پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۳:۳۰May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 26 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۳    
ذهن متیو به خاطر ابتلا به یک بیماری عجیب، خاطرات اشتباهی را می سازد که یکایک آن خاطرات برای او کاملا زنده و طبیعی جلوه می کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۰    
پلیس طی یک عملیات تعقیب و گریزی موفق شد، باند حرفه ای توزیع مواد و سرقت خودرو در شرق تهران را منهدم کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۰    
سقوط مرموز دختر جوانی که از بالکن آپارتمانی در طبقه هشتم یک مجتمع مسکونی در شهر جدید پردیس به پایین پرتاب شد، کارآگاهان پلیس را با معمای جنایی رو به رو کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۰    
دختر نوجوان که قربانی توطئه شوم دو پسر جوان شده بود با مراجعه به دادسرا پرده از این جنایت سیاه برداشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۲۰    
چند روزی است که بعد از افشای فیش های حقوقی کلان و بی قاعده تعدادی از مدیران دولتی، تکاپوی چشمگیری در دولت و مجلس و قوه قضائیه برای بررسی این موضوع و مقابله با بی قانونی و بی عدالتی در هزینه کردن از ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۷    
پسر قمه به دست که در پارک بی سیم تهران با قمه کشی مردم را به وحشت انداخته بود، پس از شلیک 12 تیر ماموران پلیس بازداشت شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۷    
یک سایت خبری، علت توقیف سایت جهان نیوز متعلق به علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس قبل و از منتقدان جدی برجام را روایت کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۴    
کارمند بانک تیراژه پرده از فعالیت باند سازمان یافته جاعلان حرفه ای برداشت. این کارمند با دیدن مدارک جعلی یک مشتری پلیس را درجریان قرار داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۴    
مرد مستاجر برای تصاحب گاراژ اجاره ای، نقشه قتل هولناک صاحب گاراژ را اجرا کرد. این مرد با همدستی دوستش، صاحب گاراژ را مجبور به امضای قولنامه کرد و او را کشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۲    
گروه خودروسازی سایپا با شرکت سیتروئن فرانسه در خصوص سرمایه گذاری و مشارکتی 50 درصدی مذاکرات خوبی داشته است و تا رسیدن به شرایط مطلوب در خصوص انعقاد قرارداد و همکاری، مذاکرات در جریان است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۱۲    
پیرمرد شهرستانی که 50 سال قبل دخترش را به بهزیستی تهران سپرده بود، در جریان جست و جو برای پیدا کردن فرزند گمشده اش در کمال ناباوری به دو دختر رسید که مشخصات یکسان داشتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
مشخص نبودن همه اولیای دم و مسیحی بودن مادر مقتول دلایلی بود که به خاطر آن هیأت قضات رسیدگی به پرونده زن آمریکایی که توسط دو جوان ایرانی به قتل رسیده است، را به تعویق انداختند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
مردی که در پوشش مسافرکش چهار زن را به حاشیه اکبرآباد کشاند و قصد داشت با تهدید چاقو به دو نفر از آنها تعرض کند، با مقاومت آنها در انجام نقشه خود ناکام ماند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۹    
تیم کارشناسی پزشکی قانونی در دومین جلسه خود درباره جنون عامل قتل هولناک سپهر کوچولو تصمیم گیری می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۶    
مردی که نقشه ازدواج با زنی متاهل را کشیده بود، به دست شوهر زن به قتل رسید. مقتول در آخرین ملاقاتش با قاتل از او خواسته بود، زنش را طلاق بدهد تا خودش بتواند با او ازدواج کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۳    
نازنین زاغری شهروند ایرانی انگلیسی توسط سازمان اطلاعات سپاه در کرمان دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۰    
نیروهای پلیس بلژیک روز چهارشنبه اطلاعاتی دریافت کرده اند که نشان می دهد گروهی از اعضای داعش با هدف انجام عملیات در بلژیک و فرانسه، از سوریه عازم اروپا شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا اظهارات اخیر دونالد ترامپ علیه مسلمانان را به باد انتقاد گرفته و دیدگاه های وی را "تهدیدی" برای امنیت آمریکا و یادآور برخی از "شرم آورترین" لحظات تاریخ این کشور خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۰    
از نظر من در آن دوره ای که احمدی نژاد وزیر اطلاعاتش را کنار گذاشت و مسئولیت این وزارتخانه را به عهده گرفت، توانست به اطلاعات درجه یک وزارتخانه دست پیدا کند و از بسیاری افراد که دارای نقاط ضعفی بودند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۷:۰۰    
هیلاری کلینتون و برنی سندرز دو نامزد انتخاباتی از حزب دموکرات آمریکا سه شنبه شب در هتل هیلتون شهر واشنگتن پشت درهای بسته و بدون حضور مشاورانشان دیدار و گفت و گو کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۷    
بیش از 10 راننده در خدمت رئیس جمهور روسیه هستند. آنها رانندگان حرفه ای و درجه یک هستند و یک بار در هفته تمرینات ویژه را انجام می دهند. یکی از شرایط کار ، تیراندازی هنگام حرکت خودروست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
نخست وزیر استرالیا در این باره به خبرنگاران گفت که به هیچ وجه با افرادی که به استرالیا می آیند و نفرت پخش می کنند با تساهل برخورد نمی کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۵۱    
هرچند کاستی هایی در اجرای برجام، به ویژه از سوی طرف امریکایی ها دیده می شود، اما باید دید این کاستی ها چقدر تعمدی است و چه اندازه حاصل شرایط و سابقه تاریخی وضعیت ایران بوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۸    
نوشابه یکی از نوشیدنی های پرمصرف در بین خانواده های ایرانی است که رنگ آن در عوارض ایجاد کننده، ممکن است تاثیرگذار باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۸    
سایت خبری جهان نیوز توقیف شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۴۲    
یکی از چیزهایی که در جنگ مغفول مانده، بحث تعقل و تدابیری ست ازسوی فرماندهان جنگ برای پیدا کردن یک راهکار ارائه می شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرهای اروپایی خود به فارنسه و هلند می رود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۳    
ملاقات وزرای امور خارجه ایران و آمریکا پایان یافت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۰    
شریعتمداری در مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه اعلام کرده که در ماه رمضان آماده پاسخگویی نیست، برای همین به او تفهیم اتهام شده و قرار بازپرسی به بعد از ماه رمضان موکول شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۱۰    
درحالی که تا امروز تکلیف اعضای 10 کمیسیون تخصصی مجلس و همچنین کمیسیون اصل 90 قانون اساسی مشخص شده، همچنان وضعیت سه کمیسیون اجتماعی ، حقوقی و قضایی و کشاورزی، آب و منابع طبیعی مشخص نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۷    
منابع مطلع در دولت در گفت و گو با ایرنا ادعای یکی از مشاوران امور خارجه در دولت های گذشته را درباره عضویت سید عباس عراقچی در سپاه قدس تکذیب کردند. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۴    
پلیس ساوجبلاغ با انتشار تصویر اخاذ اینترنتی از شهروندان خواست چنانچه به صورت اینترنتی و یا از سوی این فرد اخاذی شده اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس فتا مراجعه کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۶:۰۱    
معتقدم مهمترین جایگاه و نقش دکتر عارف ریاست، هدایت و سازماندهی فراکسیون امید، نیروهای اصلاح طلب و نمایندگان معتدل و میان رو در مجلس شورای اسلامی است تا به صورتی بیانگر مواضع نیروهای معتدل و اصلاح طلب ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۴۳    
موضوع حقوق های بالا یا فیش های حقوقی ده ها میلیونی این روزها در صدر اخبار داخلی کشور قرار دارد؛ موضوعی که با بدتر شدن یا عدم بهبود وضع اقتصادی جامعه برای مردم حساس تر هم جلوه می کند و به طور معمول ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۷    
رقیب حسن روحانی در انتخابات سال 92 معتقد است، عملکرد دولت یازدهم در سه سال گذشته توانسته آرامش را در جامعه برقرار کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۴    
صحبت های دیروز محمدباقر نوبخت - سخنگوی دولت - درباره جلسات شنبه های اتاق فکر تخریب دولت حسن روحانی، بازتاب های مختلفی داشته است؛ برخی آن را برجسته کردند و برخی هم نادیده گرفتند!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۳۴    
مروری بر آن چه در سه سال گذشته روی داد، نشان می دهد مخالفان دولت به سهولت حاضرند به بهای خدشه دار کردن کارنامه دولت، منافع و مصالح ملی را زیر پا بگذارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۵    
عبدالخالق مسعود، رییس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد در انتخابات شورای جدید فیفا به گزینه قطری رای خواهد داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۲۵    
یکی از وزرای عراقی از آغاز مرحله دوم عملیات آزادسازی شهر موصل خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۶    
پیکر حمید سبزواری در زادگاهش سبزوار تشییع شد و در پارک جانبازان این شهر آرام گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۳    
پولدارترین قاچاقچی که دستگیر کردیم 164 کیلوگرم شیشه به همراه داشته است. اموال این فرد نجومی است و تنها یک شهرک شمال کشور به نام اوست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۵:۱۰    
اوضاع منطقه اوضاع مناسبی نیست. آدم خیلی دلش می خواهد ماه رمضان ماه امنی برای مردم عراق، سوریه و یمن باشد اما متاسفانه کشتارها ادامه دارد و تروریست ها به کارهای غیرانسانی خود ادامه می دهند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۸    
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به کنایه های عابدینی واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۵۲    
شاهد بودیم که یکی از نمایندگان با مدرک دکترای انرژی و سابقه کار 16 ساله در کمیسیون انرژی مجلس، از حضور در این کمیسیون بازماند اما یکی از نمایندگان روحانی مجلس در کمیسیون حضور یافت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۴۶    
به هر میزان که بر انسجام ، توان مدیریتی و اجرایی و شفافیت عملکرد دولت افزوده شود اقبال مردم به دولت افزایش میابد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۸    
سال 92 وقتی برخی نمایندگان مجلس نشستند و از آنچه سعید مرتضوی در دولت احمدی نژاد بر سر تامین اجتماعی آورده بود گزارش نوشتند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۲    
معمای سرقت های محله کوی مخابرات ارومیه، با حادثه شب گذشته، وارد مرحله جدید شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۲۲    
مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران به روزده داران تاکید کرد: نوشابه های گازدار را سر سفره افطار باز نکنید و از مصرف آن خودداری کنید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۶    
عوامل گوناگونی ازجمله الگوی دریافت غذایی و تغییر زمان خوابیدن می توانند کمیت و کیفیت خواب را در ماه رمضان تغییر دهند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۳    
سفر محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان به آمریکا و فرانسه برای جلب دوستی و یارگیری در بازی های سیاسی منطقه ای و بین المللی به نظر عمده کارشناسان بعید است که مفید واقع شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۴:۰۵    
مدیرکل دفتر مالکیت صنعتی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت چندین محصول راهبردی ایران از جمله انار ساوه، رطب بم کرمان و فرش دستباف 14 منطقه کشور در سازمان جهانی مالکیت فکری وایپو (WIPO) خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۹    
اگر برجام رخدادی منفی بود نتانیاهو از آن تعریف و حمایت می کرد و همچنین مورد حمایت تندروهای جمهوری خواهان و لابی صیهونیست ها در آمریکا قرار می گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در پی کسب نتایج ضعیف و حذف برزیل از مرحله گروهی مسابقات جام ملت های آمریکا موسوم به کوپا آمریکا اخراج شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۳    
هیلاری کلینتون نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب دمکرات در واکنش به سخنان نژادپرستانه دونالد ترامپ که در واکنش به حادثه تروریستی 'اورلاندو' مجددا خواستار منع ورود مسلمان به آمریکا شده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۳    
طولانی ترین پل معلق شیشه ای جهان با ارتفاع 300 متر و طول 430 متر در چین افتتاح شد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۵۰    
تظاهرات معترضان فرانسوی در نهمین روز ملی اعتصاب و اعتراض سراسری به لایحه اصلاح قانون کار به خشونت و درگیری با پلیس ضدشورش انجامید. 73 نفر بازداشت و 40 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۴    
پلیس آمریکا اطلاعات جدیدی را درباره عامل گروگان گیری روز سه شنبه در فروشگاهی در تگزاس منتشر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۱    
تحولات قیمتی کالاهای اصلی خوراکی حاکی از کاهش تا بیش از 10 درصدی قیمت میوه و مرغ در هفته ابتدایی ماه رمضان است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۴۱    
وزارت خارجه آمریکا درباره این که آیا بویینگ برای فروش هواپیماهای مسافربری به ایران مجوز دریافت کرده است حاضر به اظهارنظر نشد اما سخنگوی این وزارتخانه تنها اعلام کرد توافق هسته ای ایران دریافت مجوز ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۳:۳۸    
پس از آنکه هواداران روسیه حاضر در ورزشگاه پس از پایان بازی کشورشان مقابل انگلیس به هواداران این تیم حمله کردند یوفا تهدید کرده است در صورت ادامه این روند هر دو تیم را از رقابت ها حذف خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۶    
رسانه ها خبر دادند همسر مهاجم اورلاندو فلسطینی است و هر لحظه احتمال دارد بازداشت شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۶    
دانشمندان چینی قصد دارند برای اولین بار یک عمل جراحی بلندپروازانه پیوند کل بدن انسان را انجام دهند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۶    
12 نکته برای اینکه یک زبان خارجی را در زمان کمتری یاد بگیرید!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۳    
استفاده مشترک از شیلنگ قلیان سبب ابتلا مصرف کنندگان به بیماری های عفونی مانند هپاتیت B می شوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۳    
مقامات کره شمالی در تازه ترین اقدام علیه کره جنوبی، به مالکان رستوران های کشورشان در خارج از کشور دستور داده اند به طور جدی از ورود اتباع کره جنوبی به این مکان ها جلوگیری کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۳    
پلیس شهر آماریلو در ایالت تکزاس آمریکا می گوید که در یک فروشگاه والمارت در شهرک پنهندل تیراندازی شده و تعدادی در این فروشگاه گروگان گرفته شده بودند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۳    
محققان دانشگاه میامی به این نتیجه رسیده اند که زنان نقش مهمی در تأمین ارتباط بین اعضای داعش و تبلیغ و رواج متون تبلیغاتی این گروه تروریستی در شبکه های اجتماعی دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۰    
بیش از 50 گونه آبسنگ های مرجانی در خلیج فارس و دریای عمان وجود دارد که عوامل مختلفی مانند آلودگی های نفتی، پساب ها و چند سالی است ریزگردها حیات این گونه های ارزشمند را تحت تاثیر قرار داده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۵۰    
اگر بیمه "هرمس" آلمان گشایش بزرگ را رقم زند، سایر بیمه های غربی بلافاصله اقدام خواهند کرد و این تحول جهشی قابل توجه در روابط بانکی ایران و اروپا به وجود خواهد آورد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۴۴    
تیم ملی آرژانتین در سومین دیدارش در رقابت های کوپا آمه ریکا مقابل بولیوی به پیروزی 3-0 رسید و با 9 امتیاز کامل به مرحله بعد صعود کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۸    
تیم ملی پرتغال در اولین دیدارش در رقابت های یورو 2016 مقابل ایسلند با تساوی 1-1 متوقف شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۸    
14 استان کشور درگیر مسئله ریزگردها و در مرحله هشدار هستند، تعداد این استان ها رو به افزایش است و احتمال انتقال آلودگی های میکروبی از این طریق وجود دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۵    
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو، در واکنش به فروش آدامس خروس نشان چینی، توضیحاتی ارائه داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۳۵    
تحقیقات علمی و پزشکی ثابت کرده که روزه گرفتن مانع ورزش کردن نخواهد شد البته به شرطی که فرد ورزشکار با یک برنامه غذایی غنی، انرژی مورد نیازش را حفظ کرده و مانع از افت فشار و قندخون خود شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۹    
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی امام در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به ذکر خاطره ای از روزنامه خوانی امام خمینی(س) و توجه بنیانگذار انقلاب اسلامی به این موضوع پرداخته است. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۶    
بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِکَ الواسِعَةِ واهْدِنی فیهِ لِبراهِینِکَ السّاطِعَةِ وخُذْ بناصیتی الی مَرْضاتِکَ الجامِعَةِ ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۲۰    
نشست سران قوا با حضور روسای قوای مجریه، قضاییه و مقننه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۷    
علی شکوهی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۱۱    
در فضیلت و برتری یقین و رفعت جایگاه آن، در روایتی از امام صادق(ع) آمده است: انّ الایمان افضل مِن الاسلام و انّ الیقین افضل مِن الایمان و ما مِن شیءٍ اعزّ مِن الیقین ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۵    
در میان وانت های تولیدی در اردیبهشت ماه امسال تنها دو وانت، دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده و مابقی وانت ها تک ستاره اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۲:۰۲    
جوان 26 ساله خورموجی که اعتقاد دارد به نوعی خواسته اعتراضش را به صداوسیما در انتخاب گزارشگران نشان دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۹    
اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران در نشست کمیته عالی بازاریابی بانک متبوع با اشاره به اهمیت و نقش مشتریان در عصر کنونی تامین خواسته و نیازهای کلیه مشتریان با اجرای سیاست هر شعبه یک بانک را ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۵۰    
تعدادی از درختان چنار خیابان ولیعصر (روبروی تئاتر شهر) توسط شهرداری قطع شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۷    
حضور گسترده مردم در طرح اکران افطار تا سحر و استفاده از همه ظرفیت های فعال در سطح پایتخت توسط شهروندان ساکن تهران ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۷    
آتش سوزی عمدی سرپناه بی خانمانان در لس آنجلس آمریکا، پنج نفر را به کام مرگ فرستاد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۷    
ایجاد عملیات روانی گسترده در جامعه از مشخص ترین اقدامات این جریان بود که با چند هدف خاص انجام شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۴    
در حال حاضر شاهد هستیم مجلس، دولت، قوه قضاییه و ... در این زمینه تلاش می کنند چون حکایت از آن دارد که این امر اجتماعی به هر حال گریبانگیر حتی قدرت رسمی ما هم شده و یک خواسته عمومی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۴۱    
آمار نشان می دهد که رشد سقط جنین در ایران با سرعت بیشتری رو به افزایش است و این موضوع می تواند زنگ خطری مهم برای کشور باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۵    
دولت درباره اخذ مالیات از پزشکان خارجی مقیم ایران تصمیمات تازه ای ابلاغ کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۲    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ نوع برنجی را در این سبد کالا قرار نداده است. وزارت تعاون سبد کالایی که برای ماه رمضان اعلام کرد به صورت کارت بود و در این کارت قدرت انتخاب برای فرد وجود دارد که ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۱:۳۲    
حالا چند روزی است که برخی رسانه های کشور نوستالژی های اقتصادی ایرانی ها را هدف گیری کرده اند و بعد از ماجرای تعطیلی کارخانه ارج، پای سایر برندهای خاطره ساز ایرانی را به میان آورده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۱۰:۴۸    
در میان هواداران معترضی که مقابل مجلس تجمع کردند، جمعی از دختران هوادار این تیم هم دیده می شود. هواداران معترض استقلال بر این باورند که وزیر ورزش دستور توقف خریدهای گران قیمت استقلال را صادر کرده و ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۹    
خواننده لس آنجلسی بعد از قهرمانی تیم ملی کشی آزاد ایران در جام جهانی آمریکا، در بین ملی پوشان حاضر شد و با آنها عکس یادگاری گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۹    
در تصویری که می بینید، پزشکان روزه دار سوری در حال مداوای مصدومین حادثه دیده به دست داعش، روزه خود را افطار می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۶    
یک عنصر داعشی در استان نینوای عراق بخاطر مخالفت والدینش با پیوستن پسر دیگرشان به این گروه تروریستی آنها را با چاقو سربرید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۳    
تاکید بر ضرورت مصرف کالاهای داخلی نباید موجب شود که تولید کنندگان داخلی خود را از تلاش برای ارتقاء کیفیت محصولات بی نیاز بدانند بلکه حتما باید اقتصاد رقابتی در کشور حاکم باشد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۳    
سرپرست باشگاه استقلال از توافق این باشگاه با محمد حسین کنعانی زادگان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۹:۰۳    
منابع خبری از آزادسازی سد فلوجه از دست گروهک تروریستی داعش خبر دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۱    
اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جلسه روسای شعب با نایب رییس مجلس انتخاب شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۶ - ۰۸:۵۱    
کارخانه های قدیمی و اسم و رسم دار ایرانی سال ها پیش طعمه رکود و رشد اقتصادی منفی شده یا امروز به یکباره لانه ای برای کبوتر ها و انباری برای خودرو ها شده اند؟
  • ۱