شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۵:۴۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 16 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۲۰    
نام این باشگاه بنا به درخواست نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به 'مشهد' تغییر پیدا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۱۴    
نیروهای امنیتی عراق روز گذشته (شنبه) به یکی از مناطق کلیدی در جنوب شهر فلوجه حمله بردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۱۱    
این توافق در گسترش زمینه های همکاری تجاری و رفت و آمد گردشگران دارای اهمیت است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۸    
امروز باید در شرایط نامناسب منطقه با افزایش همکاری ها و گسترش دوستی ها اجازه ندهیم تا مسائل کوچک به بهانه های جدید برای انجام فعالیت های تروریستی تبدیل شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۱:۰۲    
محمد علی کلی سال 1372 حرم امام رضا مشهد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۹    
از دیدگاه ما گام اول برای تعاملات بانکی برداشته شده است و لیکن آمریکایی ها می بایست گام های عینی را با اراده و جدیت بردارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۶    
یک منبع نظامی در استان الانبار عراق روز یکشنبه گفت که نیروهای امنیتی در ادامه نبرد آزادسازی فلوجه، به پیشروی های خود درجنوب این شهر ادامه دادند و به سمت مناطق الشهداء و جبیل حرکت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۵۰    
حکم اعدام مرد ژله ای به اتهام فساد فی الارض و ایجاد نا امنی به همراه فرد دیگری به جرم تجاوز به عنف صبح امروز (یکشنبه )در ملاء عام در شیراز اجرا شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۸    
خبرگزاری دولتی امارات متحده عربی (وام)گزارش داد که شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس این کشور حوزه خلیج فارس، کشورش را برای سفری خصوصی ترک کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۴۵    
خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه در خبری فوری از آزادی خبرنگار بازداشت شده ی شبکه ی تلویزیونی العالم از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۱۰    
در قبرستانی در مجارستان در روز جمعه مسابقه ای بین چند قبرکن برگزار شد تا مشخص شود چه کسی در این کار از بقیه سریع تر و بهتر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۴    
محسن میردامادی دبیرکل پیشین حزب مشارکت، میزان باور به دموکراسی را شاخص اصلی جناح بندی سیاسی در ایران امروز می داند و با دفاع از سیستم دو حزبی پیشنهاد می دهد که تا رسیدن به این ایده آل ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۲۰:۰۱    
نام روناک یونسی در تیتراژ فیلم ماگنولیا ی شبکه GEM به کارگردانی مهدی مظلومی دیده شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۸    
روزه گرفتن می تواند برای نگه داشتن بدن در یک محدوده طبیعی از وزن، چالش برانگیز باشد. به خصوص اگر مصرف غذای شما نتواند کالری مورد نیاز بدن را فراهم کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۸    
267 قطعه سنگ در جریان یک عمل جراحی کم سابقه از مثانه یک بیمار در بیمارستان شریعتی مشهد با موفقیت خارج شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۵    
برای تقویت حافظه خود به فعالیت های پیچیده نیاز ندارید و تنها با انجام کارهای ساده زیر می توانید حافظه خود را تقویت کنید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۳    
در پی درگذشت محمدعلی کلی، یونس شکرخواه - استاد باسابقه ارتباطات - با انتشار عکسی از دیدار خود با این قهرمان بوکس جهان، یاد یک دیدار به قدمت 23 سال را زنده کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۵۰    
داعش در تازه ترین جنایات خود علیه ساکنان مناطق تحت اشغالش 13 غیرنظامی را هنگام عبور از رود فرات غرق کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۴    
تازه ترین اظهار نظر رئیس کل بانک مرکزی از کم شدن نسبت این طلب بانک ها از بدهکاران خبر می دهد؛ تغییری که می تواند از ورود دانه درشت ها برای تسویه بخشی از بدهی خود نشات گرفته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۱    
همه محورهای توسعه و پیشرفت در استان سمنان وجود دارد منهای آب، که ان شاءالله این عامل مهم در توسعه استان سمنان نیز با تدبیر و کمک دولت تدبیر و امید فراهم می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۴۱    
سخنگوی وزارت خارجه خبر منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر نامه فدریکا موگرینی به محمدجواد ظریف در ارتباط با برجام را تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۱۶    
بیژن زنگنه اظهار کرد: به نظر من وحدت بسیار خوبی در میان اعضای اوپک وجود داشت و من هیچ گونه نشانه مقاومتی در میان کشورهای عضو اوپک برای اقدام علیه یکدیگر یا بی ثبات کردن بازار، مشاهده نکردم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۶:۰۴    
برندسازی بنزین و جایگاه های سوخت، عمل متداولی است که بسیاری از شرکت های اتومبیل سازی از جنرال موتورز و تویوتا گرفته تا کمپانی های نفتی مثل اگزون موبیل و شل آن را انجام می دهند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۵    
چند روز پس از نهایی شدن توافق نامه ای که رسما دالان ترانزیتی چابهار را کلید می زند، یکی از رقبای منطقه ای این مسیر اظهار نظری کرده که نشان می دهد محوریت چابهار باید پس رقابتی سنگین با بنادر منطقه به ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۵    
در کنار قدرت موشکی، قدرت ایدئولوژیکی و تحقق اقتصاد مقاومتی که سه پایه قدرت بازدارنده کشورمان هستند باید به دنبال پایه گذاری قدرت اطلاعاتی باشیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۲    
طیب نیا در سفری که در روزهای گذشته به اتریش داشته است با وزیر دارایی و رئیس بانک ضمانت صادرات اتریش دیدار و برای افزایش روابط اقتصادی و بانکی دو کشور رایزنی کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۲    
وزیر بهداشت، اعتیاد و مصرف قلیان و سیگار را مصیبت مهم خانواده های ایرانی خواند و در عین حال از حضور کم رنگ سازمان صداوسیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۹    
به گزارش اعتدال، اسامی برندگان قرعه کشی اولین جشنواره پذیرندگان بانک سپه با عنوان همگامان سپه اعلام شد و مراتب از سایت این باشگاه به آدرس: www.club.banksepah.ir قابل دسترسی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۵:۴۶    
دو سال از ثبت نام مجدد دولت از یارانه بگیران گذشته و تعدادی از متقاضیان در حالی به هر طریقی از قرار گرفتن در لیست یارانه بگیران جا ماندند که با وجود تکلیف بودجه برای ثبت نام آنها ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۲    
وکیل ضراب می گوید او با همسر و دخترش برای تفریح به دیسنی لند میامی رفته بود و او مرد خانواده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۹    
هیچ چیز بیشتر از نگاه های مستقیم و طولانی آدم را معذب نمی کند اما آنها با تو همین کار را می کنند، نگاهت می کنند: مستقیم، بی وقفه و طولانی. هیکل بزرگشان را می فرستند زیر آب. می نشینند وسط رودخانه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۹    
زمانی که فردی در مهمانی های شبانه گرفته و برای او حکمی صادر می شود، باید روال قانونی طی شود ولی امروز در برخورد با این مسائل این طور نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۶    
موسس و مدیرعامل فیس بوک نخستین گفتگوی زنده را از سایت خود با فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی انجام داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۶    
سیدحسن نصرالله،حزب نیروهای لبنانی(فالانژیست های سابق) به عنوان متهم اصلی ربوده شدن حاج احمد متوسلیان و سه همراهش معرفی و سمیر جعجع و نیروهای وابسته به وی را مسئول روشن شدن این پرونده دانسته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۳    
ایالات متحده به شهروندان خود درباره احتمال وقوع حملات از سوی داعش علیه تاسیسات یا بازارهای آمریکایی در آفریقای جنوبی در جریان ماه رمضان هشدار داد اما دولت آفریقای جنوبی گفته که اوضاع در این کشور امن ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۲۰    
دو سال پیش، درهمین ایام بود که عرشیای 4 ماهه به علت اوردوز درگذشت و امروز بعد از گذشت حدود 2 سال، اعتیاد بازهم جان نوزاد 4 ماهه دیگری را گرفت؛ این بار نوزادی فاقد هویت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۴    
دموکرات ها برای ایران خطرناک تر از جمهوری خواهان بوده و هستند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۸    
هر چه تحلیل اطلاعاتی را دانش بنیان تر کنیم به امنیت پایدارتری می رسیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۴:۰۵    
باوجود اینکه 15 سال از بحران آب در کشور می گذر اما همچنان این بحران تازه است و هر سال که می گذرد وضعیت منابع آبی کشور وخیم تر می شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۶    
همزمان با آزادسازی پایگاه هوایی استراتژیک "القرضابیه" و فرودگاه سرت از دست تروریست های داعش، نیروهای ارتش لیبی امروز(یکشنبه) به آخرین پایگاه شبه نظامیان افراط گرا در مرکز شهر بنغازی وارد شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۰    
تصویری بسیار زیبا از ناک اوت شدن ویلیامز توسط محمد علی کلی (هوستون 1966)
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۴۱    
اجلاس 169 اوپک آرام بود . این جمله زنگنه را کارشناسان و تحلیلگران هم از بیرون و در حاشیه اجلاس، تأیید کردند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۳۵    
مجلس شورای اسلامی باید ضمن دمیدن روح آرامش در کشور، انقلابی باشد و در قانونگذاری انقلابی عمل کند و به مواضع خصمانه و مغرضانه امریکا، واکنش نشان دهد و در مقابل سیاست های استکبار ایستادگی کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۶    
محسن جلال پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران همه دلسوزان کشور را دعوت کرد تا با هر ابزاری که در اختیار دارند، برای معرفی اقتصاد ایران به سرمایه گذاران خارجی اقدام کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۶    
مرد عکاس که پس از قتل همسرش دچار عذاب وجدان شده، به خاطر ابتلا به جنون و با تأیید تیم پزشکی محاکمه نشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۲۳    
دولت قبلی واقعا از یک آشفتگی در تصمیم گیری برخوردار بود. فکر می کنم مشی خیلی دقیقی را مخصوصا در حوزه اقتصادی دنبال نکرد. قانون گریزی زیادی داشت، یعنی ما با یک پدیده عجیب و غریبی مواجه بودیم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۴    
واکنش به مصوبه ممنوعیت خرید آب سنگین ایران در کنگره آمریکا: بسیار خرسند شدیم!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۴    
تلاش برای برهم زدن سخنرانی سیدحسن خمینی نشان داد که این افراد برخلاف ادعای ولایت مداری، کار خود را انجام می دهند و ماکیاولی مداری را دنبال می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۱    
معاون مهندسی سایپا به اظهارات منتشر شده در باره سرقت های خودرو پراید واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۱۱    
بانک گردشگری خرید خود از پنجمین حراج تهران را اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۳:۰۵    
فصل گرم تابستان در راه است و شیوه های خنک کاری فعلی، عمدتاً بر خنک کاری فضای ساختمان یا خودرو توجه دارند در حالی که با روش های بسیار ساده و کم هزینه ای مانند خنک کاری موضعی بدن از طریق نقاطی که عروق ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۱۸    
عضو کانون عالی شورای اسلامی کار کشور معتقد است تک رقمی کردن نرخ بیکاری تنها به یک شرط امکانپذیر است و آن، این که کشور از حالت رکود خارج شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۷    
زمانی که محمدعلی کلی قهرمان بوکس جهان در سال 1372 برای دیدار از کشورمان و زیارت حرم امام رضا(ع) برای تقاضای شفا جهت بیماری پارکینسونش وارد تهران شد، همه نگاه ها به او معطوف بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۴    
بازیگر کشورمان عنوان کرد: نمی دانستم تا این حد مردان باغیرت کشورم از ناموسشان دفاع می کنند، من دست خانواده های شما عزیزان را می بوسم، خدا به همراهتان.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۷    
سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به گزارش سالیانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا بیانیه ای صادر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۷    
تروریست های داعش در ادامه تلاش های ناکام خود برای ممانعت از پیشروی ارتش سوریه، حمله ای را به بخش جنوبی شهر دیر الزور انجام دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۰:۲۷    
تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در رقابت های انتخابی المپیک برابر ونزوئلا پیروز شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۷    
لحظه مسلمان شدن محمدعلی کلی بوکسور آمریکایی، قهرمان سه دوره از مسابقات جهانی سنگین وزن بوکس که سال 1965 به اسلام روی آورد. وی بعد از تحمل یک دوره بیماری طولانی در 74 سالگی در گذشت
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۳    
یک رزمنده ارتش عراق درمیدان نبرد فلوجه جان خود را مدیون گوشی موبایلش شد. این رزمنده عراقی روز گذشته در حین انجام وظیفه در جبهه جنوبی شهر فلوجه از ناحیه قلب هدف گلوله تک تیرانداز داعش قرار گرفته اما ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۲    
اسب دریایی یا اسب ماهی نوعی از آبزیان می باشد که در آنها جنس نر باردار می شود!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهور روسیه در روز جهانی کودک از یک بیمارستان کودکان دیدن کرد؛ اما این اقدام او خالی از حواشی نبود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۴    
رئیس جمهور ترکیه گفت قطعنامه اخیر پارلمان آلمان درباره کشتار ارامنه بی ارزش است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۴    
در میان طرفداران تیم ملی ایران در بازی ایران و لهستان یک خانم ژاپنی با هدبند و مچ بند پرچم ایران دیده می شد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۵    
آقایان لاریجانی، پزشکیان و علی مطهری به عنوان رئیس و نواب رئیس مجلس دهم انتخاب شدند. پس از آن شخص خوش ذوقی که روی انگشتان دستش کاریکاتور آنها را کشیده بود در میدان بهارستان حاضر شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۵    
بوئینگ می خواهد راهی برای تامین مالی ایران پیدا کند تا از تحریم های دلاری علیه ایران عبور کند و قرارداد فروش، اجرایی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۹:۰۲    
سفر پنج روزه این هیات به کشورهای لهستان، فنلاند، سوئد و لتونی جدا از رایزنی برای امضای توافقنامه همکاری در زمینه های مختلف در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۹    
نخستین بسته حمایت غذایی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دراختیار خانوارهای نیازمند قرار می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۹    
حل مشکلات حاشیه نشینی، مقاوم سازی سازه ها، آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی در اولویت برنامه های این مجمع است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۶    
سایت الوفاق آنلاین شنبه مورد حمله قرار گرفت و هک شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۳    
محمدعلی، بوکسور افسانه ای آمریکا پس از 32 سال مبارزه با بیماری پارکینسون در سن 74 سالگی درگذشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۷    
مجری اسپانسر تبلیغاتی تیم ملی والیبال از مردم عذرخواهی کرد و گفت او نماینده اسپانسر است و باید یک سری حرف ها را بزند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۷    
این مساله مطرح شد که آمریکا باید بابت استفاده از بمب اتم در این شهر عذرخواهی رسمی کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۴    
محمد علی (کلی)، اسطوره فقید بوکس، جملات معروفی دارد که تعدادی از آنها بسیار تاثیرگذار بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۱    
بازار ارز در هفته گذشته هم از نوسان در امان نماند و بیش از هر موضوعی احتمالات عنوان شده از سوی فدرال رزرو بر آن تاثیرگذار بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۱    
وزیر امور خارجه در پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر درگذشت محمد علی (کلی) را تسلیت گفته و او را بزرگ ترین جنگنده عدالت، شرافت و صلح دانست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۸:۲۶    
برنامه ای را به نام بدون تحریف در روزهای سالگرد امام راحل پخش کردند که امیدها برای رفع اشکالات صداوسیما با مدیریت جدید را کمرنگ کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۱:۰۸    
خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال پیش از مسابقات انتخابی المپیک قول داده بود در صورت صعود ایران به المپیک، اجازه بدهد که بازیکنان ریش او را بزنند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۱:۰۵    
رسیدن به توافق بسیار مهم بود، ولی پا برجا نگاه داشتن آن نیازمند کوشش فراوانی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۱:۰۲    
فرماندهی مشترک عملیات نظامی فلوجه روزشنبه اعلام کرد که بخش و شهر 'الصقلاویه' در 16 کیلومتری شمال فلوجه از تصرف کامل گروه تروریستی داعش آزاد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۱:۰۲    
میرباقری در این حکم از مدیر جدید شبکه سه سیما خواسته است با توکل به خداوند بزرگ وبهره گیری از تجارب اهل نظر و تجربه برای ساخت و پخش برنامه های مفید واثرگذار برای عموم مخاطبان به ویژه جوانان عزیز ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۰:۵۹    
14 خرداد سال 68 و اصل صد و هفتم قانون اساسی، در برهه ای از تاریخ سیاسی کشورمان، چنان به یکدیگر گره خورده اند که با گذشت سال ها هنوز هم ناگفته هایی از آن روز و آن اصل باقی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۰:۵۶    
یادگار امام (ره) پیروزی تیم ملی والیبال و راهیابی به المپیک ریودوژانیرو را به مردم ایران تبریک گفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۰۰:۵۶    
نیروهای ارتش سوریه در راستای نبردی گسترده علیه داعش، وارد استان رقه شدند.