنیت کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۰:۴۱    
اهداف کسب وکار در سال اول، اهدافی کوتاه مدت هستند، به طوری که آن ها باید واقع بینانه، متمرکز و برای 12 ماه که دوره استارت آپ است، زمان بندی شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۰:۳۵    
موسسه توسعه جهانی کارآفرینی در گزارشی پیش بینی کرده که در سال 2016، رتبه کارآفرینی ایران در میان 130 کشور جهان، 80 و در میان 15 کشور منطقه خاورمیانه و شمال افریقا 14 خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۰:۱۲    
شمار مجروحان حادثه بازار تهران تاکنون 39 تن اعلام شده که 24 نفر به بیمارستان سینا و 8 تن به بیمارستان لقمان منتقل شده و 7 نفر نیز به صورت سرپایی در بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار گرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۰:۰۳    
تقریباً اواسط دهه 70شمسی بود که با توجه به اهمیت تأمین بیشتر زنجیره غذایی کشورمان بسیاری از طرح های پرورش و تکثیر ماهی های سردآبی و گرمی در گوشه و کنار کشورمان با دریافت مجوزهای لازم از سازمان جهاد ...
  • ۱