شنبه ۰۵ خردادساعت ۱۴:۱۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 24 خرداد 1395 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 31 فروردین 1395 اعتدال 31 اردیبهشت 1395 اعتدال 31 تیر 1395 اعتدال 31 مرداد 1395 اعتدال 31 شهریور 1395 اعتدال 30 مهر 1395 اعتدال 30 آبان 1395 اعتدال 30 آذر 1395 اعتدال 30 دی 1395 اعتدال 30 بهمن 1395 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 خرداد 1395 اعتدال 2 خرداد 1395 اعتدال 3 خرداد 1395 اعتدال 4 خرداد 1395 اعتدال 5 خرداد 1395 اعتدال 6 خرداد 1395 اعتدال 7 خرداد 1395 اعتدال 8 خرداد 1395 اعتدال 9 خرداد 1395 اعتدال 10 خرداد 1395 اعتدال 11 خرداد 1395 اعتدال 12 خرداد 1395 اعتدال 13 خرداد 1395 اعتدال 14 خرداد 1395 اعتدال 15 خرداد 1395 اعتدال 16 خرداد 1395 اعتدال 17 خرداد 1395 اعتدال 18 خرداد 1395 اعتدال 19 خرداد 1395 اعتدال 20 خرداد 1395 اعتدال 21 خرداد 1395 اعتدال 22 خرداد 1395 اعتدال 23 خرداد 1395 اعتدال 24 خرداد 1395 اعتدال 25 خرداد 1395 اعتدال 26 خرداد 1395 اعتدال 27 خرداد 1395 اعتدال 28 خرداد 1395 اعتدال 29 خرداد 1395 اعتدال 30 خرداد 1395 اعتدال 31 خرداد 1395 
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۲:۳۳    
آیدین سیارسریع، در مطلبی طنز در روزنامه قانون نوشت: آقای حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در مجلس سوال مهمی را از ظریف پرسیده ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۲:۱۵    
مهناز افشار در آخرین مورد از دردسرهای ازدواجش با پسر معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به مطلبی که در یک روزنامه منتشر شده بود، واکنش نشان داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۲۱:۴۵    
پشت مرگبارترین حمله مسلحانه در تاریخ معاصر آمریکا یک شهروند آمریکایی و افغان تبار به نام عمر متین است که گفته می شود عضو داعش بوده و از صحنه بوسیدن دو همجنسگرا در میامی خشمگین شده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۵۶    
علی جنتی ضمن انتقاد از جلوگیری از برگزاری برخی کنسرت ها می گوید: مگر شهرام ناظری جز اشعار مولانا می خواند؟
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۳۸    
تلاش دولت برای حل مناقشه هسته ای که در نهایت به برجام ختم شد را می توان یکی از دستاوردهای ارزنده دولت به حساب آورد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۹    
به دلیل اقبال مطلوب مشتریان از خدمات متنوع همراه بانک صادرات ایران، رشد 87درصدی تعداد تراکنش های این سامانه در خلال اردیبهشت ماه سالجاری نسبت به ماه مشابه در سال قبل محقق شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۹    
امروز 24 خرداد ماه ، سالگرد پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 است و درست سه سال از ریاست جمهوری وی با تمامی تلخی ها و شیرینی ها می گذرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۶    
حسنی خو: افشارزاده باید بابت تجمع هواداران پاسخگو باشد
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۶    
در رسیدگی به بخش نخست پرونده، به صلاحیت دادگاه اعتراض داشتیم و معتقدم بودیم پرونده در صلاحیت دادسرای نظامی است اما رییس دادگاه خود را صالح به رسیدگی می دانست و تصمیم وی غیرقابل اعتراض بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۰    
در مطرح شدن طرح های هفت گانه تنقیح قوانین که پس از قرائت گزارش آن توسط امیدوار رضایی در صحن، در دستور کار قرار گرفت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۲۰    
نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، به شدت از عملکرد وزیر ورزش و جوانان انتقاد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۷    
اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم انتخاب شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۴    
امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس دهم انتخاب شدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۱    
هیچ توافقی برای حضور در فراکسیون ولایت وجود نداشت و تنها درخصوص ریاست آقای لاریجانی توافق شده بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۱۱    
اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به روند افزایشی دمای هوای استان طی 48 ساعت آینده، از افزایش چهار درجه ای دمای هوای مناطق مختلف استان تا روز چهارشنبه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۷:۰۸    
رییس مجلس دهم گفته که به کمیسیون فرهنگی می رود. علیرغم اینکه رئیس مجلس سابقه ریاست بر صداوسیما دارد اما تجربه نشان داده که اعضای هیات رئیسه تاثیر چشمگیری در کمیسیون های مجلس ندارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۷    
معاون اول رییس جمهوری حذف 450 مجوز زائد و بهبود 34 پله ای شاخص فضای کسب و کار کشور در دو سال اخیر را نتیجه ای مثبت خواند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۷    
یک دستگاه خودروی بنز S500 در داخل تونل به یک نیسان وانت برخورد می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۵۱    
فیلم سینمایی آآآدت نمی کنیم که به علت پخش تیزرش از شبکه های ماهواره نمایش آن متوقف شده بود، به چرخه اکران بازگشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۴۸    
درحالیکه ساخت نسخه هالیوودی زندگی مولانا در آمریکا این روزها بحث های زیادی پدید آورده، برخی سینماگران کشور ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۶    
بانک رفاه کارگران تا سقف 20 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان، مستمری بگیران و مقرری بگیران سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۳    
مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، نوشابه های گازدار را به عنوان سمی مهلک برای بیماران دیابتی معرفی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۷    
روزنامه ایران در یادداشت شماره دوشنبه، برجام را آینه قدرت نرم ایران دانست و ظرفیت دیپلماسی علمی دولت اعتدال را در گفت وگو با پروفسور فریمن دایسون ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۴    
وزیر امور خارجه در نشست خبری مشترک با همتای نروژی خود به ظرفیت های همکاری با این کشور اشاره کرد و گفت: در حوزه همکاری های منطقه ای می توانیم با نروژ تعامل داشته باشیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۱    
بورس اوراق بهادار تهران امروز برای چندمین روز پیاپی افت کرد تا با هزار و 160 واحد کاهش پیاپی، آن هم تنها در 7 روز، رکورد بیشترین کاهش را در سال 1395 بشکند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۶:۰۱    
سکه تمام طرح جدید با روند افزایشی نسبت به روز گذشته یک میلیون و 31 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 3459 تومان قیمت دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۹    
اگر می خواهیم به موضوع آلودگی هوای تهران رسیدگی کنیم باید خطوط ریلی ارتقا یابد و در این خصوص سرمایه گذاری ها باید انجام شود و امیدواریم در سال 95 رکورد جابجایی 7 میلیون مسافر عملی شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۶    
سند پلاک خریداری شده با استفاده از تسهیلات مسکن باید در رهن بانک باشد که این موضوع مورد استقبال پیش فروش کنندگان قرار نمی گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۳    
معضل مهم مردم ایلام وجود گردوغبار در این استان است که موجب شیوع آسم وتنگی نفس در بین مردم شده است، در حالی که مردم کمترین امکاناتی برای برطرف کردن این مشکلات ندارند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۷    
اقلیت تندرو که امروز وارد مجلس شده اند به دلیل تنگ آمدن قافیه سیاسی گاهی شعر می بافند؛ شعر عبور اصلاح طلبان از دولت روحانی از همان شعرهای بی قافیه ای است که آنها می گویند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۴    
12 سال جوان در اختیار آموزش و پرورش است. یک هنری یاد بگیرد. اگر هر دیپلم ما یک هنر داشت و هر لیسانس ما دو هنر داشت، انقدر کارها گیر نمی کرد. کارهایی که گیر کرده است، از بی عرضگی ماست.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۸    
روایتی تلخ برای حامیان رئیس جمهور سابق، روایتی از تلاش برای فراموش شدن حمایت هایشان و روایتی از شرمندگی برای سکوت در برابر این سوال که دولت های نهم و دهم که مورد حمایت شان بود به چه سبب این حجم بالای ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۱۱    
نخستین قرارداد همکاری های مشترک در صنعت پتروشیمی پس از لغو تحریم ها، میان ایران و سوئیس برای مشارکت در ساخت در پتروشیمی صدف امضا شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۸    
نیروهای عراقی پس از آزادسازی محله الشهدای اول در جنوب فلوجه در محله 'نزال' به شدت با تروریست های داعش درگیر شده اند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۸    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس دهم ثبت نام کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۶    
دو گزینه ای که برای استانداری خوزستان به دولت معرفی شده اند، چهره جدید با سابقه کار وزارت کشوری و افرادی مجرب هستند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۳    
وزیر راه پس از اظهارات نمایندگان مجلس درباره ی وضعیت مسکن مهر و پروژه های نیمه تمام در حوزه ی راه به سوالات این نمایندگان پاسخ داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۰۰    
طی یکی دو روز اخیر بحث تعطیلی کارخانه ارج با قدمتی 80 ساله هیاهویی گسترده در میان رسانه ها و مردم ایجاد کرد که موجب شد پس از گذشت چند ساعت این خبر تکذیب شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۷    
جهان از غیبت نگاه مادران و روح زنانه در مدیریت جهانی رنج می برد، امیدواریم همکاری ایران و واتیکان به ما در جهت تحقق وضعیت آرمانی و ایده آل کمک کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۴    
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان با حضور مهندس سید منصور برقعی قائم مقام کمیته امداد و جمعی از مدیران این نهاد برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۵۴    
آخرین نتایج ارزیابی کیفی خودروهای داخلی منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، حکایت از صدرنشینی تولیدات گروه صنعتی ایران خودرو دارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۸    
جمعی از هواداران تیم استقلال امروز - دوشنبه- در مخالفت با تصمیم وزارت ورزش و جوانان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۰۲    
مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو با تائید استفاده از مواد مخدر در قلیان های رستوران های سنتی گفت: این مراکز برای پاگیر کردن و مراجعه مجدد مشتری به قلیان ها، مواد مخدر اضافه به آن می کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۴    
به دنبال فرار نیروهای بومی داعش در یکی از محورهای نبرد فلوجه در روز یکشنبه، گروهی از نیروهای این گروه تروریستی از جمله عرب ها ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۵۶    
تاکید وزیر راه و شهرسازی ایران بر لزوم پیگیری تفکر و اندیشه ایران شهری در طرح های زیرساختی و عمرانی کشور باعث شده شرکت فرودگاه ها به اجرای برنامه ای بیندیشد که بناست فرودگاه های ایران را زنده کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۵۳    
اعتدال کلید واژه ای است که درست از همان 22 فروردین 92 که حسن روحانی کارزار انتخاباتی خود را برای ریاست جمهوری آغاز کرد تاکنون تقریبا در همه صحبت های رئیس جمهور به آن اشاره و البته در عملکرد دولت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۵۰    
دولت به شهردار محمدباقر قالیباف دستور داده تا در پروژه فاز دوم برج میلاد، تمهیدات لازم درخصوص برخی موارد مانند عوارض وجود دو گسل در حوالی این پروژه اندیشیده شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۷    
سه پسر جوان زمانی که برای تفریح به رودخانه ای در زابل رفتند، هرگز تصورش را هم نمی کردند که با شنای آخرشان هم مرگ خود و هم مرگ ده ها هزار ماهی رودخانه را رقم بزنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۴    
دعای روز هفتم ماه رمضان به شرح زیر است: ** بسم الله الرحمن الرحیم** اللهمّ اعنّی فیهِ علی صِیامِهِ وقیامِهِ وجَنّبنی فیهِ من هَفَواتِهِ وآثامِهِ وارْزُقْنی فیهِ ذِکْرَکَ بِدوامِهِ بتوفیقِکَ یا ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه نسبت به روابط سیاسی و اقتصادی کشورش با آمریکا و روسیه ابراز ناامیدی کرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۹    
مراسم تشییع پیکر حمید سبزواری با حضور جمعی از مسئولان، اهل قلم و علاقه مندان این شاعر در تهران برگزار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۶    
ثبت مشترک میراث فرهنگی امری مسبوق به سابقه است و هیچ منعی برای شرکت کشورها در چنین اقدام فرهنگی وجود ندارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۳۰    
گزارش سربه مهر تحقیق وتفحص از بنیاد شهید که پس از دو سال تلاش اعضای تیم تحقیق سرانجام پشت دیوار مجلس نهم ماند و به صحن علنی راه پیدا نکرد، همچنان حاشیه ساز است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۵    
مصوبه اخیر هیات دولت درباره حقوق های نجومی، مختص دولتی ها نیست و این حکم باید در همه شرکت هایی که اموال عمومی را با عنوان خصوصی اداره می کنند، تسری یابد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۲    
در فو تبا ل ایران هر جا صدای اعتراض بلند تر است، ریشه مشکلات در آن بخش قوی تر و برطرف کردنش سخت تر است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۹    
بروز سانحه رانندگی در کیلومتر پنج آزاد راه همدان - ساوه سه کشته و دو مجروح برجای گذاشت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۶    
اگر احمدی نژاد بخواهد وارد این عرصه شود این حضور، با 3 شیوه انجام خواهد شد؛ یکی اینکه او درجهت ریزش آقای روحانی فعالیت سیاسی داشته باشد ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۳    
یک متخصص خون گفت: یکی از موادی که خاصیت ضد سرطان بودن آن ثابت شده، زردچوبه است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۷    
فرماندار شهرستان بروجن چهارمحال وبختیاری، از جیره بندی آب شرب شهر بروجن از 25 خرداد ماه به دلیل خشکسالی و کمبود منابع آبی و کاهش بارش ها خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۷    
بازیگری که دلش نیامد خودکشی کند همسرش را به قتل رساند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۷    
گروهک تروریستی داعش، ماشین عروس تزیین شده با گل و پرچم خود را هر از گاهی در شبکه های اجتماعی مختلف به نمایش می گذارد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۴    
دفتر فدرال تحقیقات آمریکا (اف بی آی) اعلام کرد که فرد عامل تیراندازی بامداد یکشنبه در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا با داعش بیعت کرده بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۴    
سجاد افشاریان گفت: نمایش روزهای بی باران در شرایطی در تئاترشهر اجرا می شود که برای تهیه صندلی های مناسب مجبور شدیم شخصی هزینه کنیم.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۴    
شماری از کودکان یمن با تجمع مقابل دفتر سازمان ملل در صنعا، حذف نام عربستان سعودی از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودک را محکوم کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۱    
حدود 30 درصد کودکان کار را افرادی تشکیل می دهند که به مدرسه نمی روند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۱    
رئیس سازمان حج و زیارت از آمادگی پذیرش مشتاقان زیارت اربعین در سامانه سماح این سازمان از ابتدای مردادماه سال جاری خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۰۱    
نتایج یک نظرسنجی موسسه اوپینیوم درخصوص همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت که روز یکشنبه منتشر شد، نشان می دهد که طرفداران برگزیت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۵۵    
مقامات کشورهای و نهادهای مختلف جهان از جمله رهبران مسلمانان آمریکا حمله روز گذشته فلوریدا را محکوم کردند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۰    
53 سال پیش در چنین روزی یک راهب بودایی در اعتراض به سیاست های حکومت ویتنام جنوبی در شهر سایگون و در ملاعام دست به خودسوزی زد؛ اقدامی که پایه های دیکتاتوری "نگودین دیم" را لرزاند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۲۰    
بهاره رهنما عکس های جدیدی از خودش در کشور یونان را منتشر کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۹    
یادمان نرفته که در سال های 84 تا 92 تورم از 11 درصد به 43 درصد، نقدینگی کشور از 67 هزار میلیارد تومان به بیشتر از 500 هزار میلیارد تومان و قیمت ارز از هزار تومان به سه تا چهار هزار تومان افزایش یافت ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰    
صلوات بر پیامبر گرامی، دستوری الهی است: خداوند و فرشتگانش بر پیامبردرود می فرستند؛ ای مومنان بر او درود فرستید و به فرمانش گردن نهید(احزاب/ 56) ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۵۱    
در دو عملیات جداگانه که در شرق کشور توسط ماموران نیروی انتظامی و در شمال غرب کشور توسط نیری زمینی سپاه انجام شد، جمعا 10 تروریست به هلاکت رسیدند ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۴۲    
عکس امیر نوری در شبکه های اجتماعی مربوط به گروهک تکفیری تروریستی داعش، منتشر شد. نیروهای تکفیری در این عکس ها برای این هنرپیشه خط و نشان کشیدند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۳۷    
حمید رضا جلایی پور
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۳    
اعضای هیات دولت در جلسه خود به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، گزارش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مرکز آمار ایران در خصوص روند جمعیت کشور؛ گذشته ...
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۰    
رییس جمهوری روسیه با ارسال پیامی به همتای آمریکایی خود به ابراز همدردی در خصوص تیراندازی اخیر در ایالت فلوریدا پرداخت.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۱۷    
آلمان در اولین دیدار خود در یورو 2016 با نتیجه 2 بر صفر اوکراین را شکست داد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۵    
سخنگوی دولت تاکید کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم چند نفر با حقوق های آنچنانی دولت را بدنام کنند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۹    
تیم ملی لهستان با پیروزی یک بر صفر برابر ایرلندشمالی نخستین سه امتیاز خود را در یورو 2016 به دست آورد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۶    
ایالات متحده آمریکا رکورددار تیراندازی های مرگبار در دنیا است. تنها در سال گذشته میلادی 372 مورد تیراندازی صورت گرفته که در آن فرد خاصی هدف حمله نبوده، بلکه مهاجم به جمع حمله کرده است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۸    
شاید نیمه اول یا نیمه دوم سال 96 بتوان شاهد پویایی بازار مسکن بود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۸    
وزیر خارجه کشورمان بامداد روز دوشنبه به وقت تهران برای دیدار با مقامات نروژی وارد اسلو پایتخت این کشور شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۵    
هیلاری کلینتون در واکنش به تیراندازی اخیر در ایالت فلوریدای آمریکا خواستار اعمال کنترل بیشتر بر خرید و فروش سلاح در این کشور شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۵    
مقامات ترکیه اعلام کردند تعطیلات عمومی عید فطر در این کشور امسال به 9 روز افزایش یافت و از شنبه دوم ژوئیه (12 تیر) آغاز می شود.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۲    
تیم ملی فوتبال برزیل با شکست برابر پرو از رقابت های کوپا آمه ریکا حذف شد تا بعد از اروگوئه دومین ناکام بزرگ لقب گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۲    
کاندیدای حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پی تیراندازی در شهر اورلاندو که به کشته شدن ده ها تن منجر شد، استعفای رییس جمهوری این کشور را خواستار شد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۹    
تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی نفسگیر مقابل روسیه موفق شد برای هفتمین مرتبه عنوان قهرمانی جام جهانی را از آن خود کند.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۶    
یک پایگاه خبری وابسته به گروه تروریستی داعش اعلام کرد، این گروه تروریستی مسئولیت تیراندازی در یک کلوب شبانه در اورلاندو را بر عهده گرفته است.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۰    
عکس زیر، مرحوم حاج محمدتقی فلسفی خطیب مشهور در سفر به فرانسه را در سال 1339 نشان می دهد.
اعتدال   ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۰۰:۲۰    
شهردار اورلاندو در ایالت فلوریدای آمریکا از افزایش آمار قربانیان تیراندازی دیشب به باشگاه شبانه همجنس گرایان این شهر خبر داد و گفت، در این حمله 50 تن کشته و 53 تن دیگر زخمی شدند.