شنبه ۰۵ خردادساعت ۰۵:۳۵May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 18 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۲۲    
این شرکت هواپیمایی در حال مذاکره با بویینگ برای خرید هواپیماست که ممکن است با سفارش بیش از 100 هواپیمای جت به ایرباس برابری کند اما باید موانع موجود بر سر راه دو توافق حل شود تا توافق سال گذشته برای ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به روند ارائه گزارش وزرا در مجلس انتقاد کرد و گزارش آنها را روزنامه ای خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۶    
خلیل آقایی معاون پارلمانی وزارت جهاد کشاورزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی هنگام نطق محمدعلی پورمختار نماینده مردم کبودرآهنگ، با عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۰    
در پی اقبال مشتریان از خدمات درگاه پرداخت اینترنتی بانک صادرات ایران تعداد تراکنش های موفق این سامانه رشد 155 درصدی را نشان می دهند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۱۰    
در رفتن چرخ باعث شد تا بخش زیرین خودرو به زمین برخورد کرده و آتش سوزی رخ دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۱    
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۶:۰۱    
بهرام رادان با انتشار تصویر بالا نوشت: تاریخ تکرار می شود: حدود ده سال پیش جناب مهرجویی تماس گرفتند و گفتند "دارند جلوی اکران سنتوری را می گیرند." بیشتر ایرادشان روی صدای محسن چاوشی بود. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۸    
بهنوش بختیاری به همراه جمعی از بازیگران در قسمت نخست برنامه تلویزیونی ̋ماه عسل ̋ حاضر شد که یکی از نکات جالب برنامه، لباس محلی بود که او برای رفتن روی آنتن انتخاب کرده بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۵    
علی مطهری نائب رئیس دوم مجلس امروز اداره مجلس را به عهده گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۲    
در یک نظرسنجی از سوی دی ولت نوید کرمانی با 16 درصد آرا در جایگاه سوم قرار گرفته است لامرت با احراز 40 درصد در رده اول قرار داشته و اشتاین مایر با کسب 20 درصد در جایگاه دوم جای گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۵۰    
بعد از گذشت کمتر از 24 ساعت مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که حضور این بازیکن ارمنی در تیمش منتفی است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۴۱    
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ "اللهمَّ اجعل صِیامی فیهِ صِیامَ الصائِمین، وَ قِیامی فیهِ قِیامَ القائِمین وَ نَبِّهنی فیهِ عَن نَومَةِ الغافِلین ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۳۸    
در سال جاری بر موضوع افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش تمرکز کرده ایم به طوری که این امر مهم در رأس برنامه های ما قرار دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۷    
امروز، معاون فرهنگی فدراسیون فوتبال قرار بازداشتش به بازداشت موقت تبدیل و سپس راهی زندان اوین شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۴    
سید حسن در افتتاحیه دوره دهم مجلس شورای اسلامی شرکت کرد تا بیش از بیش نشان دهد از ماجرای عدم احراز صلاحیتش برای انتخابات مجلس خبرگان دلخور است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۲۱    
در اولین روز از ماه مبارک رمضان هنوز مشخص نیست آیا ربنای محمدرضا شجریان از صداوسیما پخش می شود یا خیر.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۸    
دولت های عراق و سعودی طی روزهای گذشته یک ماراتن تبلیغاتی را در ارتباط با عملیات فلوجه به راه انداخته اند که در یک سوی آن ریاض ازهمه امکانات خود برای جلوگیری از آزادی فلوجه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۸    
جلال چراغپور، کارشناس فوتبال ایران از واکنش های عصبی کی روش انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۱۵    
تکاپوی دولت برای کسب مجوز تسعیر(تبدیل) ارز از مجلس که با اصلاح قانون بودجه 95 پیگیری می شود، با هدف تقویت توان تسهیلات دهی بانک های دولتی و تسویه بخشی از بدهی های دولت انجام می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۹    
متخصصان رشته های مختلف پزشکی برای برخی بیماران محدودیت هایی قائل شده و توصیه هایی در این زمینه برای آنها دارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۵:۰۳    
این حذف ناخواسته در روحیه ما به عنوان همکاران شجریان و در روحیه شنوندگان او ناراحتی بزرگی ایجاد کرده است. همه ما موزیسین ها باید اعتراض کنیم به این وضعیت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۷    
امروز کیهان خوانندگان خود را شگفت زده کرده است؛ همه آنچه را که تاکنون نهی کرده، آورده تا آتش تهیه ای مناسب علیه اقدام روزنامه ایران در انتشار مصاحبه با استاد محمدرضا شجریان فراهم آورد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۷    
تخفیف های قیمتی عربستان، آن هم در فصل رونق تقاضا حربه جدید سعودی ها برای فراری دادن مشتریان نفت ایران است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۱    
امیدواریم دکتر لاریجانی با نجابتی که از ایشان انتظار داریم، مسیر همگرایی همه نیروهای سیاسی درون مجلس را هموار سازد و مجلس را به سوی تحقق اهداف مشترک همه نیروهای انقلاب مدیریت کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۳    
پلیس پاریس پایتخت فرانسه، سه هزار نیروی بیشتر را برای تامین امنیت این شهر در زمان برگزاری مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا (یورو 2016) به کار می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۳    
عکس های ماهواره ای بیانگر آن است که گرد و غباری که روز دوشنبه تهران و برخی دیگر از استان های کشور را تحت تاثیر قرار داد از کانون خارجی کشورهای سوریه و غرب عراق منشاء گرفته بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۰    
جلسه شورای شهر تهران امروز (سه شنبه) شاهد درگیری لفظی جداگانه چهار عضو شورا با یکدیگر بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۷    
براساس تحلیل داده های هواشناسی، در دو روز آینده با تشکیل متناوب توده گرد و خاک بر روی کشور عراق و انتقال آن به آسمان ایران در بخش هایی از نیمه غربی کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۲۴    
به اعتقاد بسیاری از اطباء انواع بیماری ها از غذاهای زیادی که از معده می گذرد و تحلیل نمی رود، سرچشمه می گیرد و تنها راه درمان روزه است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۴:۱۲    
شواهد و قرائن نشان می دهد که عوامل اجرایی هیچ مداخله و تاثیری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهر و هریس نداشته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۴۰    
اگر فردی می خواهد با روزه داری وزن کم کند، باید به اندازه غذا بخورد و تا جای ممکن فعالیت فیزیکی داشته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۳۷    
تاکنون هیچ مجلسی نتوانسته از سازمان صداوسیما تحقیق و تفحص داشته باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۲۵    
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از آغاز فعالیت بیش از 300 روحانی در راستای ترویج فرهنگ ترافیک، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۱۶    
بر خلاف اغلب تسهیلات مسکن که یا نیاز به سپرده گذاری مدت دار داشته و یا در غیر این صورت نیازمند خرید اوراق به منظور جبران عدم سپرده گذاری است ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۷    
طلای جهانی در معاملات امروز (سه شنبه) اندکی کاهش یافت اما همچنان نزدیک به بالاترین قیمت دو هفته گذشته قرار گرفت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۳:۰۴    
استاندار استانبول شمار کشته های انفجار صبح سه شنبه درمنطقه وزنه جیلر استانبول را 11 نفر اعلام کرد و گفت: هفت پلیس وچهار غیر نظامی دراین انفجار کشته شدند .
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۴۰    
درگیری لفظی معاون پارلمانی وزیر جهاد کشاورزی با نماینده آمل از حاشیه های جنجالی جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس دهم بود. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۴    
کمیسیون فرهنگی درکنار کمیسیون شوراها و قضایی کمترین درخواست عضویت از سوی منتخبان مجلس دهم را داشته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۳۱    
فاصله تا آزادی حاج احمد دو قدم هم نبود و خیلی راحت می شد برادرم را از نیروهای اسرائیلی پس گرفت، اما نمی دانم چه سیاستی اعمال شد که الان اسارت ایشان 34 است ادامه دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل خاورمیانه وزارت امور خارجه ژاپن با معاون عربی آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه اوضاع سوریه و یمن گفتگو کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۲۲    
نوزاد 4 ماهه با دخالت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به بهزیستی منتقل شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۶    
رفراندوم سوئیس در خصوص دریافت یارانه نقدی ماهانه 2260 یورویی افراد بزرگسال و 565 یورو برای افراد زیر 18 سال، گرچه رأی نیاورد و با مخالفت مردم مواجه شد اما در رسانه ها بازتاب های زیادی داشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۳    
مفتی کل عربستان به نیروهای ارتش این کشور در مناطق جنوبی گفت می توانند در ماه رمضان روزه نگیرند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۳    
گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از اقتصاد ایران، وضعیت فعلی، راه پیش رو و نقش مجلس در این مسیر به تازگی منتشر شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۰    
فرزند ارشد حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی، رفع حصر را حداقل تا انتخابات سال 96 بعید خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۷    
در بازگرداندن اموال بابک زنجانی نسبت به گذشته توفیق چندانی نداشته ایم و ان شاءالله بتوانیم در رابطه با استرداد اموال به جایی برسیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۴    
وزیر ورزش وجوانان که عدم توانایی وی در مدیریت ورزش زبان زد عام و خاص شده است این روزها به سخنان تکراری و بدون محتوا روی آورده و تازه یادش امده است که نه استقلالی است و نه پرسپولیسی و تنها کاری که بلد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۱    
این روزها که حامیانش برای بازگشتش لحظه شماری می کنند و حتی از دیدگاه برخی، تنها گزینه بدیل جریان اصولگرایی است، مرور کردیم چگونگی برآمدنش را ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۱    
آنچه در پی می آید، اولین گفتار از شرح مختصر دعای مکارم الاخلاق توسط یادگار گرامی امام است که در ماه مبارک رمضان به صورت روزانه منتشر خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۵۵    
لاریجانی در واکنش به اتهام زنی آمریکا به ایران در رابطه با حمایت از تروریسم گفت: این اتهام زنی قطعا سبک سرانه و جاهلانه است، چه کسی است که امروز نداند که در منطقه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۶    
محمد موسوی و شهرام محمودی در امارات جا ماندند. به گزارش اعتدال ، محمد موسوی و شهرام محمودی در فرودگاه امارات جا ماندند و قرار است با یک پرواز دیگر به ایران بیایند. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۴۰    
محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در پاسخ به خبرنگاران با بی اساس دانستن شایعات درباره برادر رئیس جمهور گفت: بازداشت آقای فریدون بی پایه بوده و تکذیب می شود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۱:۲۵    
هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موفق شده است حد نصاب لازم را برای نامزدی نهایی حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور کسب کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۸    
تارنماهای حزب حاکم کمونیست چین با انتشار گزارش هایی خواستار خودداری کارکنان ادارات، دانشجویان و کودکان از روزه داری در ماه مبارک رمضان در منطقه سین کیانگ در شمال غرب چین شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۵    
کشتی تیم ملی غرق شده و در حال رسیدن به کف دریاست و در حال حاضر اگر بخواهد کشتی را به سطح آب بیاوریم کار بسیار سختی داریم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۲    
تیم ملی آرژانتین موفق شد با دو گل، شیلی را در اولین گام خود در کوپا آمه ریکا از پیش رو بردارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۵۲    
جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۹    
بررسی های یک مرکز پژوهشی نشان داده است در حالی که فقط یک میلیون و 100 هزار نفر عرب زبان در آمریکا زندگی می کنند تکلم به زبان عربی با 29 درصد رشد در 5 سال گذشته به روبه رشد ترین زبان در این کشور تبدیل ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۶    
به دنبال فرافکنی های نماینده عربستان در سازمان ملل متحد و بی اساس خواندن گزارش اخیر این سازمان درباره تجاوز آل سعود به یمن ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۴۶    
بزرگترین آزمون سراسری دانشگاهی از امروز( سه شنبه) با حضور نزدیک به 10 میلیون دانش آموز فارغ التحصیل دبیرستان های چین برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۳    
الناز حبیبی به کافه بهاره رهنما رفته و با او دیدار کرده و عکسی به یادگار گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۱۰    
شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی و نخست وزیر امارات به همراه همسرش (هیا بنت الحسین) و پسرش شیخ حمدان (ولیعهد دبی) به تماشای مسابقات اسب سواری لندن پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۷    
عشق دختر 13 و پسر 17ساله با جنایتی تلخ و هولناک برای همیشه به پایان رسید. زمانی که دختر نوجوان قصد پایان دادن به ارتباط با پسر نوجوان را داشت، هرگز تصورش را هم نمی کرد که با تینر به آتش کشیده شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۷    
علی پروین با حضور در دفتر شهرام جزایری با وی دیدار و گفت و گو کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۴    
ابومهند الفارسی جدیدترین عضو ایرانی داعش که در عملیات انتحاری به هلاکت رسید
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۱    
سلفی محسن بنگر با دخترش خالکوبی های جدید کاپیتان پرسپولیس را نمایان ساخته که از نقش برجسته های تخت جمشید الهام گرفته شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۸    
عکس جالب شبنم قلی خانی بامانتو و مقنعه در دوران مدرسه
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۶    
تروریست های داعش، برای جلوگیری از پیشروی ارتش عراق در فلوجه، یک نوزاد 40 روزه را بمب گذاری و در مسیر نیروهای ارتش قرار دادند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۶    
مسعود روشن پژوه مجری تلویزیون عکسی از خودش به همراه دخترش را منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۵۰    
شهروندی اصفهانی یک پیکان قدیمی را تغییر داد و با طراحی یک بدنه کاملا متفاوت خودروی تازه و جذابی ساخت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۷    
یک بازیگر جوان مصری به نام محمد امام شامگاه یک شنبه با انتشار عکسی به همراه محمد ششم، پادشاه مراکش در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیسبوک، از این که هنگام خرید در یکی از فروشگاه های شهر پاریس ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۲    
اتومبیل لوکس کروک محمدرضا گلزار
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۹    
بهناز جعفری با انتشار عکس بدون آرایش خود نوشت: ازین چالش بازیگران بدون آرایش خوشم آمد، خود خودبودن، این منم زنی تنها ایستاده در مقابلتان در نقش خودخودم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۳    
ایجاد اشتغال و حمایت از تولید داخلی باید توسط گروه های مرجع مثل رسانه ها، روحانیون و آموزش و پرورش در جامعه نهادینه شود .
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۳    
نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری در اجلاس خانه ایده آل ساخت ایران به اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران اهدا شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۹    
برخی رقیبان منطقه ای تلاش کرده اند با ارزان فروشی، مشتریان نفت ایران را بربایند اما تهران بدون کاهش شدید قیمت توانسته است سهم یک میلیون بشکه ای خود را از بازار جهان پس گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۱۳    
12 تن از مسئولان آموزش و پرورش مصر درپی لو رفتن سوالات امتحانی بازداشت شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۷    
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان مشاور نظامی و با اطلاع کامل دولت عراق در خاک این کشور کار می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۴    
عناصر گروهک تروریستی داعش روز دوشنبه 19 دختر ایزدی را زنده زنده در شهر موصل واقع در شمال عراق سوزاندند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۴    
سران کشورهای اسلامی برای ساخت جهانی عاری از خشونت و افراطی گری پیشگام شوند
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ - ۰۹:۰۴    
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اقدام نتانیاهو مبنی بر دریافت پول از یک متهم مالی فرانسوی که هم اکنون پرونده اش در یکی از دادگاه این کشور در جریان است، اعتراف کرد.