شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۰:۰۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 25 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۵۰    
به گزارش اعتدال ، فرهاد اصلانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در شرایطی که برای حل مسائل سینما و فرهنگ این مملکت قوه قضائی همچون دیگر امور این مملکت آخرین راه حل ممکن می باشد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۲۰:۱۷    
چاپ جدید کتابی با مقدمه محمدعلی سپانلو و طرح جلد عباس کیارستمی در بازار نشر عرضه شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۵۲    
مصرف مواد غذایی شیرین در وعده سحر با تحریک انسولین موجب ورود قندخون به داخل سلول ها و در نتیجه کاهش قندخون می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۸    
به نظر می رسد به این احساس رسیده اند که با نامزد تمام اصول گرا بختی ندارند و از این رو شاید با یار قرضی چه روحانی چه احمدی نژاد بیایند تا در صحنه بمانند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، پیشنهاد کرد که اصولگرایان برای حمایت از نامزدشان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۳    
طرح تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و توزیع منابع در طرح تحول سلامت که به دلیل کمبود وقت در مجلس قبلی از دستور کار خارج شده بود؛ توسط تعدادی از نمایندگان بار دیگر به هیات رییسه مجلس تقدیم شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۸:۰۰    
دانش آموز 15 ساله خوزستانی با استفاده از آموخته های خود در زمینه کمک های اولیه، جان یک دختر 18ساله را در مقابل دیدگان مضطرب خانواده اش نجات داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۷    
خبرگزاری رسمی اردن(پترا) درگزارشی به نقل از بن سلمان فاش کرد که ولیعهد سعودی تامین 20 درصد هزینه تبلیغات انتخاباتی هیلاری کلینتون نامزد دموکرات ها درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تقبل کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۴    
هیلاری کلینتون نامزد دمکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از نقش عربستان سعودی، قطر و کویت در تامین مالی تروریست ها خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۴    
کاخ کرملین اعلام کرد، نامه رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه به ولادیمیر پوتین همتای روسی وی را دریافت کرده که احتمال داده می شود هدف آن برون رفت از تنش شدید در روابط بین دو کشور و پایان تحریم های ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۱    
شبکه خبری سی ان بی سی امریکا اعلام کرد، صادرات نفت ایران می رود تا بالاترین سطح خود را در تقریبا چهار سال و نیم گذشته تجربه کند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۵۱    
یک فروند هواپیمای نیروی هوایی ویتنام روز سه شنبه در یک برنامه آموزشی در سواحل منطقه مرکزی این کشور ناپدید شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۸    
مهرداد محمدی، ستاره فصل قبل تیم 'راه آهن یزدان' به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۵    
وزیر امورخارجه گفت: اتحاد برای مقابله با افراطی گری یک ضرورت است که باید در این جهت تلاش کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۴۵    
وزارت خزانه داری آمریکا به پیروی از توافق هسته ای، دستور العمل هایی را منتشر کرد که پاره ای از خطرات گریبانگیر شرکت هایی را که به دنبال تجارت با ایران هستند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۹    
اگر در طول حدود سه یا چهار سال اخیر به شهرک های صنعتی مراجعه می کردیم متوجه این موضوع می شدیم که شهرک های صنعتی تقریبا با 40 درصد ظرفیت واقعی خود کار می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۹    
مشاور عالی رئیس جمهور معتقد است که گزینه کاندیداتوری اصولگرایان هر کسی هست الا محمود احمدی نژاد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۶    
رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی ضمن تشریح علت گرانی برنج پیش از آغاز ماه مبارک رمضان و پشت پرده های آن، از کاهش 30 تا 35 درصدی این ماده غذایی با به دست آمدن محصول جدید خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۶    
وزیر دفاع عربستان در سفر خود به آمریکا با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۶    
در پی پایان گروگان گیری شب گذشته در پاریس و کشته شدن عامل این حادثه، داعش امروز (سه شنبه) مسئولیت این حمله تروریستی را که منجر به قتل یک افسر پلیس فرانسه و همسرش مقابل منزلش شد، برعهده گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۳    
در بحبوحه ادعاها درباره توافق مخالفان سوری و حزب الله لبنان بر سر منطقه استرتژیک زبدانی، گفته می شود نیروهای این حزب عملیاتی را برای پاکسازی این شهر و تحویل گرفتن آن آغاز کرده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۳۰    
محمد علی (کلی) برای آنکه کاری برای ایران کند به عراق رفت و یک عده از اسرای ایرانی را هم آزاد کرد. آنجا به صدام گفته بود که دو کشور اسلامی نباید با هم بجنگند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۷    
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند ضمن توضیح در خصوص چگونگی واردات خودروهای لوکس اعم از آمریکایی و غیره به مناطق آزاد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۴    
پرداخت های غیرمتعارف را تحمل نمی کنیم و نسبت به هرگونه فساد به صورت جدی برخورد خواهیم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۲۱    
وزیر نفت از افزایش میزان تولید نفت ایران به بیش از 3.8 میلیون بشکه در سال 95 خبر داد و گفت که صادرات نفت خام نیز به بیش از دو برابر رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۸    
همه چیز با مسی آغاز شد و کار آنقدر بالا گرفت که جمشید مشایخی بازیگر کهنه کار ایرانی را وارد ماجرا کرد و تا بوسیدن کتف های مردانه مسی پیش رفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۱۲    
موضوع حقوق های نجومی که با انتشار چند فیش حقوقی در هفته های اخیر آغاز شد و به استعفای رئیس بیمه مرکزی انجامید ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۶    
سرهنگ علیفر می گوید اصلا از این امیر دولاب برای شیطنتی که به خرج داده ناراحت نیست و او از ویکی پدیا به عنوان یک راه کسب اطلاعات استفاده می کرده.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۳    
دولت مشکلات زیادی داشت و ما نمی توانیم منکر این باشیم که دولت مشکل نداشته است زیرا دولت در شرایط سختی مسئولیت را به عهده گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۳    
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان خوزستان با حضوربیش از 80 درصد سهامداران این شرکت در سالن تلاش برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید گفت: زریبافان فعلا می تواند بگوید بی گناه است تا زمانی که حکم پرونده بنیاد شهید صادر شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۷    
رضا ساکی در ایسنا نوشت: آمریکای بی تربیت این قدر که رسانه های ما درباره حادثه تیراندازی در آمریکا حرف زدند و برنامه ساختند و میزگرد کارشناسی برگزار کردند اگر برای یکی از مشکلات داخلی خودمان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۷    
مدتی است که از تأثیرات سینمای آمریکا و فرانسه بر سینمای ایران صحبت می شود. بعد از موفقیت های بین المللی سینمای ایران ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۵۱    
یک گزارشگر با اعتقاد بر اینکه گزارشگری کمی الک می خواهد، مطرح کرد: تلویزیون هم گزارشگران خوب و هم گزارشگران بد دارد اما راجع به گاف هایی که یه عده از دوستان در دادن آنها مطرح هستند معتقدم که صلاحیت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل سابق بانک سپه و مدیرعامل بانک ملی روز گذشته با دستور وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو هیات مدیره استقلال برگزیده شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۲    
اوباما از عبارت "اسلام افراطی" استفاده نخواهد کرد چرا که به نوعی به سازمان های تروریستی مشروعیت می بخشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۴۲    
مجله آمریکایی نیویورکر در فهرستی جدید از "پنجاه فیلم برتر خارجی در قرن 21 تاکنون"؛ نام آخرین ساخته بلند سینمایی عباس کیارستمی را در جایگاه سوم قرار داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۳    
سرهنگ علیفر - گزارشگر معروف فوتبال - یک اشتباه تاریخی در گزارش خود مرتکب شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۳۰    
با توافق انجام شده بین بانک ها، نرخ سود سپرده تا ابتدای تیرماه امسال به 15 درصد کاهش خواهد یافت. ظاهرا قرار نیست با وجود تشکیل جلسه ویژه امروز شورای پول و اعتبار، مصوبه ای در این رابطه صادر شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 1395 در ساعت 12 امروز سه شنبه 25 خرداد ماه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۲۴    
افراطی گری یک مشکل جهانی است و نیازمند راه حل های جهانی است. من همیشه این سوال را داشتم که چرا مردم بیگناه در عراق و سوریه در حال کشته شدن آن هم توسط کسانی هستند که برخی شان به زبان فرانسه و انگلیسی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۸    
مردی شیطان صفت دختر نوجوان محله ای که در آن سکونت داشت را فریب داده و به آنان تجاوز کرده بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۶:۱۵    
طی روزهای گذشته اخبار و گزارش هایی مبنی بر زخمی یا کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعش در رسانه های مختلف منتشر شده است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۵۱    
پیش تولید فیلم سینمایی قاتل اهلی به کارگردانی مسعود کیمیایی دوباره از سرگرفته شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۴۲    
این که یک باشگاه وقتی 7 میلیارد تومان می تواند در یک فصل کسب درآمد کند و در همین حال نمی تواند از عهده مخارج و تکالیف مالی خود برآید ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۴:۰۲    
هویت کودک 2 ساله ای که در کنار جسد مادرش در جاده شمال پیدا شده بعد از 56 روز همچنان نامعلوم است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۶    
دزدان مسلح پس ازورود به بانک ملت شعبه هدایت میدان بهارستان تهران وسرقت پول های نقد گریختند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۶    
بانک صادرات ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به منظور رشد، توسعه و اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و احیای این سنت پسندیده در جامعه، جشنواره حسابهای قرض الحسنه را آغاز کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۳    
شرکت چانگان در تولید محصولات خود از جمله خودرو Cs35 با بهره گیری از سیستم جدید و بهینه BlueCore توانسته است گام بلندی در تولید نسل جدید موتور های پاک و کم آلاینده بردارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۳    
خودکفایی یکهزار و 510 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام با حضور سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار این استان شب گذشته جشن گرفته شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۰    
مردان مسلح یک خانواده را دم افطار به گلوله بستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۰    
یک مرد ایرانی به اتهام قاچاق کالا از آمریکا به ایران، در شهر دنور در ایالت کلرادوی آمریکا دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۷    
ماجرای فروش امتیاز باشگاه نفت تهران این روزها جنجال زیادی به پا کرده، اما واقعیت این است که برای حفظ تیم نفت در تهران باید حداقل 15 میلیارد تومان بدهی بعلاوه هزینه خرید امتیاز این تیم تقبل شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۷    
تجمع جمعی از مالباختگان تعاونی مسکن نگین غرب در مقابل مجلس.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۷    
عربستان با خرید 10 میلیارد دلار سلاح، بزرگترین کشور خریدار تجهیزات نظامی در جهان است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۷    
مرد بیمار پس از شکار پسر بچه در بازارچه نقشه آدم ربایی را کلید زد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان حکم پرونده قاچاق بیش از 8 کیلوگرم طلا در این استان را بیش از 7 میلیارد ریال اعلام کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۴۱    
وزیران خارجه ایران و آمریکا روز چهارشنبه با یکدیگر دیدار می کنند و برنامه ای برای نشست سه جانبه میان وزیران خارجه ایران و آمریکا به همراه رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا فعلا وجود ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۶    
ارتش عراق امروز(سه شنبه) مرحله نهایی آزادسازی شهر فلوجه را از چهار محور آغاز کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۳    
مبنای اداره کشور نه در ایران، بلکه در جهان عقلانیت، منافع و مصالح ملی و نظام کارشناسی است. در دولت قبل به جای این مولفه ها، عناصر توهمی جایگزین شد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۳:۰۶    
بیانیه ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که حاکی از تایید مرگ ابوبکر البغدادی بر اثر عملیات هوایی ائتلاف بین المللی در شهر رقه سوریه توسط گروه تروریستی داعش است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۱    
هچ تخلفی در بانک های متبوع وزارت کار صورت نگرفته و حقوقی که اعلام شده تجمیع یکسال بوده که هنوز وزیر هم با آن موافقت نکرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۸    
دکتر روحانی با همان اندیشه مسئولان اول انقلاب نمی خواست اتوبوسی مسؤولان را برکنار کند و این باعث کارشکنی بعضی ها در روند حرکت جامعه به سوی بهتر شدن می شود که پیداست بعضی ها منافع باندی را بر مصالح ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۴۲    
اگر نبود حضور پررنگ مردم در سال92در پای صندوقهای رای اطمینان می دهم امروز نه توافق داشتیم و نه شرایطی که بتوانیم در برابر دنیا سربلند باشیم حتما اگر حضور مردم در صحنه سیاسی و اجتماعی نبود آنروز ما هم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۶    
آیت الله سید حسن خمینی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۳    
هر ساله در ماه مبارک رمضان فتواهای عجیبی از سوی برخی روحانیون و مبلغان که بیشتر آنها سَلَفی هستند، منتشر می شود که برخی از آنها برای مسلمانان دردسرساز است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۳۰    
همزمان برخی رسانه ها از استان فارس خبر متفاوتی را مخابره کردند و تاکید کردند که براساس اعلام شاهدان محلی شی ناشناسی اطراف شهرستان داراب از توابع استان فارس سقوط کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۵    
محمد توکلی
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۱۲    
بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَةَ الأیتامِ وإطْعامِ الطّعامِ وإفْشاءِ السّلامِ وصُحْبَةِ الکِرامِ بِطَوْلِکَ یا ملجأ الآمِلین. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۰۹    
دولت بر این باور است با انجام وحدت ملی با منابع حداقل حداکثر مشکلات مردم حل می شود اما عده ای چوب لای چرخ دولت می گذارند و دوست دارند دولت تخریب شود تا به نوعی انتقام جویی کنند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۴۰    
عکاسی در شرایط جنگی و به خصوص در آغاز قرن بیستم که ابزار و وسایل عکاسی هنوز چندان پیشرفته نبودند، کار بسیار دشواری بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۴    
موضوع حقوق ها و پاداش های میلیونی برخی مدیران که اخیراً از سوی رسانه ها برجسته شده، به دلیل قوانین نادرست در سال های قبل است. با این حال، سخنگوی دولت روحانی از مردم عذرخواهی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۳۴    
مجتهد، افشاگر معروف خاندان آل سعود مدعی شد محمد بن سلمان جانشین ولیعهد سعودی برای رهایی از بحران یمن با ایران نامه نگاری کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۸    
باید یک خانه شیشه ای ایجاد کنیم تا هر کسی که به فکر فساد باشد بداند که با هزینه های جدی قضایی و اجتماعی روبرو می شود. این امر می تواند یک عامل برای پیشگیری از وقوع فساد باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۸    
اواخر هفته گذشته خبری منتشر شد که بازتاب های فراوانی داشت. محتوای این خبر آن بود که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سوشا مکانی را به مدت 6ماه از حضور در میادین محروم کرده ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۵    
کتاب روایتی از زندگی و زمانه آیت الله هاشمی رفسنجانی به تازگی منتشر شده است. این کتاب در هزار صفحه به مهمترین وقایع دوران 82 ساله زندگی این چهره سیاسی پرداخته و مواضعش را مشخص کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۵    
مسئول سیاست خارجه اروپا با وزیر امورخارجه کشورمان پیش از آغاز مراسم افتاحیه اجلاس اسلو دیدار کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۹    
چهار مهاجر سوری به اتهام تجاوز به یک دختر 14 ساله در پارک نیوکاسل انگلستان دستگیر شده اند. گزارش ها حاکی از آن است که یکی از این چهار مهاجر شش ماه پیش مجددا تحت برنامه های پناهندگی بریتانیا وارد این ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۰:۱۶    
خاطره حاتمی عکسی از ظاهر جدید خود را در صفحه شخصی اش قرار داده است! خاطره حاتمی در این باره نوشته است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۵    
پس از آن که چند روز پیش امیر نوری تصویری از خود در جبهه ی فلوجه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد برخی کانال ها و شبکه های اجتماعی با انتشار تصویر زیر خبر از زخمی شدن امیر نوری توسط نیروهای داعشی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۲    
دراگان اسکوچیچ که در حال حاضر در زادگاهش به سر می برد، روز گذشته با همسر دلخواهش ازدواج کرد. وی چند سال قبل پیش یک بار دیگر ازدواج کرده بود که پس از مدتی به جدایی انجامید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۶    
زن پاکستانی با اطلاع از ازدواج پنهانی دختر 18 ساله اش در اقدامی جنون آمیز ، او را زنده زنده به آتش کشید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۶    
نصب بنر در زارچِ یزد برای تشویق مردم به بیرون راندن غریبه های ایرانی و غیر ایرانی را در تصویر زیر می بینید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۳    
اعطای دکترای افتخاری دانشگاه قرقیزستان به هاشمی رفسنجانی مر بوط به سال 72 است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۴۰    
امروز در روند توسعه کشور و پیشبرد سیاستهای اقتصاد مقاومتی، باید زنان مشارکت گسترده تری داشته باشند و مگر می شود نیمی از اعضای یک کشور در خانه بمانند و در صحنه کار و تلاش ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۳۴    
مردم از تحریم رنج بردند اما این دلیل انتخاب تعامل از سوی مردم نبود علت این انتخاب رفع ایران هراسی و ارائه چهره صحیح از جامعه ایرانی بود در شرائطی که ایدئولوژی های نفرت افکن به نام اسلام منتشر شده و ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۰    
برنی سندرز رقیب هیلاری کلینتون، نامزد پیشروی دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که کمپین انتخاباتی اش را برای تبدیل حزب دموکرات به یک انجمن یا مجمع ادامه می دهد و از باخت در برابر رقیب هم ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۰    
یک عضو فراکسیون امید از تعیین اعضای هیأت رئیسه فراکسیون بعد از تعطیلات یک هفته ای مجلس در تیرماه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۱۰    
جرج بوش رییس جمهور آمریکا در ابتدای دهه 90 میلادی تصور نمی کرد حضورش در ورزشگاهی در آرلینگتون تگزاس برای پرتاب نمادین توپ و آغاز مسابقه بیسبال به یک آبروریزی تمام عیار مبدل شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۱    
همزمان با ادامه پیشروی های ارتش عراق در فلوجه و ایجاد اولین گذرگاه امن برای خروج غیرنظامیان از شهر، فرمانده پلیس عراق اعلام کرد عملیات حمله به مرکز فلوجه ظرف دو یا سه روز آینده آغاز می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۹:۰۱    
آن لحظه به این نتیجه رسیدم که مراسم تدفین بدون رعایت "جوانب مذهبی" برگزار می شود و لزومی ندارد تا زمان تدفین در مراسم بمانم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۸    
نماینده بندر انزلی از تعیین اعضای کمیسیون در جلسه روسای شعب پانزده گانه با نائب رئیس اول مجلس خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۵    
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر دوشنبه روسای شعب پانزده گانه با نایب رئیس مجلس تعیین شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۵    
جان کری در هفته بیش از یک بار با ظریف درباره مسائل مختلف سیاسی جهان گفت وگو می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۵    
اعضای کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر دوشنبه روسای شعب با نایب رئیس اول مجلس تعیین شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۰۸:۵۲    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: عده ای در حال تلاش برای تغییر دادن جهت مسیر انتخابات ریاست جمهوری هستند.