شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۱۷May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 23 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۲۱    
فریور خراباتی در آرمان نوشت: مورد سراغ دارم که با یک دستگاه خودرو پراید تشریف برده به بانه و دیگر شهرهای مرزی کشور و در صندوق عقب ماشین یخچال ساید بای ساید جا داده(حتی!) ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۲    
جوانی که مدعی است به خاطر خواهرش دست به قتل زده، در بازداشت به سر می برد و تحقیقات درباره این جنایت ادامه دارد. متهم که اصغر نام دارد، در گفت وگویی کوتاه، جزئیات حادثه را شرح داده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۱۲    
قضات دادگاه کیفری استان تهران 11 سال بعد از به قتل رسیدن زنی میان سال برای تصمیم گیری درباره پرداخت دیه از بیت المال به اولیای دم، تشکیل جلسه دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۶    
با پایان هر فصل مسابقات فوتبال باشگاهی ایران، و شاید هم چند هفته قبل از پایان آن ، تیم های حاضر در فصل بعدی برای جذب بازیکنان مورد علاقه خود شروع به مذاکرات پشت پرده و یا حتی علنی می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۶    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان، نخستین گزارش خود را به مجلس دهم ارائه داد؛ مجلسی که این بار دلواپس نبود و هیچ کس ظریف را به ریختن سیمان تهدید نکرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۶    
در راستای مبارزه با کالاهای قاچاق یک دستگاه خودروی مدل جگوار انگلیسی در شهرستان کشف و توقیف شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۳    
دونالد ترامپ موفق شده است با ستاد انتخاباتی به مراتب کم هزینه تری از هم تایان دموکرات خود، کاندیدای حزب جمهوری خواه شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۳    
دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا به انتقادات میت رامنی از خود واکنش نشان داد و شکست وی در سال 2012 را مسخره کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۰    
گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در اردیبهشت ماه امسال منتشر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۷:۰۰    
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قران کریم با شعار" نهضت همگانی برای فهم آموزه های قرآن " روز دوشنبه 24 خرداد ماه با همکاری و مشارکت بانک صادرات ایران در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تهران برگزار می ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۸    
نتایج حاصل از نخستین نظر سنجی کمیته امداد، ایجاد اشتغال جایگاه نخست نیازمددجویان تحت حمایت این نهاد را به خود اختصاص داده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۵    
قرمزها عملا در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه هستند و در خط حمله و برای گلزنی رسما کاری نکرده اند. به جای این تغییرات تعداد زیادی ستاره در خط میانی جذب کرده اند که حتما حضورشان سبب ایجاد مشکلاتی هم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۴۲    
اما از این به بعد نام روستای نیاسته در کتالم نیز به جاذبه های گردشگری رامسر اضافه خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۹    
فریدون برادر رئیس جمهور می گوید: در جلسات هستم و حضور دارم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۹    
روحانی مخالف ایران و حزب الله در مصاحبه با آژانس خبری AKI ایتالیا مدعی ساخت پایگاه های نظامی از سوی سپاه در مناطق مرزی عراق با عربستان و کویت شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۶    
تصویری متفاوت از مهران مدیری به همراه دوستانش، ارژنگ امیرفضلی و امیر غفار منش در سالهای دور
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۳۳    
دخالت ها و موضع گیری های محمود گودرزی در سال 1395 یادآور گفتار و رفتاری است که سی سال پیش از رییس وقت او سر می زد...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۷    
اولین هدف 5G این است که کاربر در همه شرایط به اینترنت دسترسی داشته باشد.اگر فکر می کنید 5G فقط یک شبکه اینترنت پرسرعت است، در اشتباهید!
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۷    
حدود 16 درصد از افراد در جهان به امواج الکترونیکی آلرژی دارند/ "جذب امواج توسط کاکتوس" علمی نیست
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۶    
تعطیل ارج و حتی تولید ناقص آن نه تنها افسوس زا که مایه شرمساری است اما نمی توان باور کرد که حامیان مصادره ها و مخالفان اقتصاد آزاد ارج دوست شده باشند...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
5 مورد از کارهایی که نباید با دستگاه اندرویدی انجام دهید
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۳    
این اتوبوس به شدت از لحاظ امنیتی مجهز است به طور مثال لاستیک های آن در صورت پنچر کماکان قابلیت این را دارند که به حرکت خود ادامه دهند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۰    
پخت زولبیا در یکی کارگاههای شیرینی پزی پاکستان در ماه مبارک رمضان را مشاهده می کنید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۶:۰۰    
پل زنده در جنگل های هندوستان از تنه و شاخه درختان درست شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۷    
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه با حضور احمدی نژاد در انتخابات آینده زمینه بیان برخی مسائل که در شرایط عادی به دلیل ملاحظات مطرح نمی شد فراهم میشود گفت این امر به نابودی این جریان خواهد انجامید
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۷    
تصویر زیر مربوط به غلامحسین کرباسچی با لباس روحانیت در زندان ساواک است که توسط کمیته ضد خرابکاری در آن زمان ثبت شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۴    
این یک ادعا پیش نیست؛ طرح این مسایل صرفا یک جنگ روانی است که روز به روز ابعاد متنوع تری پیدا می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۱    
سازمان صداوسیما به جهت امکانات وسیع و نیروی انسانی بسیار زیاد، امکانات خوبی برای تولید فرهنگی در اختیار دارد، اما نگاه تنگ نظرانه موجود در این سازمان باعث شده است، محتوای تولید شده ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۵۱    
جمعی از نمایندگان مجلس که عضو فراکسیون ولایت به شمار می روند به شدت به دنبال آن هستند که از این فراکسیون جدا شوند و فراکسیون جدیدی راه بیندازند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۵    
شاهدان عینی اعلام کردند که شبه نظامیان گروه افراط گرای بوکو حرام چهار زن را در یک روستای دور افتاده در ایالت بورنو سر بریدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۵    
معاون فرماندهی عملیات آزادی سازی فلوجه با اعلام دستگیری 543 عنصر داعشی که قصد فرار در پوشش آواره های فلوجه را داشتند، تاکید کرد که نیروهای عراق تا مرکز فلوجه تنها دو کیلومتر فاصله دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲    
تیراندازی در 'پانوراما سیتی' در نزدیکی لس آنجلس منجر به کشته شدن سه نفر و مجروح شدن دو تن دیگر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲    
در ادامه اتفاقات به وجود آمده برای فیلم عادت نمی کنیم پیمان جعفری، تهیه کننده این فیلم سینمایی هم با انتشار بیانیه ای هرگونه سفارش تبلیغاتی و تیزر را از شبکه های ماهواره ای تکذیب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲    
رئیس پلیس فتا ی استان گیلان از دستگیری عامل اینترنتی دستبرد 33 میلیونی حساب های بانکی شهروندان در شهرستان رشت خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲    
علی مصفا ترجیح می دهد بیشتر خلوت و آرامش خودش را داشته باشد و از هیاهو به دور باشد اما با همین روحیه تا به حال بازی در بیش از 20 فیلم سینمایی را تجربه کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲    
جنرال موتورز در راستای افزایش سرمایه گذاری در تحقیقات و توسعه خودروهای متصل و بدون راننده، پایگاه مهندسی خود در قطب خودروسازی کانادا را به حدود 1000 شغل مهندسی گسترش داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۴۲    
فروش هفتصد شاخه گل به نفع کودکان کار.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۹    
شماری از بازنشستگان نیروهای مسلح در اعتراض به اجرا نشدن مصوبه مجلس درباره پرداخت مابه التفاوت بازنشستگی قبل از سال 1386 مقابل ساختمان بهارستان تجمع کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: شخصی که به محیط بان دنا شلیک و وی را زخمی کرده بود ،دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۳۳    
زولبیا و بامیه از لحاظ ضرر برای سلامتی، بدترین نوع شیرینی به شمار می آیند به گونه ای که حتی شیرینی خامه ای، یک درجه از این شیرینی ها بهتر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۵    
فیلم های روی پرده در روزهای پایانی فصل بهار که با آغازین روزهای ماه رمضان پیوند خورده، با استقبال مخاطبان مواجه شده بطوریکه برخی آثار در هفته گذشته فروش 350 میلیونی را تجربه کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۵    
محمد جواد ظریف رئیس دستگاه دیپلماسی امروز در حالی برای نخستین بار در مجلس دهم حضور یافت که استقبال نمایندگان چشمگیر و صمیمانه بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۱۲    
چندین هزار شهروند بلگرادی در اعتراض به ساختن پروژه بزرگ ساختمانی بلگراد روی آب که قرار است با سرمایه گذاری شرکت های امارات متحده عربی ساخته شود تظاهرات گسترده ای را در جلوی پارلمان صربستان در بلگراد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۹    
خاورمیانه در آتش ناامنی ناشی از افراط گرایی می سوزد و در چنین شرایطی است که لزوم تحکیم هرچه بیشتر اتحاد میان فرقه های اسلامی بیش از پیش اهمیت می یابد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۶    
هک تعدادی از سایت های ایرانی طی چند هفته اخیر از جمله این اتفاقات بود که مسئولان با بی تفاوتی از کنار آن عبور کردند. کمتر مقامی خود را در مقابل این رویداد پاسخگو دانست و به ارایه توضیحات پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۵:۰۳    
یک سایت خبری، مشخصات برخی شبکه های ماهواره ای را که به چهره های مشهور متصل هستند، منتشر کرده است. به گزارش اعتدال، پارسینه این فهرست را به شرح زیر منتشر کرده است: ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۷    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 29 هزار تومان و دلار آمریکا 3465 تومان عرضه می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۷    
زمان قبل از افطار به دلیل افت سطح قند خون و کاهش سطح کالری بدن زمان مناسبی برای ورزش کردن نیست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش هنوز کامل نشده است. او با بیان اینکه تا 24 ساعت آینده تیمش کامل خواهد شد نسبت به غیبت بازیکنان در تمرین تیم هشدار داد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
وکیل مدافع قاتل ستایش گفت: تحقیقات مقدماتی در ارتباط با اتهام عمل منافی عفت در پرونده موکلش به پایان رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۵۴    
دومین روز از معاملات این هفته بورس اوراق بهادار تهران با کاهش در شاخص کل همراه شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۴۲    
مسئولان آلبانیایی اخیرا مقدمات انتقال 1900 نفر از اعضای گروهک منافقین از عراق به آلبانی را فراهم کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۹    
در پی درگذشت شاعر نامدار و هنرمند ثابت قدم حمید سبزواری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۶    
یک بازیگر مصری، از طرفداران مجموعه های تلویزیونی جهان عرب خواست با تماشای سریال های ماه رمضان، باعث قضای نماز خود نشوند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۳۰    
بهروز کمالوندی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۷    
نمایندگان در نخستین مصوبه مجلس دهم با بررسی طرح تنقیح قوانین مالیاتی با یک فوریت موافقت کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۴    
صحبت های آقای ظریف و مطالبی که در پاسخ به سوالات نمایندگان مطرح کردند، مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۴:۲۴    
ماجرای ارقام بالای فیش های حقوقی مدیران گاهی به محلی برای مناقشه درباره شکاف بین دستمزد های پرداختی در نظام اداری تبدیل می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۴    
حسین خانی در جمهوریت نوشت: 1. ماجرا از چند کانال تلگرامی و هشتگ # میتینگ کوروش در اینستاگرام شروع شد؛ کانالهایی که معروفترینشان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۲۱    
سالی 35 میلیون تن دور ریز غذا در ایران. این عدد را چند بار در ذهن خود تکرار کنید. حتی بدون تکرار کردن هم، دود از سر آدم بلند می کند. این رقم معادل غذای 15 میلیون نفر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۵    
آیت الله سید حسن خمینی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۱۵    
هدف اصلی استخدام برخی از پرستاران در بعضی از بیمارستان های خصوصی، راضی نگه داشتن بیمار و همراهان و ملاقات کنندگان است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۳:۰۹    
دعای روز ششم ماه مبارک رمضان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ لا تَخْذِلْنی فیهِ لِتَعَرّضِ مَعْصِیتِکَ ولا تَضْرِبْنی بِسیاطِ نَقْمَتِکَ وزَحْزحْنی فیهِ من موجِباتِ سَخَطِکَ ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۷    
اگر کسانی را که بی گناهان می خوانند، هدف بگیرید از نظر ما بهتر و پسندیده تر است و کشتن آنها در ماه رمضان، اجر بزرگتری دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۴    
همه موارد تخلف شناسایی، وجوه مسترد و مدیران متخلف عزل شوند/ گزارش اقدامات قاطع ارائه شود
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۸    
در پی انتشار خبری در تاریخ 5 خرداد با عنوان تنبیه روحی یک دانش آموز در تهران ، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به نقل از انجمن اولیا و مربیان مدرسه، توضیحاتی را ارائه کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۵    
در روزهایی که سینمای ایران با رشد فروش خود در ابتدای سال، نوید سالی پررونق را برای هنر هفتم در گیشه می داد بروز اختلاف میان دو دستگاه اجرایی کشور یعنی قوه قضاییه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۲    
آخرین برگ کتاب زندگی نوجوان 16 ساله ایذه ای ورق خورد و هیچ کاری هم از دست کسی ساخته نبود. این نوجوان رفته بود و دیدار با او مانده تا قیامت. تنها یک چیز مانده بود: قصاص
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۴۲    
همزمان با ادامه پیشروی نیروهای عراقی در فلوجه، وزارت دفاع عراق اعلام کرد که از عملیات فلوجه تنها آزادسازی مرکز شهر باقی مانده و ارتش در فاصله ده ها متری مرکز این شهر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۹    
ورزش کردن با رعایت نکات و شرایط خاص هنگام روزه داری نه تنها به بدن آسیب نمی رساند، بلکه برای سلامت نیز مفید ارزیابی شده و سبب می شود اعصاب سمپاتیک بدن کنترل چربی سوزی را در دست گرفته و بدن را به ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۰    
سربازان نقش کلیدی در نیروهای مسلح دارند و لذا هر طرح و لایحه ای که سبب کاهش تعداد کارکنان وظیفه شود، به توان رزمی کشور صدمه می زند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۰    
بازار مسکن تهران که هر ساله در ماه مبارک رمضان با افت مشتری مواجه می شود این روزها در کسادی بیشتری نسبت به ماه های دیگر قرار دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۴    
نخستین همایش مسوولیت پذیری اجتماعی بنگاه های اقتصادی با حضور شهردار تهران و جمعی از مسوولان شهری ، کشوری و فعالان حوزه اقتصادی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۴    
چین "بزرگترین و بهترین سوء استفاده گر" است که در آمریکا دامپینگ می کند، مالکیت معنوی را می دزدد و مالیات های هنگفت برای شرکت های آمریکایی فعال در چین اعمال می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۱    
برخی مشترکان تلفن همراه از دریافت پیامک هایی با مضمون تبلیغات غیراخلاقی آن هم با شماره های شخصی گلایه هایی را مطرح می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۲۱    
جانشین ولیعهد عربستان در سفر پیش روی خود به آمریکا قرار است برای جذب سرمایه گذاری و آوردن شرکت های بزرگ آمریکایی جهت اجرای طرح تحول اقتصادی این کشور تلاش کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۸    
تعرفه های اینترنت و تلفن ثابت که مدتی است اصلاح و تغییر آنها در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار دارد، شب گذشته در جلسه این کمیسیون با تصمیماتی جدید همراه شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۸    
نمایندگان مجلس پس از ارائه گزارش وزیر امور خارجه کشورمان، صحبت هایی را در زمینه های مختلف از جمله برجام مطرح کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۵    
برای حداکثر استفاده از ظرفیت های برجام یک اهتمام ملی در بین قوای مختلف، مسوولین دولتی، مردم و فعالان اقتصادی نیاز است و امیدواریم در این حوزه یک اراده ملی شکل بگیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۱۲    
ریش سفیدی برای تعیین تکلیف اعضای کمیسیون ها و مدیریت کمیسیون های پرمتقاضی جواب نداد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۹    
اصغر بیچاره، قدیمی ترین عکاس سینمای ایران که در برخی فیلم های سینمایی نیز ایفای نقش کرده بود، ساعاتی پیش دیده از جهان فرو بست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۹    
حجت الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در مصاحبه ای به گفت وگوی حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۶    
مجتبی راعی که از مدت ها پیش تصمیم داشت فیلمی درباره مولانا بسازد، گفت: ما پول نداشتیم درباره مولانا فیلم بسازیم اما دیگران پول دارند و می سازند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۲:۰۶    
نمایندگان مجلس آمریکا به نمایندگان وزارت خارجه می گویند شما چه کار کرده اید، شما دست ایران را برای تبدیل شدن به یک قدرت موشکی باز گذاشته اید ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۹    
کارخانه ارج با نزدیک به هشتاد سابقه تولید توسط برادران ارجمند تاسیس شد. شرکت ارج در حالی نفس هایش امروز به شماره افتاده که سالها قبل از غول های لوازم خانگی همچون سامسونگ، ال جی، پاناسونیک و .. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۱۰    
نمی توان سخن از ولایتمداری زد و در جاهایی که سخن رهبری مطابق میل سیاسی نبود، آن را کلاً نادیده گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۱۰:۰۱    
آیت الله هاشمی که برای عیادت از همسرش در بیمارستان حاضر شده بود، با درخواست والدین یک کودک در گوش نوزاد اذان خواند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۵    
در زمان دولت قبل برخی از خوانندگان خارج ایران، توانستند به ایران بیایند حتی به اندازه یک سفر.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۵۲    
بویینگ اعلام کرده مجوز فروش به ایرالاین های ایرانی را دریافت کرده است اما رفع نیازهای ایرلاین های ایرانی را منوط به تایید دولت آمریکا کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۳    
هیئت وزیران در جهت برقراری انضباط مالی بیشتر بویژه در زمینه تسهیلات رفاهی، پرداخت حقوق و سایر پرداخت های قانونی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۰    
ارتش سوریه در جدیدترین پیشروی خود در استان رقه، کنترل برخی مسیرهای استراتژیکی در این استان را در دست گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۳۴    
نماینده رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف ضد داعش با اشاره به تضعیف گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق تأکید کرد، حمله به منبج می تواند داعش را از مسیر استراتژیکی که رقه را به مرکز اروپا وصل می کند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۸    
جمهوری اسلامی ایران این اقدام را گامی جدید در مسیر سیاست های خصمانه دولت افراطی گذشته کانادا می داند که با رای مردم ساقط شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۸    
یک مقام امنیتی بنگلادش اعلام کرد، پلیس این کشور در راستای عملیات سراسری علیه افراط گرایان بیش از 3000 نفر شامل صدها مجرم و 37 تن از شبه نظامیان افراط گر را بازداشت کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۲۲    
آیت الله صافی گلپایگانی در نوشتاری به مناسبت ماه رمضان آورده که یکی از این برنامه های آزادی بخش اسلام، روزه است. روزه، آدمی را از بند عادات حیوانی آزاد می سازد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۳ - ۰۹:۱۳    
تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود در یورو 2016 برابر روسیه با تساوی یک بر یک متوقف شد.
  • ۱