دوشنبه ۱۴ خردادساعت ۲۰:۰۰Jun 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 9 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۳    
اعتماد امین سابقه حضور در معاونت برنامه ریزی استانداری و مدیریت دفتر شکایات فرمانداری شهرستان رشت را در کارنامه دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۰۸    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری مشارکت موسسه ها و نهادهای گیلانی در فراخوان اهدای خون به مناسبت ماه محرم اهدای خون با مشارکت: موسسه محیط زیستی سرزمین ایده آل ما،موسسه حامیان طبیعت گیلان
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۸    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری جلسه 163 شورای شهر رشت
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۸    
جلسه 163 شورای شهر رشت عصر امروز در صحن شورا برگزار گردید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۸    
یکی از مراجع تقلید گفت: تعجب می کنم چه طور می توانند در مزار کوروش جمع شوند، همان شعارهایی که برای رهبر معظم انقلاب می دهیم، برای کوروش بدهند و باز ما زنده، نشسته ایم و تماشاگر هستیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۲۸    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان از اصلاح و بازسازی 63 کیلومتر از شبکه های آبرسانی فرسوده در سطح روستاهای این استان خبرداد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۰۳    
خودگذشتگی و وفا دم زد و آلاله های خون رنگ بسیجی را در بوستان رنگین کمانی بسیجیان به خاطر آورد و از آنان یاد نکرد؟
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۴۳    
پنداشته تعداد کل پرونده های مصوب این سازمان جهت اخذ تسهیلات را 39 فقره اعلام نمود و افزود: این خدمات طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد و نیز سرمایه در گردش واحدهای کوچک و متوسط را شامل می ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۸    
با دیدن شور و حرارت این انتخابات در نزد دوستان و آشنایان محصل، ناخودآگاه دلم برای آن ایام تنگ می شود و حتی حالا که پشت نیمکت مدرسه نیستم و از صف دانش آموزان جدا شده ام ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۳۳    
یک عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه روز سه شنبه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را تشریح کرد و گفت که به احتمال زیاد حسن روحانی برای دفاع از سه وزیر پیشنهادی خود حضور می یابد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۲۸    
شرکت پیشکسوتان پرسپولیس کهن امروز با حضور در رشت اقدامات خود را برای خرید امتیاز سپیدرود رشت آغاز کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۸    
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان طی اواسط هفته جاری، نیمه ابری تا ابری و مه آلود است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۶:۱۸    
بررسی بازار نشان از آن دارد که برای خرید خودرو با سرمایه ای در حدود 30 میلیون تومان می توان به سراغ خودروهای داخلی رفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۵۳    
مهدوی باید در پایان دوران فوتبالش، مثل همه گنجینه دارها، از همه آنچه دیده و شنیده صحبت کند. یک چیزی فراتر از زندگینامه همین سلبریتی های فوتبالی، که از زندگی و موفقیتشان می نویسند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۳۸    
یک فرد نزدیک به خانواده پزشک تبریزی مدعی شد اخبار مربوط به اعتراف و نقش این پزشک در مرگ اعضای خانواده اش کذب است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۵:۲۸    
ستاره های فوتبال دیگر پاتوق زیرزمینی شان در خیابان سعادت آباد را از دست داده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۴۸    
استاندار گیلان در گردهمایی یکروزه فرمانداران گفت : طرح نمونه روستای بدون بیکار در شهرستانها اجرا می شود .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۴:۳۸    
ردیف تخت ها و آلارم های گاه و بیگاه دستگاه ها و چشم های گود نشسته درچهره هایی که به تیرگی گراییده اند، نشان از دردی سخت و طاقت فرسا دارد...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۴۸    
حمید گودرزی پس از مدت ها سکوت به گفت وگو نشست و از گشت ویژه و علاقه مندی ها و حاشیه هایی که برایش این اواخر به وجود آمده می گوید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۳    
رییس قوه قضاییه گفت: روابط حقوقی و قضایی ایران و عراق می تواند به ارتقای سطح تعاملات سیاسی دو کشور بینجامد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۲۳    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم اخبار کذب منتشر شده در خصوص قتل های اخیر در سطح شهرستان بم را تکذیب کرد و گفت: هیچ پزشکی در بم مورد سوء قصد (قتل) قرار نگرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۳:۰۳    
تولید چربی پوست حدود ساعت یک بعد از ظهر به اوج خود می رسد. در نتیجه، اگر دارای پوستی چرب یا مستعد ابتلا به جوش هستید، دوش گرفتن شبانه روش خوبی برای پاکسازی آن چربی ها و همچنین هر گونه آلودگی، آرایش ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۵۸    
دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح به هیچ شکل حق دخالت و تاثیر گذاری در انتخابات را ندارند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۴۸    
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: وجود معلمان ورزیده و دین باور که از عمق جان به حقایق دین اعتقاد داشته باشند در آموزش و پرورش حائز اهمیت است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۳۸    
آنا نعمتی بازیگر 39 ساله کشورمان در اکران فیلم متولد 65 در پردیس چارسو حاضر شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۸    
اولین جشنواره برند برتر استان گیلان با هدف معرفی برندهای برتر استانی در حوزه های صنعتی، معدنی، تجاری و کشاورزی، در دی ماه سال جاری در استان گیلان برگزار می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۱۳    
...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۳    
جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست گیلان در ادامه فعالیت های آموزشی خود در راستای حفظ محیط زیست نمایندگی فصلنامه پازن به عهده گرفته است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۵۳    
عبداللهی ضمن اظهار امیدواری در خصوص تحقق تعهدات آموزش و پرورش استان گیلان افزود: در این تهعد نامه قید شده است که عوارض شهرداری این مدرسه تا پایان سالجاری از سوی آموزش و پرورش استان گیلان پرداخت خواهد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۳۸    
یک کارشناس ارشد مشاوره تحصیلی گفت: دانش آموزان با ترفند هایی ساده می توانند با خیالی آسوده در جلسه امتحان حاضر شوند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل صدا و سیمای گیلان با بیان اینکه کاهش اعتبارات تخصیصی از مهمترین چالش های این مرکز است، گفت: اعتبارات مرکز از جمله 2 درصد بودجه امسال دستگاه ها و ادارات استانی براساس قانون بودجه 95 پرداخت شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۲۳    
مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از هشت هزار گیلانی به عتبات عالیات اعزام شدند افزود: این تعداد زائر در قالب 216 کاروان اعزام شده اند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۳    
قدیمی ترین هتل انگلیس در شهر اکستر در جنوب شرق این کشور، در آتش سوخت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۱۳    
نهضت آسفالت در دو محور گلنگش به دفراز- وبره سر به توتکابن هنوز ادامه دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۸    
محمد بن عبدالرحمن سفیر عربستان در امارات اعلام کرد کشورهای حوزه خلیج فارس برای برقراری هر گونه رابطه حتی تماس تلفنی با ایران، عراق ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری یک کلاهبردار میلیاردی با عنوان مرد هزار چهره خبر داد و گفت: این فرد با جعل عناوین قضائی از جمله دادستان، معاون دادستان، قاضی اجرای احکام ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۳    
فرماندار آستارا از آغاز عملیات احداث ساختمان اداری ایستگاه راه آهن در این شهرستان در راستای طرح اتصال خط آهن ایران به جمهوری آذربایجان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۵۳    
ماساژ پا یکی از اجزا حیاتی در رفلکسولوژی محسوب می شود. پاهای شما دارای چندین پایانه عصبی است که با سیستم ها و اندام های مختلف درون بدن در ارتباط هستند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت:فصل شکار پرندگان وحشی در گیلان از امروز آغاز شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۴۳    
رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مسیر بازگشت از کشورمان نوشت: اروپا در کنار سایر کشورهای منطقه می تواند شرایطی را ایجاد کند که برنامه ای برای بازسازی اجتماعی، سیاسی و فیزیکی سوریه شروع شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۸    
یک روز پس از اعلام ازسرگیری تحقیقات اف بی آی درباره پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین دولت باراک اوباما و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۳۳    
جانبنت رمزی دختربچه زیبا و شش ساله ای است که درست بیست سال پیش به شکل مرموزی به قتل رسید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۳    
لازم نیست برای شناخت شخصیت قیصر از میان آثارش حتما دانشجوی رشته ادبیات فارسی و یا متخصص در این رشته باشید،شعر قیصر آنقدر خودمانی است که همه را مجذوب خود می کند
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۲۳    
رییس مجلس شورای اسلامی درحاشیه بازدید از بیمارستان ساعی خمینی شهر با سهیلا جورکش قربانی اسیدپاشی در اصفهان دیدار و گفت وگو کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۱۳    
معاون رییس جمهور با بیان اینکه دولت های برخی از کشورهای منطقه به دستاوردهای هسته ای ایران اسلامی حسادت می کنند، افزود: البته حساب ملتها جداست، امت های اسلامی عموماً از دستاوردهای ما خوشحالند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۸    
خودرو ساینا با رنج قیمتی بین 26 تا 28 میلیون تومان در دو مدل EX و SX از جدیدترین نمونه های تولید داخل است که به تازگی در خیابان های شهر به چشم می خورد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۰:۰۳    
روزنامه وقایع اتفاقیه اظهارات مهدی مظلومی را که به عنوان کارگردان، چند پروژه برای شبکه جم ساخته است و به گفته خودش، تا دو سال نیز برای همکاری با این شبکه قرارداد دارد،منتشر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۸    
زمانی که او در سازمان گردشگری بود 4 بار با او دیدار داشتم. این مدیر را از زمانی که در گیلان بود می شناسم، او از مدیران توانمند است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۴۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرزی بندر آستارا از بازداشت عاملان ضرب و شتم محیط بانان این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۳    
سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: جلسه فراکسیون مستقلان ولایی با سخنگوی دولت برگزار شد که در این جلسه سخنگوی دولت از اعضای فراکسیون خواستار کمک و همراهی در رأی اعتماد به وزرا شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۳۳    
یک منبع آگاه گفت: پزشک تبریزی به دست داشتن در قتل همسر و مادرهمسرش اعتراف کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۸    
شهردار رشت گفت: برای توسعه شهر باید دنبال موضوعاتی برویم که علاوه بر برندسازی منجر به سرمایه گذاری نیز شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۰۰:۲۳    
پیشگر در خصوص زباله سوز نیز اشاره کرد که برای تصمیم گیری بهتر نیاز هست این تکنولوژی با تکنولوژی های روز دنیا مقایسه گردد تا تصمیم نهایی در خصوص ادامه این قرارداد یا لغو آن بدرستی صورت گیرد.