سه شنبه ۲۹ خردادساعت ۰۷:۳۶Jun 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 6 آبان 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 گیل خبر 1 آبان 1395 گیل خبر 2 آبان 1395 گیل خبر 3 آبان 1395 گیل خبر 4 آبان 1395 گیل خبر 5 آبان 1395 گیل خبر 6 آبان 1395 گیل خبر 7 آبان 1395 گیل خبر 8 آبان 1395 گیل خبر 9 آبان 1395 گیل خبر 10 آبان 1395 گیل خبر 11 آبان 1395 گیل خبر 12 آبان 1395 گیل خبر 13 آبان 1395 گیل خبر 14 آبان 1395 گیل خبر 15 آبان 1395 گیل خبر 16 آبان 1395 گیل خبر 17 آبان 1395 گیل خبر 18 آبان 1395 گیل خبر 19 آبان 1395 گیل خبر 20 آبان 1395 گیل خبر 21 آبان 1395 گیل خبر 22 آبان 1395 گیل خبر 23 آبان 1395 گیل خبر 24 آبان 1395 گیل خبر 25 آبان 1395 گیل خبر 26 آبان 1395 گیل خبر 27 آبان 1395 گیل خبر 28 آبان 1395 گیل خبر 29 آبان 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۲۲:۵۷    
استاندار گیلان عصر امروز سرزده از عملیات اجرایی بهسازی محل دفن زباله در سروان رشت بازدید کرد .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۸:۴۲    
پنجمین همایش ملی بازاریابی و فروش روز 7 آبان در رشت برگزار می گردد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۶:۴۲    
رئیس شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه گیلان به عنوان یکی از مشاوران استاندار گیلان منصوب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۲۲    
بنا به اعلام این وزارت خانه، با اقدام فوری گروهی از امدادگران به محل اتوبوس و مسافران ایرانی گرفتار در برف و سرما اعزام شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۷    
یک مرد بیمار که ظرف یک ساعت 40 بار سکته کرد و سه بار مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت، هوشیاری خود را به دست آورد و به زندگی برگشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۲    
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آمورش پزشکی با اشاره به میزان شیوع سرطان در کشورمان گفت:طبق آخرین آمار میزان بروز سرطان در ایران پایین تر از متوسط جهانی است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۵۷    
ساخت بیمارستان 133 تختخوابی لنگرود 73 درصد پیشرفت دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۳۷    
دکتر نجفی صبح امروز در دیدار با قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد : تفاوت مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی با سایر کشورها در ارائه مدیریتی انقلابی و ایثارگرانه است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۱۲    
اختصاصی گیل خبر/گزارش تصویری تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان عبدالله پاکاری طی مراسمی جانشین ابراهیم طاهرنژاد در بنیاد شهید استان گیلان شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۴:۰۲    
رئیس مرکز آموزش بازرگانی استان گیلان گفت: کارگاه آموزشی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت موسوم به ستاد و تشریح فرآیند انجام کار آن، در محل مرکز آموزش بازرگانی رشت در حال برگزاری می باشد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: سرعت و دقت دو ویژگی اصلی در توسعه جامعه بوده و نمی توانیم به این موضوع در آمار بی توجه باشیم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۳۲    
در ابتدا برخی رسانه ها مدعی شدند که عامل این تغییر تلفن ساعت هفت و نیم بوده است. در همین رابطه گفته می شد که نوبخت با معاون پارلمانی رئیس جمهوری برای همراهی روحانی در سفر استانی او به اراک ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۷    
در این حادثه به دلیل استفاده نادرست و غیرمجاز از بالابری که برای جابه جایی کالاست اما در این مغازه کارگران از آن استفاده می کردند، متأسفانه به دلیل سانحه ای که رخ داد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۷    
وزیر اسبق آموزش و پرورش در سخنانی پیراموت انتقادات علیه دولت، حواشی مطرح شده پیرامون معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس و مساله صندوق فرهنگیان اظهار نظر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۵۷    
حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: این آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، بااینکه غلطی نمی تواند بکند اما وقتی بگوید گزینه نظامی روی میز است همه از آن می ترسند و حساب می برند اما خداوند صریحا گفت گزینه نظامی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۴۷    
شهردار تهران گفت:اخیرا می گویند که قالیباف 149 هزار متر مربع زمین به همسرش داده است که آدم به حال آن ها غصه می خورد ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۷    
کامیاب شهاب الدین، امیر لک و علی عابدی سه بازیکن ایرانی در تمرینات تیم باشگاه فوتبال پوسامانیا بورنئو اندونزی شرکت کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۳۷    
مهلت ثبت نام اینترنتی متقاضیان دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف کننده در شانزدهمین همایش کشوری روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، تا پایان آبان ماه تمدید شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۲۲    
این زن سعودی پس از اقدام شوهرش، با شرایطی وخیم و در حالی که کتف چپ وی زخمی شده بود و خونریزی شدیدی داشت، راهی بیمارستان شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۷    
زیور پروین، قربانی اسیدپاشی می گوید: کینه ای نیستم؛ اما توی دلم احساسی دارم که فراموش نمی شود، اگر حکم عادلانه ای صادر می شد شاید آرام می گرفتم.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۲:۰۲    
زنان و دختران نجات یافته از داعش اینک خود را به خاطر آن زندگی نکبت بار تحت سلطه داعش سرزنش و آن را مصداقی برای ننگ و ذلت نفس عنوان می کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۲    
آیت الله سید تقی طباطبایی قمی از مراجع شیعه دار فانی را وداع گفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۳۲    
نایب رئیس اول فراکسیون مستقلان ولایی با بیان اینکه هرسه وزیر پیشنهادی از مجلس رأی اعتماد می گیرند گفت: بیشترین قدرت رأی آوری و بهترین وضعیت را صالحی امیری در مجلس دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۲    
رییس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا مدعی شد که اخباری در دست دارد که بر اساس آن ایران دست کم 4 میلیون دلار برای انتقال صحیح و سالم یکی از شهروندان آمریکایی دستگیر شده را از واشنگتن تقاضا کرده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۷    
جلسه هیات مدیره داماش این هفته نیز تشکیل شد و در آن مسایل و مشکلات تیم آبی پوش رشتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۲    
عضو شورای شهر انزلی از مسایل پشت پرده شهرستان در ایام منتهی به انتخابات و هدر رفت بودجه های شهر به دلیل آسفالتهای غیر کارشناسانه ذر فصل سرما پرده برداری کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۷    
معاون اداره کنترل بیماری های واگیر وزارت بهداشت بایدها و نبایدهای تزریق واکسن آنفلوآنزا را توضیح داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۲    
وزیر امور خارجه امریکا به اهمیت همکاری واشنگتن با اروپا پرداخت و گفت اگر اروپایی ها و حمایت آن ها از اجرای تحریم ها علیه ایران نبود، توافق هسته ای به دست نمی آمد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۵۷    
سرمربی تیم ملی ادامه داد: موضوع دیگر این است که آقای عابدینی چه اطلاعاتی از مشکلات تیم ملی دارند که این گونه شجاعت راجع به صحبت درباره مشکلات تیم ملی به خرج می دهند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۲    
رییس جبهه ایستادگی ایران اسلامی در استان گیلان گفت: وجود پر برکت حضرت آیت اله قربانی که مورد وثوق شخصیت های مبارز و انقلابی است و چه بعنوان مرجع لایتجزی اصولگرایان استان گیلان انکار ناپذیر است
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۴۲    
ترکیب ورزش استقامتی منظم با مصرف روزانه زردچوبه می تواند فشار روی قلب را کاهش دهد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۲۲    
اخیرا گروهی از دانشمندان که در خصوص مثلث برمودا تحقیق می کنند ادعا کرده اند که توانسته اند راز این مثلث عجیب و مرموز را کشف کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۷    
قلیان ویژه دانشجویان با 15 درصد تخفیف. مقابل اش نوشته، 20 هزار تومان. زیرش هم دو قیمت دیگر به چشم می خورد؛ 40 و 50 هزار تومان. هر سه مربوط به قلیان است ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۹:۵۷    
یک کاراته کار گیلانی برای حضور در رقابت های جهانی عازم اتریش شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۷    
65 درصد از افراد این رای گیری مردم بریتانیا را بعنوان بهترین رانندگان اروپا انتخاب کرده اند ، بعد از آنها آلمانی ها ( 23 درصد ) و ایرلندی ها (24 درصد ) رده دوم و سوم را دارند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۲    
هکر جوان پس از به دست آوردن عکسها و اطلاعات خصوصی طعمه اش دست به اخاذی میلیونی از او زد اما طمع وی باعث شد که پلیس وارد ماجرا شده و او را دستگیر کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۹:۳۲    
عوامل ساخت سریال مستند تاریخی داستانی بلدیه با حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت، سکانس های مربوط به این لوکیشن را به پایان رساندند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۲    
رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در ادامه سفر یک روزه به استان گیلان با حضور در نشست شورای قضایی استان به بررسی وضعیت قضایی استان پرداخت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۷    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: اجلاس سراسری صنعت، معدن و تجارت با حضور وزیر صنعت در گیلان برگزار می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۷:۴۲    
اختصاصی گیل خبر/ صفحه اول روزنامه های صبح پنجشنبه گیلان