چهارشنبه ۱۶ خردادساعت ۰۱:۲۲Jun 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 11 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۸    
رمضانی - بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال - می گوید عملاً مجبور شده در بازی مقابل ذوب آهن پنالتی بزند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۸    
از بین این پنج لایه رکود، تنها یکی از لایه های آن یعنی رکود اقتصاد کلان در کنترل دولت خواهد بود که در این زمینه ابزار موجود در دست دولت ابزار پولی است که با توجه به سیاست های کنترل تورم عملا این ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۵    
محسن صفایی فراهانی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۲    
چند روزی بود که متوجه تماس های تلفنی مشکوک فرد ناشناسی با خواهر مطلقه ام شده بودم. هنوز به این موضوع شک داشتم تا این که در یک مراسم عروسی متوجه شدم خواهرم با پسر دایی ام در ارتباط است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۵۲    
اطلاع از طراحی دلواپسان و گزارش آن به مقامات ارشد نظام موجب تذکر مجدد رهبری به این محافل شد، به طوری که ایشان برای چندمین بار اعلام کردند با این حرکات به شدت مخالفند و این کارها را موجب تضعیف نظام می ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۳    
ایران یکی از گسترده ترین آرشیوهای دنیا را دارد. در این سازمان 200 میلیون برگ سند که مربوط به 700 سال گذشته است را نگهداری می کنیم. همچنین اسکن این اسناد را برای استفاده اصحاب فضیلت آماده می کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۴۳    
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۳۷    
معاون اول رییس جمهور از منتقدانی که برای کامل تر شدن چارچوب قراردادهای جدید نفتی تلاش کرده و نظرات خود را به صورت مکتوب یا حضوری و یا طرح در رسانه ها اعلام کرده اند، قدردانی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۳۱    
یادگار امام با تأکید بر اینکه شجاعت به معنای بستن چشم و باز کردن دهان به گفتن هر سخنی نیست، ادامه داد: شجاعت یعنی کسی منافع شخصی خود را در تصمیمات دخالت ندهد؛ اما بدانید مهم نیست چه می گویید ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۲۳    
علی رغم نگرانی ها پس از رحلت امام و رویکرد مطرح شده در مجلس خبرگان وقت برای انتخاب شورای رهبری، با عنایت خاص خداوند و با رأی خبرگان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۱۵    
رزمندگان مقاومت اسلامی نُجَباء به سوی مناطق "جبیل"، "حی الجغیفی2" و "المختار" واقع در شهر فلوجه پیشروی کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۶    
سال گذشته 9 قلم میوه با وزن 717 هزار و 500 تن به صورت رسمی به کشور وارد شد که فقط چهار قلم آن مجوز واردات داشته و مشخص نیست در حالی که وزارت جهاد کشاورزی بارها مجاز بودن واردات چهار قلم میوه را بیشتر ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۶    
در سه روز گذشته، جنگنده های سوری و روسی حملات خود به پایگاه های گروه های مسلح در حومه شمالی حلب و به صورت مشخص در منطقه حندرات و اطراف آن تا اطراف شمال غرب حلب را تشدید کرد ه اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۳:۰۳    
دویست و هشتاد و دو منتخب مجلس دهم با تایید اعتبارنامه شان در سومین جلسه علنی مجلس، رسما نمایندگی مردم را در این دوره بر عهده گرفتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۷    
کشورهای آسیایی پس از رفع تحریم ها همچنان جایگاه خود به عنوان مشتری اصلی نفت ایران را حفظ کرده و حتی میزان واردات از کشور ما را در ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) 13 درصد افزایش داده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۴    
حسین جابری انصاری سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به تشدید محکومیت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: اینگونه اقدامات علیه رهبران سیاسی میانه رو، حل کننده مشکلات نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۱    
یک دادگاه استیناف در بحرین روز سه شنبه احکام اعدام صادر شده برای سه فعال مدنی در این کشور را تائید کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۵۱    
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بیش از 550 هکتار از اراضی کشاورزی را بعنوان هبه رهبر معظم انقلاب اسلامی به 300 کشاورز روستای الک از توابع شهرستان کامیاران اهدا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۲:۴۸    
محمد جواد ظریف وزیرامور خارجه که به همراه 60 فعال اقتصادی-بازرگانی در سفر دوره ای به شمال اروپا به سر می برد، با پایان یافتن برنامه کاری در فنلاند، عازم استکهلم پایتخت سوئد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۲۱:۵۴    
احوالپرسی و دیده بوسی دکترلاریجانی و دکترعارف پیش از آغاز جلسه علنی امروز
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۲۹    
نمایندگان مجلس دهم صبح امروز (سه شنبه) در سومین جلسه کاری خود اعضای هیات رییسه را برای سال اول فعالیت مجلس انتخاب کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۱۱    
سومین جلسه علنی مجلس دهم در حالی برگزار شد که کاندیداتوری غیرمنتظره مصطفی کواکبیان شوک بزرگی را به فراکسیون امید وارد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۵    
کرنش و حقارت مسئولان دولت گذشته، در چند سال قبل مقابل سعودی ها و کوتاه آمدن در برابر زیاده طلبی هایشان باعث تجری و سوءاستفاده آنان شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۶:۰۲    
انتخاب فرمولی سخت برای تعیین کمیسیونی که بنگاه های املاک از طرفین معامله در بخش خرید و فروش مسکن می گرفتند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۹    
کریمی قد وسی مد یرکل سازمان مسئولین پاک و تمیز (mpt) و عضو جبهه پاید اری گفته: د ر جلسه ای که با لاریجانی د اشتیم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۰    
کاندیداتوری ایشان تصمیم فردی بود و فراکسیون امید کاندیدایی برای ریاست معرفی نکرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۵۰    
در حالی که طی سال جاری میلادی دو هزار و 510 پناهجو در راه رسیدن به اروپا کشته شده اند، سازمان پناهندگان ملل متحد امروز سه شنبه از مرگ 880 پناهجو در دریای مدیترانه طی یک هفته اخیر خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۷    
مادامی که یاد نگیریم که نباید با قضاوت های نادرست، در حق رقبای خود احجاف کنیم و قدرت مطلق خود را با عدالت اعمال کنیم، این روند پرفراز و فرود در کشور ما ادامه خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۴۴    
ز سویی دیگر بانک ها نمی توانند در مقابل گلایه های نه چندان گسترده برای دریافت هزینه های ارائه خدمات ایستادگی کرده و در میانه راه آن را حذف می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۶    
سازمان غذا و دارو طی اطلاعیه ای ، اسامی 9 فرآورده غذایی و شرکت تولیدی غیرمجاز را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۶    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب خبر فرود یک فروند هواپیمای مسافری در جاده قدیم تهران - پردیس؛ بروز مشکل فنی یک دستگاه کامیون حامل بال هواپیما را عامل ترافیک در این جاده اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۶    
تصویب 20 دقیقه ای برجام در مجلس نهم با وجود مخالفت های گسترده طیف مخالف توافق هسته ای در مجلس با وجود تشکیل کمیسیون ویژه برجام، به خوبی بیانگر قدرت لابی گری و رایزنی لاریجانی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۰    
اجلاس ملی زکات کشور به منظورتبیین وترویج فرهنگ زکات و برکات آن در جامعه فردا سه شنبه 11 خرداد ماه در سالن همایشهای سازمان حج و زیارت برگزار می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۳۰    
شورای رقابت پس از دو سال مقاومت در برابر درخواست خودروسازان مبنی بر افزایش قیمت، اقدام به تصویب افزایش قیمت خودرو کرد؛ افزایشی که بسیار کمتر از درخواست خودروسازان بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۷    
اصغر فرهادی با همراهی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی، یک هفته ی پس از دریافت دو جایزه از جشنواره ی فیلم "کن" مقابل نمایندگان رسانه های داخلی نشست ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۲۱    
سرقت کارگر استخر از کارت عابربانک مشتری راز تبهکاری های یک باند بزرگ را فاش کرد. اعضای این شبکه سرقت از منازل شمال تهران، پس از دستگیری به قتل خاموش یک خریدار اموال سرقتی نیز اعتراف کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۵:۱۵    
پس از ربوده شدن و تجاوز گروهی به یک دختر نوجوان هندی، متجاوزان او را به کام مرگ فرستاده و جسدش را از بالای یک درخت آویزان کردند تا همه چیز مانند یک خودکشی به نظر برسد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۷    
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به مناسبت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، طرح ویژه خدمت رسانی به زائران حرم مطهر را به مدت سه روز از 13 تا 15 خرداد ماه اجرا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۷    
مردی که عمویش در افغانستان در نزاعی به قتل رسیده بود، در تهران یکی از اقوام قاتل را به قتل رساند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۴    
کمال تبریزی تصویربرداری فاز سوم از سریال سرزمین کهن را متوقف کرد؛ به گفته وی این تصمیم در اعتراض به سکوت مدیران تلویزیون در برابر اهانت یک برنامه به اصطلاح سینمایی به کارگردان این سریال گرفته شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۴    
پلیس فدرال عراق اعلام کرد که بیش از 28 منطقه از زمان آغاز عملیات آزادسازی فلوجه آزاد شده است، علاوه بر اینکه راه های امدادرسانی به داعش بسته و حلقه محاصره آن تنگ تر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۵    
ایران از سال 1995 تا 2014 در این شاخص تنها دو پله ارتقاء داشته است، در حالی که کشورهای مشابه چون ترکیه و مالزی پیشرفت های مناسبی در این شاخص داشته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۲۲    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی کاندیداتوری محمدرضا عارف برای ریاست مجلس دهم را خواست جامعه عنوان و تأکید کرد که حتی اگر فراکسیون امید بر سر هیأت رئیسه مجلس معامله می کرد نتیجه چندان متفاوت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۹    
مدافع فصل گذشته نفت تهران با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و بعد از بازی دوستانه تیم ملی با قرقیزستان قرارداد خود را امضا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد و گفت: افزایش حقوق بازنشستگان به صورت پلکانی است و از 12 تا 20 درصد متغیر خواهد بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۶    
کاش جناب شهردار به جای لابی های سیاسی و جلسات باندی، همت خود را به منظور رفع چالش های بزرگ تهران به کار می گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۳    
ه اعتقاد رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران برای حل این مشکل بانک ها، موسسات و شرکت های داخلی باید خودشان را به استانداردهای لازم برای معامله با طرف های خارجی برسانند و با موسسات بین ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۰    
برخی مسئولان مهم اجرایی در دولت با پیشنهاد یک مقام مسئول مبنی بر دریافت مبالغی از ساکنان مسکن مهر از طریق قبوض مختلف، مخالفت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۱۰    
واقعه حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، هرچند بازتاب لازم را در رسانه ها نداشت ولی زخمی عمیق بر پیکر نظام جمهوری اسلامی بر جای گذاشت که التیام آن به اقدامات مهم و پیگیرانه و مستمر مسئولان اجرایی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۷    
افزایش سهم اصلاح طلبان از 3 کرسی به 5 کرسی هیات رییسه مجلس دهم بعد از گذشت سه روز از عمر کاری هیات رییسه موقت شاید نشان دهنده لابی قوی تر و تلاش بیشتر اصلاح طلبان در جلب آرای مستقل ها باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۴    
منتخب مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت که 4 منتخب مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تبریز منتظر تعیین تکلیف نتیجه انتخابات این حوزه انتخابیه از سوی شورای نگهبان هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۸    
چند روزی است که فیلمی کوتاه به سرعت در حال انتشار در شبکه های اجتماعی است؛ فیلمی حدوداً پنج دقیقه ای که در آن تعدادی چماق به دست به دو، سه جوان دیگر به شدت حمله می کنند و آنها را کتک می زنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۵    
محمد را چهار چهارشنبه، وقتی هوا تازه گرگ و میش شده بود و کلاغ ها، شاخه های نازک حیاط زندان را برای چرت زدن انتخاب کرده بودند، بردند پای چوبه دار، بردند که قصاصش کنند و حبسش را تمام ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۵۲    
با وجود جنجال های فراوانی که فیلم منتشر شده از نادر قاضی پور به راه انداخته بود و برخی معتقد بودند که اعتبارنامه وی بخاطر استفاده از ادبیات رکیک در آن فیلم نباید تأیید شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۹    
می توان گفت که برخی جنگل ها را به عمد رها کرده اند چون منافع خصوصی در کار است. افرادی هستندکه به صورت حرفه ای کار قاچاق چوب را انجام می دهند اما به زندان نمی افتند بلکه تنها جریمه می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۴۹    
برخی محصولات، زودتر از آن که خودمان را برای جدایی از آنها آماده کرده باشیم، از بین رفته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۳:۱۷    
داستان انقلاب فرهنگی و حواشی آن بعد از گذشت سی واندی سال انگار قرار نیست تمام شود. در تازه ترین واکنش، هاشمی رفسنجانی از آن اتفاق اعلام برائت می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۹    
احیای دریاچه ارومیه موضوعی نیست که به صرف شعار و ادعا سپری شود یا قابل اندازه گیری نباشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۶    
ناخن یک دایناسور در کویر لوت کشف شد؛ هنوز مطالعات قطعی روی این یافته صورت نگرفته، اما گمانه زنی ها حاکی از آن است که فسیل یافت شده، ناخن سرپنجه یک دایناسور باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۵۳    
ماموران نظارتی در ادامه موضوع رسیدگی به پرونده فساد در فو تبا ل، صبح امروز با ورود به فدراسیون به بازرسی از کمیته فرهنگی و شرکت افق سبز پرداختند و مدارکی را با خود بردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۴۸    
تیم ملی ایران اولین شکست خود را در رقابت های انتخابی المپیک برابر فرانسه متحمل شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۳    
پس از اتفاقات ناگواری که در سال گذشته برای حاجیان حج تمتع در سرزمین منا رخ داد مراجع عظام تقلید از مسئولان کشورمان خواستند در صورت برگزاری عزتمندانه و آبرومندانه حج ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۳۰    
گزارش جدید مرکز جهانی رقابت پذیری وابسته به موسسه بین المللی مدیریت توسعه (IMD) نشان می دهد که اقتصاد آمریکا دیگر از ظرفیت کافی برای قرار گرفتن در صدر رقابت پذیرترین اقتصاد جهان برخوردار نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۷    
عده ای در داخل با نگاه شعاری، هم سیاست خارجی را مختل می کنند و هم بر سر راه حضور جدی سرمایه گذاران خارجی مانع ایجاد می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۲۴    
فرانسوآ اولاند رئیس جمهوری فرانسه با تاکید بر موضع خود برای به تصویب رساندن لایحه جنجالی اصلاح قانون کار، گفت این لایحه پس گرفته نمی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۲:۰۳    
رییس پلیس آگاهی ناجا با اساره به اینکه تنها یک مدل خودرو 70 درصد سرقت ها را به خود اختصاص داده است، گفت: پراید پر سرقت ترین خودروی کشوراست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۷    
تمام مردم ایران اعم از شیعه و سنی در حقوق شهروندی در کشور مساوی و یکسان هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۵۱    
شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر در 25 کیلومتری مسیر ملایر به بروجرد واقع شده و سالیانه قادر به تولید 100 هزار تن شمش فولاد و 200 هزار تن انواع میلگرد در شرکت نورد زاگرس است و شهرک صنعتی فولاد جعفری نیز با ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۸    
یک گزارش مهم تازه نشان می دهد که 45 میلیون و 800 هزار نفر از مردم سراسر جهان اسیر بردگی مدرن هستند و شمار آنها یک سوم بیش از آن چیزی است که پیش از این تصور می شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۵    
علی لاریجانی در مورد شعرخوانی سکینه الماسی نماینده دیر و کنگان گفت: در آن روز رسانه ها شیطنت کردند من نخندیدم، چشمانم خسته بود آن را مالش دادم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۴۲    
اوضاع سوریه پیچیده است و تنها راه حل بحران جاری این کشور از راه سیاسی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۹    
وزارت امور خارجه چین با انتشار بیانیه ای اظهارات اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا در خصوص ذهنیت جنگ سرد چین در منازعات منطقه ای را رد کرد و آن را متعلق به آمریکا دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۴    
من در طول فصل در این تیم تنها بودم و هیچ کسی در باشگاه از ما حمایت نمی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۴    
کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی امروز سه شنبه اقدام به پرتاب یک فروند موشک بالستیک از نوع موسودان کرده که در این ماموریت ناموفق بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۳۱    
بزرگترین و اولین سنگ فرش جهان به عنوان نماد یکی از میادین اصلی و تاریخی تبریز، به دلیل بی توجهی در نگهداری و مراقبت از این اثر بی همتا ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس پلیس راه البرز از اعمال محدودیت ترافیکی از روز 12 خرداد ماه در جاده کرج - چالوس در این استان خبرداد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۲۸    
مردان هم از طلاق آسیب می بینند و در واقع در پدیده طلاق آنها از زنان آسیب پذیرترند و آسیب های جدی روحی و روانی غیر قابل جبرانی به آنان وارد می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۹    
روزنامه اصلاح طلب آرمان با تیتر شاه کلید اصلاح طلبان در اختیار اصولگرایان از بی تدبیری اصلاح طلبان در حفظ علی لاریجانی گلایه کرد و نوشت:
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۱۶    
روزنامه صهیونیستسی ها آرتس به استناد تحقیقات انجام شده فاش کرد اکثر نمایندگان زن پارلمان رژیم صهیونیستی آزار جنسی دیده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۵    
با وجود اینکه دشمنان به دنبال توطئه در ایران اسلامی هستند، اما امنیت حاکم در این کشور امنیتی بی بدیل و پایدار است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۱:۰۵    
نیروهای عراقی از کشته شدن یکی از معاونان البغدادی سرکرده داعش ، وزیر جنگ و شماری از فرماندهان این گروه تروریستی خبر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۰    
صالحی امیری، برخی ذهنیت های غلط و توهم زا را مانع گسترش روابط ایران و ترکیه به ویژه در سطح فرهنگ تاکنون دانست و افزود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۵۰    
علی لاریجانی از مجموع 276 رأی با کسب 237 رأی از سوی نمایندگان به عنوان رئیس مجلس برگزیده شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۴۱    
علی لاریجانی از مجموع 276 رأی با کسب 237 رأی از سوی نمایندگان به عنوان رئیس مجلس برگزیده شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۳۵    
پیروزی های اخیر نیروهای عراقی علیه داعش که با حمایت های مستشاری جمهوری اسلامی ایران حاصل شده است، خشم سفیر سعودی در عراق را برانگیخته و او را به طرح ادعاهای تازه ای علیه آن وا داشته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۱۰:۱۴    
گزارش شعب 15 گانه بررسی اعتبارنامه نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۲:۰۳    
معلم 36 ساله که البته همزمان مدیر مدرسه روستایی قره محمد زنجان هم هست، به ندا دانش آموز دختر آن مدرسه طی مدتی چند ماهه مرتب تعرض می کرده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۵۱    
کفش های قهوه ای رنگ علی عسکری، رییس سازمان صدا و سیما سوژه شبکه های اجتماعی شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۴۹    
انتشار تصویری در شبکه های اجتماعی باعث ناراحتی و گلگی مریم امیر جلالی، بازیگر سینما و تلویزیون شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۴۰    
زن جوان که با همدستی دختر 14 ساله اش، زن تنها را قربانی سرقت مرگبار کرده، در حالی که یک بار تا پای چوبه دار رفته بود با پرداخت دیه 200 میلیونی آزاد می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۴۰    
مرد معتادی که به خاطر سوءظن همسرش را به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه از قضات عالیرتبه خواست هر چه زودتر حکم قصا ص اش را صادر کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۴۰    
دکتر قلابی که برای دختران در سایت همسریابی دام گسترده بود توسط مأموران پلیس فتای دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۴    
محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی که همراه وزیر خارجه و فعالان بخش خصوصی ایران به لهستان سفر کرده است، نوشت: ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۴    
مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش بارها سخت بودن امتحانات را رد کرد و دانش آموزان را ایده آل طلب و کمال گرا خطاب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۲۵    
احمدرضا عابدزاده، دروازه بان سابق تیم ملی متولد چهارم خردادماه 1345 در شهر آبادان است، جشن تولد 50 سالگی عقاب آسیا در یک مراسم فوتبالی و خودمانی با حضور علی دایی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۲۲    
اصغر فرهادی با همراهی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی، یک هفته ی پس از دریافت دو جایزه از جشنواره ی فیلم "کن" مقابل نمایندگان رسانه های داخلی نشست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۱۷    
گروه تروریستی داعش یکصد جوان اهل فلوجه در استان الانبار را ربوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۱۴    
انتخابات سال 92 بود که راه را باز کرد و دنیا را تکان داد، چرا که دنیا فهمید در ایران مردم تصمیم گیر نهایی هستند و اگر ملت امری را اراده کند، به هدفش می رسد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۱ - ۰۱:۰۸    
اگر رأی مردم در انتخابات سال 92 نبود و این دولت برای حل مشکلات وارد عمل نمی شد، صادرات نفت کشور رفته رفته به صفر می رسید، اما با تلاش دولت و با توافقی که انجام شد ...
  • ۱