شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۹:۱۴May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 13 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۵    
خدمت امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق سامانه همبانک صادرات ایران به دلیل امنیت بالا و سادگی در دسترسی با استقبال گسترده هموطنان مواجه شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۵۲    
سه ملی پوش ایرانی در میان بهترین بازیکنان رقابت های والیبال انتخابی بازیهای المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل قرار دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۴۹    
ترکیه سفیر خود در آلمان را در اعتراض به تصویب طرح نسل کشی ارامنه در دوران عثمانی فرا خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۲۹    
کشف کتاب ها و انتشارات سعودی ها که بطور گسترده در کرمه به دست آمده نشان می دهد که رژیم آل سعود همچنان حامی و پشتیبان فکر منحرف وهابی و جریان های تندرو وابسته به این جریان در سطح منطقه و جهان است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۸    
دادستان های آلمانی اعلام کرد سه مظنون سوری را که قصد حمله به شهر دوسلدورف آلمان را داشتند بازداشت کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۳:۰۵    
کشورهای عضو اوپک بار دیگر برای توافق جهت تعیین سیاست واحد درباره سقف تولید کشورهای عضو شکست خوردند؛ هرچند با توافق اعضا "محمد بارکیندو"، کاندیدای نیجریه ای به عنوان دبیر کل این سازمان انتخاب شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۹    
با برگزاری سالیانه اجلاس زکات همانند اجلاس نماز می توانیم در فرهنگ سازی پرداخت زکات و تبلیغ و ترویج آن گام های بلندی برداریم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۹    
درحالی که کشورهای عضو اوپک بار دیگر برای توافق جهت تعیین سیاست واحد درباره سقف تولید کشورهای عضو شکست خوردند، بیانیه پایانی نشست صد و شصت و نهم سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) منتشر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۵۶    
اولین محموله از تاکسی آریو به تعداد 150 دستگاه خودرو بر اساس قرارداد منعقد شده بارگیری و تحویل تاکسی رانی شهر اصفهان خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۴۴    
مخالفان سوری از سازمان ملل خواستند تلاش کند تا در طول ماه مبارک رمضان در تمام خاک این کشور به جز مناطق تحت سیطره داعش آتش بس برقرار شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۲۲:۳۸    
باراک اوباما بزرگترین اشتباه دوران ریاست جمهوری خود در حوزه ی سیاست خارجی را بی برنامگی پس از تغییر رژیم در لیبی دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۷:۲۰    
همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، پروازهای فرودگاه های تهران به مدت چهار ساعت تعطیل می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۹    
ایالات متحده آمریکا بزرگ ترین صادرکننده سلاح به ایران در طول 65 سال گذشته بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۹    
ارائه سرویس خدمات اینترنت(دیتا) در بخش لواسانات و رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات در شمال پایتخت از صبح پنجشنبه قطع و مشکلاتی برای کاربران ایجاد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۵۶    
برخی خبرها حکایت از آن دارد که در پی شلاق خوردن تعدادی از کارگران در استان آذربایجان غربی، وزیر کار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان را برکنار کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۷    
دبیرشورای مبارزه با موادمخدر استان کرمان گفت: 680 نفر در کرمان به دلیل استعمال مواد مخدری که در آن سرب وجود داشت است، روانه بیمارستان شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۴۱    
استفاده بیش از حد آنتی بیوتیک های شیمیایی در دو دهه اخیر روندی صعودی داشته است. همین مسأله سبب شده تا باکتری های مقاوم در برابر دارو به وجود آیند که سیر تکاملی آن ها سریع تر از سیر کنونی دارو است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۹    
تکفیر، مذهب خاصی نمی شناسد چه در میان اهل سنت و چه در میان شیعیان محکوم است. برادر کشی شیعه و سنی ندارد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۳    
ظریف با تاکید بر اینکه ایران یکی از ده کشور برتر در حوزه های نانو و بیوتکنولوژی به حساب می آید خواستار در نظر گرفتن فرصت های موجود برای انتقال دو طرفه ی دستاورهای دو کشور در حوزه ی فناوری شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۶:۱۸    
سایت سعودی الوطن آنلاین فاش کرد که محمد بن نایف بن عبدالعزیز ولیعهد سعودی و وزیر کشور با انتقاد شدید تلویحی از محمد بن سلمان جانشین خود و وزیر جنگ سعودی اعتراف کرد که توطئه های سعودی در یمن و سوریه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۵    
یک مقام دولتی سومالی روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور سرکرده یگان اطلاعاتی گروه تروریستی الشباب را به هلاکت رسانده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۱۲    
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان خراسان گفت: نام این باشگاه بنا به درخواست نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تغییر خواهد کرد و به احتمال زیاد به نام مشهدالرضا نامگذاری می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۹    
معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد با یک شرکت اتریشی برای احداث بیمارستان در تبریز خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۶    
قیمت نفت با وجود برخی گمانه زنی ها درباره احتمال تعیین سقف تولید جدید در اجلاس امروز (پنجشنبه 13 خرداد ماه) اوپک، کاهش یافت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۶    
رئیس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مجوز استخدام 17 هزار نفر از سوی این وزارتخانه در سال 95 صادر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۴:۰۳    
وزیر اطلاعات با اشاره به گذشت 27 سال از رحلت امام خمینی (ره) گفت: امروز کشورمان به برکت رهبری های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در دنیا حرف برای گفتن دارد و همه از ایران اسلامی حساب می برند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۴    
امروز دنیا دنیای پیچیده و به هم پیوسته و بسیار سریعی است که سرعت اتفاقات آن از سرعت برق و باد نیز بیشتر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۵۱    
زن جوان برای مخفی کردن راز دزدی های میلیونی اش سناریوی ربودن کودک شیرخواره اش را طراحی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۴۵    
کاپیتان محمود امینی، خلبان بالگرد حامل پیکر امام خمینی (ره) به بهشت زهرا (س) ناگفته هایی از روز 14 خرداد 1368 روایت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۶    
دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که گروه تروریستی داعش وارد مرحله جدیدی از جنگ های خود شده که احتمالا به تلفات بیش تر غیر نظامیان در جهان بینجامد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۳۶    
ارزش 11 بازیکن گران قیمت حاضر در یورو 2016 فرانسه، از ارزش 11 بازیکن گران قیمت لیگ قهرمانان اروپا کمتر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۷    
وزیر نفت ایران در بدو ورود به وین می گوید ایران خواستار بازگشت نظام سهمیه بندی (کوتا) به اوپک بوده و به اعتقاد وی بشکه ای 70 دلار قیمت مناسبی برای نفت است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۱    
عربستان به خاطر محروم کردن زائران ایرانی از فریضه واجب و تبعیض در پذیرش، گناه بزرگی کرده است و هزینه سنگینی را باید بپردازد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۲۱    
فیلم سینمایی لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از دومین جشنواره فیلم ایرانی زوریخ شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۳:۰۰    
بفرمایید شام ایرانی کافی نیست؛ اطلاعات علمی کسب و کار لازم است
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۳۱    
تیم ملی والیبال ایران با برد مقابل چین برای المپیکی شدن تنها به یک برد از دو بازی پیش رو نیاز دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۴    
مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب مدرسه علمیه مجد (مجدالدوله تهران)، امروز 12 خردادماه در دفتر آیت الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۱۱    
کاراکتر جواد مقدم در فیلم سگ کشی که رضا کیانیان آن را بازی کرده، اول به من پیشنهاد شده بود اما من آن نقش را دوست نداشتم و قبول نکردم ولی حالا می دانم خیلی اشتباه کردم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۲:۰۲    
افزایش حقوق بازنشستگان، جذب 30 درصدی مربیان فنی و حرفه ای و رونمایی از بازار مجازی تعاون مهمترین خبرهای این هفته را به خود اختصاص داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۵۹    
نکته ای که گفتم (استفاده از عبارت دیاثت فرهنگی) جمله عالم بزرگ مملکت، آیت الله جوادی آملی، است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۴۷    
مسئولان سابق اداره میراث فرهنگی استان خوزستان، یک منطقه تاریخی را به عده ای پیمانکار واگذار کردند و نتیجه اش تخریب آثار باستانی آن منطقه بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ضمن محکوم کردن اقدام آل سعود در برابر حجاج بیت الله الحرام گفت: اقدام آل سعود در مورد حجاج ایرانی "صد عن سبیل الله" و بستن راه خداست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۰    
نامه های امام خمینی آن قدر جذاب و پردامنه است که می تواند یک کتاب جذاب را شکل دهد؛ از نامه عاشقانه به همسرشان با سرآغاز تصدقت شوم 1 تا نامه به مرحوم منتظری که به تعبیر امام رحمه الله علیه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۱:۰۵    
دوازده عضو هیات رییسه مجلس در هر دوره را شاید بتوان نمایندگان طیف ها، اقشار و گرایش های سیاسی حاضر در پارلمان دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۹    
با گذشت سه روز از آغاز عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق برای آزادسازی شهر فلوجه نخست وزیر این کشور "برای دفاع از جان غیرنظامیان" عملیات در این شهر استراتژیک در استان الانبار را موقتا متوقف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۹    
ثبت نام در آزمون دوره های دکتری تخصصی Ph.D رشته های پزشکی از دهم خرداد شروع شده و تا بیستم این ماه ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۶    
نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در واکنش به شلاق زدن 17 کارگر معدن طلای آق دره در ملاء عام گفت که قطعا این موضوع را در مجلس از طرق مختلف پیگیری می کند تا با عاملین برخورد جدی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۵۳    
ایران در ماه می حدود دو میلیون و 23 هزار بشکه نفت خام صادر کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۱۰:۴۱    
داعش بعد از محاصره شدن در فلوجه نفس های آخر خود را می کشد و ارتش عراق مواضع محکمی را برای تدابیر جنگی لازم و دفع هر گونه پاتکی از سوی داعش گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۹    
من امیدوارم، آرزو می کنم و بسیار علاقه مندم که انشالله اولین روزه امسال ماه رمضانم را حتما با شنیدن آوای دل نشین ربنای استاد شجریان باز کنم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۹    
نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اواخر ماه جاری میلادی به انگلیس سفر می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۳۳    
گروهک تروریستی تکفیری داعش برای انجام عملیات خود از سلاح های عجیبی استفاده می کند. تصویری از ماشین این گروهک تروریستی منتشر شده که اطراف آن با ورق های آهنی پوشیده شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۲۱    
مهراب قاسمخانی با انتشار این عکس نوشت : از اونجا که خیلی از دوستان در مورد دلیل جدایی شقایق از مجموعه دورهمی سوال میکنن باید بگم که بعد از ماجراهای ممنوعیت ادامه حضور من به عنوان کارگردان و سرپرست ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۸    
دانش آموزان شهر حدیده در پی قطع برق به سبب حملات ائتلاف سعودیِ تجاوز به یمن، در گرمای بالای 40 درجه، برهنه در مدرسه ها امتحان دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۵    
گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری از یک پیرمرد 80 ساله، وی را به عنوان پیرترین عضو این گروه تکفیری معرفی کرد.این تروریست پیر چینی به همراه همسر و 4 فرزندش به سوریه آمده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۱۲    
همیشه خطاهای دید مغز را گیج می کنند اما این خطای دید جدید خیلی برای مغز چالش برانگیز است. این عکس از زمانی که در سایت ردیت بارگذاری شده است بیش از 2.2 میلیون بازدید کننده داشته است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۶    
فرانسوا سنمو سفیر جدید فرانسه در ایران ضمن به سفر شهر مقدس قم در حرم حضرت معصومه حضور پیدا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۳    
شهنام شهابی در بهمن ماه 1394 ازدواج کرد و پس از چند ماه روز گذشته عکسی از خودش و همسرش را منتشر کرد و با انتشار عکس زیر نوشت: با همسر جان.. مونس جان..
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۹:۰۰    
نیوشا ضیغمی در مراسم تولد احمدرضا عابدزاده که علی دایی آن را تدارک دیده بود حاضر شد. او این تصویر را در صفحه شخصی اش منتشر کرد و نوشت: غافلگیری آقای احمدرضا عابدزاده عزیز به مناسبت تولدشون.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۷    
عکسی از سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در فلوجه منتشر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۸:۵۴    
تحریف در جایی خطرناک می شود که ما یک بُعد از ابعاد اندیشه و سخنان امام (ره) را بزرگ کنیم و مثلا مدام بر مردم تاکید کنیم اما ارزش های دینی را فراموش کنیم یا مدام بر ولایت فقیه تاکید کرده و نقش مردم را ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۰    
علمای علم اقتصاد می گویند وقتی رکود و تورم با هم باشند، فلاکت به بار می آید و در عمل نیز دیدیم که چگونه بنگاه های تولیدی را به خاطر ورود بی رویه کالاهای بی کیفیت از چند کشور معروف دنیا ...