شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۸:۵۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 10 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۸    
اساسا نه تنها این موضوع تکذیب می شود، بلکه هرگونه مطالبه پول و هرگونه مراوده مالی ازسوی عوامل برنامه خندوانه با هر سازمان، نهاد و شخصی تحت هر عنوانی تکذیب می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۸    
سخنگوی شعبه یک بررسی اعتبارنامه های مجلس از تصویب تمامی اعتبارنامه های ارجاعی به این شعبه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۳۵    
از سه نامزد قم دو نفر در هیئت رئیسه مجلس قرار گرفتند تا بار دیگر اهمیت سیاسی این شهر در مناسبات سیاسی ایران پررنگ شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۶    
بررسی های میدانی از بازار مسکن تهران حرکت زیگزاگی قیمت و معاملات در مسیری غیرنزولی را نشان می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۶    
قیمت خودروهای داخلی در هفته جاری تغییر خاصی نسبت به نرخ این خودروها در هفته گذشته نداشته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۳    
باید فرصتی فراهم شود که آقای احمدی نژاد پاسخگوی عملکرد هشت ساله خود در ریاست جمهوری باشد. در رابطه با عملکرد وی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۳:۰۰    
شما هیچوقت نمی توانید یک قانون 5 ساله را در عرض 1 ماه یا 2ماه جمع بندی کنید، معلوم است خیلی از مسائل نادیده گرفته شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۷    
پیشنهاد طرح هایی برای ساخت جاده و یا احیای جاده قدیمی در پارک ملی پابند بهشهر موجب کشمکش میان دوستداران محیط زیست و مسئولان شهرستانی شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۴    
حسین موسویان
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۵۴    
ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در سطح کشور در راس امور دولت تدبیر و امید قرار دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۸    
منابع امنیتی عراق اعلام کردند درگیری ها در فلوجه وارد فاز جدید خود شده و نیروهای ویژه ارتش که حمله نهایی به شهر فلوجه را آغاز کرده اند، در مرکز این شهر با داعش به درگیری خیابانی پرداخته اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۶    
اگر برای رفاقت دو جناح طرحی نداشته باشید، به سرعت رقابت مخرب جای تعارفات روزهای اول را می گیرد. آن گاه آوار رکود دردآور پنج سال اخیر بر سر مردم بیچاره فرو می ریزد و مأموریت دوستان هم شاید بسرآید
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۳    
کیفرخواست پرونده آتش سوزی مرگبار خیابان جمهوری، پس از دو سال و نیم صادر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۳    
طبیعی است که گروه های تروریستی بخواهند تلاش کنند حلب را به دست آورند، اما با اقدامات امنیتی جبهه مقاومت به حول و قوه الهی تلاش های آن ها نتیجه نخواهد داشت و حلب کاملا آزاد خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۳    
در حالی که پیش از پایان این فصل برای استقلالی ها، مسئولان این باشگاه با وریا غفوری و محمدرضا خلعتبری قرارداد داخلی امضا کردند اما گویا ماجرای این دو بازیکن وارد فاز جدیدی شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۴۰    
وزیر خارجه انگلیس در دیدار با وزیر دفاع عربستان در جده درباره آخرین تحولات منطقه و تلاش های صورت گرفته برای تحقق ثبات و امنیت در خاورمیانه بحث و تبادل نظر کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۷    
با روس ها در مورد ارتقا دادن سانتریفیوژ مخصوص تولید ایزوتوپ های پایدار مذاکره می کنیم تا سانتریفیوژهایIR1 را ارتقا دهیم که بتواند ایزوتوپ های پایدار را تولید کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۳۴    
جمهوری اسلامی در سال اخیر و آینده رشدی بسیار بیشتر از متوسط رشد جهانی تجربه خواهد کرد و با تورم تحت کنترل و رشد گسترده تر زمینه را برای فعالیت اقتصادی در بستری آرام فراهم خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۲:۲۵    
عملیات آزادسازی فلوجه و مناطق راهبردی حومه آن از جمله شهرهای الکرمه و الصقلاویه از دوشنبه هفته گذشته شروع و طی 8 روز گذشته با دستاوردهای بزرگی همراه شده که فضای اجتماعی و سیاسی این کشور را نشاط ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۶    
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با بیان اینکه براساس اظهارات شاهد حادثه، سوءقصدی به مدیرکل امور اداری سازمان جنگل ها و مراتع کشور صورت نگرفته است گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گام دوم سفر خود به شرق و شمال اروپا لهستان را به مقصد فنلاند ترک کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۷    
اعتبارنامه های منتخبان دهمین دوره مجلس دهم شورای اسلامی، در تمامی شعب 15 گانه بررسی شد و به تصویب رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۳۱    
یک مقام وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به احکام صادره دادگاه بحرین علیه 5 تبعه آن کشور به اتهام جاسوسی برای ایران ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۸    
حج، مکه و مدینه متعلق به همه مسلمانان و جایگاهی برای رسیدن به منافع دنیای اسلام است. شیوه کودکانه مدعیان خادمی حرمین شریفین برای سد کردن راه خدا و حج و ترویج بی ثباتی در منطقه ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۵    
با توجه به صحبت های انجام گرفته، ماه رمضان امسال صدای ربنای استاد شجریان هنگام افطار از تلویزیون پخش می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۵    
امیدواریم حضور نیافتن حجاج ایرانی درس عبرتی برای دولت سعودی باشد تا آن ها لفظ حرمین شریفین را دچار آلودگی و تفرقه که به نوعی تبعیت از سیاست های خصمانه رژیم صهیونیستی است، نکنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۵    
مذاکره کننده ارشد مخالفان سوری در اعتراض به مواضع جامعه جهانی از پست خود استعفا کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۲    
در حالی که درگیری ها میان داعش و گروه های مخالف مسلح در اطراف شهر مارع و چند نقطه دیگر در حومه شمالی حلب همچنان ادامه دارد،
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۷:۰۲    
ترانه علیدوستی برای زهر مار گفتن، در توئیترش معذرت خواهی کرد. این بازیگر سینما نوشته است: زیرلبی و بی غرض شوخی می کردیم و می خندیدیم. همه صدا می زدن ولی این یکی خیلی گوشخراش بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۵۹    
بخش خصوصی ایران و لهستان، سه یادداشت تفاهم در زمینه گسترش همکاری های اقتصادی امضا کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۴۴    
ژاپنی ها بعد از برداشته شدن تحریم ها به دنبال افزایش سطح همکاری ها با جمهوری اسلامی ایران و مشارکت در پروژه های سودآور و با توجیه اقتصادی بالا هستند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۸    
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (دوشنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 23 ریال کاهش نسبت به روز گذشته 34 هزار و 635 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 30 هزار ریال کاهش قیمت 9 ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۵    
دوشنبه 10 خرداد سیاره سرخ مریخ مقارن با غروب آفتاب طلوع می کند و در نیمه شب میانه آسمان دیده می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۳۲    
تازه ترین اخبار حکایت از آن دارد که چین با توجه به گسترش سامانه های دفاع موشکی آمریکا برای تضعیف نیروی بازدارنده این کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۶    
مصرف انواع فرآورده های پف کرده بلغور ذرت با نام عمومی پفک به سلامت آسیب می زند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۳    
هیات نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز (دوشنبه) با رای اعضای حاضر، یک هفته نامه را توقیف و به سه نشریه تذکر کتبی داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
معاون وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی فاش کرد که برای بیرون آوردن آخرین خانواده یهودی از شهر حلب به این شهر سفر کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
مقام های سعودی با سد راه حضور زایران ایرانی در مراسم حج تمتع امسال، اصول میزبانی حرمین شریفین را زیر پا نهادند و با انواع کارشکنی در گفت وگو با مقام های ایرانی درباره حج ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۲۰    
فعالان اقتصادی ایران و لهستان امروز(دوشنبه) در حاشیه همایش تجاری دو کشور در هتل سوفیتل ورشو، درباره همکاری در زمینه های انرژی، صنعتی، تجهیزات پزشکی، آی.سی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۰    
نیروهای مقاومت مردمی از جمله جنبش انصارالله توانستند ائتلاف حمله به یمن به سرکردگی عربستان سعودی را به خاک سیاه بنشانند و سرنوشت تلخی برای آن ها در این تجاوز جنگی رقم بزنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۷    
دادگاهی در بحرین امروز (دوشنبه) حکم حبس شیخ علی سلمان رهبر جناح شیعی مخالف این کشور را از 4 سال به 9 سال افزایش داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از دستگیری شرور معروف جنوب استان کرمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان هرمزگان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۸    
اگر قدرتمند نباشیم قدرت های کوچک هم برای ما گردن کشی می کنند، اما بایستی با افزایش توان خود اجازه مانور از دشمنان را بگیریم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۴۲    
سال هاست که پیاز زعفران به طور گسترده به کشور افغانستان قاچاق می شود. با قاچاق پیاز زعفران به افغانستان به زودی این کشور به رقیب بزرگی برای ایران تبدیل خواهد شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۹    
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز ( دوشنبه) این فراکسیون از تعیین کاندیداهای مورد نظر اعضای فراکسیون انتخابات هیأت رئیسه دائم مجلس خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۳۹    
نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی معتقد است که درگیری اخیر در حوزه علمیه کمالیه این شهر، کار بسیجی ها و حزب اللهی ها نبوده بلکه احتمالاً کار نفوذی هاست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۷    
در جلسه ای که با لاریجانی داشتیم، انتقادهای مان را به عملکرد ایشان به صورت صریح و شفاف بیان کردیم و ایشان هم این خطوط قرمز را پذیرفتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۵:۲۷    
فلوجه از نظر استراتژیک اهمیت بسیاری دارد و ما پیشاپیش پیروزی این حرکت بزرگ را به دولت و ملت عراق تبریگ می گوییم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۴۰    
درباره حصر نباید از دولت توقعی داشته باشید. دولت نمی تواند کاری بکند. فعلاً در این فضا، پیش بینی آن یک مقدار آسان نیست. البته می تواند تحولی پیش بیاید و نمی خواهم منفی بگویم. نمی توانم پیش بینی کنم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۱    
سایپا با توجه به مسوولیت های اجتماعی، در طرح های نوسازی خودروهای فرسوده تاکنون از منابع داخلی خود استفاده کرده است و طرح خروج تاکسی های فرسوده را به صورت جدی دنبال می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۱    
عضو مجلس خبرگان می گوید موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که از زمان احمدی نژاد همه چیز به هم ریخت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۵    
سرمربی استقلال تهران بعد از بازی تیمش برابر ذوب آهن با چند هوادار و لیدر استقلال در ورزشگاه خرمشهر مجادله کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۵    
علی ربیعی معتقد است که از یک نگاه، مجلس دهم را می توان مهم ترین مجلس در دوران اخیر ایران دانست و این واقعیت برآمده از وضعیتی است که در آن قرار گرفته ایم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۲۲    
شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می شود و علت واکنش آقای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی دانم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۱۹    
شش سال پیش، در سالروز آزادسازی خرمشهر، رئیس جمهور وقت ایران در این شهر حضور می یابد و از همان شعارهای معروف و تکراری خود در سخنرانی های سالروز آزادی خرمشهر استفاده می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۷    
نتایج اولیه دوره های دکتری تخصصی بدون آزمون و پژوهش محور 1395دانشگاه آزاد اسلامی امروز اعلام می شود .
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۰۱    
روز گذشته انتخابات هیائت رئیسه موقت مجلس برگزار شد و علی لاریجانی در رقابت با محمدرضا عارف بر کرسی ریاست مجلس تکیه زد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۸    
اخیرا بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از بانک ها در سطح شهر مشاهده می شود که اجرای طرح واگذاری اعتباری خودروهای داخلی را در دستور کار خود قرار داده و برای آن تسهیلات تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۵    
در بین 10 دانشگاه اول این رتبه بندی 8 دانشگاه مربوط به کشور آمریکا و دو دانشگاه مربوط به بریتانیا است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۵۲    
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو جزییات قطع آب مشترکان پرمصرف را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۹    
در سفر اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران که همزمان با سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان آذربایجان غربی رخ داده است با حضور جمعی از فعالان اقتصادی ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۶    
هواپیماهای سوری سئوالات امتحانات نهایی سوم راهنمایی را با چتر برفراز دو شهر محاصره شده فوعه و کفریا رها کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۳    
در دیدار مدیر اجرایی گروه هتل های اشتاینگن برگر با معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم نامه ای برای ساخت 10 هتل 5 ستاره به امضا رسید.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۴۰    
منابع آگاه روز یکشنبه در گفت و گو با روزنامه رای الیوم با تایید زنده بودن دیپلمات های ایرانی از جزئیات ربایش آنان در لبنان و تحویل احمد متوسلیان، محسن موسوی، کاظم اخوان ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل بازرسی مازندران گفت که بر اساس بررسی های صورت گرفته 17 دستگاه رسمی دولتی و عمومی در ساخت و سازهای غیر مجاز استان نقش ایفا می کردند .
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۳۴    
مردم عزیز سرزمین ما در انتخابات آری ها و نه هایی اعلام کردند شبیه انتخابات سال 92. آری مردم این بود که مردم خواهان بهبود معیشت هستند و نه آنها به خشونت و افراطی گری بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۵    
معاون ظریف از فراهم شدن شرایط برای واریز پول 32 تن آب سنگین به حساب سازمان انرژی اتمی ایران از سوی آمریکا خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۲۵    
وزیر اطلاع رسانی سودان ضمن تکرار ادعاهای بی اساس درباره مداخلات جمهوری اسلامی ایران در امور کشورهای منطقه مدعی شد نقشی که تهران در منطقه ایفا می کند به مراتب از نقش داعش خطرناکتر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۳:۱۹    
پایگاه خبری اخبارالساعه امروز دوشنبه به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، آل سعود را منبع سم در جهان اسلام توصیف کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۳۴    
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سیمان قاین برای سال مالی منتهی به پایان اسفندماه 94 با حضور بیش از 96 درصد سهامداران برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۲:۲۲    
الن پولیدو مهاجم مکزیکی تیم المپیاکوس یونان روز یکشنبه از سوی شش فرد نقابدار در کشورش ربوده شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۳۸    
سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: پرویز مظلومی را به طور حتم از سرمربیگری این تیم برکنار خواهیم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۹    
منابع آگاه در حلب اعلام کردند که گروه تروریستی داعش یک گردان جدید موسوم به گردان ازبکی را به جنگجویان خود افزوده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۹    
امیدواریم سفر به استان آذربایجان غربی مایه خیر و برکت و توسعه همه جانبه این استان باشد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۳    
دولت جمهوری اسلامی ایران، اصل و فرع سرمایه گذاری های خارجی را در کشور تضمین می کند و با وجود مشکلات پیش رو، مصمم به حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۱:۲۳    
ایران با دارا بودن ظرفیت صادرات سالانه 30 میلیارد مترمکعب گاز به اروپا، قصد دارد سهمی از بازار انرژی این منطقه را در اختیار گرفته و تا سه سال آینده ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۶    
هدفم از فیلمسازی این است که اندوه موجود در فیلم باعث ایجاد اندیشه وآگاهی در مخاطب شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در آغاز سفر خود به چهار کشور لهستان، فنلاند، سوئد و لتونی، عصر یکشنبه وارد ورشو پایتخت لهستان شد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۳    
محمدرضا عارف که دیروز در انتخابات هیأت رئیسه موقت مجلس موفق نشد اکثریت آرا را برای نشستن بر کرسی ریاست کسب کند، گفته است که به علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس دهم کمک خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به سخنان ضد ایرانی عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۰    
رئیس سازمان حج و زیارت با افشاگری کارشکنی عربستان در موضوع حج، از محتوای 11 بند منفی تحکم آمیز سعودی ها در تفاهم نامه ای که دولت ایران حاضر به امضای آن نشد، پرده برداشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۵    
نشریه لوموند فرانسه اقدام به انتشار پرتره هایی از اصغر فرهادی و ترانه علیدوستی کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۳۲    
وزیر خارجه عربستان مدعی شد که با همتای انگلیسی خود درباره ضرورت توقف دخالت های ایران در امور منطقه به توافق رسیده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۹    
اشک هایم می بارید. امیر علی را دوست داشتم. خودش را، بویش را و نگاهش را و حالا زن دیگری با من در همه اینها شریک شده بود ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۹    
دایی و خواهرزاده که در پوشش مأمور از اتباع افغان سرقت می کردند، در اعترافاتشان گفتند فقط روزهای زوج به سرقت می رفتند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۹    
یک تروریست داعشی که در یک ویدیو مشغول تجارت دختران در بازار برده های جنسی و هنگام بررسی سلامت دندان های دختران مشاهده شد، سرانجام دستگیر شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۰    
هیات دولت در جلسه خود به ریاست رییس جمهور، پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت و نیز ضوابط اجرایی بودجه سال 1395 کل کشور را بررسی و تصویب کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۲۰    
دختر جوان که با همدستی نامزدش و برادر وی، دست به سرقت میلیاردی از خانه اعیانی زده بودند، برای فرار از دست پلیس در سقف حمام خانه پنهان شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۷    
لادن طباطبایی بازیگر معروف سینما و تلویزیون هم با انتشار عکس بدون آرایش خود گفت: " بکررات متهم شدیم به آرایش زیاد و جراحی های متعدد و ژل و بوتاکس.. ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۹:۱۷    
علی کریمی با انتشار تصویر زیر در صفحه اجتماعی خود، نشان داد که به سالن بدنسازی رفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۰۱:۲۸    
ذوب آهن موفق شد با شکست استقلال تهران در ضربات پنالتی برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود.